abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 09:43:19 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204356449
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:06 schreef Bami het volgende:

[..]
Dat ligt eraan, zitten ze in 1 save game? Dan wel, anders niet.
Ik heb mijn eerste gezin gemaakt in de ene dag een een nieuwe in een tweede, ;(. Misschien moet ik die ene verhuizen naar dezelfde wereld. Dan zou het eventueel wel kunnen of dan nog steeds niet?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 7 april 2022 @ 11:15:57 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204357361
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik heb mijn eerste gezin gemaakt in de ene dag een een nieuwe in een tweede, ;(. Misschien moet ik die ene verhuizen naar dezelfde wereld. Dan zou het eventueel wel kunnen of dan nog steeds niet?
Bij huishoudens beheren zou je ze dan naar dezelfde buurt moeten verhuizen, denk ik.

Edit: Volgens Sims forum:
quote:
Je hebt verschillende spellen aangemaakt. Wat je kunt doen is ieder spel apart laden en een kopie van het huishouden in je bibliotheek zetten (als ze er al niet staan want volgens mij worden nieuwe sims sowieso ook in de bibliotheek opgeslagen)
Als je alle huishoudens in je bibliotheek hebt, laad je 1 spel en zet je de andere huishoudens ook in datzelfde spel. Je kunt uiteraard maar met 1 huishouden spelen, maar je kunt tussendoor wisselen van huishouden
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_204358636
Dat van die vampiers die te pas en te onpas op je kavel komen om je bloed te drinken kun je ook uitzetten, ik weet alleen niet of dat een base game setting is of eentje die ik in de Mod MC Command Center heb ingesteld..

Dat al die buren zomaar binnen kunnen komen is echt een grote ergernis bij mij, dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben snap ik echt niet :{. Ik kan ze vaak ook niet wegsturen. Enige wat dan nog werkt is, again, via cheat menu MC Command “make sim leave”; dan staan ze direct op en gaan ze weg zonder dat het effect heeft op de relatie oid.

Kan MC command dus aanraden; zitten nog veel meer instellingen in die echt heel handig zijn. En als we toch bezig zijn: Slice of Life mod; voegt oa. emoties toe die het zoveel meer realistisch maken.
pi_204358637
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Yes wat Luctor zegt, ze kunnen binnen 1 'spel' (ik noem dat liever save game) prima in verschillende buurten leven, omdat ze dan wel in hetzelfde spel zitten. Maar als ze in losse save games zitten niet, dan zou je ze inderdaad via de bibliotheek kunnen 'importeren' in de andere save game. Je behoudt dan alle skills en de relaties binnen het gezin, je verliest de relaties die ze met sims buiten het huishouden hebben.
pi_204358644
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat van die vampiers die te pas en te onpas op je kavel komen om je bloed te drinken kun je ook uitzetten, ik weet alleen niet of dat een base game setting is of eentje die ik in de Mod MC Command Center heb ingesteld..

Dat al die buren zomaar binnen kunnen komen is echt een grote ergernis bij mij, dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben snap ik echt niet :{. Ik kan ze vaak ook niet wegsturen. Enige wat dan nog werkt is, again, via cheat menu MC Command “make sim leave”; dan staan ze direct op en gaan ze weg zonder dat het effect heeft op de relatie oid.

Kan MC command dus aanraden; zitten nog veel meer instellingen in die echt heel handig zijn. En als we toch bezig zijn: Slice of Life mod; voegt oa. emoties toe die het zoveel meer realistisch maken.
Je kan tegenwoordig bij de voordeur verschillen soorten bezoek uitzetten, en bij een sim is ook de optie 'make sim leave' die in mijn ervaring prima werkt. Zonder mods kan ik vampieren, willekeurig bezoek en het laten vertrekken daarvan ook oplossen iig. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 16:41:48 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204360747
Ik ga
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef Bami het volgende:

[..]
Yes wat Luctor zegt, ze kunnen binnen 1 'spel' (ik noem dat liever save game) prima in verschillende buurten leven, omdat ze dan wel in hetzelfde spel zitten. Maar als ze in losse save games zitten niet, dan zou je ze inderdaad via de bibliotheek kunnen 'importeren' in de andere save game. Je behoudt dan alle skills en de relaties binnen het gezin, je verliest de relaties die ze met sims buiten het huishouden hebben.
Ik ga dit maar eens proberen dan. Ergens vind ik het wel raar want je wil toch soms dat je Sims met elkaar kunnen communiceren en je hebt niet gelijk ál je sims bij elkaar binnen 1 spel/game save. Het kan zomaar zijn dat je later denkt; yo, ik maak er nog eentje zodat die en die Sim kan vreemdgaan met die specifieke Sim (bijvoorbeeld, :D). Vreemd dat dat niet kan. Zelfs niet als ze wel in dezelfde buurt wonen, kunnen ze dus niet tegelijkertijd naar het park en elkaar tegenkomen zeg maar?

In mijn herinnering kon dit vroeger-vroeger wel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 16:57:44 #107
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204360904
Oké het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet denk ik, :@.

Ik heb Sim A (die ik in dezelfde buurt wil als mijn main Sim household) uit zijn huis gezet (evicted). En nu dan? Want ik kan ‘m wel in dezelfde buurt neerzetten maar dan zit-ie nog niet bij m’n main Sims in de nabijheid? Ik kan namelijk Sim A gewoon hetzelfde kavel laten kopen als waar ik nu al een huis en huishouden in heb. Welke bieb, welke kopie? :@
pi_204361272
quote:
17s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Door dit topic Sims + pets in een deal aangeschaft, :@.

Kunnen huishoudens die je in verschillende omgevingen hebt geplaatst elkaar leren kennen? Want dat wil ik wel eigenlijk, :D.
Ik ben ook weer aan het spelen door dit topic *O*

Ik kan wel ff helpdesken via Discord oid als je wil, mem
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 18:18:40 #109
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204361754
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:30 schreef Lyssa het volgende:

[..]
Ik ben ook weer aan het spelen door dit topic *O*

Ik kan wel ff helpdesken via Discord oid als je wil, mem
Ik zie nu je appje maar nu weet ik niet waar ik moet reageren, :'). Hier of in de app. Ik ga naar de app, :D.
  donderdag 7 april 2022 @ 19:07:49 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204362367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, ik heb voor opslaan gekozen, maar dan nog gaat het heel erg snel op allemaal.
Ik kan ook nergens zien wat ieder apparaat nodig heeft iedere keer. Als ze opwekken dat zit ik op + 15 en als dan alles weer volledig werkt op -22. Er is niet zoiets als een optie om een optimum in te stellen. :{
Ja, je hebt serieus wat panelen nodig om een redelijk 'normaal' huishouden te runnen. Je kan wel zien hoe efficiënt apparaten zijn, hoe lager het getal, hoe minder efficiënt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 7 april 2022 @ 19:11:20 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204362402
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, je hebt serieus wat panelen nodig om een redelijk 'normaal' huishouden te runnen. Je kan wel zien hoe efficiënt apparaten zijn, hoe lager het getal, hoe minder efficiënt.
Ik vind het onzin dat met alleen een koelkast, een fornuis en een lamp dat ik niet genoeg heb aan 2 zonnepanelen en twee windturbines. :{w
Fuck the EBU.
pi_204367275
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet denk ik, :@.

Ik heb Sim A (die ik in dezelfde buurt wil als mijn main Sim household) uit zijn huis gezet (evicted). En nu dan? Want ik kan ‘m wel in dezelfde buurt neerzetten maar dan zit-ie nog niet bij m’n main Sims in de nabijheid? Ik kan namelijk Sim A gewoon hetzelfde kavel laten kopen als waar ik nu al een huis en huishouden in heb. Welke bieb, welke kopie? :@
Is het ondertussen gelukt? Het is lastig uit te leggen zonder plaatjes idd.
Als je ze allemaal eenmaal in 1 save hebt kan je daar ook gewoon nog nieuwe Sims aan toevoegen trouwens. En wanneer ze allemaal in 1 save zitten kunnen ze elkaar ook overal tegenkomen.

1 save is 1 identiek universum zeg maar. Dus ze kunnen niet naar een ander universum, maar wel rondreizen binnen hun eigen universum.
pi_204368642
Wat je kan die is het ene huishouden op bezoek laten gaan bij het andere huishouden. Dan kennen ze elkaar en kun je ook de sims van dat andere huishuiden uitnodigen op je kavel.
ROBODEMONS..................|:(
pi_204392565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 13:10 schreef Bami het volgende:

[..]
Je kan tegenwoordig bij de voordeur verschillen soorten bezoek uitzetten, en bij een sim is ook de optie 'make sim leave' die in mijn ervaring prima werkt. Zonder mods kan ik vampieren, willekeurig bezoek en het laten vertrekken daarvan ook oplossen iig. :D
Ja, dat weet ik wel, maar dat is besides my point really en overigens wil ik geen bezoek uitzetten of buitensluiten; ik wil de Sims die ik zelf uitnodig aan huis gewoon binnen laten maar ik wil dat de buren stoppen met onaangekondigd naar binnen lopen en doen alsof ze in mijn huis wonen ;).
pi_204392720
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik wel, maar dat is besides my point really en overigens wil ik geen bezoek uitzetten of buitensluiten; ik wil de Sims die ik zelf uitnodig aan huis gewoon binnen laten maar ik wil dat de buren stoppen met onaangekondigd naar binnen lopen en doen alsof ze in mijn huis wonen ;).
En dan naar je slaapkamer gaan om te zitten lezen of je computer te gebruiken :D
pi_204396862
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 12:36 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Maar dat kan dus. :D Relatief nieuwe update, ik bedoel niet je deur op slot doen maar echt bepaalde soorten visite uitzetten.
  maandag 18 april 2022 @ 12:04:12 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_204473508
Hoe kan ik aan de buitenkant van mijn huis een overkapping maken.
Fuck the EBU.
pi_204474061
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 19:02 schreef Bami het volgende:

[..]
Maar dat kan dus. :D Relatief nieuwe update, ik bedoel niet je deur op slot doen maar echt bepaalde soorten visite uitzetten.
Heb je screenshot oid van hoe dat werkt / welke optie dat is of waar je dat dan kan instellen?
  Moderator / Redactie FP maandag 18 april 2022 @ 13:39:29 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204474074
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Heb je screenshot oid van hoe dat werkt / welke optie dat is of waar je dat dan kan instellen?
Rehtermuis op je voordeur en dan "Lock door for..." of zoiets.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_204475449
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 13:38 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]
Mijn spel staat in het Engels, ik heb nu ff een plaatje van Google geplukt. Je klikt op de voordeur, kiest voor het kopje ‘No trespassing’ en dan heb je deze opties;

En dat is dus niet hetzelfde als de deur op slot doen voor, dit zorgt ervoor dat ze ook niet meer voor/bij je huis komen.
pi_204476646
Door dit topic eens langs mijn oude savegames gegaan. Ik heb zelden met die poppetjes gespeeld maar kon honderden uren stoppen in het bouwen van huizen. Zo heb ik leuke tiny houses gemaakt, maar ook deze. Hier zit werkelijk een uur of 30 in. _O-

Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2022 @ 00:29:47 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204478685
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 20:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Door dit topic eens langs mijn oude savegames gegaan. Ik heb zelden met die poppetjes gespeeld maar kon honderden uren stoppen in het bouwen van huizen. Zo heb ik leuke tiny houses gemaakt, maar ook deze. Hier zit werkelijk een uur of 30 in. _O-

[ link | afbeelding ]
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_204595037
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik aan de buitenkant van mijn huis een overkapping maken.
Met een heel lage schutting of een glazen dak
pi_204940426
Voor de liefhebbers, weerwolven komen binnenkort eraan. :P
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:11:35 #125
47102 Elvi
miemkwien
pi_204940811
Beetje jammer dat er al een weerwolf-mod was en die er beter uitzien dan de officiële weerwolven :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')