abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204429149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eens dat het expliciet benoemen echt wel bij de achtergrond hoort, het zal vast niet in ze opkomen te denken dat het kind misschien niet heteroseksueel zou zijn.

Aan moeder op instagram gaan vragen vind ik dan weer een no-go.
Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.
Let the games begin...
  woensdag 13 april 2022 @ 22:19:54 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204429173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:18 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204429216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Precies dit.
pi_204429260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oplichting Crypto en games
En nft shit. Staat op medium een heel artikel over hem ergens. Heb zo de link niet.
pi_204429315
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.
Let the games begin...
  woensdag 13 april 2022 @ 22:41:21 #281
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204429371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:33 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.

Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.

En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is

Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 13 april 2022 @ 22:42:57 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204429396
quote:
99s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef boskameel het volgende:

[..]
En nft shit. Staat op medium een heel artikel over hem ergens. Heb zo de link niet.

:7

Bron: http://www.nft.bs :D _O- _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204429818
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:

[..]

Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.

En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is

Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.

Grappig, hoe jij mij verwijt mijn mening klaar te hebben.
Wat weet je van mijn geloofsovertuiging? Niets. Ik volg Linda op Instagram en ze is behoorlijk duidelijk in wat haar visie, normen en waarden zijn. En dat zie ik in het programma terugkomen.
Ik hou persoonlijk liever open voor mijn kinderen wat ze willen en hoe ze het willen in hun leven. Niks meer niks minder.
Wmb terug naar waar doen ze het van.
Let the games begin...
pi_204431113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vorige week was het nog een euro, maar goed, ik koop mijn brood sowieso bij de bakker.
Was gisteren 3,10 kwijt voor een brood :@
pi_204431131
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Doen het gewoon prima. Zijn alleen niet zo boeiend om te volgen omdat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
pi_204431201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?
pi_204431204
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ja dat is een totaal onrealistisch doel natuurlijk. Moet je in 15 jaar een paar miljoen uit de grond stampen.
pi_204431232
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 14-04-2022 09:22:56 ]
pi_204431245
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:

[..]

Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.
  donderdag 14 april 2022 @ 09:12:36 #291
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204431333
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:00 schreef 111210 het volgende:

[..]
Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.
Klopt, alleen voor m'n gevoel wordt hier op dit forum (niet in dit topic hoor, gisteravond) vaak alles over een kam geschoren. Iedereen is fout en bekrompen. Daar reageer ik soms op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gunner op 14-04-2022 09:17:52 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204431522
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:58 schreef alpeko het volgende:

[..]
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.
Alsnog met de huidige huizenprijzen totaal kansloos natuurlijk.
pi_204436603
Ik krijg dit soort vibes bij pappa de Groot.
Inclusief promise ring.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204438822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Pap89 het volgende:
Vind die tiny house miep is nog irritanter dan cryptotokkies
Nou, inderdaad. Ze teert wel heel schaamteloos op de samenleving.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 15 april 2022 @ 09:03:50 #295
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_204441836
En dan ook nog miepen dat dat ze geen geld voor dat thuisonderwijs krijgt.
  vrijdag 15 april 2022 @ 09:07:13 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204441873
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
En dan ook nog miepen dat dat ze geen geld voor dat thuisonderwijs krijgt.
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 15 april 2022 @ 09:12:25 #297
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_204441922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?
Vond haar wel best wel verongelijkt klinken toen ze zei dat alle subsidies naar het reguliere onderwijs gaan.
pi_204442988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.
En dan net doen alsof thuisonderwijs iets met onderwijs van doen heeft _O-

Wel echt sneu voor die kinderen, worden behandeld als slaven en sociaal geïsoleerd. Missen elk ritme en regelmaat. Met als toppunt dat ze elke keer zegt dat 'we ergens voor gekozen hebben'. Mens, je kinderen hébben niets te kiezen! Ja, met welk speelgoed ze spelen en wie ze als vriendjes kiezen. Maar niet wat voor onderwijs ze krijgen of waar ze willen wonen. Er is er maar 1 die alles bepaald, en dat is mama.
pi_204443075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
O gadverdamme wat een gesprek tussen vader en dochter.
Ruimte voor iets anders dan hetero is er ook niet.
"Papa is de eerste man in hun leven"
Mij viel vooral een latere opmerking op daarin, toen hij het met zijn dochter had over seks binnen het huwelijk. Dat stukje snap ik nog wel, maar net daarover een walgelijke opmerking dat het huwelijk enkel iets is voor man en vrouw :r

Dat er anno 2022 nog zoveel kortzichtige mensen zijn, daar blijf ik van schrikken.

Liefde gaat over iets tussen 2 of meer personen, of ze nu groot klein dik dun wit zwart man of vrouw zijn. Boeiend. Laat je kinderen dat lekker zelf uitzoeken en ervaren waar ze zich comfortabel bij voelen en dring je ouderwetse overtuiging niet bij ze op. Leer ze dat het belangrijk is dat ze zich fijn moeten voelen in een relatie. Hoe die relatie eruit ziet, dat doet er niet toe.
pi_204443168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Op die stoel opmerking was hij even niet voorbereid. _O-
Daar moest ik ook om lachen. Word toch even, heel onschuldig, een tipje opgelicht van wat kind ziet gebeuren bij pa en ma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')