Naja... ze zal wel moeten, ze gaat haar uitkering toch kwijtraken?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:11 schreef SilverEyes het volgende:
Nadia. Al bezwaar hebben tegen drie uur per dag werken
Laatste...quote:Op woensdag 6 april 2022 22:13 schreef Nexpreszo het volgende:
Winst gemaakt?
Of gewoon niet al je geld opgemaakt?
Idd. Wat is dat voor tent. Serveer dan iets fatsoenlijks.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja vooral dat biertje er bij en drinken uit die fles
Die verkoper stond ook letterlijk zich in de handen te wrijven. Best schattig eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 22:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idd. Wat is dat voor tent. Serveer dan iets fatsoenlijks.
Dan weet iedereen je naam en ben je zo te traceren en dan even met je klokkies pochen op de nationale televisie. Ben benieuwd wanneer ze hem staan op te wachten.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Leandra het volgende:
Het zal vast even vanwege de opnames zijn, maar ik heb niet de illusie dat het zonder camera anders gaat met die horloges van 35-79K.
Wat een proletengedoe.
Moet dat tuig helemaal naar Emmen, terwijl ze in Amsterdam per dozijn rondlopen...quote:Op woensdag 6 april 2022 23:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Dan weet iedereen je naam en ben je zo te traceren en dan even met je klokkies pochen op de nationale televisie. Ben benieuwd wanneer ze hem staan op te wachten.
Supermarkt brood is 1 euro.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:57 schreef Leandra het volgende:
Een heel volkorenbrood voor ¤ 1,= ?
Dat zal niet bij de bakker zijn.
¤1.35quote:Op donderdag 7 april 2022 02:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Supermarkt brood is 1 euro.
https://www.plus.nl/produ(...)stuk-800-gram-186912
Daar staat toch echt E 1,35...ah was al gepost .bij de Jumbo kost ie zelfs 1,39...is eind januari ineens met 0,39ct verhoogdquote:Op donderdag 7 april 2022 02:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Supermarkt brood is 1 euro.
https://www.plus.nl/produ(...)stuk-800-gram-186912
Vorige week was het nog een euro, maar goed, ik koop mijn brood sowieso bij de bakker.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:16 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar staat toch echt E 1,35...ah was al gepost .bij de Jumbo kost ie zelfs 1,39...is eind januari ineens met 0,39ct verhoogd
Respect voor dat buitenlandse gezin?quote:Op donderdag 7 april 2022 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
Zeer veel respect voor dat buitenlandse gezin, leuke mensen ook. Die Tamara is trouwens wel een lekker wijf en behoorlijk nuchter in tegenstelling tot die vreselijke Vasco
Vind het gewoon een trophywife hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Die Tamara is een mooie meid om te zien, ook niet arrogant of zo.........maar de zaakjes waar ze bij betrokken is met die vent van der![]()
en die Lambo.....koop dan iets fatsoenlijks als je zoveel geld hebt, je maakt bij mij meer indruk met een Nissan GTR van 150/K
Ja, dat wordt een lastige combi.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Nexpreszo het volgende:
Nadia geeft thuisonderwijs... Jeetje...tja hoe moet je dan werken??
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een lastige combi.
Overigens ben ik sowieso niet zo'n fan van thuisonderwijs, in het gros van de gevallen is het niet beter dan regulier onderwijs en je ontneemt je kind ook nog eens de sociale contacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |