Je betaalt wel vaak voor kwaliteit. Voor die drie a vier games die ik per jaar koop is een Switch dan ook wel prima.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, Nintendo is wat dat betreft echt walgelijk duur. Als dat niet zo was had ik die Switch nooit verkocht. Hopelijk komt Wave Race nog een keer, dan schaf ik er direct weer 1 aan.
Nee, ze zijn wel enthousiast juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n grapje in het HBO-topic al gelezen?
Blijft schattig dat je aan mij moet denken iedere keer dat je het woord Bitcoin ziet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:elan @:nattekat
(lol)
Ik zag dat je ruzie aan het maken was met hem ja.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord Transfermarkt is een beetje mad
Heel triest ventje is dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag dat je ruzie aan het maken was met hem ja.
Boefje
Ja zeker, gelukkig maak jij nooit ruzie!quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:22 schreef Scrummie het volgende:
Die Twitter ruzietjes beginnen wel een beetje droevig te worden.
Kloptquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja zeker, gelukkig maak jij nooit ruzie!
TR voor gezet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je m'n grapje in het HBO-topic al gelezen?
ik dank altijd eerst satoshi met een gebedquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijft schattig dat je aan mij moet denken iedere keer dat je het woord Bitcoin ziet.
Oei, dat is even moeilijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik was net in een nwstopic maar nu gaat het weer beter
Met jou?
Goudgodquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer @:elan @:nattekat
(lol)
De batterij van de pro controller gaat echt bizar lang meequote:Op donderdag 24 maart 2022 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je betaalt wel vaak voor kwaliteit. Voor die drie a vier games die ik per jaar koop is een Switch dan ook wel prima.
Zou alleen geen Wave Race meer verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |