Niet normaal he...quote:Op woensdag 22 maart 2023 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
Kan aan mij liggen maar dat Disney Marvel hotel is wanstaltig duur. 2 volwassenen en 1 van 2 jaar kost gewoon ¤ 3000 voor 4 dagen ( 3 nachten ) ongeveer. GoeiesmorgensIs dat inclusief kaviaar etc?
Is dat altijd zo? Willen graag met zijn drieën gaanquote:
Newport was ook belachelijk duur wat ik zag voor 3 nachten.quote:Op woensdag 22 maart 2023 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
En qua kamer merk je weinig verschil tov Newport Bay, het extra geld niet waard imo. Ik zou het er zelf iig nooit voor neerleggen.
Nee is gewoon heel duur. Periode ansich maakt niet veel. ¤ 1500 voor 3 nachten Newportquote:Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Hangt een beetje af van welke periode en hoever van tevoren je boekt denk ik?
Is dat hotel ook in het park?quote:Op woensdag 22 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:
Wij boekten 4 dagen/3 nachten in Seqouia, 4 personen (2 kinderen van 17 en 13) voor ¤ 1400 in de voorjaarsvakantie.
Newport is zeker duurder. Seqouia was goedkoper dan Cheyenne.
Ja, dat is een onsite hotelquote:
David Crockett vond ik als kind helemaal geweldig. Is ook aan de prijs inmiddels.quote:Op woensdag 22 maart 2023 21:21 schreef FlyingFish het volgende:
Sowieso schommelen die prijzen erg per data. Vorige keer dat wij zelf boekten was Newport Bay goedkoper dan Sequoia voor onze periode (die wilden we namelijk eigenlijk boeken). En het aantal personen per kamer en hun leeftijd maakt ook uit. Maar afgezien daarvan is er sowieso een flinke prijsverhoging geweest.
Ik adviseer altijd 3 nachten, 4 dagen. Hier zijn natuurlijk slechts twee hele dagen bij, omdat je een aankomst- en vertrekdag heb. Dan heb je ruim de tijd om alles te zien en in je op te nemen zonder dat het gehaast wordt. Het kijken van shows, parades en daar op tijd zijn neemt ook een deel van je dag op. Zeker met jonge kids moet je genoeg rust momenten nemen. Je vermaakt je er echt wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil volgend jaar in maart met mijn vrouw en 2 dochters van dan 8 en 10 naar Disneyland Parijs. Maar hoeveel dagen zouden jullie aanraden? En wat zijn goede hotels? Over het algemeen ben ik meer fan van een hotel wat meer waar voor je geld heeft en dan met het busje er naar toe dan heel dichtbij voor de hoofdprijs maar zonder busje. Maar ik las ook weer dat je bij een disney hotel eerder het park in mag. Dus ik ben even aan het bekijken wat nou de voor en nadelen zijn en de ervaringen van de mensen hier.
3 of 4 dagen zeker.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil volgend jaar in maart met mijn vrouw en 2 dochters van dan 8 en 10 naar Disneyland Parijs. Maar hoeveel dagen zouden jullie aanraden? En wat zijn goede hotels? Over het algemeen ben ik meer fan van een hotel wat meer waar voor je geld heeft en dan met het busje er naar toe dan heel dichtbij voor de hoofdprijs maar zonder busje. Maar ik las ook weer dat je bij een disney hotel eerder het park in mag. Dus ik ben even aan het bekijken wat nou de voor en nadelen zijn en de ervaringen van de mensen hier.
altijd bij Disney zelf.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de tips. 3 of 4 dagen is dan inderdaad wel een goede. En hotels moet ik dan gewoon goed gaan vergelijken. Daar kan je dus niet zo stellig zeggen dat het ene altijd veel duurder is dan de andere optie.
En waar boeken jullie altijd? Gewoon pakketreisje via tui bijvoorbeeld of bij disney zelf?
Jawel, ze hebben verschillende prijsklasses. Dus in principe zijn Sante Fe en Cheyenne goedkoper dan Sequoia en New Port Bay. Marvel is nog weer stapje duurder.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de tips. 3 of 4 dagen is dan inderdaad wel een goede. En hotels moet ik dan gewoon goed gaan vergelijken. Daar kan je dus niet zo stellig zeggen dat het ene altijd veel duurder is dan de andere optie.
En waar boeken jullie altijd? Gewoon pakketreisje via tui bijvoorbeeld of bij disney zelf?
Ja idd. Maar het is niet zo dat disney hotels standaard veel duurder zijn dan hotels buiten het park. Is dat trouwen die ring die de grens aangeeft?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben verschillende prijsklasses. Dus in principe zijn Sante Fe en Cheyenne goedkoper dan Sequoia en New Port Bay. Marvel is nog weer stapje duurder.
Mijn vergelijking van de week liet dat niet zien. Normaal waren de partner hotels (dream castle etc) significant goedkoper maar zelfs een B&B hotel was behoorlijk duur. Disney was wel iets duurder maar daar krijg je afstand, sfeer en de extra magic hours voor terug dus ik vond het niet goedkoop genoeg tov de Disney hotels.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 13:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ja idd. Maar het is niet zo dat disney hotels standaard veel duurder zijn dan hotels buiten het park. Is dat trouwen die ring die de grens aangeeft?
Natuurlijk is het meest luxe hotel buiten het park duurder dan het goedkoopste hotel van disney. Maar ook in hetzelfde kwaliteitssegment hoeft het niet per se duurder te zijn om een disney hotel te boeken?
Tnx voor de info. Dat zijn inderdaad wel voordelen ten opzichte van andere hotels die een hoger bedrag wel rechtvaardigen tot een zekere hoogte inderdaad. En dan is het de vraag welk verschil je dit waard vindt. Maar hier ga ik mee aan de slag. Tnx.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn vergelijking van de week liet dat niet zien. Normaal waren de partner hotels (dream castle etc) significant goedkoper maar zelfs een B&B hotel was behoorlijk duur. Disney was wel iets duurder maar daar krijg je afstand, sfeer en de extra magic hours voor terug dus ik vond het niet goedkoop genoeg tov de Disney hotels.
Er zijn 6 Disney hotels waarbij je de extra hours krijgt. Op prijs van hoog naar laag zijn dat Disney hotel, Marvel, New Port Bay, Sequoia Lodge, Cheyenne en Sante Fe.
Elk ander hotel is niet van Disney zelf.
Ik vind zelf Cheyenne heel gezellig en prima qua verblijf. En dat is een stuk beter dan zo'n B&B hotel.
In de zomer periode kan je ook poney rijden bij hotel Cheyenne😉quote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:10 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de info. Dat zijn inderdaad wel voordelen ten opzichte van andere hotels die een hoger bedrag wel rechtvaardigen tot een zekere hoogte inderdaad. En dan is het de vraag welk verschil je dit waard vindt. Maar hier ga ik mee aan de slag. Tnx.
En mijn jongste dochter vind Cheyenne nu al geweldig met allerlei paarden dingen.
Fastpasses heet nu premier access en niet meer gratis :-(quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:33 schreef GayGuy het volgende:
In november ga ik voor het eerst sinds 15 jaar weer, rond de tijd dat de Disney100 vieringen beginnen. Is het aan te raden om fastpasses te nemen? En is er een site waar ik kan zien welke merchandise er verkocht word?
Ja van die fastpasses, nieuwe naam, en niet meer gratis,, wist ik al. Kwam alleen even niet meer op de naam😂quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Fastpasses heet nu premier access en niet meer gratis :-(
Wat er qua merch is voor de 100 dat ligt er nu al.
Ik vind het echt zonde van het geldquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja van die fastpasses, nieuwe naam, en niet meer gratis,, wist ik al. Kwam alleen even niet meer op de naam😂
Ze zijn ook echt belachelijk duur. ¤150 voor alle attracties met zo’n rij 1x doen. Dat is vrijwel hetzelfde als genie+ in Disneyworld en daar betaal je $15 tot $30 voor en is op één attractie per park na overal voor geldig en krijg je je attractie-foto’s gratis erbij. en zelfs dan vind ik het zonde geld, zeker buiten het hoogseizoenquote:
Het ergste eraan is nog dat als je gaat je denkt "dan koop ik het wel om die paar attracties die ik echt wil doen te kunnen doen".quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:08 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt belachelijk duur. ¤150 voor alle attracties met zo’n rij 1x doen. Dat is vrijwel hetzelfde als genie+ in Disneyworld en daar betaal je $15 tot $30 voor en is op één attractie per park na overal voor geldig en krijg je je attractie-foto’s gratis erbij. en zelfs dan vind ik het zonde geld, zeker buiten het hoogseizoen
Hoe lang ga je trouwens?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:48 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja van die fastpasses, nieuwe naam, en niet meer gratis,, wist ik al. Kwam alleen even niet meer op de naam😂
Wij hebben in WDW geen genie+ gehad en het ook niet nodig gehad. Hebben alle attracties, inclusief de topattracties, meerdere keren kunnen doen met wachtrijen van max 45 minuten (muv de 7 dwergen, maar daar stond de wachtrij verkeerd aangegeven). Ik heb daar geen enkele keer zo lang in de rij hoeven staan als in Parijs bij Nemo, en dat was zelfs nog in de early Magic hours. Voor de topattracties in WDW betaal je wel apart, maar dat was imo ook niet nodig bij goed timen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het ergste eraan is nog dat als je gaat je denkt "dan koop ik het wel om die paar attracties die ik echt wil doen te kunnen doen".
Ik snap het, heb het ook gedaan.
Maar 't zou niet moeten
En dan is Parijs nog per attractie waarbij het in WDW je minimaal Genie+ al moet hebben om iets te kunnen.
Persoonlijk zou ik het gebruik ervan uitstellen tot je op de laatste dag bent en nog steeds niet DIE attracties hebt kunnen doen die je wilde.
Heb me al in het WDW topic gemeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben in WDW geen genie+ gehad en het ook niet nodig gehad. Hebben alle attracties, inclusief de topattracties, meerdere keren kunnen doen met wachtrijen van max 45 minuten (muv de 7 dwergen, maar daar stond de wachtrij verkeerd aangegeven). Ik heb daar geen enkele keer zo lang in de rij hoeven staan als in Parijs bij Nemo, en dat was zelfs nog in de early Magic hours. Voor de topattracties in WDW betaal je wel apart, maar dat was imo ook niet nodig bij goed timen.
Ik ben ook geen fan van genie+ maar het verschil in kosten met Parijs is absurd. Zeker als ze het dan ook nog voor attracties als Its a small world aan gaan bieden, als je daarvoor langer dan 15 minuten in de rij moet staan gaat er sowieso al wat mis.
Ik vind het eerder zonde om 1500-2000 euro uit te geven en dan per attractie 45-60min te moeten wachten. Los van dat het vermoeiend is om maar in die rij te slenteren is het gewoon klote.quote:
Het is verschrikkelijk dat het zo moet gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zonde om 1500-2000 euro uit te geven en dan per attractie 45-60min te moeten wachten. Los van dat het vermoeiend is om maar in die rij te slenteren is het gewoon klote.
Wij houden hier gewoon rekening mee en betalen graag per attractie een fastpass in Disneyland.. Ja je bent 200-300 totaal voor t gezin extra kwijt, maar wat ons betreft meer dan waard.
Maar dat weet je toch als je naar een pretpark gaat?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zonde om 1500-2000 euro uit te geven en dan per attractie 45-60min te moeten wachten. Los van dat het vermoeiend is om maar in die rij te slenteren is het gewoon klote.
Wij houden hier gewoon rekening mee en betalen graag per attractie een fastpass in Disneyland.. Ja je bent 200-300 totaal voor t gezin extra kwijt, maar wat ons betreft meer dan waard.
Wellicht de moeite waard als je in de topdrukte gaat en ruim in je geld zit, maar voor november is dat echt zonde van je geld. Zeker door de weeks is dat samen met januari de rustigste tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat weten wij en daarom geven wij graag meer uit voor een fastpass.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als je naar een pretpark gaat?
Ik geef die 300 liever uit aan souvenirs
Daar is geen fastpass voorquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:32 schreef F_r het volgende:
Hoe zit het met die fastpasses voor op de foto te gaan met de disneyfiguren? Is dat ook per figuur? Of kun je dat voor een x aantal keer afkopen? Onze laatst disneyreis viel een beetje in het water dus ik kijk even voor een herkansing maar dan willen we wel iets met die disneyfiguren en foto´s nu stonden we lang in de rij voor stitch ze wilde het graag.
En ik kan alleen maar een fastpass vinden per atractie of kun je dat ook afkopen?
Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.quote:
Priority pas of early acces. Er is geen premier access voor karaktersquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.
Niet elke beperking is zichtbaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.
Klopt.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:50 schreef nils7 het volgende:
Je kan bij characters wel een terug kom tijd vragen, mits beschikbaar en je een priority card hebt.
Afgelopen zondag nog gedaan
Het assortiment per winkel is wel aangepast aan het thema van de naastgelegen attracties maar dat was altijd al zo. Maar ik denk als je het vergelijkt met 20 jaar geleden, dat het assortiment vrijwel gelijk gebleven is, alleen is de stijl van de kleding aangepast aan nu en zijn er wat knuffels en speelpoppetjes van nieuwe films bij gekomen. Zelfs die handtekeningboeken hebben ze nog steeds.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:12 schreef laziness het volgende:
Wij vinden de winkeltjes snuffelen juist leuk. Met meer dan een mok oid komen we niet thuis maar ik vind het wel onderdeel van het geheel.
In Frontierland verkopen ze andere dingen dan in Discoveryland bijvoorbeeld dus overal hetzelfde is niet geheel waar. Veel overlapt, dat wel.
Emporium is er nog maar World of Disney in Village is nu de grootste winkel met merchandise.
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfectquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Enige leuke toevoeging is dat ze zeeppompjes hebben die schuim in de vorm van Mickey pompen. Maar die navullen lijkt me lastig, dan moet je weer speciale zeep hebben denk ik.
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfect
Dettol Hand Soap Soft Mousse - Rose & Cherry Blossom - 250ml x6 https://amzn.eu/d/7x57W7Y
Ik ga in oktober;)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoorIk ga m’n zus eens lief aankijken, die gaat volgende maand!
Dat ga ik onthouden! Maar ik ben aan het proberen mijn man zover te krijgen om ook eens de kerstsfeer te proeven in Parijsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga in oktober;)
Mocht je zus ze niet zien.
Nee niksquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog een update beschikbaar over het nieuwe Frozen gebied?
Wanneer is dat eindelijk af
de tandjes.. 289, 499 en 699quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef psv-gomes het volgende:
https://www.tarif-disneyland.fr/pass-annuel-disneyland-paris
Nieuwe prijzen voor de jaarpassen
Foto plakken lukt mij niet. Sorry 😐
dit valt toch wel mee? 3x gaan en je hebt die bronzen kaart eruit denk?quote:
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:11 schreef psv-gomes het volgende:
Er zijn heel veel voordelen weg.
De kaart is duurder en je kan er minder mee doen
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:05 schreef EdVe het volgende:
[..]
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.
Was al bekend dat het meer gelijk getrokken zou worden en dus duurder.
7 dagen losse tickets en je hebt Gold er al uit.
De incredi-pass is alleen voor de 4 parken. Je hebt wel een upgrade voor de waterparken voor $99, dus wdw ziet deze waterparken ook niet als volwaardig. Ja, de prijs is 200 euro omhoog gegaan en meeste extra's zijn verdwenen. Maar er waren ook gewoon teveel infinity pashouders verkocht, dus ze kunnen het verhogen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.
Dan heb je wel 4 parken en 2 waterparken waar je heen kan, totaal dus 6 waar DLP maar 2 parken heeft.
Disneyland Parijs zou dus 1/3 van 1400 mogen kosten omdat ze hetzelfde bieden wat 470 euro is.
Terwijl DLP 699 rekent.
Dat hoorde ik inderdaad. Heb jij een idee wanneer de reservering voor de 31e vrijkomt?quote:Op maandag 4 september 2023 16:48 schreef psv-gomes het volgende:
Voor de 31e in de avond zijn er speciale menu's die duurder zijn.
Je Magic Pass is dan niet geldig voor in de avond. ( alleen bij fast food en restaurants die geen speciaal menu doen
Het verbaasde mij juist andersom dat ik Manhattan, Chez Remy, Walt's, PYM, The steakhouse, ontbijt met figuren in Plaza Gardens en Silver Spur nog kon boeken tijdens de kerstvakantie.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik wil een tripje boeken als verjaardagscadeau voor kind in februari maar er is eigenlijk totaal niet te voorspellen welke shows er te zien zijn en welke attraties gesloten zijn.
Ik mis de oude tijd van Disney wel een beetje waarbij er veel duidelijker op de website aangegeven stond tot wanneer attracties gesloten waren en de restaurants nog spontaan tijdens je trip plek hadden ipv al maanden volgeboekt te zijn en toen je nog niet je portemonnee hoefde te trekken voor een fast pass
Wij gaan ook in februari. Idd restaurants al geboekt. Ik baal ook wel van het fast pass systeem niet te betalen met 4 personenquote:Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik wil een tripje boeken als verjaardagscadeau voor kind in februari maar er is eigenlijk totaal niet te voorspellen welke shows er te zien zijn en welke attraties gesloten zijn.
Ik mis de oude tijd van Disney wel een beetje waarbij er veel duidelijker op de website aangegeven stond tot wanneer attracties gesloten waren en de restaurants nog spontaan tijdens je trip plek hadden ipv al maanden volgeboekt te zijn en toen je nog niet je portemonnee hoefde te trekken voor een fast pass
Zo jammer dat die stopt. Ik denk niet dat ze met iets nieuws kunnen komen dat dat evenaart. Wij hebben hem vier keer gezien 1,5 jaar geleden, de kinderen vonden hem geweldig!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef nils7 het volgende:
Dit weekend gaan we om voor de allerlaatste keer nog Dream... and shine brighter en D-Light te zien.
Afgelopen februari viel het echt mee met de drukte. Ik vind Premier access echt zonde van het geld.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:09 schreef FlyingFish het volgende:
In februari is fastpass toch ook niet nodig? Zo druk is het dan niet. Alleen voor Crush Coaster kan het de moeite waard zijn.
Wij gaan in de kerstvakantie, zonder premier access. We gaan wel vooral voor studio’s dit jaar (het nieuwe Marvel-deel), en voor de kerstparades en activiteiten. Afgezien van mijn allereerste keer (een keer in november in de vorige eeuw) ben ik er nooit meer in de kerstperiode geweest. Afgelopen jaren zijn we er steeds met stralend weer geweest, dus wordt een nieuwe ervaring!
Weet iemand hoe riderswitch werkt tegenwoordig? Krijg je dan een ticket voor de premier access rij, net als in wdw? We hebben het in Parijs nog nooit gebruikt (waren meestal andere familieleden mee), maar in Florida was het ideaal! En nu zijn we ook alleen met ons gezin en 1 kind dat alle achtbanen weigert en te klein is om alleen te wachten.
De kinderen weten ook nog van niks, wordt het kerstcadeautje van dit jaar. Ik heb bij de action kerstmutsen van Mickey en Minnie gevonden voor ze, die ze zullen krijgen als cadeau.
Wij hebben idd de 1e weekquote:Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.thrill-data.c(...)dar/disneyland-paris
Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
lol 16 oktober staat daar op "groen" volgens mij is die best vol inmiddelsquote:Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.thrill-data.c(...)dar/disneyland-paris
Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
Veel plezier! Wij vanaf dinsdagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:59 schreef GayGuy het volgende:
Voor het eerst in 16 jaar maandag naar Disneyland. Mijn eerste Disney event(Disney 100🥳) eerste keer Tower of Terror (met hoogtevrees🥶)
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef nils7 het volgende:
Dit weekend gaan we om voor de allerlaatste keer nog Dream... and shine brighter en D-Light te zien.
Wij zijn net wegquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.
Zo te lezen gaan we er een paar tegen komen deze week..
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:51 schreef FlyingFish het volgende:
Disney zelf doet niet meer aan aanbiedingen sinds Corona. Alleen via bijv de huidige AH-actie kun je soms goedkoper boeken, maar dat is ook erg periode afhankelijk en dergelijke acties zijn er heel weinig (en meestal vakanties uitgezonderd).
Ik zou vergelijken wat je via Disney zelf betaalt en als je via de huidige AH actie voor jullie periode zou boeken, goedkoper gaat het iig zeer waarschijnlijk niet worden.
Vijf personen bij Disney is rot, dan zit je vast aan erg dure kamers of 2 kamers. Davy Crockett is dan een prima optie. Wil je maar 2 dagen Disney en verder een wat langere vakantie daar dan is Village Nature ook te overwegen. Dat ligt naast Davy Crockett maar is veel nieuwer en met een centerparcs-zwemparadijs. Maar tegelijk ook een stuk duurder. Dit is evt ook via centerparcs zelf te boeken maar vaak ben je dan meer geld kwijt, ook omdat losse parktickets (en parkeren!) duur zijn. Bij Davy Crockett krijg je voor elke dag toegangstickets, bij Village nature max 2 dagen ongeacht het aantal nachten.
Voordeel van Davy Crockett en Village nature is een eigen keuken met volwaardige koelkast. Je kunt dus zelf goed ontbijten en spullen voor de rest van de dag meenemen. Scheelt veel geld tov een Disneyhotel met ontbijt a ¤20+ pp per dag.
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.
Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik
op ratten dan ook neem ik aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:02 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.
Het is nu wat sterk overdreven.
En in Disney wordt er goed op gecontroleerd.
Ben in 3 hotels geweest, geen bedwants gezien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.
Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik
Deuren dichthouden, geen eten buiten laten liggen en je niet de tyfus schrikken, dan moet het goedkomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:12 schreef Kyara het volgende:
Dat was ook maar een grapje hoor, ik ben afgelopen jaar in Parijs geweest en ook geen bedwants gezien. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar Davy Crockett.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |