abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209290717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 14:51 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Enige leuke toevoeging is dat ze zeeppompjes hebben die schuim in de vorm van Mickey pompen. Maar die navullen lijkt me lastig, dan moet je weer speciale zeep hebben denk ik.
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfect

Dettol Hand Soap Soft Mousse - Rose & Cherry Blossom - 250ml x6 https://amzn.eu/d/7x57W7Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209291451
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:55 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfect

Dettol Hand Soap Soft Mousse - Rose & Cherry Blossom - 250ml x6 https://amzn.eu/d/7x57W7Y
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoor :) Ik ga m’n zus eens lief aankijken, die gaat volgende maand!
pi_209291511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:55 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoor :) Ik ga m’n zus eens lief aankijken, die gaat volgende maand!
Ik ga in oktober;)
Mocht je zus ze niet zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_209295079
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 16:59 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik ga in oktober;)
Mocht je zus ze niet zien.
Dat ga ik onthouden! Maar ik ben aan het proberen mijn man zover te krijgen om ook eens de kerstsfeer te proeven in Parijs
  dinsdag 11 juli 2023 @ 12:15:50 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209850546
Is er nog een update beschikbaar over het nieuwe Frozen gebied?
Wanneer is dat eindelijk af
pi_209851945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog een update beschikbaar over het nieuwe Frozen gebied?
Wanneer is dat eindelijk af
Nee niks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:25:26 #257
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209853126
Hey Disney en je nieuwe abonnementen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_209859239
https://www.tarif-disneyland.fr/pass-annuel-disneyland-paris

Nieuwe prijzen voor de jaarpassen

Foto plakken lukt mij niet. Sorry 😐
pi_209859382
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef psv-gomes het volgende:
https://www.tarif-disneyland.fr/pass-annuel-disneyland-paris

Nieuwe prijzen voor de jaarpassen

Foto plakken lukt mij niet. Sorry 😐
de tandjes.. 289, 499 en 699 :X
pi_209859738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]
de tandjes.. 289, 499 en 699 :X

dit valt toch wel mee? 3x gaan en je hebt die bronzen kaart eruit denk?

Een jaar naar de efteling is volgens mij ook 200nogwat
pi_209859858
Er zijn heel veel voordelen weg.
De kaart is duurder maar je kan er minder mee doen

[ Bericht 78% gewijzigd door psv-gomes op 12-07-2023 08:09:03 ]
pi_209860191
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:11 schreef psv-gomes het volgende:
Er zijn heel veel voordelen weg.
De kaart is duurder en je kan er minder mee doen
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.
Was al bekend dat het meer gelijk getrokken zou worden en dus duurder.

7 dagen losse tickets en je hebt Gold er al uit.
  woensdag 12 juli 2023 @ 11:27:52 #263
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209862377
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 08:05 schreef EdVe het volgende:

[..]
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.
Was al bekend dat het meer gelijk getrokken zou worden en dus duurder.

7 dagen losse tickets en je hebt Gold er al uit.
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.
Dan heb je wel 4 parken en 2 waterparken waar je heen kan, totaal dus 6 waar DLP maar 2 parken heeft.
Disneyland Parijs zou dus 1/3 van 1400 mogen kosten omdat ze hetzelfde bieden wat 470 euro is.
Terwijl DLP 699 rekent.

Maw. het is veel te duur voor wat ze er voor geven.
De voordelen van de abonnementen zijn nu wel gelijk getrokken met andere parken maar wat mij, en velen infinity houders in het verkeerde keel gat schiet. Is het weghalen van veel voordelen voor een veel hogere prijs.
Ze hadden of de voordelen moeten houden voor het nieuwe bedrag of de voordelen eraf voor een faire prijs moeten doen.

Het is dat wij een redelijk goedlopend Disney/Efteling TikTok account hebben dus minimaal zilver zullen moeten nemen maar als we dat niet hadden gehad had ik 'm niet verlengd.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_209864369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:27 schreef nils7 het volgende:

[..]
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.
Dan heb je wel 4 parken en 2 waterparken waar je heen kan, totaal dus 6 waar DLP maar 2 parken heeft.
Disneyland Parijs zou dus 1/3 van 1400 mogen kosten omdat ze hetzelfde bieden wat 470 euro is.
Terwijl DLP 699 rekent.

De incredi-pass is alleen voor de 4 parken. Je hebt wel een upgrade voor de waterparken voor $99, dus wdw ziet deze waterparken ook niet als volwaardig. Ja, de prijs is 200 euro omhoog gegaan en meeste extra's zijn verdwenen. Maar er waren ook gewoon teveel infinity pashouders verkocht, dus ze kunnen het verhogen..

Ik verwacht dat de prijzen nog wel meer omhoog gaan als de extra landen ook opengaan in WDS
En misschien komt er wel een platinum pass incl extra perks.
pi_210516183
Wij zitten 29/12 t/m 2-1 weer in Disney (Newport Bay).

Nu hebben we dus magic time maar door omstandigheden ook een priority pass (dus geen premier access).
Als je dan geen gebruik maakt van de magic time, kun je dan na de magic time toch door die ingang naar binnen zodat je de normale entree drukte skipt?

Of is er überhaupt een 'priority pass' ingang?
pi_210525192
Er is een priority ingang.
Moet je wel je kaart laten zien.
pi_210531203
Net volpension plus bijgeboekt. En los een ontbijt met de Disney figuren in de Plaza Gardens.

Ik heb gereserveerd bij Walt's, Chez Remy, Manhattan, Steakhouse, PYM en nog wachten op vrijgave voor diner op de 31e.

Nu is het volgens de telefoniste zo dat al deze restaurants vallen onder VP+ zowel lunch en diner op dezelfde dag.

Ik zie op de site echter niet heel duidelijk dat je met VP+ zowel lunch en diner bij een tafelbediening kan nemen.

Iemand dit daadwerkelijk gedaan?
pi_210531394
Met vol pension plus kan je overal eten behalve met de prinsessen en Disney figuren.
Dus buffel/ tafel seviceien ook fastfood
pi_210531410
Voor de 31e in de avond zijn er speciale menu's die duurder zijn.
Je Magic Pass is dan niet geldig voor in de avond. ( alleen bij fast food en restaurants die geen speciaal menu doen
pi_210531713
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2023 16:48 schreef psv-gomes het volgende:
Voor de 31e in de avond zijn er speciale menu's die duurder zijn.
Je Magic Pass is dan niet geldig voor in de avond. ( alleen bij fast food en restaurants die geen speciaal menu doen
Dat hoorde ik inderdaad. Heb jij een idee wanneer de reservering voor de 31e vrijkomt?

Ontbijt met de figuren heb ik er los bijgeboekt inderdaad.
pi_210540718
Nog geen info over
pi_210617943
25 januari gaat het disneyland hotel open
  woensdag 13 september 2023 @ 12:44:20 #273
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_210622523
Ik wil een tripje boeken als verjaardagscadeau voor kind in februari maar er is eigenlijk totaal niet te voorspellen welke shows er te zien zijn en welke attraties gesloten zijn.

Ik mis de oude tijd van Disney wel een beetje waarbij er veel duidelijker op de website aangegeven stond tot wanneer attracties gesloten waren en de restaurants nog spontaan tijdens je trip plek hadden ipv al maanden volgeboekt te zijn en toen je nog niet je portemonnee hoefde te trekken voor een fast pass }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_210658984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef laziness het volgende:
Ik wil een tripje boeken als verjaardagscadeau voor kind in februari maar er is eigenlijk totaal niet te voorspellen welke shows er te zien zijn en welke attraties gesloten zijn.

Ik mis de oude tijd van Disney wel een beetje waarbij er veel duidelijker op de website aangegeven stond tot wanneer attracties gesloten waren en de restaurants nog spontaan tijdens je trip plek hadden ipv al maanden volgeboekt te zijn en toen je nog niet je portemonnee hoefde te trekken voor een fast pass }:|
Het verbaasde mij juist andersom dat ik Manhattan, Chez Remy, Walt's, PYM, The steakhouse, ontbijt met figuren in Plaza Gardens en Silver Spur nog kon boeken tijdens de kerstvakantie.

Dan heb je m.i. de beste en drukste gehad in de meest drukke periode.
pi_210659076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:44 schreef laziness het volgende:

Wij gaan ook in februari. Idd restaurants al geboekt. Ik baal ook wel van het fast pass systeem niet te betalen met 4 personen
  woensdag 27 september 2023 @ 19:39:50 #276
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210770804
Dit weekend gaan we om voor de allerlaatste keer nog Dream... and shine brighter en D-Light te zien.
N/A
pi_210771132
In februari is fastpass toch ook niet nodig? Zo druk is het dan niet. Alleen voor Crush Coaster kan het de moeite waard zijn.

Wij gaan in de kerstvakantie, zonder premier access. We gaan wel vooral voor studio’s dit jaar (het nieuwe Marvel-deel), en voor de kerstparades en activiteiten. Afgezien van mijn allereerste keer (een keer in november in de vorige eeuw) ben ik er nooit meer in de kerstperiode geweest. Afgelopen jaren zijn we er steeds met stralend weer geweest, dus wordt een nieuwe ervaring!

Weet iemand hoe riderswitch werkt tegenwoordig? Krijg je dan een ticket voor de premier access rij, net als in wdw? We hebben het in Parijs nog nooit gebruikt (waren meestal andere familieleden mee), maar in Florida was het ideaal! En nu zijn we ook alleen met ons gezin en 1 kind dat alle achtbanen weigert en te klein is om alleen te wachten.

De kinderen weten ook nog van niks, wordt het kerstcadeautje van dit jaar. Ik heb bij de action kerstmutsen van Mickey en Minnie gevonden voor ze, die ze zullen krijgen als cadeau.
pi_210771159
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef nils7 het volgende:
Dit weekend gaan we om voor de allerlaatste keer nog Dream... and shine brighter en D-Light te zien.
Zo jammer dat die stopt. Ik denk niet dat ze met iets nieuws kunnen komen dat dat evenaart. Wij hebben hem vier keer gezien 1,5 jaar geleden, de kinderen vonden hem geweldig!
  woensdag 27 september 2023 @ 20:44:59 #279
244125 laziness
pi_210771522
In februari in de voorjaarsvakantie gok ik wel dat het behoorlijk druk is hoor. Zeker rond carnaval zijn er meer landen vrij.
pi_210772381
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 20:09 schreef FlyingFish het volgende:
In februari is fastpass toch ook niet nodig? Zo druk is het dan niet. Alleen voor Crush Coaster kan het de moeite waard zijn.

Wij gaan in de kerstvakantie, zonder premier access. We gaan wel vooral voor studio’s dit jaar (het nieuwe Marvel-deel), en voor de kerstparades en activiteiten. Afgezien van mijn allereerste keer (een keer in november in de vorige eeuw) ben ik er nooit meer in de kerstperiode geweest. Afgelopen jaren zijn we er steeds met stralend weer geweest, dus wordt een nieuwe ervaring!

Weet iemand hoe riderswitch werkt tegenwoordig? Krijg je dan een ticket voor de premier access rij, net als in wdw? We hebben het in Parijs nog nooit gebruikt (waren meestal andere familieleden mee), maar in Florida was het ideaal! En nu zijn we ook alleen met ons gezin en 1 kind dat alle achtbanen weigert en te klein is om alleen te wachten.

De kinderen weten ook nog van niks, wordt het kerstcadeautje van dit jaar. Ik heb bij de action kerstmutsen van Mickey en Minnie gevonden voor ze, die ze zullen krijgen als cadeau.
Afgelopen februari viel het echt mee met de drukte. Ik vind Premier access echt zonde van het geld.

Wij gaan in de herfstvakantie. Ben benieuwd hoe druk het dan is. Frankrijk, België, Engeland, Spanje hebben geen vakantie dan. Alleen 2 regio's in Duitsland
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_210772913
https://www.thrill-data.c(...)dar/disneyland-paris

Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
pi_210772995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:

Voorjaarsvakantie lijkt dus wel mee te vallen. En als je de eerste week herfstvakantie hebt, valt dat ook erg mee! Wij gaan in een rode week helaas.
Wij hebben idd de 1e week
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 september 2023 @ 09:21:40 #283
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210774457
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 22:47 schreef FlyingFish het volgende:

lol 16 oktober staat daar op "groen" volgens mij is die best vol inmiddels
N/A
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 13:59:22 #284
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_210949990
Voor het eerst in 16 jaar maandag naar Disneyland. Mijn eerste Disney event(Disney 100🥳) eerste keer Tower of Terror (met hoogtevrees🥶)
pi_210951849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 13:59 schreef GayGuy het volgende:
Voor het eerst in 16 jaar maandag naar Disneyland. Mijn eerste Disney event(Disney 100🥳) eerste keer Tower of Terror (met hoogtevrees🥶)
Veel plezier! Wij vanaf dinsdag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:11:22 #286
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_210953317
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 17:54 schreef Vicky het volgende:

[..]
Veel plezier! Wij vanaf dinsdag
Thnx. Leuk, meerdere Fokk!ers
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:23:38 #287
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_210953452
Waar kan ik online de park merchandising , en de tijden van de parades vinden?
pi_210955364
Download de app van het park
  zondag 15 oktober 2023 @ 01:31:09 #289
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210957226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef nils7 het volgende:
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.

Zo te lezen gaan we er een paar tegen komen deze week..
N/A
pi_211010141
Wij willen in de meivakantie (voor het eerst) naar Disney met ons gezin. Is het beter om zsm te boeken of juist nog even af te wachten voor evt acties en aanbiedingen? We zijn met 5 en wil het liefst 1 kamer of een huisje dus zat al te kijken bij de Davy Crockett ranch.
pi_211010862
Disney zelf doet niet meer aan aanbiedingen sinds Corona. Alleen via bijv de huidige AH-actie kun je soms goedkoper boeken, maar dat is ook erg periode afhankelijk en dergelijke acties zijn er heel weinig (en meestal vakanties uitgezonderd).

Ik zou vergelijken wat je via Disney zelf betaalt en als je via de huidige AH actie voor jullie periode zou boeken, goedkoper gaat het iig zeer waarschijnlijk niet worden.

Vijf personen bij Disney is rot, dan zit je vast aan erg dure kamers of 2 kamers. Davy Crockett is dan een prima optie. Wil je maar 2 dagen Disney en verder een wat langere vakantie daar dan is Village Nature ook te overwegen. Dat ligt naast Davy Crockett maar is veel nieuwer en met een centerparcs-zwemparadijs. Maar tegelijk ook een stuk duurder. Dit is evt ook via centerparcs zelf te boeken maar vaak ben je dan meer geld kwijt, ook omdat losse parktickets (en parkeren!) duur zijn. Bij Davy Crockett krijg je voor elke dag toegangstickets, bij Village nature max 2 dagen ongeacht het aantal nachten.

Voordeel van Davy Crockett en Village nature is een eigen keuken met volwaardige koelkast. Je kunt dus zelf goed ontbijten en spullen voor de rest van de dag meenemen. Scheelt veel geld tov een Disneyhotel met ontbijt a ¤20+ pp per dag.
pi_211012957
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2023 01:31 schreef nils7 het volgende:

[..]
En nu zijn we er weer, voor een hele week zelfs.

Zo te lezen gaan we er een paar tegen komen deze week..
Wij zijn net weg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211013938
Ik hoor alleen maar verhalen over rattenoverlast bij Davy Crockett en Village Nature. Paar weken geleden zat de zoon van een vriendin in Davy Crockett met zijn vriendinnetje. Die konden niet buiten zitten vanwege de ratten om hun huisje.

Ik lees dat hier nooit bij de ervaringen. Je bent natuurlijk vrij weinig in je slaapkamer als je naar Disney gaat maar dat zou voor mij echt een no go zijn. Dan nog liever in 1 van de hotels buiten Disney als het budget 'moet'.

Overigens sliepen wij in Newport in een 5 persoons kamer. 2 keer een 2persoonsbed en 1 keer een 1persoonsbed. Dus het moet wel kunnen.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:33:52 #294
244125 laziness
pi_211013960
Oad heeft een paar keer per jaar mooie aanbiedingen met vuurwerkshow als extraatje maar dat is altijd buiten de vakanties.
Helaas is hun reguliere aanbod alleen voor niet disney hotels.
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:18:07 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_211015534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 20:51 schreef FlyingFish het volgende:
Disney zelf doet niet meer aan aanbiedingen sinds Corona. Alleen via bijv de huidige AH-actie kun je soms goedkoper boeken, maar dat is ook erg periode afhankelijk en dergelijke acties zijn er heel weinig (en meestal vakanties uitgezonderd).

Ik zou vergelijken wat je via Disney zelf betaalt en als je via de huidige AH actie voor jullie periode zou boeken, goedkoper gaat het iig zeer waarschijnlijk niet worden.

Vijf personen bij Disney is rot, dan zit je vast aan erg dure kamers of 2 kamers. Davy Crockett is dan een prima optie. Wil je maar 2 dagen Disney en verder een wat langere vakantie daar dan is Village Nature ook te overwegen. Dat ligt naast Davy Crockett maar is veel nieuwer en met een centerparcs-zwemparadijs. Maar tegelijk ook een stuk duurder. Dit is evt ook via centerparcs zelf te boeken maar vaak ben je dan meer geld kwijt, ook omdat losse parktickets (en parkeren!) duur zijn. Bij Davy Crockett krijg je voor elke dag toegangstickets, bij Village nature max 2 dagen ongeacht het aantal nachten.

Voordeel van Davy Crockett en Village nature is een eigen keuken met volwaardige koelkast. Je kunt dus zelf goed ontbijten en spullen voor de rest van de dag meenemen. Scheelt veel geld tov een Disneyhotel met ontbijt a ¤20+ pp per dag.
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.

Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik :X
pi_211017779
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:

[..]
Ja, naar dat Centerparcs ding had ik ook al gekeken maar ik vond het wel een flink prijsverschil inderdaad.
Davy Crockett heeft inderdaad voor mij ook wel het voordeel dat je makkelijker je eigen eten en drinken mee kunt nemen en evt ook nog s avonds terug kunt om te eten. Dat scheelt wel een behoorlijk smak geld als je dat niet in het park hoeft te doen.

Ik ga me nog even verder inlezen over de ratten. De bedwantsen zijn nu overal in Parijs een probleem geloof ik :X
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.
Het is nu wat sterk overdreven.

En in Disney wordt er goed op gecontroleerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door psv-gomes op 20-10-2023 15:55:38 ]
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:00:13 #297
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_211018354
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 15:02 schreef psv-gomes het volgende:

[..]
Bedwantsen zijn er altijd geweest in de hele wereld.
Het is nu wat sterk overdreven.

En in Disney wordt er goed op gecontroleerd.
op ratten dan ook neem ik aan
pi_211018736
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 11:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ben in 3 hotels geweest, geen bedwants gezien.

Wel een muisje bij Pirates
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 oktober 2023 @ 17:12:28 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_211019170
Dat was ook maar een grapje hoor, ik ben afgelopen jaar in Parijs geweest en ook geen bedwants gezien. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar Davy Crockett.
pi_211020235
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 oktober 2023 17:12 schreef Kyara het volgende:
Dat was ook maar een grapje hoor, ik ben afgelopen jaar in Parijs geweest en ook geen bedwants gezien. Maar voorkeur gaat nog steeds uit naar Davy Crockett.
Deuren dichthouden, geen eten buiten laten liggen en je niet de tyfus schrikken, dan moet het goedkomen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')