abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 20:03:46 #101
236264 crew  capricia
pi_204342266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik heb toen niet met hem over religie gesproken maar over zorg (pre corona). De religie van een ander interesseert me maar weinig.
Oh, de religie interesseert me niet als dusdanig. Maar wel kan het wat over de intenties van een persoon zijn innerlijk en motivatie zeggen.
Dienstbaar willen zijn. Bijvoorbeeld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204342310
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, de religie interesseert me niet als dusdanig. Maar wel kan het wat over de intenties van een persoon zijn innerlijk en motivatie zeggen.
Dienstbaar willen zijn. Bijvoorbeeld.
Prima hoor. Maar als iemand, ongeacht religie, zo vaak iets verkloot kan hij beter ander werk zoeken. Beter voor iedereen inclusief de persoon zelf.
pi_204342343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar als iemand, ongeacht religie, zo vaak iets verkloot kan hij beter ander werk zoeken. Beter voor iedereen inclusief de persoon zelf.
Als leraar zwakstroom ergens krijgt hij niet zoveel aandacht als nu, dus dat zal hem nog wel tegen gaan vallen.
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 20:16:01 #104
236264 crew  capricia
pi_204342496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als leraar zwakstroom ergens krijgt hij niet zoveel aandacht als nu, dus dat zal hem nog wel tegen gaan vallen.
Wat een vreemde opmerking.
Iemand van zijn statuur kan in het bedrijfsleven juist veel meer verdienen dan als minister.
Ik zou juist dit soort mensen willen behouden voor het bestuur van ons land.
Ja. Ik ken zijn tekortkomingen: Ijdel, te lang uitweiden in debat, etc.
Maar de man heeft een complete mondiale crisis in ons land geleid. Ik vind dat een top job. Echt zo veel meer waardering voor hem dan voor een topman van KLM met miljoenen bonus etc.
Ben blij met deze man. Hoop dat hij bestuurder blijft.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 20:17:42 #105
236264 crew  capricia
pi_204342529
Maar goed. Het is politiek. Ik zie het wel. Kan alle kanten op.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204342584
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat een vreemde opmerking.
Iemand van zijn statuur kan in het bedrijfsleven juist veel meer verdienen dan als minister.
Ik zou juist dit soort mensen willen behouden voor het bestuur van ons land.
Ja. Ik ken zijn tekortkomingen: Ijdel, te lang uitweiden in debat, etc.
Maar de man heeft een complete mondiale crisis in ons land geleid. Ik vind dat een top job. Echt zo veel meer waardering voor hem dan voor een topman van KLM met miljoenen bonus etc.
Nee hoor. Ben blij met deze man. Hoop dat hij bestuurder blijft.
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest. Verder is er best wel wat aan te merken op hoe hij het als minister heeft gedaan. Geen idee wat je met deze clown zou moeten bij een serieus bedrijf.

De opmerking maakte ik omdat het hem grotendeels lijkt te gaan om de aandacht. Hij staat graag in de belangstelling, hoort zichzelf graag voor de camera ratelen en zo.

Dat wordt natuurlijk allemaal minder als je wat anders gaat doen. Iets waarbij je niet zo in de schijnwerpers staat.

Engnek eerste klas ook. Vanaf het begin tot het eind. Vanaf die dubieuze lijsttrekkersverkiezingen bij het CDA tot aan dit gerommel met privé-mail.

Ik hoop dat de Tweede Kamer eindelijk eens afrekent met dit figuur. Wegwezen en tot nooit meer.
pi_204342592
Voor de volledigheid ook even deze hier:

pi_204342615
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest.
En daarna een gevierd wethouder van een grote stad, wat me bij uitstek een functie lijkt die je voorbereid op een ministerschap.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 20:24:06 #109
236264 crew  capricia
pi_204342627
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest. Verder is er best wel wat aan te merken op hoe hij het als minister heeft gedaan. Geen idee wat je met deze clown zou moeten bij een serieus bedrijf.

Bizar.
De man is minister geweest van de grootste crisis ooit na de Tweede wereldoorlog. En dan begin jij over kwalificaties.
Deze man kan besturen. Ook in crisistijd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 5 april 2022 @ 20:24:07 #110
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204342628
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
En daarna een gevierd wethouder van een grote stad, wat me bij uitstek een functie lijkt die je voorbereid op een ministerschap.
Of een mondkapjesoplichter.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204342652
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Bizar.
De man is minister geweest van de grootste crisis ooit na de Tweede wereldoorlog. En dan begin jij over kwalificaties.
Deze man kan besturen. Ook in crisistijd.
Ik vind dat hij hopeloos heeft gefaald en totaal niet betrouwbaar is. Vind 'm meer het type verkoper dat veel belooft wat hij niet waar kan maken.
pi_204342714
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:17 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Het is politiek. Ik zie het wel. Kan alle kanten op.
Ze zullen hem wel de hand boven het hoofd gaan houden.
pi_204343026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze zullen hem wel de hand boven het hoofd gaan houden.
Eerst dat debat maar eens aankijken. Aangezien er bijna een tweede dienstauto nodig is voor het ego van de minister in kwestie kan hij het zichzelf ook nog zomaar onmogelijk maken.
zie email 27 oktober
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 21:04:29 #114
236264 crew  capricia
pi_204343152
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind dat hij hopeloos heeft gefaald en totaal niet betrouwbaar is. Vind 'm meer het type verkoper dat veel belooft wat hij niet waar kan maken.
Zo zie je maar hoe anders mensen dit beleven. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 5 april 2022 @ 21:08:20 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204343210
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Zo zie je maar hoe anders mensen dit beleven. :D
Ja, op de juiste manier en op jouw manier B-).

:*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 21:14:21 #116
236264 crew  capricia
pi_204343299
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, op de juiste manier en op jouw manier B-).

:*.
Sorry?
Je bent welkom om hier te posten en je weet ook dat andere mods hier (trein en tijger) er anders dan ik over denken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204343600
Ik ben het eens met Halcon in deze, een zwalkend corona beleid waarin teveel beloftes werden gedaan en nu dit weer De Jonge exit !!
pi_204343847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het eens met Halcon in deze, een zwalkend corona beleid waarin teveel beloftes werden gedaan en nu dit weer De Jonge exit !!
Dat coronabeleid zwalkte niet, dat moest alleen steeds worden aangepast aan nieuwe omstandigheden, nieuwe kennis, nieuwe varianten. Dat is wel een enorm verschil. En alsnog heeft Nederland praktisch het beste beleid van heel de EU gehad: geen ziekenhuizen die mensen moesten weigeren of mensen op de gang leggen, maar ook geen echt strenge lockdown.

Maar goed, als hij bewust heeft zitten liegen over iets belangrijks of bewust de WOB heeft ontweken moet hij natuurlijk gewoon weg. Zo niet, dan lijken excuses en belofte van beterschap me voldoende.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204343872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:51 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat coronabeleid zwalkte niet, dat moest alleen steeds worden aangepast aan nieuwe omstandigheden, nieuwe kennis, nieuwe varianten. Dat is wel een enorm verschil. En alsnog heeft Nederland praktisch het beste beleid van heel de EU gehad: geen ziekenhuizen die mensen moesten weigeren of mensen op de gang leggen, maar ook geen echt strenge lockdown.

Maar goed, als hij bewust heeft zitten liegen over iets belangrijks of bewust de WOB heeft ontweken moet hij natuurlijk gewoon weg. Zo niet, dan lijken excuses en belofte van beterschap me voldoende.
Ik vond het wel zwalken of misschien zeg ik het verkeerd, onduidelijk/onlogisch
pi_204343909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vond het wel zwalken of misschien zeg ik het verkeerd, onduidelijk/onlogisch
Als je alle debatten keek en alle keren dat het OMT de kamer bijpraatte hebt gevolgd, was het allemaal helemaal niet zo onduidelijk.
pi_204343921
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als je alle debatten keek en alle keren dat het OMT de kamer bijpraatte hebt gevolgd, was het allemaal helemaal niet zo onduidelijk.
Nou wel onlogisch in ieder geval
pi_204343931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:58 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou wel onlogisch in ieder geval
Ook dat valt wel mee.
pi_204343945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ook dat valt wel mee.
Dat vind jij, daar ben ik het duidelijk niet mee eens
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:52 #124
236264 crew  capricia
pi_204344036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:00 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat vind jij, daar ben ik het duidelijk niet mee eens
Dat kan.
Ik heb vraagtekens bij ons hele coronabeleid. We hebben vrij veel oversterfte gehad, bijvoorbeeld.
Een parlementaire enquête lijkt mij dan ook zeer op zijn plaats.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204344080
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 22:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat kan.
Ik heb vraagtekens bij ons hele coronabeleid. We hebben vrij veel oversterfte gehad, bijvoorbeeld.
Een parlementaire enquête lijkt mij dan ook zeer op zijn plaats.
Een enquete prima. Al lijkt me die overstefte verklaarbaar uit ons systeem van verpleeghuizen: in ons land zetten we de kwetsbaarste mensen bij elkaar. Maar dat kan prima uit zo'n enquete blijken. En we kunnen er van leren.
  dinsdag 5 april 2022 @ 23:26:01 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204344812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay.
Ik sta er niet zo hard in.
Vind het voornamelijk heel erg dom. Maar nogmaals, denk dat het vaker voorkomt.
Er is natuurlijk een verschil met dat hij af en toe eens, als niemand kijkt, uit gemakzucht of handigheid een mail op zijn priveaccount stuurt als er toch geen gevoelige informatie in staat. Dat doet inderdaad iedereen wel eens.

Maar Hugo geeft nu gewoon duidelijk toe dat het een patroon is en dat hij dat bewust doet omdat hij al die veiligheidsmaatregelen maar lastig vind. Dan lapt hij dus eigenlijk gewoon de veiligheidsprotocollen aan zijn laars uit een soort mix van luiheid en desinteresse in de risico's. Dat is eigenlijk wel het meest ernstige.
  dinsdag 5 april 2022 @ 23:38:04 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204344884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat denken jullie, even los van wat je zelf wilt: Is dit genoeg om Hugo op te laten rotten?
Hij zal het wel moeilijk gaan krijgen denk ik. Dit gaat niet om zijn beleid of zijn ambtenaren maar om zijn persoonlijke gedrag en professionaliteit. En daarbij heeft hij 2 zeer ernstig verwijtbare dingen gedaan.

1. Beleidsfouten proberen te verdoezelen door erover te liegen
2. Laten zien dat je veiligheidsprotocollen totaal niet serieus neemt door structureel van je priveaccount te mailen ondanks waarschuwingen

Dat is een stuk slechter voor het vertrouwen dan dat je in een panieksituatie per ongeluk mondkapjes van een oplichter koopt
pi_204344908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:24 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Of een mondkapjesoplichter.
Ik las vanmiddag bij de Volkskrant dat er door Sywert ook verdiend is op een order van het ministerie van Justitie. Ten tijde van belang bestierd door ene Grapperhaus van ‘t CDA. Je zou er nog wat van gaan denken.
zie email 27 oktober
pi_204348037
twitter

Maar hij heeft zich er echt niet mee bemoeid hoor.
zie email 27 oktober
pi_204348262
twitter

En daar is het rokende pistool.
zie email 27 oktober
pi_204348310
De Jonge heeft het zichzelf zo onnodig moeilijk gemaakt in dit geval.. Eigenlijk is er weinig aan de hand, maar door dat gedraai en gedoe van hem ontploft het nu ineens in z'n gezicht.
pi_204348461
quote:
CDA-minister Hugo de Jonge heeft zich voortdurend bemoeid met de mondkapjeshandel van zijn partijgenoot Sywert van Lienden. De bewindspersoon had direct en amicaal contact met Van Lienden en zette ambtenaren aan om met de ex-scholierenleider te ‘knuffelen'.
https://www.volkskrant.nl(...)an-lienden~b329d15b/

Dag Hugo.
pi_204348480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:54 schreef Raw85 het volgende:
De Jonge heeft het zichzelf zo onnodig moeilijk gemaakt in dit geval.. Eigenlijk is er weinig aan de hand, maar door dat gedraai en gedoe van hem ontploft het nu ineens in z'n gezicht.
Ja. Gewoon: klopt, ik heb inderdaad me ook laten bedriegen door die oplichter in de paniek van de crisis... hoe moeilijk was dat? Dat had echt niemand hem kwalijk genomen.
  woensdag 6 april 2022 @ 14:13:25 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204348496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 13:54 schreef Raw85 het volgende:
Sja, voordeel voor "Rutte" is wel dat alle aandacht nu naar de Jonge gaat over iets eigenlijks redelijk onschuldigs als dit. Dat we 2 jaar lang in lockdowns hebben gezeten, mondkapjes hebben gedragen, dingen die nauwelijks geholpen hebben, daar ga je hierna nooit meer iets over horen.

Politiek, het is 1 groot spel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204348497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja. Gewoon: klopt, ik heb inderdaad me ook laten bedriegen door die oplichter in de paniek van de crisis... hoe moeilijk was dat? Dat had echt niemand hem kwalijk genomen.
Nou ja dan nog heb je wat uit te leggen, hij handelde immers tegen het advies in van zijn ambtenaren en werd vervolgens opgelicht. Maar inderdaad totaal niet op dit niveau.
zie email 27 oktober
  woensdag 6 april 2022 @ 14:18:56 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204348556
quote:
Hugo de Jonge bemoeide zich voortdurend met mondkapjesdeal Van Lienden

CDA-minister Hugo de Jonge heeft zich voortdurend bemoeid met de mondkapjeshandel van zijn partijgenoot Sywert van Lienden. De bewindspersoon had direct en amicaal contact met Van Lienden en zette ambtenaren aan om met de ex-scholierenleider te ‘knuffelen'.

Dat blijkt uit interne communicatie die plotseling is vrijgegeven door het ministerie van VWS. De Volkskrant vraagt al bijna een jaar om de stukken, maar het ministerie bleef telkens weigeren die te verstrekken zelfs toen de rechter daar opdracht toe gaf.

De stukken worden nu alsnog vrijgegeven aan de vooravond van een debat met Hugo de Jonge in de Tweede Kamer. De CDA-bewindspersoon moet dan uitleggen waarom hij zich wel bemoeide met de mondkapjesdeal van 100,8 miljoen euro voor Van Lienden, terwijl hij in het verleden telkens zei niet betrokken te zijn.

Toen de Volkskrant vorige week weer onthulde dat De Jonge juist het eerste zetje gaf voor de deal door een topambtenaar opdracht te geven contact op te nemen met Van Lienden, oordeelde de CDA’er hard over die berichtgeving. Volgens De Jonge klopten ‘de suggesties in de Volkskrant’ niet. Hij weigerde toen nog in debat te gaan met de Tweede Kamer.

Uit de nieuwe communicatie blijkt dat de CDA-minister nog veel intensiever contact had met Van Lienden dan gedacht. Ook zijn politiek assistent communiceerde geregeld met de partijgenoot. Toen Van Lienden meldde dat er schot zat in de onderhandelingen met de overheid zei de assistent van De Jonge: ‘Cool! We gaan een shift zien die zijn weerga niet kent.’

De Jonge blijkt ook zelf geïnformeerd te hebben over de voortgang van de onderhandelingen met Van Lienden bij de verantwoordelijke minister Martin van Rijn. De CDA-minister ontving ook extra voorstellen van Van Lienden om nog eens 80 miljoen mondkapjes te leveren. ‘Dank! Ik ga het goed lezen', antwoordde De Jonge. Van Lienden bleef in zijn berichten aan de minister volhouden ‘zonder winstoogmerk’ te werken, terwijl hij heimelijk fors verdiende.

De CDA-minister reageerde ook positief op voorstellen van Van Lienden om te telefoneren. ‘Kan het aan het einde van de week', vroeg de minister. Uit de berichten komt ook naar voren dat ambtenaren op aandringen van De Jonge contact onderhielden met Van Lienden. ‘Op jouw verzoek ben ik gaan knuffelen met Sywert', schreef één ambtenaar. ‘Dat is bijna een dagtaak.’

Het ministerschap van De Jonge lijkt aan een zijden draadje te hangen door de nu geopenbaarde stukken. De vraag zal daarnaast opkomen wie de CDA-minister heeft geholpen om zijn betrokkenheid bij de Sywert-deal zolang te verbergen voor de Tweede Kamer en de buitenwereld, ondanks herhaalde verzoeken om openheid.
POPCORNED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 april 2022 @ 14:21:45 #138
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_204348584
Weer is de kamer buitenspel gezet. Lijkt de normaalste zaak van de wereld dat er wordt gelogen, gedraaid, verhuld en achtergehouden. Waarom komt men keer op keer weg met politieke doodzondes? Ergens moet er toch een steep in het zand getrokken worden tegen dit soort hufterigheid lijkt mij.
pi_204348799
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nou ja dan nog heb je wat uit te leggen, hij handelde immers tegen het advies in van zijn ambtenaren en werd vervolgens opgelicht. Maar inderdaad totaal niet op dit niveau.
Nog altijd aftreed materiaal, natuurlijk.
pi_204348865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
In principe werd hij zelf niet opgelicht, hij sloot de deal uiteindelijk niet. Dat was Van Rijn. Dus dan was het gebleven bij: sorry, ik heb een oplichter aanbevolen bij Van Rijn. Van Rijn liet zich vast ook adviseren.

Maar goed, blijkbaar zit er iets waardoor hij wel ontkende. Schaamte? Iets anders? Het is in elk geval dom.
pi_204349102
Gewoon aanblijven en uit de coalitie stappen als CDA zodra de motie van wantrouwen aangenomen wordt. Het gewoon op zijn Rutte spelen nu.
pi_204349113
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 15:08 schreef TomWaits het volgende:
Gewoon aanblijven en uit de coalitie stappen als CDA zodra de motie van wantrouwen aangenomen wordt. Het gewoon op zijn Rutte spelen nu.
Ik heb het idee dat het Hoekstra niet eens slecht uit komt, weg met de sociale linkerflank van de partij die De Jonge vertegenwoordigt en vol rechts gaan.
pi_204349139
Volgens de NOS, net op het journaal, lijkt de coalitie De Jonge gewoon te steunen.
leven zoals het leven is
pi_204349317
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 15:12 schreef Jason22 het volgende:
Volgens de NOS, net op het journaal, lijkt de coalitie De Jonge gewoon te steunen.
Goh wat een verrassing.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204349409
quote:
Daar ben ik niet blij mee als D66 stemmer. CDA snap ik, de rest niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2022 15:36:48 ]
  woensdag 6 april 2022 @ 16:52:52 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_204350160
quote:
Dat zat er dik in. Laten we het debat eerst maar afwachten, maar het zou me in elk geval niks verbazen als we morgen weer naar een ouderwets toneelstuk kunnen kijken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_204350181
quote:
Wat een verassing met de nieuwe bestuurscultuur. Lijkt verdomd veel op de oude bestuurscultuur.
  woensdag 6 april 2022 @ 16:57:15 #148
346939 Janneke141
pi_204350198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat een verassing met de nieuwe bestuurscultuur. Lijkt verdomd veel op de oude bestuurscultuur.
If it ain't broke, don't fix it. Met vriendelijke groet, Mark Rutte.
  woensdag 6 april 2022 @ 17:05:59 #149
346939 Janneke141
pi_204350292
Wat zou trouwens de reden zijn dat VWS een jaar lang alle WOB-verzoeken frustreert, en nu een dag voor het debat ineens van alles vrijgeeft?
pi_204350734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat zou een hele goede eerste stap zijn ja. Waarna hij toch ook wel voor zichzelf uit mag gaan vogelen en vervolgens verantwoorden waarom hij zich zo heeft laten piepelen door Sywert. Maarja, die CDA beerput zal wel nooit opengaan voordat het CDA uitsterft.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')