Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.quote:
Priority pas of early acces. Er is geen premier access voor karaktersquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.
Niet elke beperking is zichtbaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:05 schreef F_r het volgende:
[..]
Wij zagen echt wel mensen die met een pasje voor mochten bij de foto's. Deels mensen met een beperking maar deels ook niet.
Klopt.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:50 schreef nils7 het volgende:
Je kan bij characters wel een terug kom tijd vragen, mits beschikbaar en je een priority card hebt.
Afgelopen zondag nog gedaan
Het assortiment per winkel is wel aangepast aan het thema van de naastgelegen attracties maar dat was altijd al zo. Maar ik denk als je het vergelijkt met 20 jaar geleden, dat het assortiment vrijwel gelijk gebleven is, alleen is de stijl van de kleding aangepast aan nu en zijn er wat knuffels en speelpoppetjes van nieuwe films bij gekomen. Zelfs die handtekeningboeken hebben ze nog steeds.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:12 schreef laziness het volgende:
Wij vinden de winkeltjes snuffelen juist leuk. Met meer dan een mok oid komen we niet thuis maar ik vind het wel onderdeel van het geheel.
In Frontierland verkopen ze andere dingen dan in Discoveryland bijvoorbeeld dus overal hetzelfde is niet geheel waar. Veel overlapt, dat wel.
Emporium is er nog maar World of Disney in Village is nu de grootste winkel met merchandise.
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfectquote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:51 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Enige leuke toevoeging is dat ze zeeppompjes hebben die schuim in de vorm van Mickey pompen. Maar die navullen lijkt me lastig, dan moet je weer speciale zeep hebben denk ik.
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben de foamzeep van Dettol erin. Werkt perfect
Dettol Hand Soap Soft Mousse - Rose & Cherry Blossom - 250ml x6 https://amzn.eu/d/7x57W7Y
Ik ga in oktober;)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten! Ik durfde het niet aan om m te kopen daardoorIk ga m’n zus eens lief aankijken, die gaat volgende maand!
Dat ga ik onthouden! Maar ik ben aan het proberen mijn man zover te krijgen om ook eens de kerstsfeer te proeven in Parijsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga in oktober;)
Mocht je zus ze niet zien.
Nee niksquote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog een update beschikbaar over het nieuwe Frozen gebied?
Wanneer is dat eindelijk af
de tandjes.. 289, 499 en 699quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef psv-gomes het volgende:
https://www.tarif-disneyland.fr/pass-annuel-disneyland-paris
Nieuwe prijzen voor de jaarpassen
Foto plakken lukt mij niet. Sorry 😐
dit valt toch wel mee? 3x gaan en je hebt die bronzen kaart eruit denk?quote:
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:11 schreef psv-gomes het volgende:
Er zijn heel veel voordelen weg.
De kaart is duurder en je kan er minder mee doen
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:05 schreef EdVe het volgende:
[..]
Wij als europeanen zijn verwend geweest, als je de prijzen met USA vergelijkt.
Was al bekend dat het meer gelijk getrokken zou worden en dus duurder.
7 dagen losse tickets en je hebt Gold er al uit.
De incredi-pass is alleen voor de 4 parken. Je hebt wel een upgrade voor de waterparken voor $99, dus wdw ziet deze waterparken ook niet als volwaardig. Ja, de prijs is 200 euro omhoog gegaan en meeste extra's zijn verdwenen. Maar er waren ook gewoon teveel infinity pashouders verkocht, dus ze kunnen het verhogen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je betaald 1400 euro voor een WDW abonnement.
Dan heb je wel 4 parken en 2 waterparken waar je heen kan, totaal dus 6 waar DLP maar 2 parken heeft.
Disneyland Parijs zou dus 1/3 van 1400 mogen kosten omdat ze hetzelfde bieden wat 470 euro is.
Terwijl DLP 699 rekent.
Dat hoorde ik inderdaad. Heb jij een idee wanneer de reservering voor de 31e vrijkomt?quote:Op maandag 4 september 2023 16:48 schreef psv-gomes het volgende:
Voor de 31e in de avond zijn er speciale menu's die duurder zijn.
Je Magic Pass is dan niet geldig voor in de avond. ( alleen bij fast food en restaurants die geen speciaal menu doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |