Zo, ik ben ook weer bij met kijken.
quote:
Ik schrok van de prijs. Aankoop + onderhoud was al bijna ¤6.000,- en dan komt er nog ¤1.200 per jaar aan verzekering + belasting bij. Plus de stallingskosten. En dan heb ik het geld voor de extra spulletjes voor de inventaris van het rijdende huisje nog meegerekend. Als ze dat geld voor de verbouwing van de badkamer opzij hadden gelegd, hadden ze al de helft van het daarvoor benodigde budget bij elkaar gehad.
quote:
Op vrijdag 1 april 2022 10:22 schreef Claudia_x het volgende:Daarnaast willen ze voor hun kinderen een huis kopen. Wat betekent dat precies? Eén extra huis erbij? Voor elk kind een huis? Zijn ze daar al mee bezig? Hoe doen ze dat?
Volgens mij hebben wij als kijker tussen de regels wel antwoord gekregen op die vragen.
Voor elk kind een huis, dat is hun wens. Maar er is geen enkele concrete stap in die richting gezet. Gelukkig weten we uit de vorige aflevering dat deze familie gelooft dat wie veel geeft ....
Ik had wel medelijden met één van de kinderen van Nadia toen ik hoorde dat de reparatie van het dak bekostigd wordt van zijn zakgeld. Dat je als ouder optreedt, dat begrijp ik. Maar het kind lijkt mij nog wat jong voor deze sanctie.
quote:
Die Vasco benadrukt mij net iets te vaak en nadrukkelijk dat die verbouwing van 2 miljoen euro betaald moet worden zonder aandelen, crypto of vastgoed te verkopen. En dan met een air erbij van: "als je dat écht wilt, dan lukt dat ook."