Ze spelen gewoon verstoppertjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hijquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef ToT het volgende:
En hij is ook een drillsergeant: "Harder draaien, papa! Harder!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Nee moet nog rijden straksquote:
Is er al weer uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hij
O doet die snelquote:
Worstenbroodje helpt altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas mocht gaan naar het worstenbroodje.
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?quote:
gewoon met de blote handjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?
pas op voor de duitsers dan hequote:
maar wat??quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verklaar lunchgenot voor geopend.
lekker ite.
Goed weer voor.quote:
Dat is dan wel balenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
het wordt een kracker met hagelslagquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt een kracker met hagelslag
Ik zou met een potje en pollepel naar het stadhuis gaan, dit is onmenselijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
Van de trap lukt nog welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja afvallen in huize @:dud0r blijft een dingetje.
Ik haalde het zelf nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het vanavond haal eigenlijk, ben best moe![]()
@:B00ster
Tomaat op je tostiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net heerlijk lunchgenot gehad met een tosti ham/kaas/tomaat![]()
Ik doe de plakjes tomaat er dan ook niet op, maar er tussen in. Ik ben geen culinair barbaarquote:
Jazekerquote:
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rustenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt misschien straks wel drukker
Dit is de beste plek er voor idd.. lekker languit met een drankje in de handquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
Het zit erop ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |