Heb beetje rondgeneusd en ja, staat bol van de accomodaties rondom Disney. Wat je laat zien is ook met 170 goedkoper dan Disney zelf. Zal wel een beetje spitten in reviews op Booking, TripAdvisor etc en op basis daarvan een keuze maken. Naast Airbnb ook genoeg reguliere hotels. Aangezien het echt niets meer dan alleen slapen is is het huislijke dat een Airbnb heeft niet nodig. Wellicht kan het dan goedkoper, 100 eur / nacht bijvoorbeeld. Zal kijkenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:33 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een tripje naar Disneyland parijs gedaan. Toen ben heb ik eerst 1 nacht hier overnacht om daarna 's ochtends in te checken in het disneyhotel en het park in te kunnen (nog in dat eerste uur). Toen 2 nachten en dus 3 dagen in disney doorgebracht en na de laatste dag disney weer een nachtje hetzelfde appartement geboekt. Dan de volgende ochtend naar huis gereden.
Het stikt daar van de appartementen die verhuurd worden dus als je daar iets zoekt moet dat vast goedkomen. Is niet helemaal op loopafstand maar wel dichtbij.
https://www.booking.com/h(...)7&type=total&ucfs=1&
Je kan geen kaarten aan de poort kopen.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:26 schreef BlauweDag het volgende:
Wij gaan eind april een dagje naar Disneyland. Is het slimmer om nu kaartjes te kopen, of digitaal vlak voor aanvang of aan de poort?
Zijn er ook nog andere slimme tips? We zitten in Meaux en zijn er voor het laatste geweest in 2004
Wij hebben een keer in een Adagio hotel gezeten met eigen keukentje, vrijwel naast het winkelcentrum en op loopafstand van het park. Er is echt aanbod genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb beetje rondgeneusd en ja, staat bol van de accomodaties rondom Disney. Wat je laat zien is ook met 170 goedkoper dan Disney zelf. Zal wel een beetje spitten in reviews op Booking, TripAdvisor etc en op basis daarvan een keuze maken. Naast Airbnb ook genoeg reguliere hotels. Aangezien het echt niets meer dan alleen slapen is is het huislijke dat een Airbnb heeft niet nodig. Wellicht kan het dan goedkoper, 100 eur / nacht bijvoorbeeld. Zal kijken
Bonus vraag;
Is het werkelijk zo dramatisch gesteld met de buggy’s zoals dat aangeven wordt? Zijn die dingen zo snel allemaal al weg? Of valt het mee?
Ik bedoelde eigenlijk de buggy's van het park zelf. Ze schijnen deze te verhuren maar zijn in no-time niet meer op voorraad, aldus de nodige websites. Nu ben ik van plan in maart te gaan (als het weer het toelaat/+15graden wordt), misschiien dat het dan nog niet zo een gekkenhuis is.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben een keer in een Adagio hotel gezeten met eigen keukentje, vrijwel naast het winkelcentrum en op loopafstand van het park. Er is echt aanbod genoeg.
Wij hebben een oude duobuggy meegenomen (die alleen voor vakanties gebruikt werd), nooit problemen mee gehad. Een mooie nieuwe/dure zou ik zelf niet meenemen. Of je moet ook een stevig slot mee nemen waardoor je de wielen vast kunt zetten (ergens aan vast zetten is vrijwel geen optie).
Ik was er vorig jaar met carnaval en genoeg buggy's te huurquote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de buggy's van het park zelf. Ze schijnen deze te verhuren maar zijn in no-time niet meer op voorraad, aldus de nodige websites. Nu ben ik van plan in maart te gaan (als het weer het toelaat/+15graden wordt), misschiien dat het dan nog niet zo een gekkenhuis is.
Adiago ziiet er ook wel OK uit. 330eur voor 2 dagen...
Enorm aanbod idd, dus verwacht niiet zo heel veel issues met wat vinden
Nog niks bekend en zodra het zover is zal het groots aangekondigd worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er al iets meer bekend over wanneer het Frozen gedeelte in 2026 open zal gaan?
Wil graag zonder bouwval nog een naar Disney
Alle rand onderdelen in de nieuwe gebieden werken toe na een afrondende fase. Het zou mij niet verbazen als ze maart opengaan, tegelijk met de 24e verjaardag van het park.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er al iets meer bekend over wanneer het Frozen gedeelte in 2026 open zal gaan?
Wil graag zonder bouwval nog een naar Disney
Wij gaan pas als alles klaar is in Adventure World.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:01 schreef FlyingFish het volgende:
Dat bouwen blijft nog wel een tijdje, ze zijn net pas aan het Lion King deel begonnen… maar in principe heb je in het park nu weinig last meer van de bouw, alles is weer open (afgezien van regulier onderhoud).
Ik verwacht dat het eind van het voorjaar open gaat, in ieder geval voor de zomer. Maar dat is puur speculatie.
Dan heb je nog een kleine 3 jaar om te sparen denk ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:02 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Wij gaan pas als alles klaar is in Adventure World.
Oh wat gaaf!!quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan heb je nog een kleine 3 jaar om te sparen denk ik
Wij gaan sowieso in april naar het Frozen gebied. We gaan naar Disneyland Hong Kong, waar dat gebied al een langere tijd open is. Het is echter niet een 1 op 1 kopie, want daar hebben ze ook nog een Frozen achtbaan en die komt niet in Parijs. En de watershow is er weer niet in Hong Kong.
Dat was ook een beetje de planning. Dan willen we een midweek in een resort hotel gaan zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dan heb je nog een kleine 3 jaar om te sparen denk ik
Wij gaan sowieso in april naar het Frozen gebied. We gaan naar Disneyland Hong Kong, waar dat gebied al een langere tijd open is. Het is echter niet een 1 op 1 kopie, want daar hebben ze ook nog een Frozen achtbaan en die komt niet in Parijs. En de watershow is er weer niet in Hong Kong.
Alles klaar zal nooit zijn. Na Frozen bouwen ze zeker drie jaar aan Lion King maar je kan er vergif op innemen dat ze in die periode aan een ander nieuw gebied beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:02 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Wij gaan pas als alles klaar is in Adventure World.
Wij in 2027 als ik het goed begrepen heb. Halloween dus. En CLquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil volgend jaar met Halloween weer gaan
Inmiddels is het nodige aan tijd verstreken met daarbij een boel annuleringen vanwege gebrek aan tijd/teveel werk, maar nu gaan we dus eindelijk écht.quote:Op maandag 27 januari 2025 22:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij hebben een keer in een Adagio hotel gezeten met eigen keukentje, vrijwel naast het winkelcentrum en op loopafstand van het park. Er is echt aanbod genoeg.
Daar hebben we de. oordoppen voorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef psv-gomes het volgende:
Het is in die week dat je wilt wel kei druk met Spanjaarden...
Drukker Dan normaal
Het is er altijd druk met Spanjaardenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:19 schreef psv-gomes het volgende:
Het is in die week dat je wilt wel kei druk met Spanjaarden...
Drukker Dan normaal
In September is het nog drukker dan normaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is er altijd druk met SpanjaardenOf ze zijn gewoon heel aanwezig
Beiden adagio zitten vlakbij elkaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:18 schreef KNAK het volgende:
[..]
Daar hebben we de. oordoppen voor
Aparthotel Adagio
Serris - Val d'Europe.
140/nacht voor 4 pers,
Voor het zo dicht in de buurt van het park denk ik het beste wat er zoeven te vinden is. 5 minuten loopafstand ten zuiden van Serris is nog een andere Adagio. Nog een tikje goedkoper.
Hopelijk is het wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |