Ze spelen gewoon verstoppertjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon meer vreten, niet bewegen en magisch 10kg kwijt.
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hijquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef ToT het volgende:
En hij is ook een drillsergeant: "Harder draaien, papa! Harder!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem best gespierd onder al m'n squish.
Nee moet nog rijden straksquote:
Is er al weer uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij ligt in het ziekenhuis las ik gisteren iets met zijn suiker. Hij wil nu echt gaan afvallen zei hij
O doet die snelquote:
Worstenbroodje helpt altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas mocht gaan naar het worstenbroodje.
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?quote:
gewoon met de blote handjesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je je schepje en emmertje wel mee dan?
pas op voor de duitsers dan hequote:
maar wat??quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik verklaar lunchgenot voor geopend.
lekker ite.
Goed weer voor.quote:
Dat is dan wel balenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
het wordt een kracker met hagelslagquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt een kracker met hagelslag
Ik zou met een potje en pollepel naar het stadhuis gaan, dit is onmenselijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
ik heb wel zin in een visje
maar er is een nieuwe visboer en die is gewoon niet zo goed
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer , als ik mijn goede vriend @:dud0r een gezondheidstip mag geven dan adviseer ik hem mee te doen aan een talentenshow, dan valt hij meteen al af
Van de trap lukt nog welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja afvallen in huize @:dud0r blijft een dingetje.
Ik haalde het zelf nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het vanavond haal eigenlijk, ben best moe![]()
@:B00ster
Tomaat op je tostiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net heerlijk lunchgenot gehad met een tosti ham/kaas/tomaat![]()
Ik doe de plakjes tomaat er dan ook niet op, maar er tussen in. Ik ben geen culinair barbaarquote:
Jazekerquote:
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rustenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt misschien straks wel drukker
Dit is de beste plek er voor idd.. lekker languit met een drankje in de handquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
Het zit erop ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen eindelijk thuis is van een week snoeihard werken en aan het bier zit komen ze vast wel naar hier om uit te rusten
Dat word snoeihard genieten dit weekend!quote:
Ik ben voer aan het wegwerken en vanavond commander spelen. 🤓quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanavond weer een kansquote:
De goede leeftquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben voer aan het wegwerken en vanavond commander spelen. 🤓
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijvenquote:
Is chocokoffie met rum ook goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijven
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is weekend, dus je kunt drugs gebruiken om je te helpen scherp te blijven
Ik heb net weer nieuwe gehaald, gek op deze rumquote:
Wat voor rum heb je nu dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net weer nieuwe gehaald, gek op deze rum
Kraken Rum, black spicedquote:
die heb ik nog niet gehad.quote:
Tsjoch dan, op een fijn weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gehad.
Ik heb wel speciaal bier van Gulpener gehaald
Hahaha, ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaanquote:
Leef je weer een beetjequote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat heb ik ook vaak genoeg gedaan
Ja gaat stukken beterquote:
lekker hequote:
Tottertquote:
ga je schaken?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Eigenlijk helemaal niks want ik moet zo nog rijden
Even een avondje de nerd uithangen
Yupyup!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
Eigenlijk helemaal niks want ik moet zo nog rijden