Na de oorlog kan je dat beter stellenquote:Op donderdag 24 maart 2022 17:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Dit past alleen niet in het moderne denken. Deze gedachtegang. Het denken waarin we ook omgekomen Duitse soldaten moeten herdenken uit de tweede Wereldoorlog samen met de verzetsstrijders. “Beiden zijn slachtoffer”, wordt je dan verteld.
Ja, je ziet er ook gewoon foto's van Russische soldaten met een geweer uit 1891.quote:
Hebben ze het volk ook?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Die gingen ze gister en eergisteren ook al leveren, dat zijn dik 120000 antitankwapens
Task & Purposequote:Op donderdag 24 maart 2022 17:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja, je ziet er ook gewoon foto's van Russische soldaten met een geweer uit 1891.
Nee heb niet zo snel een link.
Bedoel al die videos weer terug vinden gaat niet zo snel.
Was een YouTube kanaal task &.. Nog wat.
Militair kanaal in ieder geval.
Ja volgens mij was het een van zijn video’s.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Task & Purpose
https://www.youtube.com/c/Taskandpurpose/videos
Putin streeft ernaar om de USSR te herstellen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een (zoveelste) oorlog tussen 2 landen buiten de EU.
Als P niet met het N-woord was begonnen kon dit gewoon op pagina 2 in de krant.
Ik denk nog steeds niet dat hij daadwerkelijk een nato land binnen zou vallen uit zichzelf. Nu het allemaal zo escaleert kan het zijn dat hij de gok waagt (denk het niet alleen, hij zou eerder een of andere bom op Polen gooien of zo - nog veel kutter natuurlijk), maar we zullen nooit weten wat hij gedaan zou hebben als het westen er nog meer buiten was gebleven. En nee, daarmee zeg ik niet dat we niks hadden moeten doen of dat het onze eigen schuld is als hij het toch doet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:31 schreef hangtime het volgende:
[..]
Putin streeft ernaar om de USSR te herstellen.
Schattig als je denkt dat dit bij Ukraine blijft.
Vandaar dat het elke dag op de hoofdpagina staat, en terecht zolang mensen als jij nog niet begrijpen wat de toekomst brengt.
Gaan dit soort gasten nou in krijgsgevangenschap, of worden ze tegen een muur gezet? Hoor van beide mogelijkheden niet zoveel, of vergis ik mij?quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:58 schreef slashdotter3 het volgende:
2 saboteurs gepakt met een todo list
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Niet echt neutraal.quote:
krijgsgevangen gok ik of gewoon gevangen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gaan dit soort gasten nou in krijgsgevangenschap, of worden ze tegen een muur gezet? Hoor van beide mogelijkheden niet zoveel, of vergis ik mij?
Haha het is oorlog he. Het is niet dat als nu via de rechter verlooptquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
krijgsgevangen gok ik of gewoon gevangen ofzo
Oekraine kent sowieso geen doodstraf meer volgens mij
in dat geval hadden ze er niet over getwitterd denk ik hequote:Op donderdag 24 maart 2022 18:41 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha het is oorlog he. Het is niet dat als nu via de rechter verloopt
Dat zette nog geen zaken aan de dijk tegen RUS.quote:Borrell schetst in zijn voorwoord een bijna apocalyptisch beeld over de veiligheidssituatie van Europa. “Europa is in gevaar,” zo luidt het. “Bedreigingen komen overal vandaan en ze intensifiëren”, terwijl het vermogen van afzonderlijke lidstaten om ze het hoofd te bieden aan het afnemen is. Volgens Borrell willen de burgers dat de EU hen beschermt “voor de gevaarlijke wereld waarin we leven”. Hoewel de topdiplomaat erkent dat dreigingen niet alleen militair zijn, gaat zijn strategisch Kompas niet zozeer over zaken als de bescherming tegen klimaatveranderingen, de groeiende sociale ongelijkheid of de gezondheidscrisis. Europa moet meer zijn dan een ‘soft power’, op eigen militaire benen staan en de “taal van de macht leren”, zo klinkt het.
Een van de meest in het oog springende voorstellen is de oprichting van een vlug ontplooibare militaire macht van 5.000 troepen
Een van de meest in het oog springende voorstellen in het Strategisch Kompas is de oprichting van een vlug ontplooibare militaire macht van 5.000 troepen, modulaire samengesteld met inbegrip van land, lucht en maritieme componenten.
quote:. Het Franse standpunt kreeg nog meer gewicht na de chaotische terugtrekking uit Afghanistan eind augustus die uitmondde in een groeiende frustratie over het eigengereid optreden van de VS, die te weinig rekening zou houden met zijn partners. Bovendien kijkt de VS militair meer en meer naar Azië (‘pivot to Asia’) wat ten koste zou gaan van de VS-rol in Europa. Dat zijn niet de enige storingen op de transatlantische lijn, zoals bleek uit het defensiepact (AUKUS) dat Australië, het VK en de VS kort na Afghanistan oprichtten, die een geplande Frans-Australische duikbootdeal kelderde.
Sommige mensen hebben echt een tunnelvisie om claustrofobische reacties te triggeren.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een (zoveelste) oorlog tussen 2 landen buiten de EU.
Als P niet met het N-woord was begonnen kon dit gewoon op pagina 2 in de krant.
Heb je enig idee wat je hier schrijft?quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Tim Sweijs is wat realistischer dan een van Wijk vind ik (die echt knetterbang overkomt)
https://www.rtlnieuws.nl/(...)aal-afgeven-aan-navo
Dat denkt mij eraan, gaat RUS meer ballistische raketten afvuren?
Ik ben ooit bij mensen in Slowakije geweest. Typische oostblokflats van de buitenkant. Zou je geen kwartje geven. Van binnen compleet gerenoveerd en super modern ingericht en luxe ingericht. Zag je er mooi aan af van de buitenkant.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:20 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Het ziet er zeker heftig uit.
Maar vergeet niet dat dit allemaal ontzettend verouderde flats waren, in Nederland zouden deze flats allang afgebroken zijn of iig. een grondige renovatie hebben gehad.
Wat dat betreft kan je nu de boel gewoon opruimen, en dan wat mooie nieuwbouw neerzetten als de oorlog voorbij is, je mist niks aan die oude flats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |