We zullen het horeca-etablissement in kwestie om wat haver vragen…quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Mag mijn hontje ook mee naar de meet?
Nee hoor, in het echte leven heb ik alleen een poesje. En twee paarden, waarvan een het niet meer doet.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor, in het echte leven heb ik alleen een poesje. En twee paarden, waarvan een het niet meer doet.
Laat @DonDruiper het maar niet horen. Die loopt achter poesjes aan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:08 schreef bloodymary1 het volgende:
er zal in het najaar nog wel weer een piek komen maar niet dat we daar wakker van hoeven te liggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laat @:DonDruiper het maar niet horen. Die loopt achter poesjes aan.
Maarre, het is wel gespeeld hè? Ook al liggen er nog best wel wat mensen in de ziekenhuizen, het wordt inmiddels in een bijzinnetje genoemd bij het nieuws etc.
Er staat een paard in de gang. Ja ja, een paard in de gang. Enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We zullen het horeca-etablissement in kwestie om wat haver vragen…
Als ik ook wordt uitgenodigd is er sowieso taartquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha ik denk dat zo'n meet awkward wordt. De helft valt helemaal stil denk ik.
En waar ga je het over hebben? Wat ga je doen? Een spelletje 'raad de user'?
Is er drank en drugs?
Vragen, vragen..
spacetaartquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Als ik ook wordt uitgenodigd is er sowieso taart
Kan Lenny zich weer gaan concentreren op willem de tweede.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Hierbij, het einde van het FOK! OMT
Het gaat jullie allen goed. Hierbij zijn @:Lenny_Leonard, @:_serial_, @:Zipportal en ondergetekende FOK! OMT lid af.
even op twitter inloggenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Het gaat jullie allen goed. Hierbij zijn @:Lenny_Leonard, @:_serial_, @:Zipportal en ondergetekende FOK! OMT lid af.
Blijkt dat leuke grietje waar je al twee jaar mee in de trein zit eigenlijk een lelijke boerentrien te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb vandaag ook een treinrit weten te overleven. Zag allemaal enge gezichten plots
idd ja, dat gaat flink incasseren wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkt dat leuke grietje waar je al twee jaar mee in de trein zit eigenlijk een lelijke boerentrien te zijn.
Dat "gesloten" plaatje is wel van een lage resolutie. FOK OMT onwaardig.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Eenvoud heeft ons FOK! OMT altijd gesierd 😂😂😂quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat "gesloten" plaatje is wel van een lage resolutie. FOK OMT onwaardig.
Emotioneel momentje hoor. Het officiële einde van de epidemie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |