Graag een review.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef Coco het volgende:
Even de meltdown in het haxtopic doorlezen.
Dank voor het melden. Ik heb het ook gelezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:19 schreef Coco het volgende:
Even de meltdown in het haxtopic doorlezen.
Ik sluit me hierbij aan. Wat is @ChevyCaprice toch een ontzettend zielige kutuser. De tering hoe serieus neem je zo'n kutspelletje.quote:
Snap op zich dat je dit denkt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
Mensen die haxbal spelen hebben zonder uitzondering een kleine piemel.
e-sports. Haxball. Gelachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat jullie verder niet snappen wat e-sports inhoudt kan ik ook niks aan doen.
Stel er is n of andere gek in je voetbalteam die steeds ballen in eigen doel schopt zou je die gas op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
Het is ook een e-sport. Veel beter dan FIFA waar geluk een veel grotere factor is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
e-sports. Haxball. Gelachen.
Oh en gas
Ja loop maar lekker mee met je circle-jerk rukkertjes, die act ken ik nu onderhand wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou die eigen doelpunten trouwens tegen proberen te houden, mocht ik op goal staan.
Het is een compleet infantiel spelletje wat een kind van 4 kan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is ook een e-sport. Veel beter dan FIFA waar geluk een veel grotere factor is.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja loop maar lekker mee met je circle-jerk rukkertjes, die act ken ik nu onderhand wel.
Ik snap best dat jullie Haxball spelen. Vast leuk voor als je niks te doen hebt. Maar dat jij zo serieus bent over zo'n kutspelletje en helemaal flipt omdat iemand een keer wat foutjes maakt. Wat voor een intens triest leven moet je hebben als je hiervan wakker ligt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel er is n of andere gek in je voetbalteam die steeds ballen in eigen doel schopt zou je die gas op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
Een kind van 4 kan ook kartenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een compleet infantiel spelletje wat een kind van 4 kan.
Die gast zit gewoon opzettelijk de boel de verstieren, dan mag ik daar toch wat van zeggen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie Haxball spelen. Vast leuk voor als je niks te doen hebt. Maar dat jij zo serieus bent over zo'n kutspelletje en helemaal flipt omdat iemand een keer wat foutjes maakt. Wat voor een intens triest leven moet je hebben als je hiervan wakker ligt.
Oh je meende het oprecht?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon opzettelijk de boel de verstieren, dan mag ik daar toch wat van zeggen?
Oh kijk jongens, @ChevyCaprice is ook sporterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel er is n of andere gek in je voetbalteam die steeds ballen in eigen doel schopt zou je die gast op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
Alleen voor coole mensen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Autosport is dan ook geen sport, maar wel voor enorme proleten.
Ja tuurlijkquote:
Ook simracer trouwens.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh kijk jongens, @:ChevyCaprice is ook sporter
Misschien kun je het beter met je begeleider bespreken. Dan kun je het vast een plekje geven. Hier lachen we je alleen maar uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon opzettelijk de boel de verstieren, dan mag ik daar toch wat van zeggen?
Ik kan me niet voorstellen dat @Scrummie zijn maandag- en vrijdagavonden gaat besteden aan het verstieren van een spelletje n dat jij de enige bent die het opvalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen voor coole mensen eigenlijk.
[..]
Ja tuurlijk
Wat boeit mij dat? Ik zit hier gewoon te spreken uit naam van sportiviteit. Wat daar verder mee wordt gedaan moeten zij weten, maar als dit wordt gedoogd dan kan je Haxball als e-sport niet meer serieus nemen en is alle geloofwaardigheid verdwenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kun je het beter met je begeleider bespreken. Dan kun je het vast een plekje geven. Hier lachen we je alleen maar uit.
Ik ben de enige die het ziet blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat @:scrummie zijn maandag- en vrijdagavonden gaat besteden aan het verstieren van een spelletje n dat jij de enige bent die het opvalt.
Is dit een dreigement? Misschien moet ik dan aangifte doen!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
zou je die gast op een gegeven moment toch ook in elkaar schoppen.
We komen nu wel ergens. Laten we Haxball (als e-sportquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat? Ik zit hier gewoon te spreken uit naam van sportiviteit. Wat daar verder mee wordt gedaan moeten zij weten, maar als dit wordt gedoogd dan kan je Haxball als e-sport niet meer serieus nemen en is alle geloofwaardigheid verdwenen.
Zulke momentjes kun je vast wel van iedereen vinden. Hoewel er dan misschien een iets betere keeper op goal staat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Naast het feit dat het teringduidelijk is als je kijkt naar die gifjes.
Nee hoor dat durf ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit een dreigement? Misschien moet ik dan aangifte doen!
Medesporter Arie Boomsma heeft nog wat eenvoudige tips voor je om toch te kunnen slapen als je weer eens een terugspeelbal hebt laten gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Naast het feit dat het teringduidelijk is als je kijkt naar die gifjes.
Daar zit je dan op FOK!, terwijl je ook de dag bewust had kunnen afronden door je gedachten op papier te zetten en cbd olie te lurken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Medesporter Arie Boomsma heeft nog wat eenvoudige tips voor je om toch te kunnen slapen als je weer eens een terugspeelbal hebt laten gaan.
[ afbeelding ]
Je mag je hier overal mee bemoeien, user @maxi-mus . Het is hier geen Noord-Korea. @Nattekatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Geen idee waar ik me verder eigenlijk mee bemoei.
Na het avondmaal geen alcoholquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Medesporter Arie Boomsma heeft nog wat eenvoudige tips voor je om toch te kunnen slapen als je weer eens een terugspeelbal hebt laten gaan.
[ afbeelding ]
Ik ga NU een biertje pakken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na het avondmaal geen alcoholwat is dat voor dominee dan
Geniet ervanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU een biertje pakken.
@:gurneyisbestoke @:alpeko
A2 Racer genotquote:
Komt goed. Ondertussen nog aan het werk.quote:
Keurig gewacht. Glas is hier al even leegquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU een biertje pakken.
@:gurneyisbestoke @:alpeko
Nu al door de nieuwe content heen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
Ik ben the sopranos na 12 jaar ofzo aan het herbekijken
Nog steeds steengoed
Doe eens ff rustigquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:32 schreef fetX het volgende:
@:checycaprice heeft een ongekend langdurige meltdown. Witverziekend heet.
Gast, gedraag je gewoon normaal en sportief in plaats van dat kinderachtige en vileine gezuig.quote:
Wat heb jij tegen @KingRoland ?quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen vrienden, @:chevycaprice , @:nattekat en @:kingroland
Hij negeert me. Ik heb afgelopen weken meerdere keren om hem gevraagd. Nooit reactie. Terwijl ik hem hard nodig had.quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen @:kingroland ?
Stuurt hij jou geen leuke DM's?
Hugodquote:Op woensdag 23 maart 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap deze reflex opzich wel.
Dat wel maar het was zijn portefeuille niet en hij heeft al gezegd dat hij er niets mee te maken had (hallo Barbara Baarsma).quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:56 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap deze reflex opzich wel.
Link?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
Net even de trailer van die docu over Louis van Gaal gezien.
Dat eerste stuk en dan die de Boertjes achterin
Mwoah. Ze luisterden gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ze luisterden gewoon.Leuk dat Louis aan 'sport' doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN BALquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat Louis aan 'sport' doet.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatjequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo 3 eitjes in mijn eierkoker gooien
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatje
Fijn he, zo’n eierkoker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo 3 eitjes in mijn eierkoker gooien
WAPPIEDquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022
maar ik mag de VS niet in
(lol)
quote:Maandag tekende quarterback Watson een contract bij Cleveland Browns, waardoor hij in de komende vijf jaar 230 miljoen dollar aan salaris zal opstrijken. En dat voor een man tegen wie 22 rechtszaken lopen voor gedrag dat alle grenzen te buiten gaat.
Via Instagram benaderde de football-ster vrouwen voor een sportmassage. Vanwege zijn status vroeg hij de vrouwen - sommigen professionele therapeuten, anderen niet - om geen pottenkijkers bij de behandeling. Tijdens de massage betastte Watson de vrouwen, toonde ze zijn geslachtsdeel en zorgde hij dat de vrouwen zijn penis aanraakten.
"Het gezicht van Watson achtervolgt me in mijn slaap", aldus Solis. "Het beeld van zijn penis is mijn schrikbeeld. Ik kan niet langer het werk doen waar ik van houd. In ieder geval niet zonder te trillen. Deshaun Watson heeft me dat afgenomen."
Wordt wel een beetje prijzig, die transacties.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022
maar ik mag de VS niet in
(lol)
quote:A single bitcoin transaction now requires more than 2,000 kilowatt-hours of electricity, or enough energy to power the average American household for 73 days, researchers estimate.
dat is echt de grootste bullshit ooitquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje prijzig, die transacties.
[..]
Dat lijkt me een film voor kinderen t/m 7 jaar oudquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
@:coco @:maxi-mus @:ggmm @:scrummie @:caland @:scrupuleus @:fetx
Leuke review bedankt voor de mentionquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
Zeg dat lekker tegen de NY timesquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is echt de grootste bullshit ooit
de meest prominente 'onderzoeker' waar die onzin cijfers vandaan komen is een nederlanderquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen de NY times
[ twitter ]
het leest een beetje als een VI stuk van Krabbyquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:33 schreef Caland het volgende:
User @:atypisch weet het beter dan the NY times.
Aantrekkelijke titel, toch sla ik deze af omdat ik geen beugel meer draag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
Dank voor je review, die wil ik ook nog wel even zien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
Uitstekende review.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
Oneens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ze zouden dat hele bitcoin moeten verbieden, proletenhobby
Ik had de 2e keer eigenlijk zoiets van oke dit slaat eigenlijk nergens op, het was n keer cool om te zien maar dat heb ik nu wel gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor je review, die wil ik ook nog wel even zien.
wie is 'ze'?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ze zouden dat hele bitcoin moeten verbieden, proletenhobby
Ik kijk dit soort films (popcornvermaak) ook eigenlijk nooit een tweede keer.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de 2e keer eigenlijk zoiets van oke dit slaat eigenlijk nergens op, het was n keer cool om te zien maar dat heb ik nu wel gezien
Ik raad je dus aan hem niet nog een keer te kijken.
maar deze had je toch al gezienquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort films (popcornvermaak) ook eigenlijk nooit een tweede keer.
quote:
Waar slaat dit dan opquote:Op maandag 21 februari 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het een 7,5, maar die optie was er niet. Omdat ik een leuke avond heb gehad maar een 8 gestemd maar ik wilde het toch graag even vermelden.
Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even kijken of jullie wel opletten.
Terecht dit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.
Nou oke dan krijg je nog een kansquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.
Leuke werkgever heb jequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gifje kan ik opeens niet meer zien.
Sorry, u hebt geen toestemming om deze site te bezoeken.
Ik ben woedend.
Dit gifje mag je ook niet meer posten ben ik laatst achter gekomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.
Ik ben een erg tevreden gebruiker van HBO.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel zin in ja.
HBO is wel echt genot
Wat gek. Hier werkt hij gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend.
Dat is zeker gek ja, dat de filters op Caland z'n werk geen effect hebben op jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gek. Hier werkt hij gewoon.
Heb je The Outsider al gezien?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog weinig leuke dingen zie op HBO.
Meeste heb ik ook wel al gezien eigenlijk.
Mare of Easttown?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog weinig leuke dingen zie op HBO.
Meeste heb ik ook wel al gezien eigenlijk.
Nee, maar ik kijk zelden science fiction of horrortroep.quote:
Die moet ik nog kijken ja, maar loop ik nou ook niet direct heel warm voor.quote:
Het is ook niet echt SF of horror.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk zelden science fiction of horrortroep.
Al vond ik westworld wel erg gaaf!Maar dat zit er ook wel een beetje tussenin.
@GGMM, @maxi-mus en ik vonden het een heel leuke serie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken ja, maar loop ik nou ook niet direct heel warm voor.
Oh, dacht dat het wellicht met mijn archief te maken had. Was al aan het kijken in de instellingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker gek ja, dat de filters op Caland z'n werk geen effect hebben op jou.
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM, @:maxi-mus en ik vonden het een heel leuke serie.
Is dit weer een test of een grapje?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.
Oh.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Als het een grap of test is haat ik @:maxi-mus vanaf nu.
quote:
Ik haat jou.quote:Op dinsdag 21 september 2021 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
REVIEW REVIEW REVIEW
Mare of Easttown gezien. 8/10 @:ggmm @:coco
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.quote:
Na dit compliment haat ik je niet meer. Al is het eigenlijk een kut opmerking verstopt in een compliment maar dat negeer ik gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.
Het is een compliment met een flauw grapje er achteraan! Maar ik meen het wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na dit compliment haat ik je niet meer. Al is het eigenlijk een kut opmerking verstopt in een compliment maar dat negeer ik gewoon.
Dit is een test.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een compliment met een flauw grapje er achteraan! Maar ik meen het wel.
het feyenoord transfermarkt effectquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Scrummie van tegenwoordig haat geen mensen meer. Scrummie is enorm gegroeid. Je zou hem zelfs Scrummie2.0 kunnen noemen.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het feyenoord transfermarkt effect
Matig cijferquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:21 schreef Coco het volgende:
Peaky Blinders Seizoen 6
Aflevering 3:
7.5/10
@aTypisch schijnt het leuk te vinden als er twitterfitties van ZKA gepost wordenquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Doe mij maar de Woordle scores van verschillende users. Of wat ze 's avonds gaan eten. Veel interessanter.
@:Drizzt @:tong80
Hoezo dan? Kent hij hem of zo?quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:atypisch schijnt het leuk te vinden als er twitterfitties van ZKA gepost worden
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco wat is jouw mening over deze vrouw?
quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan er moeilijk voor izjn toch
quote:
ik eet broodquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mijn type is het ook niet maar als ze aanbelt laat ik haar toch wel binnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dit geval sluit ik mij voor de verandering eens aan bij @:behoorlijkkritisch
Nee, nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm Wierd Duk negeert je. Erg jammer.
Heeft Koert de blokkade bij jou al eraf gehaald?
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn type is het ook niet maar als ze aanbelt laat ik haar toch wel binnen
en om @GGMM jaloers te maken, een twitter like is natuurlijk kinderspel vergeleken met done herquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.
Nou ja, het gaat wel wat verder dan een like, Nicki heeft @GGMM toegevoegd aan haar favorieten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en om @:GGMM jaloers te maken, een twitter like is natuurlijk kinderspel vergeleken met done her
dan moet ik er toch even over nadenken want weet niet of haar een beurt geven dat overtreft tenzij ze dan you are my favorite in m'n oor fluistertquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat wel wat verder dan een like, Nicki heeft @:GGMM toegevoegd aan haar favorieten.
He haagsgodquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
alleen vanwege haar lekkere kont. De rest van het lichaam is extreem lelijk.
Chili con carne.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zou je die hele foto eens kunnen posten?quote:
Toevallig net gedaan! Yorin hep een slotje op zijn account.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je die hele foto eens kunnen posten?
Ik ben blijkbaar ook geblokkeerd door therealyorin ofzo
Goed woordje voor je gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je die hele foto eens kunnen posten?
Ik ben blijkbaar ook geblokkeerd door therealyorin ofzo
Yorin zou zelf ook niet misstaan in dat bad nadat ik Lenny zijn tweet heb gezien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan! Yorin hep een slotje op zijn account.
makaaygodquote:
Theo Janssen lijkt me wel wat afgevallen.quote:
Ik vind dit een leuke anekdote. Dat zal er bij dat soort types ook wel nooit uit gaan, wij voetbalden wel eens tegen Oud-Cambuur en dan werd je ook altijd kapot geschopt als je er langs ging. Lody Roembiak (wie?) heeft me toen nog eens bedreigd een wedstrijd lang omdat ik hem voorbij ging.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
makaaygod
die kwam nog wel eens voetballen bij de lokale FC met een of ander feyenoordelftal
de centrale verdedigers hebben echt horrorverhalen van hoe smerig hij speelt, nog altijd de elleboogjes, knijpen en op enkeltjes staan enzo
einde verhaal
bitterballetje meepakken deed hij welquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke anekdote. Dat zal er bij dat soort types ook wel nooit uit gaan, wij voetbalden wel eens tegen Oud-Cambuur en dan werd je ook altijd kapot geschopt als je er langs ging. Lody Roembiak (wie?) heeft me toen nog eens bedreigd een wedstrijd lang omdat ik hem voorbij ging.
Makaay lijkt mij buiten het veld wel een aardige gozer trouwens.
Zijn broer is drugs- en gokverslaafd en zijn vader een ontzettende eikel. Die is ooit trainer van mij geweest. Toen mijn vader ooit aan hem vroeg wanneer Roy voor Feyenoord ging spelen zei hij ‘die gaat nooit naar die kutclub’ en zo geschieddequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuke anekdote. Dat zal er bij dat soort types ook wel nooit uit gaan, wij voetbalden wel eens tegen Oud-Cambuur en dan werd je ook altijd kapot geschopt als je er langs ging. Lody Roembiak (wie?) heeft me toen nog eens bedreigd een wedstrijd lang omdat ik hem voorbij ging.
Door wiequote:Op woensdag 23 maart 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland en @:lenny_leonard worden gedemoniseerd.
Z'n tweets zijn afgeschermd je bent niet geblokkeerdquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, user @:caland heeft geen goede reputatie op Twitter. Mijn goede woordje viel NIET in goede aarde.
Ik ben nu ook geblokkeerd door Yorin.
@:ggmm kun jij een goed woordje voor ons doen?
Ik was een trouwe volger van Yorin en kon zijn tweets gewoon lezen. Totdat ik dus een goed woordje deed voor user @Caland . Nu heeft ie me geblokkeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n tweets zijn afgeschermd je bent niet geblokkeerd
Tenzij je ook nog geblokkeerd bent, dan wel.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
VBL / Verwelkom hier Dick Advocaat bij FCU
HET IS ROND DICK ONZE REDDER
Oh ga je hier weer een hele act aan ophangen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
VBL / Verwelkom hier Dick Advocaat bij FCU
HET IS ROND DICK ONZE REDDER
KLOPT ik ben 1 en al actquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ga je hier weer een hele act aan ophangen.
De B-side rats zijn ook woedend. Genieten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerst blokkeren en dan roddelen. Hier heb ik een pittige mening over.
Ik ken die hele knakker niet en aangezien ik zijn tweets niet kan lezen zal dat ook niet gaan gebeuren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerst blokkeren en dan roddelen. Hier heb ik een pittige mening over.
Brouwt ook zijn eigen speciaalbiertjesquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kon ze gek genoeg wel inlezen toen ik via de @ via Lenny zijn tweet naar zijn profiel gingquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n tweets zijn afgeschermd je bent niet geblokkeerd
Tenzij je ook nog geblokkeerd bent, dan wel.
Ben je al in korte broek aan het werk?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon ze gek genoeg wel inlezen toen ik via de @ via Lenny zijn tweet naar zijn profiel ging
Je mist niks
Nee zelden verstandig, mijn scheenbenen zijn al 1 en al litteken door werken op een sloop in korte broek.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je al in korte broek aan het werk?
Volgende week komt de winter toch weer terug.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zelden verstandig, mijn scheenbenen zijn al 1 en al litteken door werken op een sloop in korte broek.
Mooi. Ik heb alweer muggen in huis namelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgende week komt de winter toch weer terug.
Ik zag er ook alweer een paarquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb alweer muggen in huis namelijk.
Het zit ook nooit mee, het lijkt af en toe wel alsof ze het erom doen!quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Amerikaanse oud-minister Madeleine Albright (84) overleden
https://www.ad.nl/buitenl(...)-overleden~a303d6f6/
Geen punten
@:lenny_leonard
@:fetx
@:Afcniels
Treinleven voor mijn verbinding heen is opzich wel ideaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet! Ik sta nog wel in de buurt.
2k files.
Gratis reizen vs. een knaak per liter benzine.quote:
Gisteren naar Belgi geweest. Even getankt ook. Scheelde gewoon 30.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gratis reizen vs. een knaak per liter benzine.
We moeten allemaal op de kleintjes letten maat.
Kan je voortaan je woordle 5 en 6 in n post plaatsen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:55 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 278 5/6
⬜⬜🟨🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜🟨🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Nee ga ik niet doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je voortaan je woordle 5 en 6 in n post plaatsen?
Thnx
Hoe heb je in godsnaam het zesde woord van de zes letters kunnen missenquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:31 schreef GGMM het volgende:
Woordle 278 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟨🟩⬛
🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 74 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
Godverdomme
quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten allemaal op de kleintjes letten maat.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe heb je in godsnaam het zesde woord van de zes letters kunnen missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]Plausibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas!
Succes morgen
Link?quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn post in COR gaat viraal #influencer
Persoonlijke favorieten:quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie ik heb een Playstation 4 gekregen
Wat zijn leuke spellen
Mijn favoriete game ooit, die cowboygame. Maar het trage tempo moet je wel liggen, als je niets met de cowboy sfeer hebt denk ik dat het lastig is oom 'in te komen'.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:25 schreef GGMM het volgende:
Horizon Zero Dawn en God of War heb ik erbij gekregen. Thnx![]()
Oh ja die cowboygame maar eens proberen daar was iedereen zo enthousiast over
Ja, die sowiesoquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn favoriete game ooit, die cowboygame. Maar het trage tempo moet je wel liggen, als je niets met de cowboy sfeer hebt denk ik dat het lastig is oom 'in te komen'.
Maar veel plezier ermee ouwe reus! Eindelijk hoor je erbij. Al weten we allemaal dat je vooral Elden Ring wil spelen.
Ja, Nintendo is wat dat betreft echt walgelijk duur. Als dat niet zo was had ik die Switch nooit verkocht. Hopelijk komt Wave Race nog een keer, dan schaf ik er direct weer 1 aan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die sowieso
Ja, maar die cowboygame kost maar 20 euro nu dus laat ik het maar proberen.
Dat is wel het voordeel van Playstation tov Nintendo, die games van Nintendo blijven 60 euro
Je betaalt wel vaak voor kwaliteit. Voor die drie a vier games die ik per jaar koop is een Switch dan ook wel prima.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Nintendo is wat dat betreft echt walgelijk duur. Als dat niet zo was had ik die Switch nooit verkocht. Hopelijk komt Wave Race nog een keer, dan schaf ik er direct weer 1 aan.
Nee, ze zijn wel enthousiast juistquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n grapje in het HBO-topic al gelezen?
Blijft schattig dat je aan mij moet denken iedere keer dat je het woord Bitcoin ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:elan @:nattekat
(lol)
Ik zag dat je ruzie aan het maken was met hem ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord Transfermarkt is een beetje mad
Heel triest ventje is dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag dat je ruzie aan het maken was met hem ja.
Boefje
Ja zeker, gelukkig maak jij nooit ruzie!quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Twitter ruzietjes beginnen wel een beetje droevig te worden.
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja zeker, gelukkig maak jij nooit ruzie!
TR voor gezet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n grapje in het HBO-topic al gelezen?
ik dank altijd eerst satoshi met een gebedquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijft schattig dat je aan mij moet denken iedere keer dat je het woord Bitcoin ziet.
Oei, dat is even moeilijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik was net in een nwstopic maar nu gaat het weer beter
Met jou?
Goudgodquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:elan @:nattekat
(lol)
De batterij van de pro controller gaat echt bizar lang meequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel vaak voor kwaliteit. Voor die drie a vier games die ik per jaar koop is een Switch dan ook wel prima.
Zou alleen geen Wave Race meer verwachten.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De batterij van de pro controller gaat echt bizar lang mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |