Wij hebben idd de 1e weekquote:Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.thrill-data.c(...)dar/disneyland-paris
Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
lol 16 oktober staat daar op "groen" volgens mij is die best vol inmiddelsquote:Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.thrill-data.c(...)dar/disneyland-paris
Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
Veel plezier! Wij vanaf dinsdagquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:59 schreef GayGuy het volgende:
Voor het eerst in 16 jaar maandag naar Disneyland. Mijn eerste Disney event(Disney 100🥳) eerste keer Tower of Terror (met hoogtevrees🥶)
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef nils7 het volgende:
Dit weekend gaan we om voor de allerlaatste keer nog Dream... and shine brighter en D-Light te zien.
Wij zijn net wegquote:Op zondag 15 oktober 2023 01:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.
Zo te lezen gaan we er een paar tegen komen deze week..
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:51 schreef FlyingFish het volgende:
Disney zelf doet niet meer aan aanbiedingen sinds Corona. Alleen via bijv de huidige AH-actie kun je soms goedkoper boeken, maar dat is ook erg periode afhankelijk en dergelijke acties zijn er heel weinig (en meestal vakanties uitgezonderd).
Ik zou vergelijken wat je via Disney zelf betaalt en als je via de huidige AH actie voor jullie periode zou boeken, goedkoper gaat het iig zeer waarschijnlijk niet worden.
Vijf personen bij Disney is rot, dan zit je vast aan erg dure kamers of 2 kamers. Davy Crockett is dan een prima optie. Wil je maar 2 dagen Disney en verder een wat langere vakantie daar dan is Village Nature ook te overwegen. Dat ligt naast Davy Crockett maar is veel nieuwer en met een centerparcs-zwemparadijs. Maar tegelijk ook een stuk duurder. Dit is evt ook via centerparcs zelf te boeken maar vaak ben je dan meer geld kwijt, ook omdat losse parktickets (en parkeren!) duur zijn. Bij Davy Crockett krijg je voor elke dag toegangstickets, bij Village nature max 2 dagen ongeacht het aantal nachten.
Voordeel van Davy Crockett en Village nature is een eigen keuken met volwaardige koelkast. Je kunt dus zelf goed ontbijten en spullen voor de rest van de dag meenemen. Scheelt veel geld tov een Disneyhotel met ontbijt a ¤20+ pp per dag.
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.
Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik
op ratten dan ook neem ik aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:02 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.
Het is nu wat sterk overdreven.
En in Disney wordt er goed op gecontroleerd.
Ben in 3 hotels geweest, geen bedwants gezien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.
Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik
Deuren dichthouden, geen eten buiten laten liggen en je niet de tyfus schrikken, dan moet het goedkomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:12 schreef Kyara het volgende:
Dat was ook maar een grapje hoor, ik ben afgelopen jaar in Parijs geweest en ook geen bedwants gezien. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar Davy Crockett.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |