Naja... ze zal wel moeten, ze gaat haar uitkering toch kwijtraken?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:11 schreef SilverEyes het volgende:
Nadia. Al bezwaar hebben tegen drie uur per dag werken
Laatste...quote:Op woensdag 6 april 2022 22:13 schreef Nexpreszo het volgende:
Winst gemaakt?
Of gewoon niet al je geld opgemaakt?
Idd. Wat is dat voor tent. Serveer dan iets fatsoenlijks.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vooral dat biertje er bij en drinken uit die fles
Die verkoper stond ook letterlijk zich in de handen te wrijven. Best schattig eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idd. Wat is dat voor tent. Serveer dan iets fatsoenlijks.
Dan weet iedereen je naam en ben je zo te traceren en dan even met je klokkies pochen op de nationale televisie. Ben benieuwd wanneer ze hem staan op te wachten.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Leandra het volgende:
Het zal vast even vanwege de opnames zijn, maar ik heb niet de illusie dat het zonder camera anders gaat met die horloges van 35-79K.
Wat een proletengedoe.
Moet dat tuig helemaal naar Emmen, terwijl ze in Amsterdam per dozijn rondlopen...quote:Op woensdag 6 april 2022 23:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan weet iedereen je naam en ben je zo te traceren en dan even met je klokkies pochen op de nationale televisie. Ben benieuwd wanneer ze hem staan op te wachten.
Supermarkt brood is 1 euro.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:57 schreef Leandra het volgende:
Een heel volkorenbrood voor ¤ 1,= ?
Dat zal niet bij de bakker zijn.
¤1.35quote:Op donderdag 7 april 2022 02:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Supermarkt brood is 1 euro.
https://www.plus.nl/produ(...)stuk-800-gram-186912
Daar staat toch echt E 1,35...ah was al gepost .bij de Jumbo kost ie zelfs 1,39...is eind januari ineens met 0,39ct verhoogdquote:Op donderdag 7 april 2022 02:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Supermarkt brood is 1 euro.
https://www.plus.nl/produ(...)stuk-800-gram-186912
Vorige week was het nog een euro, maar goed, ik koop mijn brood sowieso bij de bakker.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar staat toch echt E 1,35...ah was al gepost .bij de Jumbo kost ie zelfs 1,39...is eind januari ineens met 0,39ct verhoogd
Respect voor dat buitenlandse gezin?quote:Op donderdag 7 april 2022 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Zeer veel respect voor dat buitenlandse gezin, leuke mensen ook. Die Tamara is trouwens wel een lekker wijf en behoorlijk nuchter in tegenstelling tot die vreselijke Vasco
Vind het gewoon een trophywife hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Die Tamara is een mooie meid om te zien, ook niet arrogant of zo.........maar de zaakjes waar ze bij betrokken is met die vent van der![]()
en die Lambo.....koop dan iets fatsoenlijks als je zoveel geld hebt, je maakt bij mij meer indruk met een Nissan GTR van 150/K
Ja, dat wordt een lastige combi.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Nexpreszo het volgende:
Nadia geeft thuisonderwijs... Jeetje...tja hoe moet je dan werken??
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een lastige combi.
Overigens ben ik sowieso niet zo'n fan van thuisonderwijs, in het gros van de gevallen is het niet beter dan regulier onderwijs en je ontneemt je kind ook nog eens de sociale contacten.
True, het is niet handig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.
Jawel. Maar Reza gaat ook heel dom met zijn geld om heb ik het idee. Typisch voorbeeld waarom ik het echt een slecht idee vind dat de vrouw nauwelijks inzicht in de financiën heeft en de man maar wat aanrommelt.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef Leandra het volgende:
Bizar duur voetbal daar in Alphen trouwens.....
Of andersom.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Maar Reza gaat ook heel dom met zijn geld om heb ik het idee. Typisch voorbeeld waarom ik het echt een slecht idee vind dat de vrouw nauwelijks inzicht in de financiën heeft en de man maar wat aanrommelt.
Dat klopt. Maar dat is dus heel onverstandig. Reza leent van (op het oog) onbetrouwbare vage types en investeert geleend geld in crypto. Vervolgens kan zijn zoon niet op voetbal. Ik vind daar wel wat van.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of andersom.
Het is sowieso nooit handig als de een de financiën doet en de ander geen idee heeft.
Maar soms is dat ook gewoon een keuze van degene die geen idee heeft.... lekker niet mee bezig zijn, de ander doet dat wel.
Verbaasd mij ook altijd ja. Bij een huis vol ook. Die christenen die verdienen een hoop geld. Dan zeggen ze wat van jodenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Familie De Groot is wel echt een voorbeeldgezin. Christenen worden vaak afgemaakt maar financieel hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar.
Doen het gewoon prima. Zijn alleen niet zo boeiend om te volgen omdat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook altijd ja. Bij een huis vol ook. Die christenen die verdienen een hoop geld. Dan zeggen ze wat van joden
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een totaal zwakzinnige weddenschap van Vasco met die juwelier.... dan weet je gewoon dat mensen meer geld hebben dan goed voor ze is.
Ik krijg serieus de kriebel van mensen die geobsedeerd zijn door geld. Zo’n gast is daar volgens mij 24/7 mee bezig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een totaal zwakzinnige weddenschap van Vasco met die juwelier.... dan weet je gewoon dat mensen meer geld hebben dan goed voor ze is.
Die 10.000 interesseert hem ook weinig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.
Oh, 45 is ook gewoon goedkoop, maar hij neemt zijn vrouw ook mee en nog iemand dus in feite is het dan 15 per persoon... peanuts.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.
Barneveld hè.... daar houdt de CU de regenboogvlag op het gemeentehuis nog tegen omdat ze zich er niet prettig bij voelen (de regenboog komt ook in de bijbel voorquote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
O gadverdamme wat een gesprek tussen vader en dochter.
Ruimte voor iets anders dan hetero is er ook niet.
"Papa is de eerste man in hun leven"
Wel vrij beperkt ja. Maar toch doet hij het prima.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
Waarom trek je die conclusie op basis van wat. Een halve minuut gesprekje op tv.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
Het is vrij conservatieve taal maar toch vind ik er weinig mis mee hoe hij zijn kinderen opvoedt. Op termijn kan het weleens beter uitpakken dan een progressief "alles mag, alles kan en kijk maar lekker".quote:Op woensdag 13 april 2022 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Barneveld hè.... daar houdt de CU de regenboogvlag op het gemeentehuis nog tegen omdat ze zich er niet prettig bij voelen (de regenboog komt ook in de bijbel voor)
Dat idd, het is allang een wonder dat hij het in het gesprek met zijn dochter ook over seks heeft.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel vrij beperkt ja. Maar toch doet hij het prima.
Ik denk ook dat het prima is als je met die instelling je dochters opvoedt.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is vrij conservatieve taal maar toch vind ik er weinig mis mee hoe hij zijn kinderen opvoedt. Op termijn kan het weleens beter uitpakken dan een progressief "alles mag, alles kan en kijk maar lekker".
Het lijken wel evangelicals. Die kunnen nog weleens fanatieke opvattingen hebben. Maar soms zijn ze ook verrassend tolerant hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het prima is als je met die instelling je dochters opvoedt.
Dat ze uiteindelijk toch lesbisch of biseksueel zijn maakt niet uit, leer ze vooral dat anderen respect voor jou en je lichaam moeten hebben.
Ik reageer op wat ik zie?quote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom trek je die conclusie op basis van wat. Een halve minuut gesprekje op tv.
Gezien de kerk waar ze naartoe gaan valt het voor Barneveldse begrippen echt enorm meequote:Op woensdag 13 april 2022 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het lijken wel evangelicals. Die kunnen nog weleens fanatieke opvattingen hebben. Maar soms zijn ze ook verrassend tolerant hoor.
En inderdaad, dat lesbisch of bi is vaak het lastigste punt.
Dit is imho te weinig om te concluderen wat hun visie over andere vormen isquote:Op woensdag 13 april 2022 22:09 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik zie?
Hij zegt letterlijk "papa is de eerste man in hun leven".
En wat daarna komt vond ik extreem ongemakkelijk.
Hij zei ook dat hij hoopte dat zijn dochters een leuke man kregen....quote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit is imho te weinig om te concluderen wat hun visie over andere vormen is
(Sorry is niet m’n bedoeling om uitgebreid te discussiëren ik vind het alleen een erg snelle conclusie)
Op die stoel opmerking was hij even niet voorbereid.quote:
Ik benoem niet expliciet naar mijn knd dat ze met een heteroseksuele relatie thuis zullen komen. Want tja, zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dit is imho te weinig om te concluderen wat hun visie over andere vormen is
(Sorry is niet m’n bedoeling om uitgebreid te discussiëren ik vind het alleen een erg snelle conclusie)
Ik weet niet eens of dat echt bewust was. Denk dat tot een paar jaar geleden 80 procent van Nederland zoiets had kunnen zeggen en zelfs veel niet-christelijke mensen dat nog steeds zeggen. Hetero is nou eenmaal nog steeds de norm.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik benoem niet expliciet naar mijn knd dat ze met een heteroseksuele relatie thuis zullen komen. Want tja, zien we dan wel weer.
Leuke vraag voor moeder Linda, actief op Instagram.
Ja maar ook dan is de aanname dat er geen ruimte voor een andere geaardheid een iets te voorbarige conclusiequote:Op woensdag 13 april 2022 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij hoopte dat zijn dochters een leuke man kregen....
Eens dat het expliciet benoemen echt wel bij de achtergrond hoort, het zal vast niet in ze opkomen te denken dat het kind misschien niet heteroseksueel zou zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik benoem niet expliciet naar mijn knd dat ze met een heteroseksuele relatie thuis zullen komen. Want tja, zien we dan wel weer.
Leuke vraag voor moeder Linda, actief op Instagram.
Crypto scamsquote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
Val d'r net in, hoe verdient die kale z'n geld?
Vroeg ik ook me af. Wat uitbetalingen uit crypto zag ikquote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef matthijst het volgende:
Val d'r net in, hoe verdient die kale z'n geld?
Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens dat het expliciet benoemen echt wel bij de achtergrond hoort, het zal vast niet in ze opkomen te denken dat het kind misschien niet heteroseksueel zou zijn.
Aan moeder op instagram gaan vragen vind ik dan weer een no-go.
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:18 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.
Precies dit.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:33 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
En nft shit. Staat op medium een heel artikel over hem ergens. Heb zo de link niet.
Grappig, hoe jij mij verwijt mijn mening klaar te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.
Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.
En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is
Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.
Was gisteren 3,10 kwijt voor een broodquote:Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige week was het nog een euro, maar goed, ik koop mijn brood sowieso bij de bakker.
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doen het gewoon prima. Zijn alleen niet zo boeiend om te volgen omdat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?quote:Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
Ja dat is een totaal onrealistisch doel natuurlijk. Moet je in 15 jaar een paar miljoen uit de grond stampen.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?
Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.
Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.
En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is
Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.
Klopt, alleen voor m'n gevoel wordt hier op dit forum (niet in dit topic hoor, gisteravond) vaak alles over een kam geschoren. Iedereen is fout en bekrompen. Daar reageer ik soms op.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.
Alsnog met de huidige huizenprijzen totaal kansloos natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.
Nou, inderdaad. Ze teert wel heel schaamteloos op de samenleving.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Pap89 het volgende:
Vind die tiny house miep is nog irritanter dan cryptotokkies
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
En dan ook nog miepen dat dat ze geen geld voor dat thuisonderwijs krijgt.
Vond haar wel best wel verongelijkt klinken toen ze zei dat alle subsidies naar het reguliere onderwijs gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?
En dan net doen alsof thuisonderwijs iets met onderwijs van doen heeftquote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.
Mij viel vooral een latere opmerking op daarin, toen hij het met zijn dochter had over seks binnen het huwelijk. Dat stukje snap ik nog wel, maar net daarover een walgelijke opmerking dat het huwelijk enkel iets is voor man en vrouwquote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
Daar moest ik ook om lachen. Word toch even, heel onschuldig, een tipje opgelicht van wat kind ziet gebeuren bij pa en maquote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op die stoel opmerking was hij even niet voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |