Oh, de religie interesseert me niet als dusdanig. Maar wel kan het wat over de intenties van een persoon zijn innerlijk en motivatie zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik heb toen niet met hem over religie gesproken maar over zorg (pre corona). De religie van een ander interesseert me maar weinig.
Prima hoor. Maar als iemand, ongeacht religie, zo vaak iets verkloot kan hij beter ander werk zoeken. Beter voor iedereen inclusief de persoon zelf.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, de religie interesseert me niet als dusdanig. Maar wel kan het wat over de intenties van een persoon zijn innerlijk en motivatie zeggen.
Dienstbaar willen zijn. Bijvoorbeeld.
Als leraar zwakstroom ergens krijgt hij niet zoveel aandacht als nu, dus dat zal hem nog wel tegen gaan vallen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:05 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar als iemand, ongeacht religie, zo vaak iets verkloot kan hij beter ander werk zoeken. Beter voor iedereen inclusief de persoon zelf.
Wat een vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als leraar zwakstroom ergens krijgt hij niet zoveel aandacht als nu, dus dat zal hem nog wel tegen gaan vallen.
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest. Verder is er best wel wat aan te merken op hoe hij het als minister heeft gedaan. Geen idee wat je met deze clown zou moeten bij een serieus bedrijf.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een vreemde opmerking.
Iemand van zijn statuur kan in het bedrijfsleven juist veel meer verdienen dan als minister.
Ik zou juist dit soort mensen willen behouden voor het bestuur van ons land.
Ja. Ik ken zijn tekortkomingen: Ijdel, te lang uitweiden in debat, etc.
Maar de man heeft een complete mondiale crisis in ons land geleid. Ik vind dat een top job. Echt zo veel meer waardering voor hem dan voor een topman van KLM met miljoenen bonus etc.
Nee hoor. Ben blij met deze man. Hoop dat hij bestuurder blijft.
En daarna een gevierd wethouder van een grote stad, wat me bij uitstek een functie lijkt die je voorbereid op een ministerschap.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest.
Bizar.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch amper kwalificaties? Hij is leraar geweest. Verder is er best wel wat aan te merken op hoe hij het als minister heeft gedaan. Geen idee wat je met deze clown zou moeten bij een serieus bedrijf.
Of een mondkapjesoplichter.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
En daarna een gevierd wethouder van een grote stad, wat me bij uitstek een functie lijkt die je voorbereid op een ministerschap.
Ik vind dat hij hopeloos heeft gefaald en totaal niet betrouwbaar is. Vind 'm meer het type verkoper dat veel belooft wat hij niet waar kan maken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar.
De man is minister geweest van de grootste crisis ooit na de Tweede wereldoorlog. En dan begin jij over kwalificaties.
Deze man kan besturen. Ook in crisistijd.
Ze zullen hem wel de hand boven het hoofd gaan houden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:17 schreef capricia het volgende:
Maar goed. Het is politiek. Ik zie het wel. Kan alle kanten op.
Eerst dat debat maar eens aankijken. Aangezien er bijna een tweede dienstauto nodig is voor het ego van de minister in kwestie kan hij het zichzelf ook nog zomaar onmogelijk maken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel de hand boven het hoofd gaan houden.
Zo zie je maar hoe anders mensen dit beleven.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij hopeloos heeft gefaald en totaal niet betrouwbaar is. Vind 'm meer het type verkoper dat veel belooft wat hij niet waar kan maken.
Ja, op de juiste manier en op jouw manierquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe anders mensen dit beleven.
Sorry?quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, op de juiste manier en op jouw manier.
.
Dat coronabeleid zwalkte niet, dat moest alleen steeds worden aangepast aan nieuwe omstandigheden, nieuwe kennis, nieuwe varianten. Dat is wel een enorm verschil. En alsnog heeft Nederland praktisch het beste beleid van heel de EU gehad: geen ziekenhuizen die mensen moesten weigeren of mensen op de gang leggen, maar ook geen echt strenge lockdown.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het eens met Halcon in deze, een zwalkend corona beleid waarin teveel beloftes werden gedaan en nu dit weer De Jonge exit !!
Ik vond het wel zwalken of misschien zeg ik het verkeerd, onduidelijk/onlogischquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat coronabeleid zwalkte niet, dat moest alleen steeds worden aangepast aan nieuwe omstandigheden, nieuwe kennis, nieuwe varianten. Dat is wel een enorm verschil. En alsnog heeft Nederland praktisch het beste beleid van heel de EU gehad: geen ziekenhuizen die mensen moesten weigeren of mensen op de gang leggen, maar ook geen echt strenge lockdown.
Maar goed, als hij bewust heeft zitten liegen over iets belangrijks of bewust de WOB heeft ontweken moet hij natuurlijk gewoon weg. Zo niet, dan lijken excuses en belofte van beterschap me voldoende.
Als je alle debatten keek en alle keren dat het OMT de kamer bijpraatte hebt gevolgd, was het allemaal helemaal niet zo onduidelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vond het wel zwalken of misschien zeg ik het verkeerd, onduidelijk/onlogisch
Nou wel onlogisch in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je alle debatten keek en alle keren dat het OMT de kamer bijpraatte hebt gevolgd, was het allemaal helemaal niet zo onduidelijk.
Ook dat valt wel mee.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind jij, daar ben ik het duidelijk niet mee eens
Een enquete prima. Al lijkt me die overstefte verklaarbaar uit ons systeem van verpleeghuizen: in ons land zetten we de kwetsbaarste mensen bij elkaar. Maar dat kan prima uit zo'n enquete blijken. En we kunnen er van leren.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb vraagtekens bij ons hele coronabeleid. We hebben vrij veel oversterfte gehad, bijvoorbeeld.
Een parlementaire enquête lijkt mij dan ook zeer op zijn plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |