Soms ook even "naar links" als iemand al half in een cactus staat zodat er nog wat extra ballonnen knallenquote:Op maandag 21 maart 2022 23:29 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nele kent maar één richting: gewoon rechtdoor blijven lopen.
Wel extreem over the top molgedragquote:Op maandag 21 maart 2022 23:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Soms ook even "naar links" als iemand al half in een cactus staat zodat er nog wat extra ballonnen knallen
Haha ja zo zitten hier meerdere spaties en leestekens die af en toe verdwijnen of juist terugkomen in de OP’squote:Op maandag 21 maart 2022 23:46 schreef noodgang het volgende:
Even een spatie toegevoegd zodat de tags in de OP weer werken
Sommige tags zijn alleen door moderators te gebruiken en leveren in een topic, geopend door een niet moderator, een niet opgemaakt stukje tekst op…quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Haha ja zo zitten hier meerdere spaties en leestekens die af en toe verdwijnen of juist terugkomen in de OP’s
Dat zeiden ze wel vorige week, ik ben vergeten wie het was (Felipe dacht ik, maar ben niet zeker).quote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Had nou 1 van deze kandidaten, naast Jens, al in het maisveld gestaan vorig jaar?
Weet ik, vandaar wat noodgang en ik zeidenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige tags zijn alleen door moderators te gebruiken en leveren in een topic, geopend door een niet moderator, een niet opgemaakt stukje tekst op…
Ik heb het daarom ook even verklaard voor de niet-moderators hier, die anders geen idee hebben waar het over gaat...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet ik, vandaar wat noodgang en ik zeiden
Dit inderdaad hè, komt veel leuker op beeld over als bij de nl molquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef trui het volgende:
Het plezier van de makers van dit programma spat er ook van af he. Ik kan niet anders dan heel vrolijk worden als ik hiernaar kijk.
De presentatie en montage is ook veel 'sneller' en verrassender.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:39 schreef trui het volgende:
Het plezier van de makers van dit programma spat er ook van af he. Ik kan niet anders dan heel vrolijk worden als ik hiernaar kijk.
Dat viel me deze aflevering idd ook op. Naast dat opdrachten wél heel duidelijk worden uitgelegd ontdek je net als de kandidaten t verloop van de opdracht terwijl die gaande is. Bij WIDM is het wat meer 'Rick vertelt wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we ze dat 10 minuten doen'. Nog ff los van dat de opdrachten ook veel beter in elkaar zitten/spannender zijn om naar te kijken helpt dit ook echt. Als WIDM 1 'twist' heeft per seizoen is t veel, hier zijn t er vaak al meerdere per opdrachtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De presentatie en montage is ook veel 'sneller' en verrassender.
Zo zit je in de grot met de koffertjes en 'ineens' zie je een pak ballonnen door het beeld schuifelen en verschijnen er in de grot hints op het scherm. Je moet dus zelf de link tussen zaken die 2 leggen.
Of bij 'De vloer is lava' telt Gilles ineens af, moeten de kandidaten plotseling gaan rennen en moet je als kijker zelf ook omschakelen.
Dat soort 'onverwachte gebeurtenissen' en montage hebben ze niet in NL, daar is het meer die van een Socutera uitzending...
Bij WIDM is het eigenlijk meer "Rick vertelt de helft van wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we 10 minuten biechtstukjes waarin de kandidaten herhalen wat Rick heeft gezegd en waarin ze vertellen wat ze tijdens de opdracht hebben gedaan, met tussendoor enkele flitsen uit de opdracht"...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:36 schreef Maartel het volgende:
Bij WIDM is het wat meer 'Rick vertelt wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we ze dat 10 minuten doen'.
Haha ook waar!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef Redum het volgende:
[..]
Bij WIDM is het eigenlijk meer "Rick vertelt de helft van wat ze moeten gaan doen > vervolgens zien we 10 minuten biechtstukjes waarin de kandidaten herhalen wat Rick heeft gezegd en waarin ze vertellen wat ze tijdens de opdracht hebben gedaan, met tussendoor enkele flitsen uit de opdracht"...
Gilles praat hier de opdrachten min of meer aan elkaar, in Nederland doen de kandidaten dat in de biechten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Haha ook waar!
Ik moet hier bijna nadenken of er überhaupt biechts in zaten maar ze gebruiken ze iig functioneler en schaarser dan in nederland
Klopt. Kandidaten biechten wel afentoe vanuit hun hotelkamer meen ik, maar mogelijk alleen aan het einde (voor de test)? Hoe dan ook: echt alle keuzes die er gemaakt zijn zijn zo veel beterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gilles praat hier de opdrachten min of meer aan elkaar, in Nederland doen de kandidaten dat in de biechten.
Sowieso vind ik het jammer dat er van seizoen 1 t/m 3 nooit een remaster is uitgebracht. Ik heb ooit geprobeerd om via de oude VHS opnames een stukje te kijken, maar dat is niet te doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:13 schreef Tijn het volgende:
Ook wel leuk dat dit seizoen dus vol zit met spoilers over de vorige seizoenen, maar die staan níet op NPO Start
Ja, het was mooi geweest als dat ergens in originele kwaliteit terug te kijken was. Inhoudelijk is het volgens mij best de moeite waard, want de Belgen zijn altijd heel zorgvuldig met dit programma omgegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het jammer dat er van seizoen 1 t/m 3 nooit een remaster is uitgebracht. Ik heb ooit geprobeerd om via de oude VHS opnames een stukje te kijken, maar dat is niet te doen.
De grap is wel dat seizoen 1 veel meer op WIDM lijkt. Sowieso delen ze hetzelfde logo en de intro heeft er ook veel van weg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het was mooi geweest als dat ergens in originele kwaliteit terug te kijken was. Inhoudelijk is het volgens mij best de moeite waard, want de Belgen zijn altijd heel zorgvuldig met dit programma omgegaan.
Nou ja, WIDM is van origine ook een kopie van dit programma natuurlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:33 schreef eborn het volgende:
[..]
De grap is wel dat seizoen 1 veel meer op WIDM lijkt. Sowieso delen ze hetzelfde logo en de intro heeft er ook veel van weg.
Weet niet of dat echt een grap is, want wij hebben het zo van hen overgenomen dus op zich best logisch dat wij toen praktisch hetzelfde als zij dedenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:33 schreef eborn het volgende:
[..]
De grap is wel dat seizoen 1 veel meer op WIDM lijkt. Sowieso delen ze hetzelfde logo en de intro heeft er ook veel van weg.
WIDM mag niet teveel op De Mol lijken. Dat zien we vaker met programma's die verkocht worden aan het buitenland. Zie bijvoorbeeld The Voice wat in Amerika heel anders is dan hier of Big Brother etc etc. De basis is hetzelfde, maar het mag geen 1 op 1 kopie zijn. Daarbij is het budget van De Mol 5 x hoger dan WIDM (commerciele zender vs nationale omroep)quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gilles praat hier de opdrachten min of meer aan elkaar, in Nederland doen de kandidaten dat in de biechten.
Ik geloof daar echt niks van. In het begin leek WIDM juist heel veel op De Mol, maar het is met de jaren steeds verder uit elkaar gegroeid.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WIDM mag niet teveel op De Mol lijken.
Daar is dan weer niets toevalligs aan, aangezien er werd gezegd dat hij die mee moest nemenquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WIDM mag niet teveel op De Mol lijken. Dat zien we vaker met programma's die verkocht worden aan het buitenland. Zie bijvoorbeeld The Voice wat in Amerika heel anders is dan hier of Big Brother etc etc. De basis is hetzelfde, maar het mag geen 1 op 1 kopie zijn. Daarbij is het budget van De Mol 5 x hoger dan WIDM (commerciele zender vs nationale omroep)
Het zou een grap zijn als die Jens de Mol blijkt te zijn overigensOok een klok bij zich etc etc. Iets te toevallig misschien.
Alle eerste seizoenen lijken op elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Omdat het al op yelo play / telenet staat hebben ze er nog geen zicht op of het ook op goplay komt te staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 01:36 schreef Japepk het volgende:
Is die docu van 10x de Mol nu ergens terug te zien of niet? Vanavond was hij op Play4 blijkbaar, maar online is het nog nergens te bekennen.
Alles vanaf seizoen 4 staat op goplay.be - echt de moeite waard imho!quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:23 schreef Arth_NL het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds seizoen 3 weer eens de Belgische Mol gezien.
Wat fijn om weer eens onbekende mensen het spel te zien spelen. Mensen die elkaar niet kennen tot ze met het spel beginnen, die elkaar nog moeten aftasten. Het groepsgevoel dat dan ontstaat. Heel leuk om zoiets te zien.
Volgens mij niet meer, ik kon toen ik laatst keek nog maar terug naar seizoen 7. Maar misschien keek ik niet goed.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alles vanaf seizoen 4 staat op goplay.be - echt de moeite waard imho!
Ah ja, zonde. Vanaf seizoen 6 staat het erop inderdaad. Nou ja, ook de moeite waard!quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:56 schreef trui het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer, ik kon toen ik laatst keek nog maar terug naar seizoen 7. Maar misschien keek ik niet goed.
Ik kon net toen ik het nog eens probeerde geen enkel oud seizoen meer vinden, waar staan ze nou ook weer precies?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, zonde. Vanaf seizoen 6 staat het erop inderdaad. Nou ja, ook de moeite waard!
Linkjes staan in de opquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:49 schreef trui het volgende:
[..]
Ik kon net toen ik het nog eens probeerde geen enkel oud seizoen meer vinden, waar staan ze nou ook weer precies?
En die laatste vraag aan de afvaller: “mochten jullie zelf de plek kiezen in de taxi?” Met uitgestreken gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mol café kijken. Die gast met zijn T A X I
Werkt dit ook met Chromecast? Casten van browsertab ging best prima, maar als dit beter is....quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees op Tweakers over de app Web Video Cast.
Zelf gebruik ik voor GoPlay de app Web Video Cast. Je surft in deze app naar de site van GoPlay, start met spelen en de app detecteert dan de achterliggende video streams, en laat je toe deze rechtstreeks te casten.
Dit geeft in mijn ervaring een veel vloeiender resultaat dan je volledige scherm te casten.
Zo even proberen.
Yes, ik kijk al een paar seizoenen op die manier…quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Werkt dit ook met Chromecast? Casten van browsertab ging best prima, maar als dit beter is....
En die app, Web Video Cast, die installeer je dan op de Chromecast en daar browse je naar GoPlay of wat zijn de te volgen stappen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, ik kijk al een paar seizoenen op die manier…
Het Vlaamse went ook echt snelquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke aflevering
Jens
Vriendin die het beter dan verwacht kon volgen en op de details na het meeste wel mee heeft gekregen
Als je bezig bent met Nederlands leren is dat nog wel wat lastig, vooral omdat veel woorden toch even anders zijn, de uitleg vaak wel enigszins complex is en het ook redelijk snel achter elkaar gaatquote:
De app installeer je op je telefoon of tablet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die app, Web Video Cast, die installeer je dan op de Chromecast en daar browse je naar GoPlay of wat zijn de te volgen stappen?
Cool, vanavond eens uitproberenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De app installeer je op je telefoon of tablet.
Binnen de app roep je de webpagina aan waarop de uitzending te zien is en dan kan je vervolgens de video die je wil zien selecteren.
Die stream je dan naar je Chromecast…
Ohja je vriendin was Braziliaans toch? Ff vergetenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je bezig bent met Nederlands leren is dat nog wel wat lastig, vooral omdat veel woorden toch even anders zijn, de uitleg vaak wel enigszins complex is en het ook redelijk snel achter elkaar gaat
Maar met af en toe wat vertalen tussendoor ging het prima
Preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ohja je vriendin was Braziliaans toch? Ff vergeten
Las het ook inderdaad, hopelijk besluiten ze alsnog om vroeger te beginnen.....quote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
Vanavond komt de aflevering weer om 21:30 online ipv 20:10
Ahwquote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
WATquote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
Ik ben toch een NPO-kijker omdat dat veel minder gedoe is om gewoon via m'n tv te kijkenquote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
Ow, dat is wel jammer. Maakt het voor vandaag niet uit omdat ik toch moet werken tot 21.30 en ik hem pas om 22.00 kan aan zetten. Maar op zich vind ik het wel fijn om al eerder aan te kunnen haken!quote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
Wel mooi dat de NPO dan toch niet helemaal voor niets die rechten heeft gekochtquote:Op zondag 27 maart 2022 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben toch een NPO-kijker omdat dat veel minder gedoe is om gewoon via m'n tv te kijken
Nooo ik was juist wel heel blij vorige weekquote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
Ja, nou ja, het ging altijd wel hoor, maar een tabblad van Chrome casten naar de tv was een stuk minder stabiel dan gewoon de NPO app op m'n tv zetten en zo kijken.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel mooi dat de NPO dan toch niet helemaal voor niets die rechten heeft gekocht![]()
Maandag NPO appquote:Op zondag 27 maart 2022 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen komt het toch op de NL televisie?
npo start is gratis, maar dan is het dus wel tot maandagavond wachten tot de nieuwe aflevering online komt. Je kunt de aflevering wel een hele week terugkijken.quote:
Coolquote:Op zondag 27 maart 2022 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
npo start is gratis, maar dan is het dus wel tot maandagavond wachten tot de nieuwe aflevering online komt. Je kunt de aflevering wel een hele week terugkijken.
Veel plezier, de eerste aflevering was alweer genieten!quote:Op zondag 27 maart 2022 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool
Die ga ik eens proberen, zondagavond lukt in principe toch nooit, dinsdagavond is hier het beste dus dat is prima
https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610quote:Op zondag 27 maart 2022 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Cool
Die ga ik eens proberen, zondagavond lukt in principe toch nooit, dinsdagavond is hier het beste dus dat is prima
Toch wel jammer. Nog 2 dagen beschikbaar.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:49 schreef Moira het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610
Dan heb je een week de tijd gehad en morgen weer de nieuwe.....quote:Op zondag 27 maart 2022 19:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toch wel jammer. Nog 2 dagen beschikbaar.
Dat is wel zo.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan heb je een week de tijd gehad en morgen weer de nieuwe.....
Ah u kijkt ook livequote:Op zondag 27 maart 2022 20:37 schreef Madhouse11 het volgende:
Mooi in het reclameblok de finish van de Formule 1 kunnen kijken.
Aangezien het merendeel hier nu pas later kan kijken, lijken de spoilers hier sowieso gewenst…quote:Op zondag 27 maart 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
Later vanavond alleen niet meer lezen hier als je morgen pas kijkt
Komt het helemaal niet meer online vandaag?quote:Op zondag 27 maart 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangezien het merendeel hier nu pas later kan kijken, lijken de spoilers hier sowieso gewenst…
Jawel, maar pas vanaf ongeveer 21.30 uur is de uitzending online beschikbaar.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komt het helemaal niet meer online vandaag?
Heb niet gelezen dat de policy weer gewijzigd is
Apart vorige week was ie er nu al ruimschoots. Dan maar tot morgen de spoilers eropquote:Op zondag 27 maart 2022 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar pas vanaf ongeveer 21.30 uur is de uitzending online beschikbaar.
Ik weet niet hoe lang deze aflevering precies duurt, maar voor velen is het daarna dan al laat…
quote:Op zondag 27 maart 2022 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart vorige week was ie er nu al ruimschoots. Dan maar tot morgen de spoilers erop
Het F5'en is begonnen…quote:Op zondag 27 maart 2022 10:20 schreef Moira het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Ik ookquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door MadMaster op 27-03-2022 22:59:13 ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Excuus, zag je post zonder spoiler staan en wilde die verbergen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat had je ondertussen zelf dus ook al gedaan…
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 27 maart 2022 22:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:06 schreef BobW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:07 schreef molloot200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Kloptquote:Op zondag 27 maart 2022 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excuus, zag je post zonder spoiler staan en wilde die verbergen.
Maar dat had je ondertussen zelf dus ook al gedaan…
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:11 schreef jcdragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]Ik verdenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. behoorlijk. VooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik verdenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. behoorlijk. VooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik verdenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. behoorlijk. VooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:11 schreef jcdragon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]Lol dat denk ik ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt gegierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb echt gegierdIk moest daarom meteen aan deze oude reclame denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb echt gegierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest daarom meteen aan deze oude reclame denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Eén voordeel van de Nederlandse versie, is dat je meestal niet hoeft te treuren als er een BN'er moet vertrekken.
Maar allee how met zulke sympathieke Vlaamse kandidaten, die wil je tot de finale in het spel houden.
Ben nog steeds beduusd van gisteren.![]()
Maar allee howquote:Op maandag 28 maart 2022 08:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Eén voordeel van de Nederlandse versie, is dat je meestal niet hoeft te treuren als er een BN'er moet vertrekken.
Maar allee how met zulke sympathieke Vlaamse kandidaten, die wil je tot de finale in het spel houden.
Ben nog steeds beduusd van gisteren.Isn't it ironic, don't you think
Ik vind de opdrachten soms wel tricky. Er zijn er bij die zelfs met 10 gedreven kandidaten zonder saboteur al een uitdaging zouden zijn. Elk jaar worden die opdrachten steeds inventiever, complexer en strategischer (wat leukere TV is), maar het geheel is daardoor doorgaans ook zo fragiel dat een mol echt niet veel meer moet doen om iets te doen mislukken.
Ergens een klein zetje geven en een subopdracht mislukt en tegenwoordig kan je dan ook je topopdracht vergeten, want je hebt alles nodig. En geld krijgen voor de andere geslaagde subopdrachtjes zit er ook steeds minder en minder in. Een minimum aan manipulatie en je gaat meteen van 4.000 ¤ naar niets.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Sven op die evenwichtsbalk.
Ik vond Toon een leuke kandidaat, en Jens zorgde tenminste voor wat reuring. Maar nu die weg zijn is er echt een kutgroep over. Met Nele als absoluut dieptepunt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ligt het aan mij of...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel weer een briljante afleveringSlecht voor mijn prono want ik heb nu de helft fout
maar daar kwam ik halverwege de aflevering al achter
Fuck the EBU![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:17 schreef Gutanoth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op maandag 28 maart 2022 11:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]Ah thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt ja, Nele is 3x niks, Manu 3x niksquote:Op maandag 28 maart 2022 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Sven op die evenwichtsbalk.
Ik vond Toon een leuke kandidaat, en Jens zorgde tenminste voor wat reuring. Maar nu die weg zijn is er echt een kutgroep over. Met Nele als absoluut dieptepunt.vind de overgebleven mannen ook vrij saai
![]()
![]()
Gisterenavond niet kunnen kijken, maar zojuist even ingehaald.
Wat een aflevering weerWel zonde voor Toon & Jens, maar ook wel ok zo. En ik ben ergens wel blij, want ik dacht dat Toon het misschien kon zijn
![]()
![]()
Ja, het viel me ook op dat de opdrachten in deze afleveringen eigenlijk allemaal gedoemd waren te mislukken. Op zich heb je elke seizoen wel zoiets, maar twee in een aflevering zo vroeg in de serie is misschien wat veel. Ze zullen later wel wat meer geld verdienen naarmate de groep uitdunt, maar dit was eigenlijk godsonmogelijk, zelfs zonder mol.quote:Op maandag 28 maart 2022 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de opdrachten soms wel tricky. Er zijn er bij die zelfs met 10 gedreven kandidaten zonder saboteur al een uitdaging zouden zijn. Elk jaar worden die opdrachten steeds inventiever, complexer en strategischer (wat leukere TV is), maar het geheel is daardoor doorgaans ook zo fragiel dat een mol echt niet veel meer moet doen om iets te doen mislukken.
Ergens een klein zetje geven en een subopdracht mislukt en tegenwoordig kan je dan ook je topopdracht vergeten, want je hebt alles nodig. En geld krijgen voor de andere geslaagde subopdrachtjes zit er ook steeds minder en minder in. Een minimum aan manipulatie en je gaat meteen van 4.000 ¤ naar niets.
Desalniettemin wel interessant om te zien hoe iedereen zich gedraagt in zulke omstandigheden, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat.![]()
Het enige wat je de kandidaten kan verwijten, is dat ze niet altijd de juiste persoon op de juiste plek zetten, dat hadden ze zeker beter kunnen doen.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op dat de opdrachten in deze afleveringen eigenlijk allemaal gedoemd waren te mislukken. Op zich heb je elke seizoen wel zoiets, maar twee in een aflevering zo vroeg in de serie is misschien wat veel. Ze zullen later wel wat meer geld verdienen naarmate de groep uitdunt, maar dit was eigenlijk godsonmogelijk, zelfs zonder mol.
Desalniettemin wel interessant om te zien hoe iedereen zich gedraagt in zulke omstandigheden, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik vind het ook jammer dat Toon en Jens eruit zijn maar belachelijk om nu al te concluderen dat de overgebleven groep een kutgroep is. Laten we gewoon even bekijken hoe het gaat?in de haak.![]()
Nele: "Hoe kunnen we ervoor zorgen dat er meer opdrachten gaan slagen?"quote:Op maandag 28 maart 2022 15:35 schreef Slobeend het volgende:
De stem van Nele aanhoren is voor niemand leuk.
Misschien beginnen met minder zuipen, Nele![]()
![]()
Bij het zoeken naar de mol merk ik van mezelf dat ik een aantal kandidaten sowieso uitsluit. Op Pieter en Elizabeth (beiden 33) na waren alle mollen sinds het programma bij Vier zit op dat moment jonger dan 30.
Sorry Nele, Emanuelle, Philippe en Bert, voor mij zijn Uma en Yens de twee grootste kanshebbers met op dit moment Yens als grootste verdachte.
Ik heb wel genoten van de interactie tussen Emanuelle en Yens. Deed met wat denken aan Gilles en Cathy in seizoen 4.When all things seem to end, the future still remains..![]()
Eindelijk ook kunnen kijken......heerlijke opdrachten weer, maar deze exits![]()
Maar amai, zo spannend alweer dit seizoen!![]()
![]()
Zou niet gedacht hebben dat Uma de jongste is die er nog tussen zit, zo ziet ze er toch niet uit.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:55 schreef Masanga het volgende:
Sorry Nele, Emanuelle, Philippe en Bert, voor mij zijn Uma en Yens de twee grootste kanshebbers met op dit moment Yens als grootste verdachte.
Denk zelf dat Emanuelle de mol is.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Ik vind Emanuelle ook erg verdacht. Zogenaamd een beetje dom spelen en niet eens snappen dat "el léon" een leeuw is, kom op hey.![]()
Of ze wil zich verdacht maken, kan ook nog. Ze deed ook al zo geheimzinnig met haar "date"quote:Op maandag 28 maart 2022 16:35 schreef Tijn het volgende:
Ik vind Emanuelle ook erg verdacht. Zogenaamd een beetje dom spelen en niet eens snappen dat "el léon" een leeuw is, kom op hey.
Verder weer een mooie aflevering met leuke opdrachten.![]()
Ik blijf op Bert als Mol. Maar ik heb tunnelvisie dus kan alles herleiden. Is niet heel eerlijk wellicht.![]()
Deze week is me bij hem iets opgevallen, waardoor hij nu ook mijn mol is.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik blijf op Bert als Mol. Maar ik heb tunnelvisie dus kan alles herleiden. Is niet heel eerlijk wellicht.
Maar ik heb al 2 andere ook gehad, toen nog als blinde gok…![]()
Te opvallend vond ik eigenlijk......al moet ik bekennen dat ik echt nog geen flauw idee heb van welke rol dan ook....quote:Op maandag 28 maart 2022 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Manu heel erg verdacht deze aflevering. Die Leon, maar ook bij de date.![]()
![]()
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 28 maart 2022 15:06 schreef trui het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Toon en Jens eruit zijn maar belachelijk om nu al te concluderen dat de overgebleven groep een kutgroep is. Laten we gewoon even bekijken hoe het gaat?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Bij dat kruiswoordraadsel wist ze ook niets. En vorige week zat ze op een belangrijke positie onder de grond (in deze aflevering werd terloops het tegendeel beweerd), aangezien ze zo kon proberen de leeftijd van Dolly Parton geheim te houden, die ze later nodig hadden voor die code van het nummerbord.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Manu heel erg verdacht deze aflevering. Die Leon, maar ook bij de date.
Al voelt deze ‘overdreven domheid’ ook wel als kandidaatmollen, en zou je zeggen dat het de medekandidaten moet opvallen als het echt is.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die eerste was wel echt te moeilijk. Je had daar toch liever gehad dat de moeilijkheidsgraad wat lager zou liggen, en de mol de zaak alleen zou kunnen saboteren door wat vitale ingrediënten te verstoppen. Dat is misschien nog wel gebeurd, maar zelfs met de beste intenties was hier hooguit één van de drie gerechten door toeval redelijk gelukt.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op dat de opdrachten in deze afleveringen eigenlijk allemaal gedoemd waren te mislukken. Op zich heb je elke seizoen wel zoiets, maar twee in een aflevering zo vroeg in de serie is misschien wat veel. Ze zullen later wel wat meer geld verdienen naarmate de groep uitdunt, maar dit was eigenlijk godsonmogelijk, zelfs zonder mol.
Desalniettemin wel interessant om te zien hoe iedereen zich gedraagt in zulke omstandigheden, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat.
Bij die tweede vind ik zo’n gevecht met een ‘expert’ ook altijd wel een beetje flauw. Dat is toch een soort voetballen met je neefje, waarbij de ervaren persoon zelf kan kiezen wie wanneer een punt scoort, afhankelijk van wat de programmamakers uitkomt.
Overigens heb ik me verder weer prima vermaakt. Jammer van de afvallers, maar dit systeem van de executie vond ik weer een sterke en onverwachte plottwist.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Heerlijke aflevering weer.. Twee eruit. Jammer maar wel noodzakelijk.
Wat is de Belgische reeks steeds zoveel beter dan de Nederlandse met al haar innovaties"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Erg leuke vondst, dat koppelen van kandidaten aan elkaar. Waar ze normaal hun best doen om verdacht te zijn voor de ander moesten ze dat nu ineens omkeren, en het geeft de groepsdynamiek ook weer een aardige slinger gegeven.in de haak.![]()
Kan je ook aangeven waarom dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:20 schreef PicoMMP het volgende:
Na twee afleveringen ben ik er bang voor dat Bert de Mol is. Ben er eigenlijk wel heel zeker van.![]()
Wat imho hét verschil maakt is dat de Belgen het spel echt spelen. Het is geen toneelstukje zoals bij de NPO, het kan de kandidaten echt iets schelen hoeveel er in de pot belandt en wie ermee naar huis gaat.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
Wat is de Belgische reeks steeds zoveel beter dan de Nederlandse met al haar innovaties![]()
Naar mijn mening moet er altijd balans zijn tussen 'het moet mogelijk zijn voor de mol om echt te mollen' en 'de kandidaten moeten in staat zijn minimaal een bepaald deel van de opdracht tot een goed einde te brengen' en ik vind de balans zowel bij de kookopdracht deze week en de lava-opdracht vorige week een beetje zoek. De makers lijken iets te graag overal extra stappen aan toe te willen voegen waardoor er 500 verschillende dingen achter elkaar goed moeten gaan voordat er een beetje geld verdiend wordt. De opdrachten mogen best weer wat simpeler worden wat mij betreft want zo begint het teveel om de opdrachten ipv de kandidaten te draaien.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die eerste was wel echt te moeilijk. Je had daar toch liever gehad dat de moeilijkheidsgraad wat lager zou liggen, en de mol de zaak alleen zou kunnen saboteren door wat vitale ingrediënten te verstoppen. Dat is misschien nog wel gebeurd, maar zelfs met de beste intenties was hier hooguit één van de drie gerechten door toeval redelijk gelukt.
Bij die tweede vind ik zo’n gevecht met een ‘expert’ ook altijd wel een beetje flauw. Dat is toch een soort voetballen met je neefje, waarbij de ervaren persoon zelf kan kiezen wie wanneer een punt scoort, afhankelijk van wat de programmamakers uitkomt.
Overigens heb ik me verder weer prima vermaakt. Jammer van de afvallers, maar dit systeem van de executie vond ik weer een sterke en onverwachte plottwist.![]()
Kookopdracht was wel lastig maar Piratenopdracht vond ik van niet. Ze hadden alle juiste kandidaten gewoon bij elkaar. Uma heeft een duikbrevet maar wordt niet ingezet in een wateronderdeel. Dat moet je de groep gewoon gaan verwijten. Meetopdracht ging ook wel goed mis, ze konden niet rekenen. Tsja. Je kan ook vanaf het begin meteen goed alles opschrijven.
An sich hadden ze het ook wel gehaald als ze piraat nog een keer van balk af hadden geslagen.
O ja bij kookopdracht heb ik niet het idee dat ze recept heel goed hebben gelezenGewoon 2 liter water in pan smijten...
[ Bericht 20% gewijzigd door Frozen-assassin op 29-03-2022 13:07:22 ]![]()
Ik vond de opdrachten zeker niet makkelijk maar ze hadden als groep veel beter moeten doen. Bij de eerste opdracht maakten ze er echt een bende van. Bert die gewoon een wandeling loopt te maken terwijl er een timer loopt. Jens en Toon die slechts één ingrediënt nodig hadden om het hoofdgerecht af te maken maar dan ineens besluiten om vol voor het nagerecht te gaan. Anke en Yens die niet bepaald goed zijn in het herkennen van de ingrediënten (het uitbeelden van de Gofio meel was wel erg lastig). Philippe die de eieren laat vallen waardoor dat nagerecht al niet meer kan slagen. En ook al hadden ze wel alle ingrediënten, het maakt niks uit als er toch niet goed gelezen word en van alles maar in een pan gegooid word. Dan vind ik de kookopdracht in seizoen 7 veel moeilijker.quote:Op maandag 28 maart 2022 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Desalniettemin wel interessant om te zien hoe iedereen zich gedraagt in zulke omstandigheden, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat.
Bij de tweede opdracht is het natuurlijk ontzettend dom om Uma en Anke te negeren die duidelijk aangeven dat ze ervaring hebben in het duiken, maar Bert die zelf zegt dat hij geen diepe duiker is word wel gekozen. En laten we het maar niet over Sven hebben op de evenwichtsbalk en Manu die ineens geen Spaans meer kan spreken. Ze hadden bij de evenwichtsbalk Toon's taktiek moeten volgen (op de benen vande piraat richten).
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Playmaker op 29-03-2022 13:14:11 ]![]()
Bert bedoel je.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik vond de opdrachten zeker niet makkelijk maar ze hadden als groep veel beter moeten doen. Bij de eerste opdracht maakten ze er echt een bende van. Peter die gewoon een wandeling loopt te maken terwijl er een timer loopt. Jens en Toon die slechts één ingrediënt nodig hadden om het hoofdgerecht af te maken maar dan ineens besluiten om vol voor het nagerecht te gaan. Anke en Yens die niet bepaald goed zijn in het herkennen van de ingrediënten (het uitbeelden van de Gofio meel was wel erg lastig). Philippe die de eieren laat vallen waardoor dat nagerecht al niet meer kan slagen. En ook al hadden ze wel alle ingrediënten, het maakt niks uit als er toch niet goed gelezen word en van alles maar in een pan gegooid word. Dan vind ik de kookopdracht in seizoen 4 veel moeilijker.
Bij de tweede opdracht is het natuurlijk ontzettend dom om Uma en Anke te negeren die duidelijk aangeven dat ze ervaring hebben in het duiken, maar Peter die zelf zegt dat hij geen diepe duiker is word wel gekozen. En laten we het maar niet over Sven hebben op de evenwichtsbalk en Manu die ineens geen Spaans meer kan spreken. Ze hadden bij de evenwichtsbalk Toon's taktiek moeten volgen (op de benen vande piraat richten).![]()
Is er al een nieuw "gezicht" van de Mol gemaakt ? Voor het begin gaf Gilles aan dat dit met de computer gefabriceerd gezicht van alle deelnemers geleidelijk zou worden aangepast, het gedeelte van de afvallers zou verdwijnen waardoor het gezicht van de Mol steeds wat duidelijker zou moeten worden.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Volgens mij lieten ze dat aan het einde van Café de Mol zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Madhouse11 het volgende:
Is er al een nieuw "gezicht" van de Mol gemaakt ? Voor het begin gaf Gilles aan dat dit met de computer gefabriceerd gezicht van alle deelnemers geleidelijk zou worden aangepast, het gedeelte van de afvallers zou verdwijnen waardoor het gezicht van de Mol steeds wat duidelijker zou moeten worden.![]()
Leuke aflevering weer en ik vond de twist met de eliminatie toch wel tof als ik eerlijk ben! Heb hier en daar ook wel wat kritiek erop gelezen dat het oneerlijk zou zijn, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens dus.
Wel veel verdachte dingen gezien, maar het meeste daarvan is hier al wel genoemd.Maar wat hebben we daar precies aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:17 schreef Madhouse11 het volgende:
Is er al een nieuw "gezicht" van de Mol gemaakt ? Voor het begin gaf Gilles aan dat dit met de computer gefabriceerd gezicht van alle deelnemers geleidelijk zou worden aangepast, het gedeelte van de afvallers zou verdwijnen waardoor het gezicht van de Mol steeds wat duidelijker zou moeten worden.![]()
Ik zie met eigen ogen wie er is afgevallen en wie er dus nog over is, hoe een gecombineerd gezicht van een voor mij bekende groep mensen eruit ziet boeit me eerlijk gezegd geen reet![]()
![]()
Klopt! Dit is 'm:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Volgens mij lieten ze dat aan het einde van Café de Mol zien.![]()
![]()
Volgens mij was het de bedoeling dat het gezicht van de Mol steeds meer zichtbaar zou worden. Dus bij 6 kandidaten 50% het gezicht van de Mol en dan 5x 10% andere kandidaten ? Vooral als de gezichten markant zijn kan dan interessant worden, bijvoorbeeld Emanuelle of Bert. Als de Mol een vrij vlak gezicht heeft (Uma , Yens) zal het wat lastiger zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar wat hebben we daar precies aan?![]()
Ik zie met eigen ogen wie er is afgevallen en wie er dus nog over is, hoe een gecombineerd gezicht van een voor mij bekende groep mensen eruit ziet boeit me eerlijk gezegd geen reetOud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
Ah ja, dat klinkt al een stuk logischer!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:24 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat het gezicht van de Mol steeds meer zichtbaar zou worden. Dus bij 6 kandidaten 50% het gezicht van de Mol en dan 5x 10% andere kandidaten ? Vooral als de gezichten markant zijn kan dan interessant worden, bijvoorbeeld Emanuelle of Bert. Als de Mol een vrij vlak gezicht heeft (Uma , Yens) zal het wat lastiger zijn.![]()
Gilles had bij de kick-off gezegd dat het een mashup is van alle 10/11 kandidaten, en dat na elke aflevering het deel van de afvaller er wordt afgehaald. Ik vraag me dan alleen af in hoeverre we er iets aan hebben, omdat we in afl. 8 dan nog drie mensen hebben![]()
Daar zat ik dus ook mee. Als je een gezicht met 3x 1/3 van de overgebleven kandidaten hebt dan heb je daar helemaal niets aan. Maar ik dacht dat de uitleg zou zijn dat er een stukje Mol verschijnt op de plek van de afvaller. Maar dan kom je dus op 80 % het gezicht van de Mol en 2x 10% van de overige 2 finalisten. Maar dan heb je de Mol al lang en breed superduidelijk in beeld, toch ?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:09 schreef Legoblokje het volgende:
Gilles had bij de kick-off gezegd dat het een mashup is van alle 10/11 kandidaten, en dat na elke aflevering het deel van de afvaller er wordt afgehaald. Ik vraag me dan alleen af in hoeverre we er iets aan hebben, omdat we in afl. 8 dan nog drie mensen hebbenOud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
Omdat de Mol Vlaanderen steeds uit gewone mensen bestaat, en niet uit influencers uit de soiale media of bekende vlamingen.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:32 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijke aflevering weer.. Twee eruit. Jammer maar wel noodzakelijk.
Wat is de Belgische reeks steeds zoveel beter dan de Nederlandse met al haar innovaties
Het zijn o.a. de influencers die dit jaar ook BB om zeep hebben geholpen.![]()
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we straks voor de finale al weten wie de mol is, dus ga er inderdaad maar vanuit dat je niet zoveel aan dat gezicht hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:19 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook mee. Als je een gezicht met 3x 1/3 van de overgebleven kandidaten hebt dan heb je daar helemaal niets aan. Maar ik dacht dat de uitleg zou zijn dat er een stukje Mol verschijnt op de plek van de afvaller. Maar dan kom je dus op 80 % het gezicht van de Mol en 2x 10% van de overige 2 finalisten. Maar dan heb je de Mol al lang en breed superduidelijk in beeld, toch ?![]()
![]()
Alleen Bert is wel spraakmakend op zich. Die Sven is echt niksig ook en Yens heb ik ook weinig mee. De andere drie overgebleven kandidaten zitten onder het kopje 'wel oke'.quote:Op maandag 28 maart 2022 12:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt ja, Nele is 3x niks, Manu 3x niksvind de overgebleven mannen ook vrij saai
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De eerste opdracht was onmogelijk ja, zeker omdat de foodblogger duidelijk geen zin had om ook maar een beetje coulant te zijn (al heeft hij 3x echt het gerecht niet gekregen natuurlijk, maar aan zijn woorden was dat alsnog te merken). De laatste opdracht was erg makkelijk, al heeft Elvis Manu alles geprobeerd om daar twijfel te zaaien om hem toch te laten mislukken en is daarmee eigenlijk wel #1 verdachte. Die tweede opdracht vond ik wel prima, al is het wel de vraag of het een 'expert' of een hobbyist was die daar piraatje stond te spelen.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die eerste was wel echt te moeilijk. Je had daar toch liever gehad dat de moeilijkheidsgraad wat lager zou liggen, en de mol de zaak alleen zou kunnen saboteren door wat vitale ingrediënten te verstoppen. Dat is misschien nog wel gebeurd, maar zelfs met de beste intenties was hier hooguit één van de drie gerechten door toeval redelijk gelukt.
Overigens heb ik me verder weer prima vermaakt. Jammer van de afvallers, maar dit systeem van de executie vond ik weer een sterke en onverwachte plottwist.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vraag me af of zelfs die eerste opdracht echt zo onmogelijk was? Wellicht was het behoorlijk onwaarschijnlijk dat die volledig zou slagen, maar het leek me ook weer niet zo moeilijk om toch minstens één gerecht behoorlijk af te krijgen? Met het hoofdgerecht was dat bijna gelukt, op het missende ingrediënt na en het feit dat het vlees nog halfrauw was. En dat laatste leek me nu ook geen onredelijke kritiek...![]()
Expert of hobbyist kan allebei. Als je als kandidaat voor het eerst van je leven zo’n stok in je handen gedrukt krijgt om op een evenwichtsbalk te gaan vechten, ben je natuurlijk nogal de underdog tegen iemand die dat in alle rust een tijdje heeft kunnen oefenen. Al denk ik ergens wel dat bij dat laatste gevecht het de bedoeling was dat de kandidaat had gewonnen, maar dat ging helemaal mis.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste opdracht was onmogelijk ja, zeker omdat de foodblogger duidelijk geen zin had om ook maar een beetje coulant te zijn (al heeft hij 3x echt het gerecht niet gekregen natuurlijk, maar aan zijn woorden was dat alsnog te merken). De laatste opdracht was erg makkelijk, al heeft Elvis Manu alles geprobeerd om daar twijfel te zaaien om hem toch te laten mislukken en is daarmee eigenlijk wel #1 verdachte. Die tweede opdracht vond ik wel prima, al is het wel de vraag of het een 'expert' of een hobbyist was die daar piraatje stond te spelen.
Verder denk ik dat dat een goede theorie over Elvis. Door de posities waar die op zat en de acties in beeld is ze toch ofwel erg dom of gewoon de mol.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gekookte aardappels binnen een half uur op tafel krijgen is nog niet zo eenvoudig. Ik weet niet of ze al geschild waren, maar ze moeten sowieso al 20 minuten koken.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:13 schreef Redum het volgende:
Ik vraag me af of zelfs die eerste opdracht echt zo onmogelijk was? Wellicht was het behoorlijk onwaarschijnlijk dat die volledig zou slagen, maar het leek me ook weer niet zo moeilijk om toch minstens één gerecht behoorlijk af te krijgen? Met het hoofdgerecht was dat bijna gelukt, op het missende ingrediënt na en het feit dat het vlees nog halfrauw was. En dat laatste leek me nu ook geen onredelijke kritiek...![]()
als je ze in kleine blokjes snijdt gaat 't al iets sneller.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gekookte aardappels binnen een half uur op tafel krijgen is nog niet zo eenvoudig. Ik weet niet of ze al geschild waren, maar ze moeten sowieso al 20 minuten koken.in de haak.![]()
Liet zich fotograferen tijdens de kookopdracht zodat hij bij de duurdere gerechten kon koken. Perfecte positie voor de Mol.quote:
Ging met de test, samen met Uma, all-in op Jens, die eruit ging.
De Mol dacht in de debriefing dat er veel kandidaten op hem zaten. Dat werd tegengesproken door de productie. Niemand in de groep zit op Bert volgens mij.
Wilde per se het water in terwijl hij niet kon duiken, terwijl Uma een duikbevret heeft. Hij voegde niets toe aan de opdracht.
En nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk dat dat ook anders/beter kan.![]()
Bertquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Bert is wel spraakmakend op zich. Die Sven is echt niksig ook en Yens heb ik ook weinig mee. De andere drie overgebleven kandidaten zitten onder het kopje 'wel oke'.![]()
De polyamoreuze vegan boomknuffelaar.![]()
![]()
Dat is waar, maar aangezien ze het vlees al niet eens gaar kregen, betwijfel ik of aardappelen gelukt warenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:53 schreef trui het volgende:
[..]
als je ze in kleine blokjes snijdt gaat 't al iets sneller.![]()
![]()
Ging ook als eerste met de lava opdracht naar dat hokje, bleef er lang in maar nam niet de vrijstelling.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Liet zich fotograferen tijdens de kookopdracht zodat hij bij de duurdere gerechten kon koken. Perfecte positie voor de Mol.
Ging met de test, samen met Uma, all-in op Jens, die eruit ging.
De Mol dacht in de debriefing dat er veel kandidaten op hem zaten. Dat werd tegengesproken door de productie. Niemand in de groep zit op Bert volgens mij.
Wilde per se het water in terwijl hij niet kon duiken, terwijl Uma een duikbevret heeft. Hij voegde niets toe aan de opdracht.
En nog wat kleine dingetjes waarvan ik denk dat dat ook anders/beter kan.
Vond ik ook verdacht, als kandidaat wil je toch een vrijstelling, hij beweerde eerder die ochtend bij het ontbijt dat ze allen voor zichzelf moesten spelen. Althans iets in die trant. Vooral zo vroeg in het spel is een vrijstelling erg belangrijk omdat de keuze nog groot en moeilijk is dan neem je toch een vrijstelling als kandidaat?![]()
Erg om gelachen iddquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:58 schreef Jockari het volgende:
Deze 2 hebben zondag de show gemaakt. Ik kwam niet meer bij van het lachen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik begrijp dat je hem storend kunt vinden ja, maar hij is tenminste wel spraakmakend ipv de meeste wat kleurloze kandidaten of de opvallend mollende Manu en Nele.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bert![]()
De polyamoreuze vegan boomknuffelaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bertquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bert![]()
De polyamoreuze vegan boomknuffelaar.molletje, zit graag in het bos bij de bomen.
![]()
Hey Mangalie ! Leuk je terug te "lezen" na BB !quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ging ook als eerste met de lava opdracht naar dat hokje, bleef er lang in maar nam niet de vrijstelling.
Vond ik ook verdacht, als kandidaat wil je toch een vrijstelling, hij beweerde eerder die ochtend bij het ontbijt dat ze allen voor zichzelf moesten spelen. Althans iets in die trant. Vooral zo vroeg in het spel is een vrijstelling erg belangrijk omdat de keuze nog groot en moeilijk is dan neem je toch een vrijstelling als kandidaat?![]()
Gestoofd vlees binnen een half uur is eigenlijk onmogelijk. Moet "uren" sudderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gekookte aardappels binnen een half uur op tafel krijgen is nog niet zo eenvoudig. Ik weet niet of ze al geschild waren, maar ze moeten sowieso al 20 minuten koken.![]()
Heb echt moeten gieren met die 2. Vooral Jens is komisch op zich.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens en Toon waren wel allebei echt de smaakmakers van de groep.![]()
En koning Albert die al dood zou zijn volgens haar.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij dat kruiswoordraadsel wist ze ook niets. En vorige week zat ze op een belangrijke positie onder de grond (in deze aflevering werd terloops het tegendeel beweerd), aangezien ze zo kon proberen de leeftijd van Dolly Parton geheim te houden, die ze later nodig hadden voor die code van het nummerbord.
Al voelt deze ‘overdreven domheid’ ook wel als kandidaatmollen, en zou je zeggen dat het de medekandidaten moet opvallen als het echt is.![]()
Deze ja, zo hard gelachen!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:34 schreef Jockari het volgende:
Geweldige joke van Jens op het strand !!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft dat ook al eens gedaan op tiktokquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze ja, zo hard gelachen!
https://www.facebook.com/dieter.candaele/videos/525343465617810![]()
Hey @Jockari Leuk dat je hier ook bent. Heb nog geen Cossers ontdekt hier....quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:16 schreef Jockari het volgende:
@:Mangalie , nog BB-cossers hier aanwezig bij de Mol ?
Wie is jouw mol?![]()
Was mooi jaquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:34 schreef Jockari het volgende:
Geweldige joke van Jens op het strand !!!
[ afbeelding ]![]()
Dat waardeer ik zo aan de Mol Vlaanderen, de humor en het plezier met de kandidaten
![]()
![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft dat ook al eens gedaan op tiktok
https://www.facebook.com/dieter.candaele/videos/525343465617810![]()
![]()
Voorlopig Uma. Maar zit er elk jaar naast. Behalve met Elisabet, zat ik er van dag op !quote:Op dinsdag 29 maart 2022 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hey @:Jockari Leuk dat je hier ook bent. Heb nog geen Cossers ontdekt hier....
Wie is jouw mol?![]()
De Mol is dan ook maar één keer per week en mensen lezen/posten hier pas als ze de aflevering gezien hebben......quote:![]()
Ik zit ook vaak op de verkeerde mol. Maar denk nu Bert, maar is beetje link met de tunnelvisie. Het is in ieder geval een leuke kandidaat hoop dat hij ver komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voorlopig Uma. Maar zit er elk jaar naast. Behalve met Elisabet, zat ik er van dag op !![]()
Die komiek in Café de Mol, William Boeva volgens mij. Heeft die een vorm van dwerggroei misschien? Zijn ledematen lijken echt vreemd gevormd af en toe.'t Echte en 't ware!![]()
COS = Commentaar Op Streamsquote:Op woensdag 30 maart 2022 08:56 schreef hilliebillie het volgende:
Sorry maar wat is een Cos of BB-Cosser? Volg het niet helemaal geloof ik
Oftewel, bij live streams als Big Brother of Utopia alles becommentariëren in een reeks topics.
Hier niet van toepassing, want geen stream...![]()
![]()
Dank je voor de uitlegquote:Op woensdag 30 maart 2022 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
COS = Commentaar Op Streams
Oftewel, bij live streams als Big Brother of Utopia alles becommentariëren in een reeks topics.
Hier niet van toepassing, want geen stream...![]()
Is inderdaad dwerggroei.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 23:54 schreef Japepk het volgende:
Die komiek in Café de Mol, William Boeva volgens mij. Heeft die een vorm van dwerggroei misschien? Zijn ledematen lijken echt vreemd gevormd af en toe.![]()
Misschien wist je het al, maar op zondag voor 22:00 uur inhoudelijke post onder een spoiler zetten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 09:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Ik zit nog in afkickmodus van BB![]()
Er is nu ook een spotify playlist voor dit seizoen
Bella Donna Nag · Playlist · 20 songs · 77 likesLife is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Dat kennen we natuurlijk ;-)quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien wist je het al, maar op zondag voor 22:00 uur inhoudelijke post onder een spoiler zetten.![]()
Duckpicquote:![]()
![]()
Opdrachten zijn over het algemeen leuk, maar te complex en vaak niet haalbaar zoals opdracht 1 uit aflevering 2. Dan is het voor De Mol wel erg makkelijk natuurlijk.![]()
Yes! Zou mooi zijn!quote:Op zondag 3 april 2022 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Social Media geeft aan dat de aflevering om 20.20 uur online op Goplay komt![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Gelachen om die kookopdracht, maar dat was wel echt kansloos moeilijk natuurlijk
Wat betreft een leuke mix van haalbaarheid en complexiteit was de piratenopdracht beter
Jens
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Er is een link beschikbaar voor de 10x de mol documentaire.
Als je googelt op "10x de mol reddit" is het te vinden.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Oh top, dankjewel! Die ga ik vandaag of morgen ook nog wel ff kijkenquote:Op zondag 3 april 2022 13:52 schreef usagi414 het volgende:
Er is een link beschikbaar voor de 10x de mol documentaire.
Als je googelt op "10x de mol reddit" is het te vinden.
Fuck the EBU.![]()
Nou wel weerquote:Op zondag 3 april 2022 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Social Media geeft aan dat de aflevering om 20.20 uur online op Goplay komtMAKE UP YOUR MIND GOPLAY
Fuck the EBU.![]()
Aflevering 2 teruggekeken. Wat een chaotische groep.![]()
De eerste opdracht was misschien nog te halen als ze het iets slimmer aangepakt hadden. Waarom niet het hele eerste gerecht negeren en je op de tweede en derde concentreren? En waarom minutenlang besteden aan het tweede gerecht en dan opeens besluiten om het laatste, belangrijkste, ingrediënt niet op te vragen en dan maar door te gaan naar de derde opdracht?
Dat was een lastige opdracht maar met wat meer coördinatie was het misschien wel gelukt.
De tweede opdracht leek gedoemd te mislukken. Al snap ik niet dat er niet wat meer geoefend werd op de evenwichtsbalk. Of mocht dat niet? Zeker toen er meerdere kandidaten waren, moest dat toch wel te doen zijn? Maar goed, zes meter onderwater duiken en die reus zoeken en meten leek vrij onmogelijk in de tijd die ze hadden.
En dan de twist. Naar mijn mening zou iedere test diegene die het slechtst doet moeten afvallen. Nu zou de slechtste kunnen overleven omdat die samenwerkte met iemand die het goed deed, of bij de Mol zat.
Voor Mol ga ik nu voor Yens. Dat hele gedoe met Emmanuelle over hoe zij haar eigen plan trok deed me ergens denken aan Everon en het spel met de jokers uit de Nederlandse Mol, hoe hij bedrogen zou zijn terwijl de andere kandidaat hem gewoon doorhad als Mol.![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 11:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Social Media geeft aan dat de aflevering om 20.20 uur online op Goplay komtHopelijk blijft het nu gewoon op deze tijd de rest van het seizoen
![]()
![]()
Ja hoop ik ook!quote:Op zondag 3 april 2022 19:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]Hopelijk blijft het nu gewoon op deze tijd de rest van het seizoen
![]()
Enjoyquote:Op zondag 3 april 2022 20:23 schreef Moira het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-3#autoplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 20:43 schreef Felagund het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo tof weer! Maar ik moet het eerst ff allemaal op me in laten werken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
De Mol is echt ongekend sterk in plottwists enzo, maar ik vind stiekem dat er nu bijna teveel in zitten tot nu toe. Toch blijft het wel 100x beter dan de Nederlandse versie![]()
![]()
Zo heerlijk die afleveringen van (bijna) 1,5 uur
Ik wou echt vlak voor ik de eliminatie zag nog komen posten dat ik deze aflevering alleen maar meer op de afvaller ben gaan zitten![]()
Wordt iig wel snel uit de verkeerde tunnel geholpen, nu hopen dat het volgende gokje goed is
Fuck the EBU.![]()
Wat een genot weer![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik snap niet zo goed wat Emanuelle bij De mol doet. Die vind echt alles niks.
[ Bericht 4% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 03-04-2022 22:10:01 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 21:25 schreef zorro28 het volgende:
Nogal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 22:21 schreef Legoblokje het volgende:
Ben blijkbaar uit de mollengroep op FB van Marc Denys geflikkerd, nadat ik zoals hij zelf heeft gedaan, een spoiler plaatste.
Merci Marc ! Doe zo verder, en leer zelf wat spoileren is.![]()
Euh, waarom deze post hier?quote:Op zondag 3 april 2022 22:24 schreef Jockari het volgende:
Ben blijkbaar uit de mollengroep op FB van Marc Denys geflikkerd, nadat ik zoals hij zelf heeft gedaan, een spoiler plaatste.
Merci Marc ! Doe zo verder, en leer zelf wat spoileren is.![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Zal hier hetzelfde zijn zeker. Doeg !![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
't Zal hier hetzelfde zijn zeker. Doeg !![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 22:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Ik moet toch vaak stiekem een beetje grinniken om de Vlaamse uitspraken![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ze weten iedere keer toch weer een groot wtf gevoel te brengen hè
I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet toch vaak stiekem een beetje grinniken om de Vlaamse uitspraken
quote:Op zondag 3 april 2022 22:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]In NL wordt dat nog wel eens tegen kinderen gezegd, daar is het gewoon een volwassen woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vooral datquote:Op zondag 3 april 2022 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze weten iedere keer toch weer een groot wtf gevoel te brengen hè
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In zo’n groep staan en dan Gilles dan tegen ons zegt “Dag vrinden” is toch eigenlijk wel iets wat ik ooit wil meemaken. Helaas ben ik een kaaskop dus zal dat er niet van komen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Zou er een regel bestaan dat je je als NL staatsburger niet mag opgeven?quote:Op zondag 3 april 2022 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
In zo’n groep staan en dan Gilles dan tegen ons zegt “Dag vrinden” is toch eigenlijk wel iets wat ik ooit wil meemaken. Helaas ben ik een kaaskop dus zal dat er niet van komen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je mag je gewoon opgeven. Alleen denk ik dat ze je niet kiezen. Anders zou dat al wel gebeurt zijn denk ik. En je krijgt dan toch een soort tweedeling in de groep.quote:Op zondag 3 april 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou er een regel bestaan dat je je als NL staatsburger niet mag opgeven?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Klopt, zou wellicht wel werken als je bewust een De Mol - Benelux editie zou bedenken oidquote:Op zondag 3 april 2022 23:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je mag je gewoon opgeven. Alleen denk ik dat ze je niet kiezen. Anders zou dat al wel gebeurt zijn denk ik. En je krijgt dan toch een soort tweedeling in de groep.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 21:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 23:30 schreef PeterKelder het volgende:
Hier heb ik ook vreselijk hard om gelachen, geweldig! Maar alles eigenlijk wel vandaag, wat een genot om naar te kijken weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.![]()
Veel gelachen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: