I knowquote:Op maandag 21 maart 2022 19:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja klopt en het is een fabeltje dat Trump ervoor gezorgd heeft dat dat beter werd, daar waren al onder Obama afspraken over gemaakt.
Ik weet niet of dat niet bestaat hoor, heeft FvD geen weekblaadje?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we retroactief Der Stürmer weer uitgeven; men heeft echt wel door dat dat allemaal onzin is.
Dit zeggen ook de meeste defensie experts in Europa, zonder de VS en trage verplaatsingen kan de EU helemaal niks.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:31 schreef kevinrsd het volgende:
Voordat ook maar enigszins een antwoord gegeven kan worden is NATO maanden bezig met verplaatsing en opbouw. Zonder USA wordt het helemaal niks.
We hadden nooit Suriname onafhakelijk moeten laten worden. Het land is 5 keer zo groot als Nederland en er wonen maar 500.000 mensen. En 90% komt niet uit Zuid Amerika. We hadden 800.000 Nederlanders naar Suriname moeten laten verhuizen. Vervolgens moesten we daar aan duurzame houtkap doen. Het land bestaat voor 90% uit bos. Je neemt bijvoorbeeld een gebied van 2000 km2. Ieder jaar kap je een gebied van 100 km2, en je plant er nieuwe bomen. Na 20 jaar kom je terug naar het gebied waar je het bos had gekapt. Daar is nu een nieuw stuk bos gegroeid. Daar begin je weer met kappen. Alle bomen naar Nederland en naar verbrandingscentrales..quote:Op maandag 21 maart 2022 19:22 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Als tijdelijke oplossing. Jammer dat Venezuela zo corrupt is anders zou het een enorm welvarend land zijn.
Probleem is dat onze industrie zoveel energie nodig heeft.
Russische praktijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niemand wordt hier 15 jaar weggestopt wegens het brengen van de waarheid.
Wij zijn dus wel veel beter dan Rusland.
(Zo niet, dan flikker je maar op)
Wow wat een goed ideequote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hadden nooit Suriname onafhakelijk moeten laten worden. Het land is 5 keer zo groot als Nederland en er wonen maar 500.000 mensen. En 90% komt niet uit Zuid Amerika. We hadden 800.000 Nederlanders naar Suriname moeten laten verhuizen. Vervolgens moesten we daar aan duurzame houtkap doen. Het land bestaat voor 90% uit bos. Je neemt bijvoorbeeld een gebied van 2000 km2. Ieder jaar kap je een gebied van 100 km2, en je plant er nieuwe bomen. Na 20 jaar kom je terug naar het gebied waar je het bos had gekapt. Daar is nu een nieuw stuk bos gegroeid. Daar begin je weer met kappen. Alle bomen naar Nederland en naar verbrandingscentrales..
Nou in zoverre dat Trump voor Putin natuurlijk een uitermate useful idiot was die precies deed wat hij wilde: ruzie zoeken met al zijn bondgenoten en de NATO. En Putin er ook alles aan gedaan heeft om hem in het zadel te helpen in 2016.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know
daarom zeg ik dat Putin er geen reet mee te maken heeft
Valt mee, het is wat onderuit gaan zakken in Europa of de EU.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zeggen ook de meeste defensie experts in Europa, zonder de VS en trage verplaatsingen kan de EU helemaal niks.
is niet echt gelukt danquote:Op maandag 21 maart 2022 19:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou in zoverre dat Trump voor Putin natuurlijk een uitermate useful idiot was die precies deed wat hij wilde: ruzie zoeken met al zijn bondgenoten en de NATO.
De Russische strategie dus.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:34 schreef polderturk het volgende:
[..]
We hadden nooit Suriname onafhakelijk moeten laten worden. Het land is 5 keer zo groot als Nederland en er wonen maar 500.000 mensen. En 90% komt niet uit Zuid Amerika. We hadden 800.000 Nederlanders naar Suriname moeten laten verhuizen. Vervolgens moesten we daar aan duurzame houtkap doen. Het land bestaat voor 90% uit bos. Je neemt bijvoorbeeld een gebied van 2000 km2. Ieder jaar kap je een gebied van 100 km2, en je plant er nieuwe bomen. Na 20 jaar kom je terug naar het gebied waar je het bos had gekapt. Daar is nu een nieuw stuk bos gegroeid. Daar begin je weer met kappen. Alle bomen naar Nederland en naar verbrandingscentrales..
De had nu 150.000 man moeten staan “oefenen” in Polen.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Valt mee, het is wat onderuit gaan zakken in Europa of de EU.
Maar sinds die gebeuren zie je echt wel een omslag, vooral Duitsland is wakker.
Die sturen duizenden troepen straks naar het oosten, meen zo’n 5000 extra troepen naar.. ik dacht Polen maar weet even de details niet meer.
Ik zou overigens niet denken dat de EU zwak is.
Italië alleen al heeft tienduizenden troepen standaard paraat staan en is lang nummer 2 geweest qua nato missie bijdrage.
Frankrijk moet je ook niet mee sollen, het VK idem, Duitsland ondanks achteruitgang afgelopen 10 a 20 jaar is het nog steeds geen zwak leger.
Probleem is lange tijd de verdeeldheid geweest.. dat is nu compleet weg hè.
Gisteren hoorde ik op Sky News al dat 80% van de stad beschadigd of vernield is.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Maar even voor mijn beeld he: als er werkelijk elke 10 minuten een bom valt, dan blijft er toch niets van de stad over????
Er is in principe ook al niets meer over en dan bedoelen we dat wat nog op het oog overeind staat, is niet echt bewoonbaar meer.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Maar even voor mijn beeld he: als er werkelijk elke 10 minuten een bom valt, dan blijft er toch niets van de stad over????
Nou ja dat er meer heen moet ben ik met je eens.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De had nu 150.000 man moeten staan “oefenen” in Polen.
Ook zoiets VK is geen EU meer, weet niet of ze nog wel militaire verplichting hebben?quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Valt mee, het is wat onderuit gaan zakken in Europa of de EU.
Maar sinds die gebeuren zie je echt wel een omslag, vooral Duitsland is wakker.
Die sturen duizenden troepen straks naar het oosten, meen zo’n 5000 extra troepen naar.. ik dacht Polen maar weet even de details niet meer.
Ik zou overigens niet denken dat de EU zwak is.
Italië alleen al heeft tienduizenden troepen standaard paraat staan en is lang nummer 2 geweest qua nato missie bijdrage.
Frankrijk moet je ook niet mee sollen, het VK idem, Duitsland ondanks achteruitgang afgelopen 10 a 20 jaar is het nog steeds geen zwak leger.
Probleem is lange tijd de verdeeldheid geweest.. dat is nu compleet weg hè.
Het VK is nog wel gewoon navo lid uiteraard.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook zoiets VK is geen EU meer, weet niet of ze nog wel militaire verplichting hebben?
Homs:quote:Op maandag 21 maart 2022 19:37 schreef theunderdog het volgende:
Is het ook niet erg eigenwijs als je je in een afgesneden en omsingelde stad bevind en dan gewoon blijft zitten. Zeker wanneer er burgers worden achtergehouden. Die hadden allang weg moeten zijn als je om je burgers geeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Er is in principe ook al niets meer over en dan bedoelen we dat wat nog op het oog overeind staat, is niet echt bewoonbaar meer.
Er is geen (schoon)water of eten meer, dat is wellicht nog problematischer dan waar je veilig kan slapen bijvoorbeeld.
Wanneer hebben wij ziekenhuizen en kraamklinieken bewust platgebombardeerd? Rusland probeert een souverein land te bezetten. Ik zeg niet dat we Suriname moeten bezetten. Ik zeg dat we 800.000 Nederlanders naar Suriname moesten sturen VOORDAT het land onafhankelijk werd. Het merendeel zou dan in duurzame houtkap gaan werken voor onze energievoorziening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |