abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:14:34 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214662736
Ik wil een overkapping maken bij de voordeur, maar ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:15:00 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214662748
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef 2dope het volgende:
De Lovestruck (Stapelverliefd) uitbreiding verschijnt volgende week donderdag.
Ik mocht alvast ff met een preview build uitproberen: The Sims 4: Lovestruck

Leuk voor Sims-spelers die wat meer diepgang willen in het relatie/dating-aspect.
Ben wel benieuwd hiernaar. Maar eerst katten & honden nog aanschaffen.
Fuck the EBU.
pi_214663547
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hiernaar. Maar eerst katten & honden nog aanschaffen.
De nieuwe pack heeft de hele game stuk gemaakt _O- er zijn nu al 2 updates als patch maar het wordt er niet beter op. Dus ik zou het niet doen en voor de gameplay zou ik het bij mods houden.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:07:03 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214663711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:59 schreef Elvi het volgende:

[..]
De nieuwe pack heeft de hele game stuk gemaakt _O- er zijn nu al 2 updates als patch maar het wordt er niet beter op. Dus ik zou het niet doen en voor de gameplay zou ik het bij mods houden.
Ik was al voor de update weer aan het spelen. Ik kreeg bij mijn student ook de 123 error. Dat is met de patch van 8-8 opgelost. Verder heb ik nog geen bugs gezien.

Maar ik wacht sowieso tot ie goedkoper is. Ik ga geen 30 euro ervoor neerleggen.
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:00:08 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214666466
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:15 schreef 2dope het volgende:
De Lovestruck (Stapelverliefd) uitbreiding verschijnt volgende week donderdag.
Ik mocht alvast ff met een preview build uitproberen: The Sims 4: Lovestruck

Leuk voor Sims-spelers die wat meer diepgang willen in het relatie/dating-aspect.
Klinkt op zich leuk! Is daten nog steeds zo makkelijk in deze expansion? Wat iemand op de FP onder het artikel ook zegt: daten in de Sims is erg makkelijk (hallo, je bent leuk > batsen > trouwen) als je zou willen. Dat vind ik jammer. Mocht er een Sims 5 komen, hoop ik dat ze dat interessanter maken. En dat er veel meer voor nodig is om bijvoorbeeld tot een huwelijk te komen maar tbh ook tot een relatie of neuken.

Nu hoeft seksen niet héél moeilijk te gaan want irl is dat ook niet zo maar ietsje moeilijker mag wel. Ik zie nou niet dagelijks mensen elkaar op straat leren kennen, beetje flirten en elkaar direct een uur later lopen neuken in een vuurtoren.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:01:56 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214666491
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klinkt op zich leuk! Is daten nog steeds zo makkelijk in deze expansion? Wat iemand op de FP onder het artikel ook zegt: daten in de Sims is erg makkelijk (hallo, je bent leuk > batsen > trouwen) als je zou willen. Dat vind ik jammer. Mocht er een Sims 5 komen, hoop ik dat ze dat interessanter maken. En dat er veel meer voor nodig is om bijvoorbeeld tot een huwelijk te komen maar tbh ook tot een relatie of neuken.

Nu hoeft seksen niet héél moeilijk te gaan want irl is dat ook niet zo maar ietsje moeilijker mag wel. Ik zie nou niet dagelijks mensen elkaar op straat leren kennen, beetje flirten en elkaar direct een uur later lopen neuken in een vuurtoren.
Hoeveel mensen volg jij dagelijks? :o
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:03:17 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214666512
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hoeveel mensen volg jij dagelijks? :o
Ik sta regelmatig op Ameland bij een vuurtoren, dus best veel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:03:54 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214666519
Maar het klopt wel wat je zegt. Als je er een beetje moeite in steekt, kan je het allemaal binnen een dag regelen.

Zelf probeer ik het altijd wel een beetje realistischer te proberen te houden, dus ik neem er de tijd voor.
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:14:38 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214666696
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het klopt wel wat je zegt. Als je er een beetje moeite in steekt, kan je het allemaal binnen een dag regelen.

Zelf probeer ik het altijd wel een beetje realistischer te proberen te houden, dus ik neem er de tijd voor.
Ja, klopt. Ik soms ook wel hoor. Maar het stoort me dan wel gewoon dat die opties erbij staan als je op de andere Sim klikt. Irritant vind ik dat.

En soms wil ik bepaalde Sims wel echt ‘snel’ als stelletje en dan is dat zo geregeld maar liever heb ik het alsnog een stuk moeilijker en dan proberen om ‘zo snel mogelijk’ dat stel bij elkaar te krijgen. En dat mag echt wel even duren. Niet een uur. En ook geen twee of drie dagen etc, lol, _O-. Seksen? Sure. Dat moet binnen een dagje of avond kunnen imo. Maar relaties(!) en zelfs trouwen, no way. Serieuze relaties hebben ook een build up fase met meerdere en aardig wat dates (over het algemeen). Irl.

Voor tieners mag de relatie-fase wel wat moeilijker maar hoeft niet zo extreem als de volwassen-relatie. Tieners hoppen toch snel in en uit relaties. Dat is wel grappig. Heartbreak op heartbreak. Irl is dat laatste natuurlijk níet grappig, _O-.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:18:32 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214666760
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja, klopt. Ik soms ook wel hoor. Maar het stoort me dan wel gewoon dat die opties erbij staan als je op de andere Sim klikt. Irritant vind ik dat.

En soms wil ik bepaalde Sims wel echt ‘snel’ als stelletje en dan is dat zo geregeld maar liever heb ik het alsnog een stuk moeilijker en dan proberen om ‘zo snel mogelijk’ dat stel bij elkaar te krijgen. En dat mag echt wel even duren. Niet een uur. En ook geen twee of drie dagen etc, lol, _O-. Seksen? Sure. Dat moet binnen een dagje of avond kunnen imo. Maar relaties(!) en zelfs trouwen, no way. Serieuze relaties hebben ook een build up fase met meerdere en aardig wat dates (over het algemeen).

Voor tieners mag de relatie-fase wel wat moeilijker maar hoeft niet zo extreem als de volwassen-relatie. Tieners hoppen toch snel in en uit relaties. Dat is wel grappig. Heartbreak op heartbreak. Irl is dat laatste natuurlijk níet grappig, _O-.
Mijn sims beginnen meestal pas als Jongvolwassene met relaties. :@ :')
Maar dan wel als Jongvolwassene al de levenspartner gevonden.

Ik heb bij mijn huidige Sim nu een NPC die mijn Sim ziet zitten, maar mijn Sim vindt haar onaantrekkelijk. Dus gezegd om alleen vrienden te blijven. Maar die NPC blijft toch flirten met mijn Sim. |:)
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:23:34 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214666838
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mijn sims beginnen meestal pas als Jongvolwassene met relaties. :@ :')
Maar dan wel als Jongvolwassene al de levenspartner gevonden.

Ik heb bij mijn huidige Sim nu een NPC die mijn Sim ziet zitten, maar mijn Sim vindt haar onaantrekkelijk. Dus gezegd om alleen vrienden te blijven. Maar die NPC blijft toch flirten met mijn Sim. |:)
_O- #metooSims

Ik speel overigens weinig met tieners maar ik heb er wel twee: zusjes. De ene is echt een American Dream - alles roze, cheerleader captain, straight A+’s en haar vriendje (of iig, sowieso haar flirt) is een football player.

Haar zusje is ‘alternatief’/emo/punk/grunge en houdt zich vooral bezig met de kunsten, veel zwart e.d. Zij heeft nu een vriendje die een slechte invloed op haar heeft. Soms speel ik ook met hem en laat ik hem spijbelen, ook geen CC en geen ouders dus hij moet alles in z’n up zien te rooien. Hij komt nog wel genoeg op school om niet te falen. Wel trapt hij tegenwoordig graag prullenbakken om zodat er allerlei vuil over de straten ligt etc. Ook van die pranks op school en gewoon onbeleefd naar mensen.

En dat ene wichie, zij ging zo lekker maar nu spijbelt zij soms ook etc.

Pa is overigens veel met tuinieren en de koe en kippen bezig. Wel liefhebbende pa verder.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:27:30 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214666890
Mijn sim heeft nu wel een relatie met een heel aantrekkelijke Sim, maar zij is al volwassen en mijn Sim is nog Jongvolwassen, dus ik wil eigenlijk op een gegeven moment wel weer dat dit uit gaat. :@
Ik weet alleen nog niet of ik ze wel samen wil laten wonen eerst en misschien zelfs een kindje voordat ik ze uit elkaar laat gaan.
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:28:41 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214666909
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sim heeft nu wel een relatie met een heel aantrekkelijke Sim, maar zij is al volwassen en mijn Sim is nog Jongvolwassen, dus ik wil eigenlijk op een gegeven moment wel weer dat dit uit gaat. :@
Ik weet alleen nog niet of ik ze wel samen wil laten wonen eerst en misschien zelfs een kindje voordat ik ze uit elkaar laat gaan.
Oh volwassen en jongvolwassen gaat inderdaad wel samen dan. Tiener en jongvolwassen niet, volgens mij, en dat had ik stiekem wel grappig gevonden, :@.

Waarom wil je dat het voorbij gaat? Ik zou overigens wel eerst een kindje doen. Drama.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:32:42 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214666965
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh volwassen en jongvolwassen gaat inderdaad wel samen dan. Tiener en jongvolwassen niet, volgens mij, en dat had ik stiekem wel grappig gevonden, :@.

Ja, het kan wel, maar ik wil gewoon dat ze allebei rond dezelfde leeftijd zitten. Ik weet niet hoelang die andere al in volwassen zit namelijk.
Nee, tieners en jongvolwassenen mogen niet. Mijn Sim kent ook een paar tieners, maar daar mag hij niet mee flirten of aan vragen wat hun voorkeuren zijn enzo.
quote:
Waarom wil je dat het voorbij gaat? Ik zou overigens wel eerst een kindje doen. Drama.
Er is nog een andere Sim die mijn sim heel aantrekkelijk vindt en die is nog wel jongvolwassen, dus die wil ik uiteindelijk koppelen, maar ze kennen elkaar nog niet zo goed momenteel.
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:38:02 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214667043
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, het kan wel, maar ik wil gewoon dat ze allebei rond dezelfde leeftijd zitten. Ik weet niet hoelang die andere al in volwassen zit namelijk.
Nee, tieners en jongvolwassenen mogen niet. Mijn Sim kent ook een paar tieners, maar daar mag hij niet mee flirten of aan vragen wat hun voorkeuren zijn enzo.
[..]
Er is nog een andere Sim die mijn sim heel aantrekkelijk vindt en die is nog wel jongvolwassen, dus die wil ik uiteindelijk koppelen, maar ze kennen elkaar nog niet zo goed momenteel.
Ahh ja, ik laat mijn Sims niet automatisch verouderen dus daar heb ik niet zo’n last van. Maar in jouw geval snap ik het wel. En klopt, tieners en jongvolwassenen mag niet. Ik vind dat dus stiekem jammer, :@.

Wb je andere Sim: zoals we net hebben vastgesteld, kunnen ze elkaar in no-time leren kennen, _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:40:36 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214667079
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ahh ja, ik laat mijn Sims niet automatisch verouderen dus daar heb ik niet zo’n last van. Maar in jouw geval snap ik het wel. En klopt, tieners en jongvolwassenen mag niet. Ik vind dat dus stiekem jammer, :@.

Wb je andere Sim: zoals we net hebben vastgesteld, kunnen ze elkaar in no-time leren kennen, _O-.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze kennen elkaar wel al, maar zijn nu nog slechts bekenden. Dus ik moet daar nog even energie in steken. :P
Maar ik wil eigenlijk mijn Sim eerst laten afvallen, want hij heeft nu wat overgewicht, maar mijn Sim houdt niet van fitness (wat ik op zich wel snap :P). |:) Maar het maakt het afvallen wel lastiger.

SPOILER
Fuck the EBU.
  zondag 11 augustus 2024 @ 20:54:44 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214681428
Mijn Sim (Tom) woont nu samen met Lara. Nu ze samenwonen ben ik erachter gekomen dat Lara toverkracht heeft, dus ik laat haar nu met spreuken oefenen. Nu wil ik haar eerst zwanger maken en zodra ze een kind samen hebben, wil ik haar een spreukongeluk laten hebben, danwel dat ze er dood aan gaat of dat ze Tom heel erg boos maakt, dat ie het uitmaakt. :P
Fuck the EBU.
  maandag 12 augustus 2024 @ 21:37:04 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214695827
Ze hebben een zoontje gekregen en intussen hebben ze ruzie gemaakt en zijn ze uit elkaar.

Zij is het huis uitgegaan en heeft de helft van het geld meegenomen. Hij heeft de baby nog.
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:13:59 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214705534
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben een zoontje gekregen en intussen hebben ze ruzie gemaakt en zijn ze uit elkaar.

Zij is het huis uitgegaan en heeft de helft van het geld meegenomen. Hij heeft de baby nog.
:D
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:48:57 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214706062
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:D
Sinds wanneer is er de fase pasgeborene en daarna baby? :o

Wat ik trouwens wel een goede toevoeging vind. Kan mijn baby nu al potjes eten laten proeven. :D
Fuck the EBU.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:53:36 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214707060
De babySim (Johan) is een ToverSim. :o
Fuck the EBU.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 september 2024 @ 13:02:24 #97
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214857475
Ik ben echt blij dat ik Paranormal Stuff & Realm of Magic game pack heb aangeschaft, _O_. Best bizar dat deze samen geen expansion vormen met alles dat ze bieden.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChipsZak. op 01-09-2024 13:12:52 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 september 2024 @ 13:04:31 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214857492
En aanrader is ook Laundry Day Stuff, _O_. Zo schattig.

[ Bericht 8% gewijzigd door ChipsZak. op 01-09-2024 13:11:24 ]
  zaterdag 14 september 2024 @ 12:51:54 #99
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_214977292
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil een overkapping maken bij de voordeur, maar ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen. -O-
Geen id of je er al uit bent :D
Ik gebruik gewoon dat rasterdingetje als dak wat je kan kopen bij meubels.

Staat oa ook bij een prefab model voor je tuin.
  zaterdag 14 september 2024 @ 12:57:46 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_214977375
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
En aanrader is ook Laundry Day Stuff, _O_. Zo schattig.
Ja, die vind ik ook leuk. :)
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')