¯\_(ツ)_/¯ I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gewoon een blanke)omg dat mag je ook al niet meer zeggen) vrouw
niks anders
laat ze lekker de rambam krijgen
dat iemand zich geen man of vrouw voelt prima
maar de hele wereld hoeft zich toch niet daarop aan te passen
borstvoeding mag je niet meer zeggen![]()
zijn ze echt helemaal van het padje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet gelezen want teveel symbolenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn genoeg bedrijven die een quotum hebben tegen alles wat blank, mannelijk, heteroseksueel, "cis-gendered" en dat soort dingen is.Disney heeft nu echter een dik probleem: ze hebben zo veel mogelijk woke LGBTQ+++ activisten ingehuurd, maar door hun extremistische ideeën haken de klanten massaal af, en dat merken de aandeelhouders goed in hun portemonnee. Nu heeft Disney onlangs één of andere petitie getekend dat op basisscholen van groep 1 t/m 3 geen LGBTQ+++ propaganda gepromoot mag worden om zo iets minder extremistisch over te komen zodat ze weer wat klanten terug kunnen krijgen, maar nu gaan die extremisten die ze in dienst hebben genomen echt HE-LE-MAAL over de zeik: "Wij en onze familie zijn niet meer veilig dankzij deze stap van Disney! Disney moet juist MEER woke en LGBTQ+++ worden dan het nu is, anders nemen we massaal ontslag en heeft Disney een enorm gat in het personeelsbestand en gaan ze failliet!"
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ I knowpreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ I know1 van onze beste vrienden (van mevrouw ToT en mij) is biseksueel en draagt graag vrouwelijke kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke prima! We vinden het juist fijn dat hij zichzelf kan zijn bij ons!![]()
disney is AFquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, er zijn genoeg bedrijven die een quotum hebben tegen alles wat blank, mannelijk, heteroseksueel, "cis-gendered" en dat soort dingen is.Disney heeft nu echter een dik probleem: ze hebben zo veel mogelijk woke LGBTQ+++ activisten ingehuurd, maar door hun extremistische ideeën haken de klanten massaal af, en dat merken de aandeelhouders goed in hun portemonnee. Nu heeft Disney onlangs één of andere petitie getekend dat op basisscholen van groep 1 t/m 3 geen LGBTQ+++ propaganda gepromoot mag worden om zo iets minder extremistisch over te komen zodat ze weer wat klanten terug kunnen krijgen, maar nu gaan die extremisten die ze in dienst hebben genomen echt HE-LE-MAAL over de zeik: "Wij en onze familie zijn niet meer veilig dankzij deze stap van Disney! Disney moet juist MEER woke en LGBTQ+++ worden dan het nu is, anders nemen we massaal ontslag en heeft Disney een enorm gat in het personeelsbestand en gaan ze failliet!"
die nieuwe animatie filmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
1 van de filmpjes er over. Deze heb ik nog niet gekeken, wel de vorige er over.
Ow niet eerder van gehoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die nieuwe animatie film
is die van disney of pixar
óok zo'n gezeik over
want er zit een stukje in dat een meisje misschien wel ongesteld moet worden
mensen waar gaan we naar toe met deze wereld
euh het is een onderdeel van het levenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow niet eerder van gehoord.
Aan de ene kant heb ik zoiets van: wat doet zo'n onderwerp in een gezellige familie-tekenfilm?
Aan de andere kant: het is het ook absoluut niet waard om er een enorme heisa over te maken. Hoort bij het leven. Alleen een beetje raar onderwerp. Maar goed; wel meteen voorlichting.
Twijfelgevalletje.
Als het slechts 1 moment / 1 opmerking is: whatever.
Disney is zo woke dat hun hele hersenpan aan diggelen ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren en heeft het gesmaakt?
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valtquote:
dat verklaart weer veelquote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valt
Wel lekker stil hier op straatquote:
Moet je dat ook niet doen hequote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb net een scheet gelaten waarvan iedereen in een omtrek van 80 km van flauw valt
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjesquote:
achter kaap kont is het altijd goedquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjes
Nee nee, dan pak je een dekentje en kruip je daar samen onderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar muis had het koud dus dan moet ik haar wel opwarmen met mijn liefdes scheetjes
Getverquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |