SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! - Origin
Fylax - Fajloks
Deuce92 - Deucederp
Toekito - Toek85
Amarantha - Fenayi
Lyssa - LyssaOdyne
Mrs.Salvatore - SimplySam88
[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 17-08-2023 14:10:38 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:
Oh, die zal ik vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb de OP een beetje aangepast. Was nogal outdated.
Kwam deze btw bezig en zijn best nieuwe dingen die ik heb geleerd,.
quote:The Sims 5 is finally happening, with EA and Maxis starting to talk about what's next for the series. Although it's early days and the game is still going under the codename Project Rene, it is certainly sounding very exciting indeed.
The aim is that this next generation of Sims game will "reimagine The Sims you know and love with new ways to play", "built on a foundation of charming Sims, powerful tools, and meaningful stories". That's according to Lyndsay Pearson, VP of franchise creative for The Sims.
The Sims Project Rene reveal follows the news that the base game for The Sims 4 is now free to play, which was a clear signal that EA and Maxis were preparing for what's next for the series. While fans were split over the decision, it did give them hope that this was the beginning of plans for The Sims 5.
The Sims 5 has now been officially announced with a working name of Project Rene. This is the "next generation of Sims game and creative platform", and although it's going to be a few years out before it's released, we've been given a sneak peek at a little of what to expect.
"We chose Project Rene because it's reminiscent of words like renewal, renaissance, [and] rebirth, and it represents our renewed commitment to The Sims," explained Pearson during the original reveal at the Behind the Sims Summit in October. "That's what we're doing, we're ushering in a new future for The Sims, with a new game experience and more."
"This new future requires us to stay true to what The Sims has always been while pushing to evolve how those Sims think and behave, to push tools further when creating and customizing, and to explore innovative ways not only to tell stories but to collaborate on those stories and creations with your closest friends across your favorite devices."
Mag ik hopen, ja. Ik wil eigenlijk dat Seasons in de basegame zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk stoppen ze dan wel al een aantal uitbreidingen standaard in het basisspel.
Nou ja, Sims 4 is ondertussen free-to-play,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ea en free to play.. 🤔
Iedere keer wanneer je Sim dan iets koopt wordt dat ook afgeschreven van je echte bankrekening.
De basegame ja. Dan kan je echt niks volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, Sims 4 is ondertussen free-to-play,. Schijnbaar.
Tsja, de eerste keer is gratis...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
De basegame ja. Dan kan je echt niks volgens mij
Ik vind alles wat ik daar over hoor tot nu toe nog een beetje 'underwhelming'. Ik heb toen ook ff door dat promo-filmpje geskipt, hopende op misschien een glimp van Sims 5 gameplay maar het was voornamelijk gepraat over van alles en nog niks. Heb jij alles gekeken?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik gooi deze er ook even in:
Juni 2023:
[..]
Vanaf 27:56
Ok, ik haak af.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind alles wat ik daar over hoor tot nu toe nog een beetje 'underwhelming'. Ik heb toen ook ff door dat promo-filmpje geskipt, hopende op misschien een glimp van Sims 5 gameplay maar het was voornamelijk gepraat over van alles en nog niks. Heb jij alles gekeken?
Na 25 minuten gaan ze eindelijk een keer praten over "de toekomst". Daarna krijg je weer 3 minuten lang gelul over hoe geweldig ze het vinden om dit te mogen aankondigen en dán krijg je welgeteld 1 minuut iets wat lijkt op gameplay. Dat ziet er op zich tof uit, customizen van individuele meubelstukken en meer vrijheid/flexibiliteit qua inrichting, maar nog niet echt genoeg om heel hyped te raken? Sowieso hoor ik wel wat dingen over dat 'Project Rene' waar ik een beetje jeuk van krijg (focus op online/multiplayer, support voor mobile devices) en las ik niet ergens dat dat sowieso nog 'jaren' duurt?
Het is wat te voorbarig om e.e.a. nu al af te schrijven denk ikquote:
Voorlopig blijf ik ook nog wel even met Sims 4 spelen. Daar vermaak ik me nog prima mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is wat te voorbarig om e.e.a. nu al af te schrijven denk ikMisschien ben ik wel te negatief, sowieso vind ik dat soort filmpjes een beetje cringe dus ik ben bevooroordeeld. Maar ik heb zoiets van, laat gewoon die game zien... Ik denk dat ze nog maar in een heel vroeg stadium zijn. Gelijk hebben ze ook, met steeds die expansions van deel 4 uitpoepen komt er ongetwijfeld nog zat geld in het laatje. Het is een beetje als Rockstar met GTA V, die hebben ook 10 jaar geteerd op terugkerende inkomsten van het online-gebeuren. Dan is de motivatie om een vervolg te maken ook wat minder groot vermoed ik.
Dat wilde ze ook met de Sims 4 doen (daarom zag het er ook zo basic uit… ) maar na het debacle van Simcity 2013 hebben ze alles omgegooid..quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:08 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat de Sims alternatieven die uit gaan komen veel interessanter zijn.
*noteert.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:14 schreef Elvi het volgende:
Life by You en Paralives zijn de games die je in de gaten moet houden.
Maar ik mis bij beide wel een beetje de weirdness van sims 1-3
Dit is wel een ding ja. Ik heb sinds een maand weer een gloednieuwe "rig" van 3k waarop de nieuwste, meest geavanceerde games super smooth draaien en razendsnel opstarten, maar Sims 4 duurt nog steeds rustig anderhalve minuut met ladenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben volgens mij gestopt bij The Sims 2 of 3 ergens in 2012 omdat ik het spel alleen leuk vond met tigduizend addons, waardoor het laden extreem lang duurde of de gameplay vastsloeg. Qua skins zijn ze nog niet echt opgeschoten, zie ik.
Op mijn trage laptop start het vrij snel op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is wel een ding ja. Ik heb sinds een maand weer een gloednieuwe "rig" van 3k waarop de nieuwste, meest geavanceerde games super smooth draaien en razendsnel opstarten, maar Sims 4 duurt nog steeds rustig anderhalve minuut met ladenMaar goed dat is m'n eigen schuld met een miljoenmiljard mods
Hijgt 'ie ook alsof 'ie een marathon moet sprinten?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn trage laptop start het vrij snel op.
Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hijgt 'ie ook alsof 'ie een marathon moet sprinten?
2, 12 en 14.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb de OP een beetje aangepast. Was nogal outdated.
Kwam deze btw bezig en zijn best nieuwe dingen die ik heb geleerd,.
Huh is dat een mod?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim heeft last van vliegjes en kakkerlakken bij zijn buitenbak. Wat kan ik daar tegen doen?
Schoonmaken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim heeft last van vliegjes en kakkerlakken bij zijn buitenbak. Wat kan ik daar tegen doen?
Maar hoe? Ik zie geen optie 'schoonmaken'.quote:
Verkopen en een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe? Ik zie geen optie 'schoonmaken'.
Is dat de enige optie?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkopen en een nieuwe kopen.
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat de enige optie?
Zal vanavond eens kijken, maar volgens mij niet. Want als ik op de bak klik heb ik de opties om de vliegen of de kakkerlakken te verjagen, maar dat werkt totaal niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad.
Ligt niet een stapel zooi ónder toevallig?
Ik heb eco living. Ik kon de vorige keer niet zo'n recycle prullenbak vinden. Maar zal nog eens zoeken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Als eco living hebt, koop ik altijd die recycleprullenbak en heb ik geen container buiten meer nodig.
Je kan filteren op pack en is er ook een zoekfunctie he? Als je toevallig weet wat je zoekt. BetterBuildBuy Mod is dan weer een goede aanrader als je ook mods en customconcent hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eco living. Ik kon de vorige keer niet zo'n recycle prullenbak vinden. Maar zal nog eens zoeken.
Ik vind sowieso de koopmodus niet altijd even vriendelijk in het zoeken.
Die functies werken niet altijd goed. Ik zocht een paraplu, maar als ik zoek op paraplu had ik geen resultaten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan filteren op pack en is er ook een zoekfunctie he? Als je toevallig weet wat je zoekt. BetterBuildBuy Mod is dan weer een goede aanrader als je ook mods en customconcent hebt
Met een pre-order krijg je nog wel extra spul erbij,quote:Welcome to property management and shared spaces! With the Sims 4 For Rent expansion, you can customize your buildings to become multi-family homes, and even craft shared community spaces for your Sims to hang out in.
With property management also comes the chaos of having tenants! Sims will be able to apply for tenancy at multi-family homes with this new expansion. It's up to you to set the terms for rent: the daily cost, lease, and active rules. The condition of your home unit will also determine the applicants you get.
Renting out property is still a job, however! Besides managing your new property and the tenants you accept; you will sometimes have to make difficult choices. From evicting problem tenants to getting petty revenge by taking their stuff. What will your Sims do to make rent?
Zou best kunnen. Ik koop die expansion toch niet,quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:45 schreef Bami het volgende:
De extra items krijg je tot en met ergens in januari bij aanschaf van de uitbreiding. Maar als je op pc speelt kan je ze vaak ook wel ergens downloaden na verloop van tijd.
Get Famous vind ik persoonlijk erg grappig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Veel spul is nu met korting. Sommige pakketten zelfs tot 60%. Heb nu relatief goedkoop Get Famous en Seasons gescoord.
Vast alleen dit weekend nog (gok ik) ivm Black Friday. Of rond kerst misschien weer (of niet)?
Toch even laten weten,.
Heb het uiteraard nog niet heel uitgebreid kunnen spelen maar zover is het inderdaad erg leuk!quote:Op maandag 27 november 2023 09:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Get Famous vind ik persoonlijk erg grappig.
Snap ik. Maar dit was gemakkelijk, gegarandeerd legit en ik vond het prima.quote:Op maandag 27 november 2023 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik controleer met dit soort acties wel altijd of een cd key kopen niet goedkoper is...
quote:Op maandag 27 november 2023 15:12 schreef Morrigan het volgende:
Iets anders, ik had een tijdje geleden de weerwolven uitbreiding gekocht en nu zie ik dat soms Sims spontaan flauwvallen. Is dat een onderdeel van de uitbreiding?
Maar het is echt heel raar. Dan liggen ze soms in groepjes op de grond.quote:Op maandag 27 november 2023 17:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Geen idee overigens, maar moest hier gewoon om lachen.
quote:Op maandag 27 november 2023 23:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar het is echt heel raar. Dan liggen ze soms in groepjes op de grond.Ik dacht eerst dat ze dood waren.
[ afbeelding ]
Op zich een leuk idee. Dan zal ik nog veel moeten oefenen met bouwen, want ik ben net begonnen met Simsquote:Op woensdag 20 december 2023 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ideetje voor volgende maand:
Ik schrijf voor volgende maand een Sims wedstrijd uit. Wie het mooiste huis kan maken met alleen base game, geen CC op een aangewezen stukje grond. Geen limitering betreft geld.
De winnaar wordt bepaald door middel van publiek stem.
move objects en voorwerpen uit debug en live bewerken zijn toegestaan.
First pet stuff ook gratiesssss.quote:Op woensdag 20 december 2023 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tip voor mensen: ik zie dat romantic garden gratis is in de EA app
En kortingen tot 60%
Thc voor de tip!quote:Op woensdag 20 december 2023 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Tip voor mensen: ik zie dat romantic garden gratis is in de EA app
En kortingen tot 60%
Buikpijn van het lachenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Bami het volgende:
Oehhh die wil ik wel! Hopelijk denk ik eraan om het in de gaten te houden.
Achtertuin dinges was laatst, misschien is die nog te krijgen?quote:Op woensdag 3 april 2024 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Klinkt leuk! Net wat @:bami zegt; hopelijk vergeet ik het niet te checken.
Die heb ik al!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Achtertuin dinges was laatst, misschien is die nog te krijgen?
quote:Op woensdag 3 april 2024 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Blooming rooms kit is gratis te downloaden! Edit: binnenkort dus ergens.
Zitten allemaal leuke plantjes bij
Het is eindelijk zover!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Klinkt leuk! Net wat @:bami zegt; hopelijk vergeet ik het niet te checken.
Beter, thanks,quote:
Ben wel benieuwd hiernaar. Maar eerst katten & honden nog aanschaffen.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef 2dope het volgende:
De Lovestruck (Stapelverliefd) uitbreiding verschijnt volgende week donderdag.
Ik mocht alvast ff met een preview build uitproberen: The Sims 4: Lovestruck
Leuk voor Sims-spelers die wat meer diepgang willen in het relatie/dating-aspect.
De nieuwe pack heeft de hele game stuk gemaaktquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hiernaar. Maar eerst katten & honden nog aanschaffen.
Ik was al voor de update weer aan het spelen. Ik kreeg bij mijn student ook de 123 error. Dat is met de patch van 8-8 opgelost. Verder heb ik nog geen bugs gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
De nieuwe pack heeft de hele game stuk gemaakter zijn nu al 2 updates als patch maar het wordt er niet beter op. Dus ik zou het niet doen en voor de gameplay zou ik het bij mods houden.
Klinkt op zich leuk! Is daten nog steeds zo makkelijk in deze expansion? Wat iemand op de FP onder het artikel ook zegt: daten in de Sims is erg makkelijk (hallo, je bent leuk > batsen > trouwen) als je zou willen. Dat vind ik jammer. Mocht er een Sims 5 komen, hoop ik dat ze dat interessanter maken. En dat er veel meer voor nodig is om bijvoorbeeld tot een huwelijk te komen maar tbh ook tot een relatie of neuken.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef 2dope het volgende:
De Lovestruck (Stapelverliefd) uitbreiding verschijnt volgende week donderdag.
Ik mocht alvast ff met een preview build uitproberen: The Sims 4: Lovestruck
Leuk voor Sims-spelers die wat meer diepgang willen in het relatie/dating-aspect.
Hoeveel mensen volg jij dagelijks?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klinkt op zich leuk! Is daten nog steeds zo makkelijk in deze expansion? Wat iemand op de FP onder het artikel ook zegt: daten in de Sims is erg makkelijk (hallo, je bent leuk > batsen > trouwen) als je zou willen. Dat vind ik jammer. Mocht er een Sims 5 komen, hoop ik dat ze dat interessanter maken. En dat er veel meer voor nodig is om bijvoorbeeld tot een huwelijk te komen maar tbh ook tot een relatie of neuken.
Nu hoeft seksen niet héél moeilijk te gaan want irl is dat ook niet zo maar ietsje moeilijker mag wel. Ik zie nou niet dagelijks mensen elkaar op straat leren kennen, beetje flirten en elkaar direct een uur later lopen neuken in een vuurtoren.
Ik sta regelmatig op Ameland bij een vuurtoren, dus best veel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen volg jij dagelijks?
Ja, klopt. Ik soms ook wel hoor. Maar het stoort me dan wel gewoon dat die opties erbij staan als je op de andere Sim klikt. Irritant vind ik dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het klopt wel wat je zegt. Als je er een beetje moeite in steekt, kan je het allemaal binnen een dag regelen.
Zelf probeer ik het altijd wel een beetje realistischer te proberen te houden, dus ik neem er de tijd voor.
Mijn sims beginnen meestal pas als Jongvolwassene met relaties.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik soms ook wel hoor. Maar het stoort me dan wel gewoon dat die opties erbij staan als je op de andere Sim klikt. Irritant vind ik dat.
En soms wil ik bepaalde Sims wel echt ‘snel’ als stelletje en dan is dat zo geregeld maar liever heb ik het alsnog een stuk moeilijker en dan proberen om ‘zo snel mogelijk’ dat stel bij elkaar te krijgen. En dat mag echt wel even duren. Niet een uur. En ook geen twee of drie dagen etc, lol,. Seksen? Sure. Dat moet binnen een dagje of avond kunnen imo. Maar relaties(!) en zelfs trouwen, no way. Serieuze relaties hebben ook een build up fase met meerdere en aardig wat dates (over het algemeen).
Voor tieners mag de relatie-fase wel wat moeilijker maar hoeft niet zo extreem als de volwassen-relatie. Tieners hoppen toch snel in en uit relaties. Dat is wel grappig. Heartbreak op heartbreak. Irl is dat laatste natuurlijk níet grappig,.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn sims beginnen meestal pas als Jongvolwassene met relaties.![]()
Maar dan wel als Jongvolwassene al de levenspartner gevonden.
Ik heb bij mijn huidige Sim nu een NPC die mijn Sim ziet zitten, maar mijn Sim vindt haar onaantrekkelijk. Dus gezegd om alleen vrienden te blijven. Maar die NPC blijft toch flirten met mijn Sim.
Oh volwassen en jongvolwassen gaat inderdaad wel samen dan. Tiener en jongvolwassen niet, volgens mij, en dat had ik stiekem wel grappig gevonden,quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim heeft nu wel een relatie met een heel aantrekkelijke Sim, maar zij is al volwassen en mijn Sim is nog Jongvolwassen, dus ik wil eigenlijk op een gegeven moment wel weer dat dit uit gaat.
Ik weet alleen nog niet of ik ze wel samen wil laten wonen eerst en misschien zelfs een kindje voordat ik ze uit elkaar laat gaan.
Ja, het kan wel, maar ik wil gewoon dat ze allebei rond dezelfde leeftijd zitten. Ik weet niet hoelang die andere al in volwassen zit namelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh volwassen en jongvolwassen gaat inderdaad wel samen dan. Tiener en jongvolwassen niet, volgens mij, en dat had ik stiekem wel grappig gevonden,.
Er is nog een andere Sim die mijn sim heel aantrekkelijk vindt en die is nog wel jongvolwassen, dus die wil ik uiteindelijk koppelen, maar ze kennen elkaar nog niet zo goed momenteel.quote:Waarom wil je dat het voorbij gaat? Ik zou overigens wel eerst een kindje doen. Drama.
Ahh ja, ik laat mijn Sims niet automatisch verouderen dus daar heb ik niet zo’n last van. Maar in jouw geval snap ik het wel. En klopt, tieners en jongvolwassenen mag niet. Ik vind dat dus stiekem jammer,quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, maar ik wil gewoon dat ze allebei rond dezelfde leeftijd zitten. Ik weet niet hoelang die andere al in volwassen zit namelijk.
Nee, tieners en jongvolwassenen mogen niet. Mijn Sim kent ook een paar tieners, maar daar mag hij niet mee flirten of aan vragen wat hun voorkeuren zijn enzo.
[..]
Er is nog een andere Sim die mijn sim heel aantrekkelijk vindt en die is nog wel jongvolwassen, dus die wil ik uiteindelijk koppelen, maar ze kennen elkaar nog niet zo goed momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahh ja, ik laat mijn Sims niet automatisch verouderen dus daar heb ik niet zo’n last van. Maar in jouw geval snap ik het wel. En klopt, tieners en jongvolwassenen mag niet. Ik vind dat dus stiekem jammer,.
Wb je andere Sim: zoals we net hebben vastgesteld, kunnen ze elkaar in no-time leren kennen,.
Ja, ze kennen elkaar wel al, maar zijn nu nog slechts bekenden. Dus ik moet daar nog even energie in steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil eigenlijk mijn Sim eerst laten afvallen, want hij heeft nu wat overgewicht, maar mijn Sim houdt niet van fitness (wat ik op zich wel snap).
Maar het maakt het afvallen wel lastiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben een zoontje gekregen en intussen hebben ze ruzie gemaakt en zijn ze uit elkaar.
Zij is het huis uitgegaan en heeft de helft van het geld meegenomen. Hij heeft de baby nog.
Sinds wanneer is er de fase pasgeborene en daarna baby?quote:
Geen id of je er al uit bentquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een overkapping maken bij de voordeur, maar ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen.
Ja, die vind ik ook leuk.quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
En aanrader is ook Laundry Day Stuff,. Zo schattig.
Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen id of je er al uit bent![]()
Ik gebruik gewoon dat rasterdingetje als dak wat je kan kopen bij meubels.
Staat oa ook bij een prefab model voor je tuin.
Ja klopt, ik zocht laatst de kerstkaartjes.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan soms ook gewoon dingen niet vinden, waarvan ik zeker weet dat ie erin zit, maar die zoekfunctie werkt ook niet echt.
Neequote:Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hem nog steeds geïnstalleerd staan op de ps5.
Nooit echt ingekomen. Maken de expansies het beter?
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik weet niet of het op alle platforms een issue is, maar ik weet het wel van de PC versie: de expansie "For Rent" gedraagt zich als een virus waardoor je saves corrupt worden. Ze zijn daar afgelopen maand pas achter gekomen dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, gezien deze expansie uit 2023 komt
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat het 1,5 jaar duurt voordat men daarachter komt? Zijn er zo weinig die het spelen? Of duurt het even voordat het corrupt wordt?
Welke heb je nu allemaal?quote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist![]()
![]()
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho![]()
Expansion packs 15/17 (ik moet alleen Eco Lifestyle en Lovestruck nog)quote:
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het duurde even voor ze toegaven dat het gebeurde. Dat was meer het issue. Want spelers merkte het wel na aanschaf, maar EA deed er niks mee. Totdat het steeds erger werd en save-files gewoon echt niet meer bruikbaar waren. En toen bleek het dus For Rent te zijn wat het issue gaf.
Sims 3 had destijds ook zoiets met Island Paradise. Daar had ik ook last van: alle huizen werden ineens blauw en het was niet meer te spelen.
Het spel wordt gewoon te zwaar met all die DLC's en er komen steeds meer fouten in die ze niet oplossen. Dus het is bug op bug op bug. Die hele game hangt nu zo'n beetje met touwtjes en tape aan elkaar.
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh huh, ik heb For Rent maar nog geen corrupted saves. Moet ik ‘m deinstalleren just in case?
Oh da’s dan mazzel dat ik op een nieuwe save ben begonnen vorig jaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.
Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger![]()
Wat een bijzondere glitch. Je gaat je dan afvragen hoe gekwalificeerd de programmeurs waren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
het gebeurde vooral bij oudere saves. Dus als je een oude save hebt die de appartementen gebruiken dan is de kans groter dat er iets mis gaat.
Er is nu weer een patch maar door die patch zijn de mannelijke kinderen nu allemaal visueel zwanger![]()
Herkenbaar. Dat heb ik laatst ook gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:51 schreef Moira het volgende:
Kickje want ik speel dit sinds een paar maanden voor het eerst in een paar jaar weer en heb alweer veel te veel geld uitgegeven aan expansion packs om in te halen wat ik heb gemist![]()
![]()
Thank god for van die Origin/EA app game key websites tho![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |