Ik leen deze even.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef Meke het volgende:
Ik heb door dit topic helemaal zin om weer eens te spelen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe Sim begonnen. Op een lege kavel een huisje gemaakt, maar nog voor ik alles heb kunnen inrichten is het geld al op.
SPOILER: CheatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ja, dat wil ik dus niet.SPOILER: CheatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Is dat iets nieuws? Ik heb daar nooit iets over gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm.. mijn kavel heeft geen water en geen elektriciteit. Moet ik daar nog iets voor doen?
Mogelijk een eigenschap van die kavel?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm.. mijn kavel heeft geen water en geen elektriciteit. Moet ik daar nog iets voor doen?
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mogelijk een eigenschap van die kavel?
Komt bij Ecologisch leven of hoe heet dat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws? Ik heb daar nooit iets over gezien
Ah, die hek nie.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt bij Ecologisch leven of hoe heet dat.
Ja, daar kwam ik dus ook achter. Wel leuk, maar geen geld om dat te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:48 schreef Ellatjuh het volgende:
Moet je je eigen regenwater op gaan vangen en windmolens en zonnepanelen neerzetten.
Heb ook weer zin om te gamen nu🤗
Aah top! Vanavond thuis eens proberen om dat uit te zetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Voor de spelers die de errorcode krijgen als ze willen saven; het Sims team heeft een workaround: https://simscommunity.inf(...)error-in-the-sims-4/
Dat is specifiek wat je moet doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Voor de spelers die de errorcode krijgen als ze willen saven; het Sims team heeft een workaround: https://simscommunity.inf(...)error-in-the-sims-4/
Ja, waar ook zo'n visbord staat, daar heb je dan een tweede optie met water bewaren, weet even niet de precieze bewoording.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 09:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Water uit de sloot?
Haha wist ik niet eens🤭
Neighborhood stories..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:21 schreef Elvi het volgende:
Is met de laatste patch toegevoegd, dus niet gek dat je het niet weet.quote:Op zondag 27 maart 2022 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neighborhood stories..Is het erg, als ik even niet weet waar dat zit?
Ok, top. Daar dan eens naar kijken.quote:Op zondag 27 maart 2022 09:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Is met de laatste patch toegevoegd, dus niet gek dat je het niet weet.
Ik heb er nog niet mee gespeeld dus weet het uit mijn hoofd ook niet precies, maar er zijn wel een aantal YouTubers die er video’s over gemaakt hebben waar goed te zien is hoe je er komt en hoe het werkt.
Je kan bij je rekeningen kiezen voor direct energie verkopen of opslaan, bij de off the grid zou ik sowieso kiezen voor opslaan. En je fornuis/koelkast kiezen op compatibel met off the grid helpt ook, en ijs in je koelkast enzo.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap eigenlijk niks van dat Ecologisch leven.
Ik heb twee zonnepanelen en twee windturbines op het dak staan en aan elektrische apparaten heb ik een koelkast en een fornuis en wat lampen en nog is het niet voldoende.
Dat ligt eraan, zitten ze in 1 save game? Dan wel, anders niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Door dit topic Sims + pets in een deal aangeschaft,.
Kunnen huishoudens die je in verschillende omgevingen hebt geplaatst elkaar leren kennen? Want dat wil ik wel eigenlijk,.
Ja, ik heb voor opslaan gekozen, maar dan nog gaat het heel erg snel op allemaal.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan bij je rekeningen kiezen voor direct energie verkopen of opslaan, bij de off the grid zou ik sowieso kiezen voor opslaan. En je fornuis/koelkast kiezen op compatibel met off the grid helpt ook, en ijs in je koelkast enzo.
Maar je hebt wel flink wat 'opwekkers' nodig hoor, en een water opvanger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |