ja tochquote:
je schrikt je weer de rambam met die belastingquote:
Haha ja dat kan twee kanten op altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schrikt je weer de rambam met die belasting
maar verder alles goed
nee als zzp-er maar 1 kantquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha ja dat kan twee kanten op altijd
Daarom loondienstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee als zzp-er maar 1 kant
je krijgt nooit geld terug![]()
![]()
Uhmmmmmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met Muis onder een dekentje is gay?
ach ja elk voordeel heeft zijn nadeelquote:
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheidquote:
En hare koninginheid in mijn dienstquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheid
die kan me de kont kussenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je staat immer in dienst van zijne Konijnlijkheid
Ik als absolute Monarch verwerp deze motie en leg u 450 wees gegroetjes op als straf voor het beledigen van zijne Konijnlijkheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En hare koninginheid in mijn dienst
U kunt morgenvroeg bij dagenraad een bezoekje van SBE en de konijnlijke garde verwachten!quote:
komt u maarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U kunt morgenvroeg bij dagenraad een bezoekje van SBE en de konijnlijke garde verwachten!![]()
Ik zeg toch net dat SBE komt en ik nietquote:
ah ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik als absolute Monarch verwerp deze motie en leg u 450 wees gegroetjes op als straf voor het beledigen van zijne Konijnlijkheid!
Hij is geïnstrueerd om jouw centjes mee terug te nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
laat SBE ook even centjes meenemen
kan die mooi mijn belastingen betalen
dit enigmaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ik heb hier geen actieve herinnering aan
dan heeft hij mooi pechquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is geïnstrueerd om jouw centjes mee terug te nemen
Je hebt zeker nog je grapjas aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |