SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! - Origin
Fylax - Fajloks
Deuce92 - Deucederp
Toekito - Toek85
Amarantha - Fenayi
Lyssa - LyssaOdyne
Mrs.Salvatore - SimplySam88Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Twee gamepacks.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
OP is ook wel een beetje verouderd intussen.
Minimaal ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn er een stuk of dertig nu?![]()
Jaquote:
Uit de tijd dat ik nog ‘alles’ hadquote:
Oh, dat is wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Moira het volgende:
[..]
Jafrustrerender dat EA in dat bugtopic zelf aangeeft het niet te kunnen vinden/repliceren, dus met een beetje pech duurt het ff voor ze het kunnen patchen
Ik heb ze nog steeds (bijna) allemaal geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik nog ‘alles’ had
Ik ben na 2 expansionpacks, 3 gamepacks en 3 stuffpacks gestopt met spelen blijkbaar
Succes.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu heb ik zin om op dezelfde manier opnieuw te beginnen en het wčl vol te houden (vader, zoon, hont)
Het is echt heel typischquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes.
Wel herkenbaar wat je zegt trouwens.
Ik wil nog steeds:quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is echt heel typisch
- game starten met het idee om het zo simpel mogelijk te houden << vrouw zoeken en groot gezin stichten
- enorm groot studentenhuis bouwen, 8 tieners er in proppen en zien wat het wordt << het beu raken en wat anders doen
- game starten met vader, moeder, een of twee kinders en een hont << heel voorspelbaar, saai, opnieuw beginnen
- lange game spelen, kinderen op zien groeien, nieuwe sims voor ze maken om elders in de wijk samen te gaan wonen, dood van de originele sim missen, geen urn of grafsteen zien << balen en het spel een jaar of twee niet spelen
Zo gaat het hier dus de hele tijd
Yupquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds:
beginnen met 1 Sim, daar een partner mee vinden dan zorgen voor kinderen en dan uiteindelijk doorgaan met de kinderen, maar voordat die kinderen oud genoeg zijn om daar mee te spelen, ben ik het al beu. Want meestal blijft het niet bij 1 of 2 kinderen, maar worden het er gelijk 3 of 4 en dan is het te druk.
Ik speel het dan ook weer een halfjaar of langer niet en dan begin ik weer met een nieuwe Sim om het daarmee dan wel te halen. Ik heb nu wel een Sim die nog alleen woont, maar wel een vriendje heeft, maar ik wil haar eerst laten afvallen eigenlijk, alleen de sportschool en joggen enzo, vind ze niks, dus weet ik niet zo goed hoe ik haar nu moet laten afvallen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupEn ik zorg er ELKE keer voor dat het huis op een ley line staat zodat er negen van de tien keer tweelingen worden geboren, waardoor het idd te druk wordt en ik maar opnieuw begin.
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds (bijna) allemaal geloof ikAlleen die vijf euro dingetjes met extra kleren niet allemaal
Veel plezierquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daar gaan we weerGelijkvloers huis, indeling vrij standaard, young adult met toddler en een kad (deze keer geen hont), heb uiteraard de money cheat gebruikt, klein zwembad, wat spul voor de kleine spruit in de tuin (ballenbak, glijbaan, toddler tree house, klaar
Haha neequote:Op woensdag 23 maart 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Nicejammer dat we nu niet meer zoals vroeger gewoon de discs aan elkaar uit kunnen lenen
Enjoyquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daar gaan we weerGelijkvloers huis, indeling vrij standaard, young adult met toddler en een kad (deze keer geen hont), heb uiteraard de money cheat gebruikt, klein zwembad, wat spul voor de kleine spruit in de tuin (ballenbak, glijbaan, toddler tree house, klaar
Dit kun je aanpassen hčquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Enjoyik ben vanwege de saveproblemen ook maar met een nieuwe Sim begonnen waarvan ik het niet zo erg zou vinden als ik er progress van verlies. Maar met een omweg lukt saven dus wel (iig in die save slot) dus ik heb voor die Sim nou maar als doel gesteld dat ik met zijn kind verder wil spelen. Na een paar uur spelen gaan die jongvolwassenen al aan ouderdom dood joh. Toen ‘ie bejaard werd maar snel een vrouw voor ‘m in huis gehaald en bezwangerd zodat ik toch met dat gezin verder kan spelen
Ik denk dat ik dat op m'n vorige computer in 2016 ook had ingesteld want dit voelde wel heel snelquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit kun je aanpassen hčIk heb de levensloop altijd op extra traag staan
Ja je kunt ook ergens in het midden zittenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat op m'n vorige computer in 2016 ook had ingesteld want dit voelde wel heel snelMaar als ik nu met meerdere generaties wil spelen is het ergens ook wel weer handig als ze vlot oud worden.
Had wel snel door dat ik 'm vroegah altijd op Sims 3 camera-modus had staan, want ik kon helemaal niks met de controls in eerste instantie en pas toen ik dat switchte voelde het weer een beetje natuurlijk navigeren
quote:
Voor mij is dat de eerste die ik gekocht heb sinds m’n hiatus, ff uitproberenquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Huisdieren uitbreiding heb ik nog niet, maar wellicht dat ik die ook wil nemen, maar ik wacht eerst wel even de saveproblemen af.
Is het net als in deel 3 dat wanneer je hond of kat wakker is, maar al je speelbare Sims slapen dat de tijd alsnog heel traag loopt?
Ja, dat was heel irritant, want dan sliepen je Sims, maar was je hond aan het spelen of zo, maar je kon er verder niks mee doen, maar daardoor liep de tijd wel traag.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:59 schreef Moira het volgende:
[..]
Voor mij is dat de eerste die ik gekocht heb sinds m’n hiatus, ff uitproberenwel lachen maar uiteraard wel stom dat ze alle andere dieren in andere packs hebben
Tijd gaat gewoon superspeed als je wakkere dieren op je lot hebt. Ik had geen Animals oid in Sims 3 maar dat moet vast irritant zijn geweest
Ik vermoed dat je hier het antwoord wel op weetquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo hebben ze andere dieren in andere packs gedaan?
Uitmelken, maar wat zit er dan in de uitbreiding?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je hier het antwoord wel op weet
In de laatste geloof ik een koe, lama en kippen. Doe dan ook paarden en schapen etc jézusquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitmelken, maar wat zit er dan in de uitbreiding?
Ja, die heb ik al. Maar dat zijn geen huisdieren, vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:24 schreef Sway- het volgende:
[..]
In de laatste geloof ik een koe, lama en kippen. Doe dan ook paarden en schapen etc jézus
Die zaten toch bij die boerderij uitbreiding? Schapen lijkt mij ook een logische keuze. Kun je de wol gebruiken om te breien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:24 schreef Sway- het volgende:
[..]
In de laatste geloof ik een koe, lama en kippen. Doe dan ook paarden en schapen etc jézus
Daar hebben ze de lama voor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die zaten toch bij die boerderij uitbreiding? Schapen lijkt mij ook een logische keuze. Kun je de wol gebruiken om te breien.
Oh, dat valt dan weer mee. Heb die uitbreiding niet, dus ik heb ook geen idee hoe dat werkt om een boerderij op te zetten. Lijkt me wel geinig om een plantage te maken, maar volgens mij kan dat ook zonder uitbreiding. Tenzij het mogelijk is om mensen in dienst te nemen.quote:
In die waar we het over hadden alleen honden & katten (hij heet ook ‘Honden & Katten’). In ‘My first pet stuff’ heb je dan een hamster. En in ‘cottage living’ kippen, koeien, lama’s en misschien nog ietsquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uitmelken, maar wat zit er dan in de uitbreiding?
Volgens mij ook bijen en andere insectenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:18 schreef Moira het volgende:
[..]
In die waar we het over hadden alleen honden & katten (hij heet ook ‘Honden & Katten’). In ‘My first pet stuff’ heb je dan een hamster. En in ‘cottage living’ kippen, koeien, lama’s en misschien nog iets
Bijen zitten in Seasons, een ding met andere insecten in Eco Living.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ook bijen en andere insectenOf die zitten in een andere uitbreiding.
Ik vind de boerderij wel heel leuk trouwen, ook leuke kleding en meubelsWel veel werk om een boerderij bij te houden, mijn dieren lopen wel eens bij me weg
![]()
Zit 6 jaar videos van James Turner (voorheen TheSimSupply) terug te kijken, maar ben juist blijven hangen bij de serie van Cottage Living omdat het idd wel lachen is dat je een boerderij kan houdenquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij ook bijen en andere insectenOf die zitten in een andere uitbreiding.
Ik vind de boerderij wel heel leuk trouwen, ook leuke kleding en meubelsWel veel werk om een boerderij bij te houden, mijn dieren lopen wel eens bij me weg
![]()
boerderijen waren er niet in vorige delen, althans niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit 6 jaar videos van James Turner (voorheen TheSimSupply) terug te kijken, maar ben juist blijven hangen bij de serie van Cottage Living omdat het idd wel lachen is dat je een boerderij kan houden
Is dat in voorgaande Sims versies ook een uitbreiding geweest of is dat een nieuw concept voor Sims 4?
Bij Sims 2 vond ik het altijd zo slopend om de toddler skills te halen. Ik was bang wanneer dat niet lukte, het debieltjes zouden worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, het menneke had alle toddler skills op 5/5 staan (potty 3/3) en heb een taart voor hem gebakken. Morgen is de eerste dag dat 'ie naar school gaat, en ik ga het huis verbouwen, want hij hoeft nu niet meer beneden te slapen (net als ik). Bouwen blijft toch het leukste aspect van dit spel, ookal bouw ik elke keer hetzelfde soort huis
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 22:02 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bij Sims 2 vond ik het altijd zo slopend om de toddler skills te halen. Ik was bang wanneer dat niet lukte, het debieltjes zouden worden.
Je kan ook de deur afsluiten voor specifieke gezinsleden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herb de puppy alweer opgegeven voor adoptie, het meiske vond het leuk om mijn peuter uit z'n slaap te houden door ELKE FUCKING KEER naar zijn slaapkamertje te lopen en te gaan zingen wanneer hij in bed kroop
Haar op pad sturen (independent trait) om buiten aan te kloten werkte ook niet, want zelfs als ze ergens honderd meter verderop was kwam ze als een speer naar huis wanneer mijn zoontje naar bed ging, alsof het spel me expres probeerde te naaienMijn kitten (inmiddels volgroeid) mauwt zo af en toe wel flink, maar dat heeft gelukkig geen invloed op het slaappatroon, dus zij mag blijven
Ik heb tot nu toe alleen katten gehad, en die mauwen je soms wel wakker, maar als je ze daar een x aantal keer voor hebt ‘berispt’ leren ze het afquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik herb de puppy alweer opgegeven voor adoptie, het meiske vond het leuk om mijn peuter uit z'n slaap te houden door ELKE FUCKING KEER naar zijn slaapkamertje te lopen en te gaan zingen wanneer hij in bed kroop
Haar op pad sturen (independent trait) om buiten aan te kloten werkte ook niet, want zelfs als ze ergens honderd meter verderop was kwam ze als een speer naar huis wanneer mijn zoontje naar bed ging, alsof het spel me expres probeerde te naaienMijn kitten (inmiddels volgroeid) mauwt zo af en toe wel flink, maar dat heeft gelukkig geen invloed op het slaappatroon, dus zij mag blijven
Eigenlijk wel lachen dat je dan eerder je hond af staat dan dat je de deur voor ‘m dichthoudtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook de deur afsluiten voor specifieke gezinsleden.
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook de deur afsluiten voor specifieke gezinsleden.
quote:
en de computer vergrendelen voor niet-gezinsleden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso gaat de voordeur altijd op slot voor niet-gezinsleden. Schijtirritant, die buren die ineens binnen staan.
Dat hoeft al niet meer, want ze komen niet eens binnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de computer vergrendelen voor niet-gezinsleden.
Maar als ze op bezoek komen en je laat ze binnen. Of laat jij niemand binnen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hoeft al niet meer, want ze komen niet eens binnen.
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als ze op bezoek komen en je laat ze binnen. Of laat jij niemand binnen?
Ach, zo kom je nog eens achter dingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zoiets wel eerder gedaan, maar dat was om een vampier buiten te houden. Meneer stond in de tuin, dus heb ik snel de voor- en achterdeur op slot gegooid voor iedereen behalve het huishouden, en deed hetzelfde met de poort, dus die ondode knakker ging dood dankzij de zon, lekker puh
Nadat ik op je reageerde checkte ik toch nog ff de deuren, en idd, die kunnen gewoon gesloten blijven voor huisdierenArme puppy, maar ik had dan ook geen gewone deuren voor zijn slaapkamer aangezien het tussen de woonkamer en keuken lag, en ik nogal gek op "boogdeuren" ben, dus vrije toegang tot een ruimte zonder een deur te hoeven openen.
Je kunt ook objecten laten zweven. Of debugobjecten plaatsen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, zo kom je nog eens achter dingen.
Zelfde dat ik heel recent ontdekte dat je dingen dus kan resizen. Ok, het is alleen maar voor het oog, maar een auto op de oprit kunnen zetten.
Dus je peuter heeft niet eens privacy. Dat wordt wat als hij een puber is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zoiets wel eerder gedaan, maar dat was om een vampier buiten te houden. Meneer stond in de tuin, dus heb ik snel de voor- en achterdeur op slot gegooid voor iedereen behalve het huishouden, en deed hetzelfde met de poort, dus die ondode knakker ging dood dankzij de zon, lekker puh
Nadat ik op je reageerde checkte ik toch nog ff de deuren, en idd, die kunnen gewoon gesloten blijven voor huisdierenArme puppy, maar ik had dan ook geen gewone deuren voor zijn slaapkamer aangezien het tussen de woonkamer en keuken lag, en ik nogal gek op "boogdeuren" ben, dus vrije toegang tot een ruimte zonder een deur te hoeven openen.
Klopt, maar maakt hem niks uitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus je peuter heeft niet eens privacy. Dat wordt wat als hij een puber is.![]()
Ik dacht trouwens dat een vampier gewoon kon inbreken. Of is dat alleen wanneer je de vampier zelf bestuurd.
Omg dat heb ik dan weer nooit uitgevogeld. Ga ik volgende keer gelijk doen! Zo irritant!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en de computer vergrendelen voor niet-gezinsleden.
Op de computer klikken en dan ergens een optie, net als bij deuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Omg dat heb ik dan weer nooit uitgevogeld. Ga ik volgende keer gelijk doen! Zo irritant!
Ja en als ik bij hen thuis kom douchen worden ze gelijk boosquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de computer klikken en dan ergens een optie, net als bij deuren.
Ik vind het sowieso raar dat bezoekers dan doen.
Je zou toch gek opkijken wanneer iemand bij je op bezoek komt en dan naar je computer loopt om daar iets op te gaan doen.
Ja, of als je daar gaat koken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en als ik bij hen thuis kom douchen worden ze gelijk boos
Ik heb eigenlijk bijna nooit vampiers op bezoek. Kan nog wel herinneren dat mijn sims ergens aan het kamperen waren en Vlad met zijn griezelloopje ‘s nachts op bezoek kwam. Maar in plaats van zijn dorst lessen, ging hij de afwas doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar maakt hem niks uit
Zodra ik (snel genoeg) een vampier bij de voordeur zie ram ik alles meteen dicht en negen van de tien keer blijft hij dan opgesloten in de tuin, maar in deze save was ik dus te laat, meneer had m'n bloed al gedronken omdat ik op andere dingen aan het letten was. Ach ja...
Dat had ik gister of eergister ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, of als je daar gaat koken.
Ook zo iets geks inderdaad. Naar bed gaan terwijl er bezoek is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat had ik gister of eergister ookWerd door een vrouwtje uitgenodigd om bij haar te komen chillen, na 3 korte gesprekjes rende ze naar boven en ging een dutje doen, dus omdat mijn sim honger had liet ik hem even een magnetronmaaltijd maken. Andere sim werd wakker, rende naar beneden en was heel erg boos op hem, "want da kan tog ech nie hoor!"
Elke keer weer leuk om dit topic te openen zonder door te hebben dat het over de Sims gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en als ik bij hen thuis kom douchen worden ze gelijk boos
Nou meer het feit dat het gek is wanneer dat in het echte leven zou gebeuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Elke keer weer leuk om dit topic te openen zonder door te hebben dat het over de Sims gaat![]()
Maar wat vinden jullie irritant aan mensen die op jullie computer zitten? Dat is een frustratie die ik nog niet heb gevoeld geloof ik
Ik leen deze even.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef Meke het volgende:
Ik heb door dit topic helemaal zin om weer eens te spelen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe Sim begonnen. Op een lege kavel een huisje gemaakt, maar nog voor ik alles heb kunnen inrichten is het geld al op.
SPOILER: CheatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ja, dat wil ik dus niet.SPOILER: CheatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Is dat iets nieuws? Ik heb daar nooit iets over gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm.. mijn kavel heeft geen water en geen elektriciteit. Moet ik daar nog iets voor doen?
Mogelijk een eigenschap van die kavel?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm.. mijn kavel heeft geen water en geen elektriciteit. Moet ik daar nog iets voor doen?
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mogelijk een eigenschap van die kavel?
Komt bij Ecologisch leven of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Ik heb daar nooit iets over gezien
Ah, die hek nie.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt bij Ecologisch leven of hoe heet dat.
Ja, daar kwam ik dus ook achter. Wel leuk, maar geen geld om dat te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:48 schreef Ellatjuh het volgende:
Moet je je eigen regenwater op gaan vangen en windmolens en zonnepanelen neerzetten.
Heb ook weer zin om te gamen nu🤗
Aah top! Vanavond thuis eens proberen om dat uit te zetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Voor de spelers die de errorcode krijgen als ze willen saven; het Sims team heeft een workaround: https://simscommunity.inf(...)error-in-the-sims-4/
Dat is specifiek wat je moet doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Voor de spelers die de errorcode krijgen als ze willen saven; het Sims team heeft een workaround: https://simscommunity.inf(...)error-in-the-sims-4/
Ja, waar ook zo'n visbord staat, daar heb je dan een tweede optie met water bewaren, weet even niet de precieze bewoording.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Water uit de sloot?
Haha wist ik niet eens🤭
Neighborhood stories..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Is met de laatste patch toegevoegd, dus niet gek dat je het niet weet.quote:Op zondag 27 maart 2022 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neighborhood stories..Is het erg, als ik even niet weet waar dat zit?
Ok, top. Daar dan eens naar kijken.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Is met de laatste patch toegevoegd, dus niet gek dat je het niet weet.
Ik heb er nog niet mee gespeeld dus weet het uit mijn hoofd ook niet precies, maar er zijn wel een aantal YouTubers die er video’s over gemaakt hebben waar goed te zien is hoe je er komt en hoe het werkt.
Je kan bij je rekeningen kiezen voor direct energie verkopen of opslaan, bij de off the grid zou ik sowieso kiezen voor opslaan. En je fornuis/koelkast kiezen op compatibel met off the grid helpt ook, en ijs in je koelkast enzo.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat Ecologisch leven.
Ik heb twee zonnepanelen en twee windturbines op het dak staan en aan elektrische apparaten heb ik een koelkast en een fornuis en wat lampen en nog is het niet voldoende.
Dat ligt eraan, zitten ze in 1 save game? Dan wel, anders niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Door dit topic Sims + pets in een deal aangeschaft,.
Kunnen huishoudens die je in verschillende omgevingen hebt geplaatst elkaar leren kennen? Want dat wil ik wel eigenlijk,.
Ja, ik heb voor opslaan gekozen, maar dan nog gaat het heel erg snel op allemaal.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan bij je rekeningen kiezen voor direct energie verkopen of opslaan, bij de off the grid zou ik sowieso kiezen voor opslaan. En je fornuis/koelkast kiezen op compatibel met off the grid helpt ook, en ijs in je koelkast enzo.
Maar je hebt wel flink wat 'opwekkers' nodig hoor, en een water opvanger!
Ik heb mijn eerste gezin gemaakt in de ene dag een een nieuwe in een tweede,quote:Op woensdag 6 april 2022 23:06 schreef Bami het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, zitten ze in 1 save game? Dan wel, anders niet.
Bij huishoudens beheren zou je ze dan naar dezelfde buurt moeten verhuizen, denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste gezin gemaakt in de ene dag een een nieuwe in een tweede,. Misschien moet ik die ene verhuizen naar dezelfde wereld. Dan zou het eventueel wel kunnen of dan nog steeds niet?
quote:Je hebt verschillende spellen aangemaakt. Wat je kunt doen is ieder spel apart laden en een kopie van het huishouden in je bibliotheek zetten (als ze er al niet staan want volgens mij worden nieuwe sims sowieso ook in de bibliotheek opgeslagen)
Als je alle huishoudens in je bibliotheek hebt, laad je 1 spel en zet je de andere huishoudens ook in datzelfde spel. Je kunt uiteraard maar met 1 huishouden spelen, maar je kunt tussendoor wisselen van huishouden
Yes wat Luctor zegt, ze kunnen binnen 1 'spel' (ik noem dat liever save game) prima in verschillende buurten leven, omdat ze dan wel in hetzelfde spel zitten. Maar als ze in losse save games zitten niet, dan zou je ze inderdaad via de bibliotheek kunnen 'importeren' in de andere save game. Je behoudt dan alle skills en de relaties binnen het gezin, je verliest de relaties die ze met sims buiten het huishouden hebben.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste gezin gemaakt in de ene dag een een nieuwe in een tweede,. Misschien moet ik die ene verhuizen naar dezelfde wereld. Dan zou het eventueel wel kunnen of dan nog steeds niet?
Je kan tegenwoordig bij de voordeur verschillen soorten bezoek uitzetten, en bij een sim is ook de optie 'make sim leave' die in mijn ervaring prima werkt. Zonder mods kan ik vampieren, willekeurig bezoek en het laten vertrekken daarvan ook oplossen iig.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat van die vampiers die te pas en te onpas op je kavel komen om je bloed te drinken kun je ook uitzetten, ik weet alleen niet of dat een base game setting is of eentje die ik in de Mod MC Command Center heb ingesteld..
Dat al die buren zomaar binnen kunnen komen is echt een grote ergernis bij mij, dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben snap ik echt niet. Ik kan ze vaak ook niet wegsturen. Enige wat dan nog werkt is, again, via cheat menu MC Command “make sim leave”; dan staan ze direct op en gaan ze weg zonder dat het effect heeft op de relatie oid.
Kan MC command dus aanraden; zitten nog veel meer instellingen in die echt heel handig zijn. En als we toch bezig zijn: Slice of Life mod; voegt oa. emoties toe die het zoveel meer realistisch maken.
Ik ga dit maar eens proberen dan. Ergens vind ik het wel raar want je wil toch soms dat je Sims met elkaar kunnen communiceren en je hebt niet gelijk ál je sims bij elkaar binnen 1 spel/game save. Het kan zomaar zijn dat je later denkt; yo, ik maak er nog eentje zodat die en die Sim kan vreemdgaan met die specifieke Sim (bijvoorbeeld,quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef Bami het volgende:
[..]
Yes wat Luctor zegt, ze kunnen binnen 1 'spel' (ik noem dat liever save game) prima in verschillende buurten leven, omdat ze dan wel in hetzelfde spel zitten. Maar als ze in losse save games zitten niet, dan zou je ze inderdaad via de bibliotheek kunnen 'importeren' in de andere save game. Je behoudt dan alle skills en de relaties binnen het gezin, je verliest de relaties die ze met sims buiten het huishouden hebben.
Ik ben ook weer aan het spelen door dit topicquote:Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Door dit topic Sims + pets in een deal aangeschaft,.
Kunnen huishoudens die je in verschillende omgevingen hebt geplaatst elkaar leren kennen? Want dat wil ik wel eigenlijk,.
Ik zie nu je appje maar nu weet ik niet waar ik moet reageren,quote:Op donderdag 7 april 2022 17:30 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik ben ook weer aan het spelen door dit topic
Ik kan wel ff helpdesken via Discord oid als je wil, mem
Ja, je hebt serieus wat panelen nodig om een redelijk 'normaal' huishouden te runnen. Je kan wel zien hoe efficiënt apparaten zijn, hoe lager het getal, hoe minder efficiënt.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb voor opslaan gekozen, maar dan nog gaat het heel erg snel op allemaal.
Ik kan ook nergens zien wat ieder apparaat nodig heeft iedere keer. Als ze opwekken dat zit ik op + 15 en als dan alles weer volledig werkt op -22. Er is niet zoiets als een optie om een optimum in te stellen.
Ik vind het onzin dat met alleen een koelkast, een fornuis en een lamp dat ik niet genoeg heb aan 2 zonnepanelen en twee windturbines.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je hebt serieus wat panelen nodig om een redelijk 'normaal' huishouden te runnen. Je kan wel zien hoe efficiënt apparaten zijn, hoe lager het getal, hoe minder efficiënt.
Is het ondertussen gelukt? Het is lastig uit te leggen zonder plaatjes idd.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet denk ik,.
Ik heb Sim A (die ik in dezelfde buurt wil als mijn main Sim household) uit zijn huis gezet (evicted). En nu dan? Want ik kan ‘m wel in dezelfde buurt neerzetten maar dan zit-ie nog niet bij m’n main Sims in de nabijheid? Ik kan namelijk Sim A gewoon hetzelfde kavel laten kopen als waar ik nu al een huis en huishouden in heb. Welke bieb, welke kopie?
Ja, dat weet ik wel, maar dat is besides my point really en overigens wil ik geen bezoek uitzetten of buitensluiten; ik wil de Sims die ik zelf uitnodig aan huis gewoon binnen laten maar ik wil dat de buren stoppen met onaangekondigd naar binnen lopen en doen alsof ze in mijn huis wonenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig bij de voordeur verschillen soorten bezoek uitzetten, en bij een sim is ook de optie 'make sim leave' die in mijn ervaring prima werkt. Zonder mods kan ik vampieren, willekeurig bezoek en het laten vertrekken daarvan ook oplossen iig.
En dan naar je slaapkamer gaan om te zitten lezen of je computer te gebruikenquote:Op zondag 10 april 2022 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar dat is besides my point really en overigens wil ik geen bezoek uitzetten of buitensluiten; ik wil de Sims die ik zelf uitnodig aan huis gewoon binnen laten maar ik wil dat de buren stoppen met onaangekondigd naar binnen lopen en doen alsof ze in mijn huis wonen.
Maar dat kan dus.quote:Op zondag 10 april 2022 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar dat is besides my point really en overigens wil ik geen bezoek uitzetten of buitensluiten; ik wil de Sims die ik zelf uitnodig aan huis gewoon binnen laten maar ik wil dat de buren stoppen met onaangekondigd naar binnen lopen en doen alsof ze in mijn huis wonen.
Heb je screenshot oid van hoe dat werkt / welke optie dat is of waar je dat dan kan instellen?quote:Op zondag 10 april 2022 19:02 schreef Bami het volgende:
[..]
Maar dat kan dus.Relatief nieuwe update, ik bedoel niet je deur op slot doen maar echt bepaalde soorten visite uitzetten.
Rehtermuis op je voordeur en dan "Lock door for..." of zoiets.quote:Op maandag 18 april 2022 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb je screenshot oid van hoe dat werkt / welke optie dat is of waar je dat dan kan instellen?
Mijn spel staat in het Engels, ik heb nu ff een plaatje van Google geplukt. Je klikt op de voordeur, kiest voor het kopje ‘No trespassing’ en dan heb je deze opties;quote:Op maandag 18 april 2022 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb je screenshot oid van hoe dat werkt / welke optie dat is of waar je dat dan kan instellen?
quote:Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Door dit topic eens langs mijn oude savegames gegaan. Ik heb zelden met die poppetjes gespeeld maar kon honderden uren stoppen in het bouwen van huizen. Zo heb ik leuke tiny houses gemaakt, maar ook deze. Hier zit werkelijk een uur of 30 in.![]()
[ link | afbeelding ]
Met een heel lage schutting of een glazen dakquote:Op maandag 18 april 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik aan de buitenkant van mijn huis een overkapping maken.
Om eerlijk te zijn vind ik het wel bij het spel passen. The Sims 4 is sowieso niet heel realistisch.quote:Op donderdag 2 juni 2022 17:23 schreef Elvi het volgende:
De trailer is uit en het zijn gewoon echt furriesHet heeft Cats the Musical vibes
Ik kreeg er net een mailtje van. Eerste wat ik dacht was "het uitmelken gaat verder".quote:Op zaterdag 2 juli 2022 22:01 schreef Morrigan het volgende:
En er kont binnenkort weer een nieuwe pack uit. High school deze keer. Ziet er wel grappig uit.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Misschien interessant om te weten.
Vanaf 18 oktober is De Sims 4 (Basisgame) voor iedereen gratis (free to play).
Welke game is dat sims 4?quote:Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Door dit topic eens langs mijn oude savegames gegaan. Ik heb zelden met die poppetjes gespeeld maar kon honderden uren stoppen in het bouwen van huizen. Zo heb ik leuke tiny houses gemaakt, maar ook deze. Hier zit werkelijk een uur of 30 in.![]()
[ link | afbeelding ]
Hoeveel packs loop je achter?quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vorige week weer eens begonnen, moest natuurlijk eerst tig updates laten uitvoeren.
3 jaar of zo.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel packs loop je achter?
Wat je echt niet hoeft te kopen is middelbare school jaren ding. Wat een geldverspilling was datquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 jaar of zo.
Misschien dat ik binnenkort de katten en honden uitbreiding neem.
Maar daar ben ik nog niet uit. Veel van die packs sla ik sowieso over.
Ik las net toevallig een review ervan. Ik las dat de klassen halfvol zitten en dat de leerlingen roteren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat je echt niet hoeft te kopen is middelbare school jaren ding. Wat een geldverspilling was dat
Totaal verder geen meerwaarde dat naar school gaan en elke zaterdag is er een eindbal en dat is echt vaak. En die nieuwe sociale app die erbij komt is alleen maar irritant.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik las net toevallig een review ervan. Ik las dat de klassen halfvol zitten en dat de leerlingen roteren.
Maar goed om te weten.
Elke zaterdag een bal. Dat lijkt me wat veel. Ik dacht dat dat alleen aan het einde van het schooljaar was. 🤔quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Totaal verder geen meerwaarde dat naar school gaan en elke zaterdag is er een eindbal en dat is echt vaak. En die nieuwe sociale app die erbij komt is alleen maar irritant.
Cottage living / landelijk levenquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er nog packs die je wel aanraadt?
Landelijk leven heb ik al, maar ik merk dat ik er te weinig mee doe eigenlijk. Al vind ik wel het leukste om mijn Sim gewoon de hele dag op zijn/haar eigen kavel te laten en daar bezig te zijn in de tuin of met het schrijven van een boek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cottage living / landelijk leven
Parenthood voor het gezinsleven --> nieuwe sociale interacties.
En de een na laatste Growing together. Gericht op gezinsleven, mooie wereld.
Maakt volgens mij niet uit? Zolang je uiteindelijk alle punten maar haalt?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar mijn huidige Sim moet eerst zijn Uni afmaken. Wat ik me wel afvroeg hoeveel semester een opleiding mag duren. Of maakt dat niet uit?
Als je die leuk vindt dan is die Horse Ranch ook nog wel de moeite misschien vanwege z'n build items. Daar zit ook veel spul bij met houten accenten, ook houten plafonds etc. waar kennelijk nogal wat hype voor was.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cottage living / landelijk leven
Ik wacht even een tijdje tot het daalt in prijs. Vind het de gehele 40 euro niet waard.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je die leuk vindt dan is die Horse Ranch ook nog wel de moeite misschien vanwege z'n build items. Daar zit ook veel spul bij met houten accenten, ook houten plafonds etc. waar kennelijk nogal wat hype voor was.
[ afbeelding ]
Eens hoor, is veel te duur. Helemaal als je verder ook niets met paarden hebt...quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht even een tijdje tot het daalt in prijs. Vind het de gehele 40 euro niet waard.
De paarden kunnen mij gestolen worden, al is het wijn maken wel een +1quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens hoor, is veel te duur. Helemaal als je verder ook niets met paarden hebt...
De nieuwe locatie is op zich wel leuk (Chestnut Ridge)
Ik snap niet waarom ze daar niet wat vaker mee stunten (kennelijk zijn mensen nog steeds gek genoeg om steeds de volle mep te betalen aangezien ze maar uitbreidingen blijven maken). Op Steam zie ik wel eens bundels maar dat zijn dan altijd weer pakketjes waarvan je dan 1 al hebt waardoor het alsnog niet aantrekkelijk is.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De paarden kunnen mij gestolen worden, al is het wijn maken wel een +1
Of ik wacht tot ik er een bundel van kan maken, ik wil Strangerville nog en volgens mij ontbreekt er nog wel meer.
Ik zag zo'n bundel in de EA shop voor cats & dogs met die pack die daarmee samenhangt en nog een andere pack. Maar die laatste pack heb ik zelf al, waardoor de individuele prijs goedkoper voor mij is, dan de bundel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze daar niet wat vaker mee stunten (kennelijk zijn mensen nog steeds gek genoeg om steeds de volle mep te betalen aangezien ze maar uitbreidingen blijven maken). Op Steam zie ik wel eens bundels maar dat zijn dan altijd weer pakketjes waarvan je dan 1 al hebt waardoor het alsnog niet aantrekkelijk is.
Precies dat dusquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag zo'n bundel in de EA shop voor cats & dogs met die pack die daarmee samenhangt en nog een andere pack. Maar die laatste pack heb ik zelf al, waardoor de individuele prijs goedkoper voor mij is, dan de bundel.
Yep, heb een paar uitbreidingen van cdkeys weggehaald.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Keys kopen op andere sites doe ik ook nog wel eens.
Ik kon er al niks over vinden, maar dat zal dan wel. Eerste semester (4 vakken) heeft mijn Sim gehaald, met een gemiddelde van 7,5, waarbij er wel 1 onvoldoende zat, maar dat maakt dan blijkbaar niet uit. Hij heeft nu wel 4 van de 12 punten. Voor het tweede semester heb ik gekozen voor 3 vakken. Zodat hij wat meer vrije tijd heeft om misschien nog buitenschoolse activiteiten te doen. Eens kijken wat die verenigingen inhouden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet uit? Zolang je uiteindelijk alle punten maar haalt?
Doe ik ook. Al zag ik dat de uitbreiding voor katten en honden bij EA zelf goedkoper was dan bij Cdkeys of instant gaming.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Precies dat dus
[..]
Yep, heb een paar uitbreidingen van cdkeys weggehaald.
Scheelde uiteindelijk niet enorm veel maar toch weer een slok op een borrel.
MC command centre. Kun je alleen niet met je familie in CAS want dan worden er familieleden verwijderd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef Purrito het volgende:
Ik wil meer slots in mijn household. Heb nu pa, ma, 3 kinderen, 2 katten en een hond. Maar ze wonen ook in een huis waar een paard niet bij past dus ik ga wel bij vrienden paardrijden.
Dan is het tijd dat een van de kinderen uit huis gaat.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef Purrito het volgende:
Ik wil meer slots in mijn household. Heb nu pa, ma, 3 kinderen, 2 katten en een hond. Maar ze wonen ook in een huis waar een paard niet bij past dus ik ga wel bij vrienden paardrijden.
Ik heb vaak getwijfeld om die uitbreiding te kopen. Is toch met knaagdieren?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe ik ook. Al zag ik dat de uitbreiding voor katten en honden bij EA zelf goedkoper was dan bij Cdkeys of instant gaming.
Geloof dat die er ook in zitten, maar ik heb 'm nog niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb vaak getwijfeld om die uitbreiding te kopen. Is toch met knaagdieren?
De knaagdieren zitten blijkbaar in my first pet pack.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De Cats and Dogs uitbreiding? Is altijd de eerste die ik koop (vanaf Sims 1 al,quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee die zitten in de game pack "my first pet rotzooi" die pack werkt alleen als je ook de uitbreiding hebt. En aan de meubels kun je zien dat die spullen eigenlijk in het pakket hoorden te zittenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die Cats and Dogs heb ik al, maar ik heb het over die uitbreiding die daar bij hoort.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De Cats and Dogs uitbreiding? Is altijd de eerste die ik koop (vanaf Sims 1 al,). Leuk man.
Ok, dus niet echt een toevoeging op Cats and Dogs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die zitten in de game pack "my first pet rotzooi" die pack werkt alleen als je ook de uitbreiding hebt. En aan de meubels kun je zien dat die spullen eigenlijk in het pakket hoorden te zitten
Op zich is het aardig dus als het in de aanbieding is kan je het doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die Cats and Dogs heb ik al, maar ik heb het over die uitbreiding die daar bij hoort.
[..]
Ok, dus niet echt een toevoeging op Cats and Dogs.
Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn Sim op tijd op college is.
Hij woont op de campus en gaat een uur van te voren richting het college, maar vervolgens blijft ie ergens onderweg nog hangen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijn
Huh is dat geen bug? Ik heb dat nog nooit gehad. Misschien moet je dan juist niet op de campus wonen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij woont op de campus en gaat een uur van te voren richting het college, maar vervolgens blijft ie ergens onderweg nog hangen...en is vervolgens alsnog drie kwartier te laat.
Ja, zal wel een bug zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh is dat geen bug? Ik heb dat nog nooit gehad. Misschien moet je dan juist niet op de campus wonen?
En alvast erheen lopen?
My first pet leek mij ook zo leuk!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die Cats and Dogs heb ik al, maar ik heb het over die uitbreiding die daar bij hoort.
[..]
Ok, dus niet echt een toevoeging op Cats and Dogs.
Ik heb ze allemaal, heb je specifieke vragen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand Werewolves, Vampires, Realm of Magic en/of Get Famous?
Zo ja, meningen?
Ja op alles.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand Werewolves, Vampires, Realm of Magic en/of Get Famous?
Zo ja, meningen?
Ik heb meer succes met juist niet op campus wonen, de tijd die ze nodig hebben om heen te wandelen, sodeju zegquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Op de campus wonen helpt, evenals verder zorgen dat ze niet meer ergens mee bezig zijn
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:48 schreef June. het volgende:
Ik ben ook weer begonnen. Ik vind GetFamous wel leuk.
Helaas is ze bevallen van een tweeling en het is toch wel veel werk om het te combineren![]()
Ze was beroemd, maar al snel niet meer..
Vampires en Werewolves bieden dus eigenlijk niet heel veel extra’s? Je kan een vampire Sim maken oid? Kun je dan ook extra dingen of is het maar één onbenullige toevoeging die erbij komt? Ik las denk ik een keer zoiets als het niet naar buiten kunnen als het zonlicht schijnt oid?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja op alles.
Werewolves heb ik niet zoveel mee gedaan. Volgens mij kwam er vrij snel een update en moest ik al mn mods weer updaten en dat vond ik teveel werk
Vampires is wel aardig. Maar ik gebruik het te weinig. Ik kies toch vaker voor een normale Sim of:
Magic: mn favorietje kunt ook extra spells downloaden als mod
ik vind deze echt de leukste van de 3, maar tegelijkertijd hadden ze er meer van kunnen maken. Het verbleekt toch bij Supernatural van Sims 3.
Get Famous: heel snel irritant. Ik zet de Fame altijd uit, want je hoeft maar 2 keer gitaar te spelen en ineens ben je bezig om beroemd te worden. Paar keer als acteur gewerkt, maar niet leuk genoeg voor altijd.
Cats en Dogs voegt natuurlijk wel veel toequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:54 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel bij de meeste uitbreidingen het idee van "leuk voor even". Vaak voegt het wel iets toe aan de gameplay of qua kleding en meubels maar niet dat je de volledige dlc speelt
Je kunt ook challenges doen, en dat elke generatie dan iets met een dlc moet doen. Dus generatie 1 is basegame, gen2 moet een vampier worden, gen 3 acteur, enz
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
's Ochtends werd mijn Sim gebeld door een vriendin en die vriendin zei dat ze Sim X heel leuk vond en wat ze moest doen. Mij Sim gaf aan dat ze er voor moest gaan. 's Avonds belt ze weer op dat ze verliefd is op mijn Sim.
Ik vind Seizoenen wel echt wat toevoegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf maar posten,maar vraag me ook al superlang af of Seasons het waard is. Je gaat natuurlijk niet een hele uitbreiding kopen om gewoon wat veranderend weer te hebben en in de sneeuw te kunnen spelen,
.
High school leek me idd ook wel grappig maar niet dat ik daar echt zwaar over nadenk.
De Sim van zijn/haar dromen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn Sim had ineens allemaal gedachtewolkjes over een andere Sim in mijn game die ze nog helemaal niet had ontmoet,.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Sim van zijn/haar dromen.
Cool. Kan je ook op skivakantie of zo?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind Seizoenen wel echt wat toevoegen.
Verschillende groenten en vruchten kan je oogsten in verschillende seizoenen.
Je hebt speciale zomerkleding en winterkleding. En als het koud is buiten en ze hebben niet hun winterkleding aan, dan gaan ze bibberen en kunnen ze onderkoelt raken, blauw worden en kunnen ze bevriezen en daar dood aan gaan. En als het zeer warm is, kunnen Sims daar ook last van krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Cool. Kan je ook op skivakantie of zo?. En gaat je Sim ook hun ‘cold weather’ outfit aantrekken of gaan ze bijvoorbeeld bibberen in hun swimwear als het sneeuwt oid? Spelen in sneeuw?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Zou wat zijn,
. Die Sim heeft een vriendinnetje met de ‘jealous’ trait,
.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt speciale zomerkleding en winterkleding. En als het koud is buiten en ze hebben niet hun winterkleding aan, dan gaan ze bibberen en kunnen ze onderkoelt raken, blauw worden en kunnen ze bevriezen en daar dood aan gaan. En als het zeer warm is, kunnen Sims daar ook last van krijgen.
Skivakanties zitten er niet in, daar hebben ze een aparte uitbreiding voor "Snowy Escape" voor nodig, maar die heb ik zelf niet, dus daar kan ik niets over zeggen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt gevaarlijk dan.
Maar gewoon vrienden zijn, kan toch?
Ja, het sneeuwt in de winter, behalve in die woestijnstad, want daar is het eigenlijk altijd zomers.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Gewoon je Sim laten doodvriezen,. Oh ja, die skivakantie is Snowy Escape. Kunnen ze in Seasons wel in sneeuw spelen (sneeuwt het überhaupt? Ja, toch?)? Of komen er blaadjes los van bomen in de herfst etc.? Sorry voor alle vragen,
.
Klinkt wel leuk inderdaad,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het sneeuwt in de winter, behalve in die woestijnstad, want daar is het eigenlijk altijd zomers.
En ze kunnen sneeuwengelen maken in de sneeuw, of een sneeuwpop en sneeuwballengevechten houden.
In de herfst vallen er blaadjes van de bomen en die kunnen Sims vervolgens aanharken. En als ze dan een berg met blaadjes hebben, kunnen ze er in spelen of het in brand steken.
Ja, dit zou inderdaad gewoon in de basisgame moeten zitten. Maar dat heb ik met wel meer zaken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:15 schreef 2dope het volgende:
Die Seasons-uitbreiding heb ik ook schijnbaar, want iedere keer als ik een nieuwe game begin moet ik kiezen in welke van de vier seizoenen ik wil starten. Enige wat daar een beetje irritant aan is is dat wanneer je net al je Sims in toffe outfits hebt gehesen tijdens CAS, ze in de game gewoon zelf aantrekken wat ze willen op basis van het weer. Wel logisch op zich, maar toch.
Grappig als je de reviews op Steam leest, 95% van de comments bestaat uit mensen die vragen waarom dit niet in de basisgame zit, en terecht. 40 euroGeen idee hoe ik hieraan ben gekomen, vast ooit tijdens een sale of van een gamekey site
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Eens, heb ik me ook wel eens afgevraagd. Dit is puur basegame-materiaal. Daarom nooit gekocht want 40 ekkies is echt onwijs veel. Trouwens @:2dope: trekken ze niet gewoon de winteroutfit ('cold weather') uit CAS aan?
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.
Ja. Sommige winterkleding vind ik er trouwens vrij standaard uit zien, dus hoe die je in de winter opeens wel warm houden, is mij een raadsel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),.
Ik heb er een aantal legaal via EA gekocht, maar tegenwoordig koop ik alles via van die key sites. Dat scheelt vaak echt veel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal legaal via EA gekocht, maar tegenwoordig koop ik alles via van die key sites. Dat scheelt vaak echt veel.
Nee, nooit problemen mee gehad. Ook gewoon updates worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?
Voor de nieuwe wereld hoef je het niet te doen, die vind ik redelijk klein en beperkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Get Famous lijkt me stiekem zo leuk,. Komen er dan mensen aan je deur handtekeningen vragen of zo?
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),.
Ja, met mods heb ik denk ik nooit gespeeld/gewerkt. Maar je kan wel direct hun outfit even laten veranderen toch? Daarna loopt het weer synchroon op seizoen, lijkt me? Ik snap in CAS de koud/winter-outfit nooit want het weer verandert niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.
Wat ik dan vaak merk is zodra je begint, ongeacht locatie, je Sims atlijd eerst buiten staan. Dus dan hebben ze hun "buiten" kleren aan terwijl ik net in CAS zelf allerlei outfits had samengesteldEn die doen ze dan ook niet altijd alsnog aan zodra ze binnen zijn
Beetje opletten welke site je hebt, maar die keys zijn gewoon echt. Het is vooral hoe de verkoper eraan komt die niet perse vriendelijk is voor de makers, maar EA heb ik geen medelijden mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?
"Grey market keys" zoals dat heet zijn niet illegaal. Het zijn gewoon dezelfde keys als je op Steam zou kopen. Je game accepteert het dus gewoon als legaal. 'Grey' impliceert hier wel dat het een grijs gebied is. Wat het inhoudt in een notendop: overal ter wereld zijn gamekeys te koop, alleen in het ene land zijn ze veel goedkoper dan in het andere land. De meeste keys zijn internationaal bruikbaar, dus er zijn partijen die keys opkopen in 'goedkope' landen en vervolgens weer online internationaal verkopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel af en toe vergeet ik de "situatie" outfits nog wel bij het maken van de Sim, hebben ze ineens een of andere schijtlelijke outfit aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.
Wat ik dan vaak merk is zodra je begint, ongeacht locatie, je Sims atlijd eerst buiten staan. Dus dan hebben ze hun "buiten" kleren aan terwijl ik net in CAS zelf allerlei outfits had samengesteldEn die doen ze dan ook niet altijd alsnog aan zodra ze binnen zijn
Als ik een nieuwe Sim maak, laat ik meestal de kleding voor wat CAS gekozen had.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel af en toe vergeet ik de "situatie" outfits nog wel bij het maken van de Sim, hebben ze ineens een of andere schijtlelijke outfit aan.Moet wel bekennen dat de meeste van m'n Sims dezelfde winteroutfits hebben, het meeste vind ik maar meh.
Ja, dat kan ik. Aangezien ik niet weet wat FOK! er van vind, doe ik het wel even via DM.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die me een key-site weet aan te raden? Of misschien wel een betrouwbare verkoper kan benoemen? Mag uiteraard ook in DM.
Je kan mee te acteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh! Stel je Sim wordt acteur oid. Krijg je dan ook die kleine (of later grotere) rollen te zien of zijn ze gewoon pleite en 'op werk' zoals normaal en krijg je hun acteerwerk helemaal nergens te zien?
Cool. Cool, cool, cool.quote:
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die me een key-site weet aan te raden? Of misschien wel een betrouwbare verkoper kan benoemen? Mag uiteraard ook in DM.
Ja, die locatie is wel tof (Sulani World), beetje Hawaīaans tintje. Wat leuk is is dat je basically met alle woningen aan het strand woont en je moet "zwemmen" naar je burenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.
Je moet wel altijd even op een paar dingen letten, zoals het juiste platform (pc, Xbox, PlayStation etc.), de juiste "locale" (sommige keys zijn alleen bruikbaar in specifieke landen, maar dan staat het er echt expliciet bij) en de juiste app. Sommige games kun je op Steam kopen, maar ook in de EA app, of in de uPlay app, of in de Windows Store, of in de Epic Game Store, etc. Steeds meer uitgevers komen met hun eigen "launcher" dus vaak moet je dan ook een key hebben voor die launcher. Voor Sims 4 (pc-versie) geldt dat je zowel keys kunt krijgen voor Steam als voor de EA app (waar Steam naar verwijst), dus dat maakt verder niet uit.
Waar je als uitgangspunt zou kunnen kijken is een topic op Tweakers, daarin zijn een heleboel gamekey-sites geīnventariseerd en beoordeeld op betrouwbaarheid: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625. Dat topic is oud, en lang geleden voor het laatst geüpdatet, maar ik vermoed dat het meeste nog wel accurate info is.
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).quote:ACTIVATE WITH ORIGIN CLIENT:
FOR WINDOWS:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Click the Origin menu
Select Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
FOR MAC:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Go to your computer’s top menu to select Games and Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Nee, ik zag de instructie inderdaad. Maar op het moment dat ik kijk bij system requirements staat er enkel Windows.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,quote:
Klopt. Ik heb geen mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,.
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb geen mac.
Als ik de EA site moet geloven, maakt het niet uit als je de pc versie koopt, want het is gewoon hetzelfde spel.
https://help.ea.com/nl/he(...)4-on-mac-and-pc-faq/
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.
Geen idee,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja die speel ik ook nooitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ik zou MC Command Center downloaden https://deaderpool-mccc.com/#/releasesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Purrito het volgende:
Hoe pas ik familierelaties aan buiten cas? Die code die ik op sites lees werkt niet (meer).
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Elvi het volgende:
Je kunt ook off-grid leven met Eilandleven, en dat is wel weer een leuke uitdaging. Er zitten ook een aantal nieuwe banen bij.
Wel een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.
Misschien weer eens proberen met mijn huidige Sim. Even wat kaveleigenschappen aanpassen om dat te kunnen.quote:
Ik begin graag met een Tiny House bij een nieuwe Sim, dan gaan de skills zo lekker snel en ruimte voor energievreters heb je dan toch niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien weer eens proberen met mijn huidige Sim. Even wat kaveleigenschappen aanpassen om dat te kunnen.
Die heb ik nog niet. Wil ik ook nog eens aanschaffen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begin graag met een Tiny House bij een nieuwe Sim, dan gaan de skills zo lekker snel en ruimte voor energievreters heb je dan toch niet.
Het Murphybed is dodelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Wil ik ook nog eens aanschaffen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het Murphybed is dodelijk.
Kwam ik achter met m'n vers gestarte Legacy-challenge.
Hij zit er sinds Tiny Living in, maar voor mij was 'ie nieuw.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nieuwe manier van dood gaan voor je Sims?
Met die magic doe ik te weinig. Dat is ook het nadeel van zoveel packs.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:18 schreef Elvi het volgende:
Eco living, tiny living, en cottage living (hoop living) vind ik toch wel de leukste dlcs. En magic realm
Ohja die gebruik ik ook! De wellness pack ook trouwens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die magic doe ik te weinig. Dat is ook het nadeel van zoveel packs.
Wasmachine pack vind ik wel een leuke toevoeging.
Is dat die Spa Day?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja die gebruik ik ook! De wellness pack ook trouwens.
De eerdere dlcs vind ik gewoon beter dan de dingen die ze de afgelopen 2 jaar uitpoepen
Oh ja, die heb ik ook, maar doe ik ook vrij weinig mee, althans ik laat mijn Sim nooit naar een Spa gaan of zo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij hebben ze die later ook een update gegeven.
Betaal jij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon alles kopen. Kun je alles.
Bij elkaar sparen. Elke maand een iets kopen. Via serial keys kopen kun je sommige EP kopen voor minder dan 20 euro. Beetje goed uitzoeken.quote:
Haha tuurlijk niet, dat kun niet melken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:50 schreef Jimbo het volgende:
Zit niet alles in EA ultimate inmiddels?
nja het idee erachter was dat alles van EA bij launch beschikbaar is bij die dienst, a 100 eur per jaar ofzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha tuurlijk niet, dat kun niet melken.
Ja die vind ik ook wel leuk. Is cottage met de lama's en kippen? Ik vind de nieuwe met paarden ook leukquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:18 schreef Elvi het volgende:
Eco living, tiny living, en cottage living (hoop living) vind ik toch wel de leukste dlcs. En magic realm
Alles wat EA uitbrengt op jaarbasis aan Sims titels kost meer dan 100 euroquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja het idee erachter was dat alles van EA bij launch beschikbaar is bij die dienst, a 100 eur per jaar ofzo.
Ja heb ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* voegt toe aan lijstjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heb ik ookIk heb ze allemaal. Ik vind de omgeving heel tof, maar ben ook wel fan van die stijl. Zowel building als create a sim.
De meermensen vind ik niet zoveel toevoegen, maar duiken en bootje varen is wel leuk.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou dat begint lekker. Mijn Sim is net in zijn nieuwe huis. Heeft lekker geslapen en gaat nu even koken. Ik was even de kamer uitgelopen om iets weg te gooien, kom ik terug, staat de keuken in de fik en overlijdt mijn Sim.
Gelukkig kon ik die save nog opnieuw beginnen.quote:
custom content gebruik ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie eigenlijk mods en custom content?
1tje maar?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
custom content gebruik ik eigenlijk niet.
Verder gebruik ik één (18+) mod.
Hoe it up is ook een goede modquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, alleen wickedwhims.
Ik ben daar nooit aan begonnenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja volgens mij kun je het zien bij je rekening? Ik denk via de brievenbus?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gekozen voor Off the gird, maar kan ik nu ook ergens vinden hoeveel stroom ik opwek en verbruik?
Dankje, gevonden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja volgens mij kun je het zien bij je rekening? Ik denk via de brievenbus?
Ja. Enorm veel. Wat echt een hel is bij elke update.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat weerhoudt me er een beetje van, dus ik speel vanilla.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Enorm veel. Wat echt een hel is bij elke update.
Mijn mods-folder is 36GB en ik heb eigenlijk nooit problemen na updates. Er zijn een paar mods die met een nieuwe Sims-update (soms) ook weer ff geüpdatet moeten worden, maar dat is 1 minuut werk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt me er een beetje van, dus ik speel vanilla.
Oh ja, ik maak me niet echt zorgen over m'n skill levels hoor, ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn mods-folder is 36GB en ik heb eigenlijk nooit problemen na updates. Er zijn een paar mods die met een nieuwe Sims-update (soms) ook weer ff geüpdatet moeten worden, maar dat is 1 minuut werk.
Je kunt soms wel issues krijgen met bijv. CAS-mods als je te veel meuk door elkaar heen pleurt, dat sommige sims ineens lichaamsdelen missen of er andere wacky bugs ontstaan. Ik gebruik geen mod manager (want ik weet wat ik doe) maar dat is denk ik wel handig als je niet echt bekend bent met hoe mods werken.
Dat zou ik dus niet meer kunnenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weerhoudt me er een beetje van, dus ik speel vanilla.
hč watquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin om tijd te steken in leuke dingen
Ik snap de lol van mods ook echt wel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet meer kunnenik heb ook mods die iets extras toevoegen aan de gameplay. Zo heb ik ook een "realistic pregnancy" mod gehad waarbij je de kinderwens kunt aanpassen. Dus als iemand geen kind wil en er komt er toch 1 dan is dat best stressvol. Ze kunnen in therapie gaan, ze kunnen een dna test doen (wat echt hilarisch is als je van drama houdt), kinderen ter adoptie aanbieden, en er was ook een nieuw onderdeel met draagmoeders.
En dat is dan 1 mod.
Ik heb ook een seriemoordenaar mod, en een drugs mod.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet meer kunnenik heb ook mods die iets extras toevoegen aan de gameplay. Zo heb ik ook een "realistic pregnancy" mod gehad waarbij je de kinderwens kunt aanpassen. Dus als iemand geen kind wil en er komt er toch 1 dan is dat best stressvol. Ze kunnen in therapie gaan, ze kunnen een dna test doen (wat echt hilarisch is als je van drama houdt), kinderen ter adoptie aanbieden, en er was ook een nieuw onderdeel met draagmoeders.
En dat is dan 1 mod.
Ik heb ook een seriemoordenaar mod, en een drugs mod.
Gewoon het leger in als je cijfers te slecht zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Die pregnancy one, lol. Ik neem nooit kinderen want dat gejank en gedoe is echt heel irritant. Vond het ook altijd maf dat je ze niet ter adoptie kan afstaan. Ik bedoel, een abortus is iets te omstreden om in een game mogelijk te maken () maar een adoptie moet toch wel kunnen? Of dat Jeugdzorg langskomt oid als je je kind verwaarloosd.
Ja. De meeste zijn gratis. Of worden uiteindelijk gratis omdat je van EA het niet meer allemaal constant achter een paywall mag zetten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef June. het volgende:
Ik heb dus nog nooit mods gebruikt. Kun je die downloaden of wat?
Ja bij die mod kun je dus wel abortus plegenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Die pregnancy one, lol. Ik neem nooit kinderen want dat gejank en gedoe is echt heel irritant. Vond het ook altijd maf dat je ze niet ter adoptie kan afstaan. Ik bedoel, een abortus is iets te omstreden om in een game mogelijk te maken () maar een adoptie moet toch wel kunnen? Of dat Jeugdzorg langskomt oid als je je kind verwaarloosd.
Omg,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja bij die mod kun je dus wel abortus plegen
Yup dat zit in die mod maar ook in een andere mod die ik even niet meer weetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omg,. Dat is de realistic pregnancy? Ik las dat je bij Wicked Whims ook de masturbatie-optie hebt? Ik heb dat dus altijd maf gevonden, dat dat er niet bij de basegame is. Of zijn we nog steeds te Amerikaans aan het doen en is het een schande ondanks dat we weten dat 'iedereen' het doet, inclusief mensen die er panisch over doen naar de buitenwereld?
Zou gewoon in de basegame moeten zitten,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Yup dat zit in die mod maar ook in een andere mod die ik even niet meer weet
Wicked whims heeft ook ovulatie cyclus en dus ook menstruaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |