True, het is niet handig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.
Jawel. Maar Reza gaat ook heel dom met zijn geld om heb ik het idee. Typisch voorbeeld waarom ik het echt een slecht idee vind dat de vrouw nauwelijks inzicht in de financiën heeft en de man maar wat aanrommelt.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef Leandra het volgende:
Bizar duur voetbal daar in Alphen trouwens.....
Of andersom.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Maar Reza gaat ook heel dom met zijn geld om heb ik het idee. Typisch voorbeeld waarom ik het echt een slecht idee vind dat de vrouw nauwelijks inzicht in de financiën heeft en de man maar wat aanrommelt.
Dat klopt. Maar dat is dus heel onverstandig. Reza leent van (op het oog) onbetrouwbare vage types en investeert geleend geld in crypto. Vervolgens kan zijn zoon niet op voetbal. Ik vind daar wel wat van.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of andersom.
Het is sowieso nooit handig als de een de financiën doet en de ander geen idee heeft.
Maar soms is dat ook gewoon een keuze van degene die geen idee heeft.... lekker niet mee bezig zijn, de ander doet dat wel.
Verbaasd mij ook altijd ja. Bij een huis vol ook. Die christenen die verdienen een hoop geld. Dan zeggen ze wat van jodenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Familie De Groot is wel echt een voorbeeldgezin. Christenen worden vaak afgemaakt maar financieel hebben ze hun zaakjes goed voor elkaar.
Doen het gewoon prima. Zijn alleen niet zo boeiend om te volgen omdat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook altijd ja. Bij een huis vol ook. Die christenen die verdienen een hoop geld. Dan zeggen ze wat van joden
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een totaal zwakzinnige weddenschap van Vasco met die juwelier.... dan weet je gewoon dat mensen meer geld hebben dan goed voor ze is.
Ik krijg serieus de kriebel van mensen die geobsedeerd zijn door geld. Zo’n gast is daar volgens mij 24/7 mee bezig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:56 schreef Leandra het volgende:
Wat een totaal zwakzinnige weddenschap van Vasco met die juwelier.... dan weet je gewoon dat mensen meer geld hebben dan goed voor ze is.
Die 10.000 interesseert hem ook weinig.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.
Oh, 45 is ook gewoon goedkoop, maar hij neemt zijn vrouw ook mee en nog iemand dus in feite is het dan 15 per persoon... peanuts.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
45 euro per sessie is voor hem 45 cent ofzo. Interesseert hem echt niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |