Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen id of je er al uit bent![]()
Ik gebruik gewoon dat rasterdingetje als dak wat je kan kopen bij meubels.
Staat oa ook bij een prefab model voor je tuin.
Ja klopt, ik zocht laatst de kerstkaartjes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt.
Neequote:Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hem nog steeds geïnstalleerd staan op de ps5.
Nooit echt ingekomen. Maken de expansies het beter?
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik weet niet of het op alle platforms een issue is, maar ik weet het wel van de PC versie: de expansie "For Rent" gedraagt zich als een virus waardoor je saves corrupt worden. Ze zijn daar afgelopen maand pas achter gekomen dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, gezien deze expansie uit 2023 komt
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?
Welke heb je nu allemaal?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist![]()
![]()
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho![]()
Expansion packs 15/17 (ik moet alleen Eco Lifestyle en Lovestruck nog)quote:
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.
Sims 3 had destijds ook zoiets met Island Paradise. Daar had ik ook last van: alle huizen werden ineens blauw en het was niet meer te spelen.
Het spel wordt gewoon te zwaar met all die DLC's en er komen steeds meer fouten in die ze niet oplossen. Dus het is bug op bug op bug. Die hele game hangt nu zo'n beetje met touwtjes en tape aan elkaar.
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case?
Oh da’s dan mazzel dat ik op een nieuwe save ben begonnen vorig jaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.
Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger![]()
Wat een bijzondere glitch. Je gaat je dan afvragen hoe gekwalificeerd de programmeurs waren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.
Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger![]()
Herkenbaar. Dat heb ik laatst ook gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist![]()
![]()
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |