Je kan de shows doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Oh? in Studio's kan je de dag mogelijk niet vol krijgen? Ook niet als je alles (wat een 5 jarige / 1.16cm) aandoet?
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter, na een middag inlezen op internetquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:03 schreef psv-gomes het volgende:
Voor in het park?
Je bent er wel een beetje laat mee om te reserveren, zeker a's Je met veel personen bent.
Er blijven dan alleen nog restaurants in de hotels over, bv Santa Fe, Cheyenne of Seqouia Lodge.
Misschien nog Billy bobs in Disney Village
Ja, volgens mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaafquote:Op maandag 24 november 2025 20:36 schreef FlyingFish het volgende:
Zondag 29 maart opent Disney Adventure World met World of Frozen!
En er komt een Olaf robot die er heel tof uitziet!
Bekijk deze YouTube-video
Volgens mij beginnen ze dit jaar aan de renovatie van Sequoia Lodge.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef verbijstering het volgende:
Zijn er toevallig mensen die heel erg op de hoogte zijn van de beschikbaarheid van Disney Hotels?
We zijn aan het kijken om ergens begin volgend jaar (2027 ja) te gaan, en de vorige keer is hotel Sequoia lodge heel erg bevallen, echter kan ik in die periode nergens een golden forest kamer boeken. Kan het dat die er gewoon niet zijn? Staan die nog niet open of zit dat gewoon al ram vol?
ik zou even bellen naar Disney. Daar kunnen ze je beste antwoord geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef verbijstering het volgende:
Zijn er toevallig mensen die heel erg op de hoogte zijn van de beschikbaarheid van Disney Hotels?
We zijn aan het kijken om ergens begin volgend jaar (2027 ja) te gaan, en de vorige keer is hotel Sequoia lodge heel erg bevallen, echter kan ik in die periode nergens een golden forest kamer boeken. Kan het dat die er gewoon niet zijn? Staan die nog niet open of zit dat gewoon al ram vol?
Ik kreeg als korte antwoord "als het niet op de site staat is het niet beschikbaar" niet iemand die zin had om verder te kijken / vragen in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik zou even bellen naar Disney. Daar kunnen ze je beste antwoord geven.
Ja dat zag ik ook, vandaar dat ik mij afvroeg of het er iets mee te maken had. Het liefste heb je natuurlijk een net opgeknapte kamerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze dit jaar aan de renovatie van Sequoia Lodge.
https://www.discoverthema(...)mer-disneyland-paris
Renovatie en anders volgeboektquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef verbijstering het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |