Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eens dat het expliciet benoemen echt wel bij de achtergrond hoort, het zal vast niet in ze opkomen te denken dat het kind misschien niet heteroseksueel zou zijn.
Aan moeder op instagram gaan vragen vind ik dan weer een no-go.
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:18 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Why. Ze profileert zichzelf als opvoedcoach. In haar evangelische wereld lijkt me dat een issue waar veel ouders zich mee bezig houden.
Precies dit.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik het flauw zou vinden om op één zinnetje uit zo'n TV programma over zulke zaken te beginnen.
En je verkijkt je denk ik als het gaat om het aantal ouders dat zich daar in haar wereld mee bezig houdt.
Die houden zich er helemaal niet mee bezig tot ze ermee geconfronteerd worden, en dat worden ze liever niet.
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:33 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Haha, precies het punt dat ik wilde maken.
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:26 schreef boskameel het volgende:
[..]
En nft shit. Staat op medium een heel artikel over hem ergens. Heb zo de link niet.
Grappig, hoe jij mij verwijt mijn mening klaar te hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.
Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.
En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is
Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.
Was gisteren 3,10 kwijt voor een broodquote:Op woensdag 13 april 2022 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige week was het nog een euro, maar goed, ik koop mijn brood sowieso bij de bakker.
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doen het gewoon prima. Zijn alleen niet zo boeiend om te volgen omdat ze hun zaken prima voor elkaar hebben.
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?quote:Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
Ja dat is een totaal onrealistisch doel natuurlijk. Moet je in 15 jaar een paar miljoen uit de grond stampen.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wel een beetje een onrealistisch doel om voor al je kinderen een huis te willen kopen. Dan moeten ze haast maken.
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me vooral af. Je gaat toch niet nu al iets kopen? Misschien willen die kinderen wel aan de andere kant van Nederland wonen of in het buitenland. Of bedoelen ze dat ze een startkapitaal willen meegeven?
Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk hoor. Vind het wel wat vooringenomen maar akkoord.
Even voor de goede orde. Ben actief christen maar ook in mijn familie zitten er genoeg homos lesbos en ook een transgender. Even pijnlijk ? Ja maar nu heel normaal.
En als mijn dochter met een vrouw verder wil prima maar tot die tijd denk ik dat ze hetero is omdat dat de norm is
Als je denkt dat christenen zich niet aanpassen blijf je denk ik hangen bij de extremisten en dan begrijp je wel dat ik je behoorlijk vooringenomen vind. Je hebt je mening al klaar immers.
Klopt, alleen voor m'n gevoel wordt hier op dit forum (niet in dit topic hoor, gisteravond) vaak alles over een kam geschoren. Iedereen is fout en bekrompen. Daar reageer ik soms op.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:00 schreef 111210 het volgende:
[..]
Je doet nu alsof alle christenen het zelfde zijn. Er zit net zo veel verschil in christenen als in niet gelovige mensen.
Alsnog met de huidige huizenprijzen totaal kansloos natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Idee is dat als ze uit huis gaan dat de ouders dan een huis voor ze kopen. Als je als ouders een huis schenkt dan komt de Belastingdienst ook even langs.
Nou, inderdaad. Ze teert wel heel schaamteloos op de samenleving.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:09 schreef Pap89 het volgende:
Vind die tiny house miep is nog irritanter dan cryptotokkies
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Fietsertje70 het volgende:
En dan ook nog miepen dat dat ze geen geld voor dat thuisonderwijs krijgt.
Vond haar wel best wel verongelijkt klinken toen ze zei dat alle subsidies naar het reguliere onderwijs gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Miepte ze daarover? Ze beantwoordde toch gewoon de vraag of ze daar een vergoeding voor kreeg?
En dan net doen alsof thuisonderwijs iets met onderwijs van doen heeftquote:Op woensdag 13 april 2022 21:46 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ze zondert haar gezin helemaal af van de maatschappij. Lijkt me echt niet slim. We zien niet of ze contacten onderhoudt met anderen die thuisonderwijs geven, maar gezien haar woonsituatie hoop ik van wel.
Mij viel vooral een latere opmerking op daarin, toen hij het met zijn dochter had over seks binnen het huwelijk. Dat stukje snap ik nog wel, maar net daarover een walgelijke opmerking dat het huwelijk enkel iets is voor man en vrouwquote:Op woensdag 13 april 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
O gadverdamme wat een gesprek tussen vader en dochter.
Ruimte voor iets anders dan hetero is er ook niet.
"Papa is de eerste man in hun leven"
Daar moest ik ook om lachen. Word toch even, heel onschuldig, een tipje opgelicht van wat kind ziet gebeuren bij pa en maquote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op die stoel opmerking was hij even niet voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |