quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt speciale zomerkleding en winterkleding. En als het koud is buiten en ze hebben niet hun winterkleding aan, dan gaan ze bibberen en kunnen ze onderkoelt raken, blauw worden en kunnen ze bevriezen en daar dood aan gaan. En als het zeer warm is, kunnen Sims daar ook last van krijgen.
Skivakanties zitten er niet in, daar hebben ze een aparte uitbreiding voor "Snowy Escape" voor nodig, maar die heb ik zelf niet, dus daar kan ik niets over zeggen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat wordt gevaarlijk dan.
Maar gewoon vrienden zijn, kan toch?
Ja, het sneeuwt in de winter, behalve in die woestijnstad, want daar is het eigenlijk altijd zomers.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Gewoon je Sim laten doodvriezen,. Oh ja, die skivakantie is Snowy Escape. Kunnen ze in Seasons wel in sneeuw spelen (sneeuwt het überhaupt? Ja, toch?)? Of komen er blaadjes los van bomen in de herfst etc.? Sorry voor alle vragen,
.
Klinkt wel leuk inderdaad,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het sneeuwt in de winter, behalve in die woestijnstad, want daar is het eigenlijk altijd zomers.
En ze kunnen sneeuwengelen maken in de sneeuw, of een sneeuwpop en sneeuwballengevechten houden.
In de herfst vallen er blaadjes van de bomen en die kunnen Sims vervolgens aanharken. En als ze dan een berg met blaadjes hebben, kunnen ze er in spelen of het in brand steken.
Ja, dit zou inderdaad gewoon in de basisgame moeten zitten. Maar dat heb ik met wel meer zaken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:15 schreef 2dope het volgende:
Die Seasons-uitbreiding heb ik ook schijnbaar, want iedere keer als ik een nieuwe game begin moet ik kiezen in welke van de vier seizoenen ik wil starten. Enige wat daar een beetje irritant aan is is dat wanneer je net al je Sims in toffe outfits hebt gehesen tijdens CAS, ze in de game gewoon zelf aantrekken wat ze willen op basis van het weer. Wel logisch op zich, maar toch.
Grappig als je de reviews op Steam leest, 95% van de comments bestaat uit mensen die vragen waarom dit niet in de basisgame zit, en terecht. 40 euroGeen idee hoe ik hieraan ben gekomen, vast ooit tijdens een sale of van een gamekey site
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Eens, heb ik me ook wel eens afgevraagd. Dit is puur basegame-materiaal. Daarom nooit gekocht want 40 ekkies is echt onwijs veel. Trouwens @:2dope: trekken ze niet gewoon de winteroutfit ('cold weather') uit CAS aan?
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze. Je hebt je standaard, sjiek, zwem, nacht en dan mis ik er nog 1, denk ik. En dan bij Seizoenen krijg je winter en zomer er bij.
Ja. Sommige winterkleding vind ik er trouwens vrij standaard uit zien, dus hoe die je in de winter opeens wel warm houden, is mij een raadsel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),.
Ik heb er een aantal legaal via EA gekocht, maar tegenwoordig koop ik alles via van die key sites. Dat scheelt vaak echt veel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal legaal via EA gekocht, maar tegenwoordig koop ik alles via van die key sites. Dat scheelt vaak echt veel.
Nee, nooit problemen mee gehad. Ook gewoon updates worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?
Voor de nieuwe wereld hoef je het niet te doen, die vind ik redelijk klein en beperkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Get Famous lijkt me stiekem zo leuk,. Komen er dan mensen aan je deur handtekeningen vragen of zo?
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Okay, cool. Je kunt dus wel zelf nog hun fancy winteroutfit bij elkaar shoppen (CAS'en dus),.
Ja, met mods heb ik denk ik nooit gespeeld/gewerkt. Maar je kan wel direct hun outfit even laten veranderen toch? Daarna loopt het weer synchroon op seizoen, lijkt me? Ik snap in CAS de koud/winter-outfit nooit want het weer verandert niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.
Wat ik dan vaak merk is zodra je begint, ongeacht locatie, je Sims atlijd eerst buiten staan. Dus dan hebben ze hun "buiten" kleren aan terwijl ik net in CAS zelf allerlei outfits had samengesteldEn die doen ze dan ook niet altijd alsnog aan zodra ze binnen zijn
Beetje opletten welke site je hebt, maar die keys zijn gewoon echt. Het is vooral hoe de verkoper eraan komt die niet perse vriendelijk is voor de makers, maar EA heb ik geen medelijden mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, precies. Nooit dat je tegen issues in de game aanloopt daardoor? Of updates e.d.? Die mis je dan denk ik wel?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb jij je expansions e.d. zoals Season gewoon 'legaal' gekocht of ook via een key die je op bepaalde websites kan kopen?
"Grey market keys" zoals dat heet zijn niet illegaal. Het zijn gewoon dezelfde keys als je op Steam zou kopen. Je game accepteert het dus gewoon als legaal. 'Grey' impliceert hier wel dat het een grijs gebied is. Wat het inhoudt in een notendop: overal ter wereld zijn gamekeys te koop, alleen in het ene land zijn ze veel goedkoper dan in het andere land. De meeste keys zijn internationaal bruikbaar, dus er zijn partijen die keys opkopen in 'goedkope' landen en vervolgens weer online internationaal verkopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heel af en toe vergeet ik de "situatie" outfits nog wel bij het maken van de Sim, hebben ze ineens een of andere schijtlelijke outfit aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nooit helemaal zeker welke outfits bij welk weer horen - bij de standaard kleren uit de game zelf staat het er bij in CAS, maar bij mods niet.
Wat ik dan vaak merk is zodra je begint, ongeacht locatie, je Sims atlijd eerst buiten staan. Dus dan hebben ze hun "buiten" kleren aan terwijl ik net in CAS zelf allerlei outfits had samengesteldEn die doen ze dan ook niet altijd alsnog aan zodra ze binnen zijn
Als ik een nieuwe Sim maak, laat ik meestal de kleding voor wat CAS gekozen had.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel af en toe vergeet ik de "situatie" outfits nog wel bij het maken van de Sim, hebben ze ineens een of andere schijtlelijke outfit aan.Moet wel bekennen dat de meeste van m'n Sims dezelfde winteroutfits hebben, het meeste vind ik maar meh.
Ja, dat kan ik. Aangezien ik niet weet wat FOK! er van vind, doe ik het wel even via DM.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die me een key-site weet aan te raden? Of misschien wel een betrouwbare verkoper kan benoemen? Mag uiteraard ook in DM.
Je kan mee te acteren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh! Stel je Sim wordt acteur oid. Krijg je dan ook die kleine (of later grotere) rollen te zien of zijn ze gewoon pleite en 'op werk' zoals normaal en krijg je hun acteerwerk helemaal nergens te zien?
Cool. Cool, cool, cool.quote:
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die me een key-site weet aan te raden? Of misschien wel een betrouwbare verkoper kan benoemen? Mag uiteraard ook in DM.
Ja, die locatie is wel tof (Sulani World), beetje Hawaïaans tintje. Wat leuk is is dat je basically met alle woningen aan het strand woont en je moet "zwemmen" naar je burenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op zich is het wel fijn denk ik als we voorkomen dat het topic met allerlei linkjes volgespamd wordt, maar voor wat het waard is, op cdkeys.com heb ik denk ik wel meer dan honderd keys besteld in de afgelopen vijftien jaar en daarvan heeft nog nooit een key niet gewerkt.
Je moet wel altijd even op een paar dingen letten, zoals het juiste platform (pc, Xbox, PlayStation etc.), de juiste "locale" (sommige keys zijn alleen bruikbaar in specifieke landen, maar dan staat het er echt expliciet bij) en de juiste app. Sommige games kun je op Steam kopen, maar ook in de EA app, of in de uPlay app, of in de Windows Store, of in de Epic Game Store, etc. Steeds meer uitgevers komen met hun eigen "launcher" dus vaak moet je dan ook een key hebben voor die launcher. Voor Sims 4 (pc-versie) geldt dat je zowel keys kunt krijgen voor Steam als voor de EA app (waar Steam naar verwijst), dus dat maakt verder niet uit.
Waar je als uitgangspunt zou kunnen kijken is een topic op Tweakers, daarin zijn een heleboel gamekey-sites geïnventariseerd en beoordeeld op betrouwbaarheid: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625. Dat topic is oud, en lang geleden voor het laatst geüpdatet, maar ik vermoed dat het meeste nog wel accurate info is.
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ah, top! Thanks. Had ook al eea in DM. Ik speel op een MacOS-platform (via Origin uiteraard) en dat lijkt wat lastiger te vinden. Kan ook niet filteren op Mac via cdkeys.
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).quote:ACTIVATE WITH ORIGIN CLIENT:
FOR WINDOWS:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Click the Origin menu
Select Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
FOR MAC:
Log in with the EA Account where you want to add the game.
Go to your computer’s top menu to select Games and Redeem Code
Enter your unique code that's displayed on the 'Orders' page of CDKeys.com and follow the prompts to activate.
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Nee, ik zag de instructie inderdaad. Maar op het moment dat ik kijk bij system requirements staat er enkel Windows.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken. Hun instructie impliceert dat ook:
[..]
Om te testen zou je een hele goedkope kunnen proberen (bijv. Rockin' Rancher pack voor 2,29 euro).
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige is dat Origin niet meer bestaat en nu EA App heet.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op mijn Mac staat er nog steeds Origin. Opent ook als Origin.
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,quote:
Klopt. Ik heb geen mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je zit waarschijnlijk op een PC en geen MacBook,.
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb geen mac.
Als ik de EA site moet geloven, maakt het niet uit als je de pc versie koopt, want het is gewoon hetzelfde spel.
https://help.ea.com/nl/he(...)4-on-mac-and-pc-faq/
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.. ik zou het kunnen proberen inderdaad. Enige is dat ik dan niet weet voor welke Mac-versie ze nog werken. Als ik al een Get Famous kan vinden waar expliciet Mac bij benoemd wordt, staat er namelijk bij 'werkt bij 10.nog wat maar mogelijk niet bij hoger'. Terwijl we ondertussen al 5 jaar verder zijn en al zijn belandt bij 13.nog wat. Ik kan bij de games waar enkel 'Pc' staat, dus niet zien wat de specs zijn voor de Mac.
Geen idee,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wordt dat niet door patches verholpen dat het bij hoger ook werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ja die speel ik ook nooitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Island Living, iemand die die heeft en is het wat?
Ik zou MC Command Center downloaden https://deaderpool-mccc.com/#/releasesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Purrito het volgende:
Hoe pas ik familierelaties aan buiten cas? Die code die ik op sites lees werkt niet (meer).
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:04 schreef Elvi het volgende:
Je kunt ook off-grid leven met Eilandleven, en dat is wel weer een leuke uitdaging. Er zitten ook een aantal nieuwe banen bij.
Wel een leuke uitdaging.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan met eco-leven ook. Vond ik toen best lastig. Ook aangezien je in het begin weinig geld daarvoor hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |