quote:
Op donderdag 5 maart 2026 13:06 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Dit stuk wist ik niet,maar inderdaad goed om te zien. En modders kunnen veel toevoegen natuurlijk, tenzij EA de hele infrastructuur bewust gaat sluiten en straks mods alleen mogelijk zijn via de officiele kanalen/store.
Hopelijk valt het mee en zijn mensen idd bang voor het sellout imago.
Het idee is dat ze de mogelijkheid om zelf mods toe te voegen blijft bestaan. Althans, dit geven ze aan in de trailer.
Ik hoop inderdaad ook dat mensen bang zijn voor dat imago en sowieso - voor die 30/70-split hoef je het ook niet echt te doen,

.
Dat van die deal heb ik allemaal meegekregen door de gozer waarvan ik hierboven vids linkte. Hij wordt overduidelijk niet door EA betaald en kan dus ook zijn ongefilterde mening uitten. Regelmatig negatief (maar als hij denkt dat EA goed zit, zegt hij dat ook wel. Alleen EA is gewoon vaak ruk, lol).
Ik was een tijd lang ziek en kwam op z’n kanaal terecht en het was best verslavend. Sowieso kijk ik geen andere Simmers (groot deel wordt betaald door EA en het is saai) maar doordat Satch gewoon zijn mening deelt en alle info kon ik een beetje meekrijgen wat er gebeurde ten tijde van die deal (en erna met het ‘weglopen’ van Sims YT’ers, creators, etc.). Hij is ook niet het méést geliefd binnen de community van prof Simmers (lol) vanwege zijn standpunten, maar goed. Ik kan hem daardoor juist wel waarderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?