abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208496778
Kan aan mij liggen maar dat Disney Marvel hotel is wanstaltig duur. 2 volwassenen en 1 van 2 jaar kost gewoon ¤ 3000 voor 4 dagen ( 3 nachten ) ongeveer. Goeiesmorgens :') Is dat inclusief kaviaar etc?
pi_208498493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
Kan aan mij liggen maar dat Disney Marvel hotel is wanstaltig duur. 2 volwassenen en 1 van 2 jaar kost gewoon ¤ 3000 voor 4 dagen ( 3 nachten ) ongeveer. Goeiesmorgens :') Is dat inclusief kaviaar etc?
Niet normaal he...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208498733
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:38 schreef Vicky het volgende:

[..]
Niet normaal he...
Is dat altijd zo? Willen graag met zijn drieën gaan
Ben ooit in die blokhutten geweest, erg leuk maar dat is niet in het park geloof ik maar daarbuiten
pi_208498755
En qua kamer merk je weinig verschil tov Newport Bay, het extra geld niet waard imo. Ik zou het er zelf iig nooit voor neerleggen.
pi_208498764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
En qua kamer merk je weinig verschil tov Newport Bay, het extra geld niet waard imo. Ik zou het er zelf iig nooit voor neerleggen.
Newport was ook belachelijk duur wat ik zag voor 3 nachten.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 22 maart 2023 @ 19:50:26 #206
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208498836
Hangt een beetje af van welke periode en hoever van tevoren je boekt denk ik?
pi_208498866
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Hangt een beetje af van welke periode en hoever van tevoren je boekt denk ik?
Nee is gewoon heel duur. Periode ansich maakt niet veel. ¤ 1500 voor 3 nachten Newport :')
pi_208499372
Wij boekten 4 dagen/3 nachten in Seqouia, 4 personen (2 kinderen van 17 en 13) voor ¤ 1400 in de voorjaarsvakantie.
Newport is zeker duurder. Seqouia was goedkoper dan Cheyenne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_208500366
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2023 20:12 schreef Vicky het volgende:
Wij boekten 4 dagen/3 nachten in Seqouia, 4 personen (2 kinderen van 17 en 13) voor ¤ 1400 in de voorjaarsvakantie.
Newport is zeker duurder. Seqouia was goedkoper dan Cheyenne.
Is dat hotel ook in het park?
pi_208500418
Sowieso schommelen die prijzen erg per data. Vorige keer dat wij zelf boekten was Newport Bay goedkoper dan Sequoia voor onze periode (die wilden we namelijk eigenlijk boeken). En het aantal personen per kamer en hun leeftijd maakt ook uit. Maar afgezien daarvan is er sowieso een flinke prijsverhoging geweest.
pi_208500660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Is dat hotel ook in het park?
Ja, dat is een onsite hotel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208500720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:21 schreef FlyingFish het volgende:
Sowieso schommelen die prijzen erg per data. Vorige keer dat wij zelf boekten was Newport Bay goedkoper dan Sequoia voor onze periode (die wilden we namelijk eigenlijk boeken). En het aantal personen per kamer en hun leeftijd maakt ook uit. Maar afgezien daarvan is er sowieso een flinke prijsverhoging geweest.
David Crockett vond ik als kind helemaal geweldig. Is ook aan de prijs inmiddels.
pi_208565199
Ik wil volgend jaar in maart met mijn vrouw en 2 dochters van dan 8 en 10 naar Disneyland Parijs. Maar hoeveel dagen zouden jullie aanraden? En wat zijn goede hotels? Over het algemeen ben ik meer fan van een hotel wat meer waar voor je geld heeft en dan met het busje er naar toe dan heel dichtbij voor de hoofdprijs maar zonder busje. Maar ik las ook weer dat je bij een disney hotel eerder het park in mag. Dus ik ben even aan het bekijken wat nou de voor en nadelen zijn en de ervaringen van de mensen hier.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 28 maart 2023 @ 12:19:00 #214
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208566152
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Ik wil volgend jaar in maart met mijn vrouw en 2 dochters van dan 8 en 10 naar Disneyland Parijs. Maar hoeveel dagen zouden jullie aanraden? En wat zijn goede hotels? Over het algemeen ben ik meer fan van een hotel wat meer waar voor je geld heeft en dan met het busje er naar toe dan heel dichtbij voor de hoofdprijs maar zonder busje. Maar ik las ook weer dat je bij een disney hotel eerder het park in mag. Dus ik ben even aan het bekijken wat nou de voor en nadelen zijn en de ervaringen van de mensen hier.
Ik adviseer altijd 3 nachten, 4 dagen. Hier zijn natuurlijk slechts twee hele dagen bij, omdat je een aankomst- en vertrekdag heb. Dan heb je ruim de tijd om alles te zien en in je op te nemen zonder dat het gehaast wordt. Het kijken van shows, parades en daar op tijd zijn neemt ook een deel van je dag op. Zeker met jonge kids moet je genoeg rust momenten nemen. Je vermaakt je er echt wel.

Hotel hangt vooral van je budget af.
Je hoeft echt niet het duurste Disney-hotel te nemen, Cheyenne is prima. Vergelijk die met een van de hotels die vlakbij het resort liggen (namen zijn pas veranderd dus is me ontschoten) en zet de voor- en tegens tegen elkaar en kijk waar je je geld naartoe kan brengen.

Ik denk dat je voor die paar dagen alles tussen de 1000 - 4000 euro kan betalen, afhankelijk van periode, hotel en eten, dus je kan het zo gek maken als je wilt.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 12:31:10 #215
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_208566286
De aanbiedingen voor partner hotels buiten Disney bij Oad waren nauwelijks goedkoper dan Santa Fe of Cheyenne in Disney zelf toen ik daar van de week een vergelijk deed, dus dan zou ik voor het gemak en de sfeer gaan en een Disney hotel kiezen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_208566951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 10:56 schreef Stansfield het volgende:
3 of 4 dagen zeker.
Wij slapen graag in een disneyhotel. Liefst Seqouia lodge, maar dat ligt echt aan de prijs.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_208566989
Bedankt voor de tips. 3 of 4 dagen is dan inderdaad wel een goede. En hotels moet ik dan gewoon goed gaan vergelijken. Daar kan je dus niet zo stellig zeggen dat het ene altijd veel duurder is dan de andere optie.

En waar boeken jullie altijd? Gewoon pakketreisje via tui bijvoorbeeld of bij disney zelf?
pi_208567039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Stansfield het volgende:
Bedankt voor de tips. 3 of 4 dagen is dan inderdaad wel een goede. En hotels moet ik dan gewoon goed gaan vergelijken. Daar kan je dus niet zo stellig zeggen dat het ene altijd veel duurder is dan de andere optie.

En waar boeken jullie altijd? Gewoon pakketreisje via tui bijvoorbeeld of bij disney zelf?
altijd bij Disney zelf.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 maart 2023 @ 13:55:05 #219
244125 laziness
pi_208567161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 13:37 schreef Stansfield het volgende:

Jawel, ze hebben verschillende prijsklasses. Dus in principe zijn Sante Fe en Cheyenne goedkoper dan Sequoia en New Port Bay. Marvel is nog weer stapje duurder.
pi_208567187
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 13:55 schreef laziness het volgende:

[..]
Jawel, ze hebben verschillende prijsklasses. Dus in principe zijn Sante Fe en Cheyenne goedkoper dan Sequoia en New Port Bay. Marvel is nog weer stapje duurder.
Ja idd. Maar het is niet zo dat disney hotels standaard veel duurder zijn dan hotels buiten het park. Is dat trouwen die ring die de grens aangeeft?

Natuurlijk is het meest luxe hotel buiten het park duurder dan het goedkoopste hotel van disney. Maar ook in hetzelfde kwaliteitssegment hoeft het niet per se duurder te zijn om een disney hotel te boeken?
  dinsdag 28 maart 2023 @ 14:02:34 #221
244125 laziness
pi_208567212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 13:58 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Ja idd. Maar het is niet zo dat disney hotels standaard veel duurder zijn dan hotels buiten het park. Is dat trouwen die ring die de grens aangeeft?

Natuurlijk is het meest luxe hotel buiten het park duurder dan het goedkoopste hotel van disney. Maar ook in hetzelfde kwaliteitssegment hoeft het niet per se duurder te zijn om een disney hotel te boeken?
Mijn vergelijking van de week liet dat niet zien. Normaal waren de partner hotels (dream castle etc) significant goedkoper maar zelfs een B&B hotel was behoorlijk duur. Disney was wel iets duurder maar daar krijg je afstand, sfeer en de extra magic hours voor terug dus ik vond het niet goedkoop genoeg tov de Disney hotels.

Er zijn 6 Disney hotels waarbij je de extra hours krijgt. Op prijs van hoog naar laag zijn dat Disney hotel, Marvel, New Port Bay, Sequoia Lodge, Cheyenne en Sante Fe.
Elk ander hotel is niet van Disney zelf.

Ik vind zelf Cheyenne heel gezellig en prima qua verblijf. En dat is een stuk beter dan zo'n B&B hotel.
pi_208567274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:02 schreef laziness het volgende:

[..]
Mijn vergelijking van de week liet dat niet zien. Normaal waren de partner hotels (dream castle etc) significant goedkoper maar zelfs een B&B hotel was behoorlijk duur. Disney was wel iets duurder maar daar krijg je afstand, sfeer en de extra magic hours voor terug dus ik vond het niet goedkoop genoeg tov de Disney hotels.

Er zijn 6 Disney hotels waarbij je de extra hours krijgt. Op prijs van hoog naar laag zijn dat Disney hotel, Marvel, New Port Bay, Sequoia Lodge, Cheyenne en Sante Fe.
Elk ander hotel is niet van Disney zelf.

Ik vind zelf Cheyenne heel gezellig en prima qua verblijf. En dat is een stuk beter dan zo'n B&B hotel.
Tnx voor de info. Dat zijn inderdaad wel voordelen ten opzichte van andere hotels die een hoger bedrag wel rechtvaardigen tot een zekere hoogte inderdaad. En dan is het de vraag welk verschil je dit waard vindt. Maar hier ga ik mee aan de slag. Tnx.

En mijn jongste dochter vind Cheyenne nu al geweldig met allerlei paarden dingen ;).
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 28 maart 2023 @ 15:07:06 #223
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_208567811
Cheyenne is fantastisch met kids. Echt een aanrader.

Let wel: ontbijt is dan weer niet inbegrepen bij de Disney-hotels. Los bij te boeken, maar de parken hebben voor een vriendelijke prijs ontbijtpakketjes (croissant, jus).
pi_208571272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 14:10 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Tnx voor de info. Dat zijn inderdaad wel voordelen ten opzichte van andere hotels die een hoger bedrag wel rechtvaardigen tot een zekere hoogte inderdaad. En dan is het de vraag welk verschil je dit waard vindt. Maar hier ga ik mee aan de slag. Tnx.

En mijn jongste dochter vind Cheyenne nu al geweldig met allerlei paarden dingen ;).

In de zomer periode kan je ook poney rijden bij hotel Cheyenne😉
  woensdag 10 mei 2023 @ 18:33:59 #225
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_209092745
In november ga ik voor het eerst sinds 15 jaar weer, rond de tijd dat de Disney100 vieringen beginnen. Is het aan te raden om fastpasses te nemen? En is er een site waar ik kan zien welke merchandise er verkocht word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')