wij hadden bij vreekens besteld.. had ik wel vaker gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?
Hier kan je wel gekke dingen bestellen en ze bezorgen gewoon snel https://www.tuinjoop.com/
Deze heeft ook veel keuze aan zaad, en plantjes en bezorgen ook snel: https://www.moestuinweetjes.com/
Meeste van het zaad bestellen wij ergens anders maar dat zijn toch vaak winkels met lange levertijden.
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Nou het gaat een road trip van 5u worden![]()
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
Extra avontuurlijk bierquote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd
[..]
[..]
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.
gaat goed komen hoor. en volgend jaar hebben we er toch meer tijd voor in het voorjaar ook denk/hoop ikquote:Op maandag 21 maart 2022 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Is toch ook leuk ieder jaar weer iets nieuws opzetten
Hadden we het misschien geen James Bond namen mee moeten geven......quote:Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Extra avontuurlijk bier
Gelukkig hebben jullie geen hekel aan een ommetje rijden.
Mmm...quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Was dus een goede rit eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Ja dat is helemaal leukquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.
Zekerquote:
Klinkt niet onverdeeld positief.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Als dat eens konquote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Heb je de maand mei al vrij gevraagd @:Isabeau ?
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verderquote:Op maandag 21 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Net bij de huisarts geweest, longen geluisterd, saturatie 92% , want erg benauwd en vanmiddag een XThorax. Of dit gerelateerd is aan de val?
Lig weer in bed.
Ja, net weer thuis.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:
Ja, net weer thuis.Oef, de hele medische malle molen gehad vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.Luchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag
Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja
In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Ja, net weer thuis.Rustig aan en opknappen idd. BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.I solemnly swear i'm up to no good
Snert, dat is balenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, de hele medische malle molen gehad vanavondLuchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag
Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja
In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde
[..]
Ja, net weer thuis.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
Wn ook voor de andere zieken uiteraard"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s ook een ellende @:Isabeau komt er wel vervangend busvervoer of mag je het zelf uitzoeken?
[..]
Ja, net weer thuis.Wel fijn dat je weet wat het is, en dus ook wat het niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
Rustig aan beter worden
@Kaatje1; wel leuk denk dat je iemand al kent. Top om er weer mee bezig te zijn. Is t eigenlijk vrijwilligerswerk?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt als de verbinding bij mij. Wordt om elk wissewasje aan gewerkt (of storing) en daardoor lijkt het of bussen even vaak ingezet worden als de trein. Heel irritant, gelukkig pak ik de trein bijna niet. Ook vanwege dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
Succes! Die flesjes bottelen kost vast meer energie dan even naar Drachten sjezenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we 4u geslapen hebben is het veel vannacht![]()
Nouja busje ophalen en 'even' 6000 flesjes bottelen
Succes en tot vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we 4u geslapen hebben is het veel vannacht![]()
Nouja busje ophalen en 'even' 6000 flesjes bottelen
Ik vind er zo snel niks over bijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
Beterschap oude dame!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.
Als ik de trap weer op kan in éen keer laat ik het weten.
Wat loellig van het bussengedoe @:Isabeau.![]()
Waar is die week dan goed voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ben ik nou gek? Ik zag gisteren bij Pricewise dat het bespaarweek is:
https://www.pricewise.nl/
Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Lolquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ben ik nou gek? Ik zag gisteren bij Pricewise dat het bespaarweek is:
https://www.pricewise.nl/
Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van![]()
We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse luchtBewegen
![]()
Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn
Wij hadden vorige week training en die was verder echt heel prima, maar het moment naar de pauze dat we opeens moesten gaan dansen...... was ook euh....tikje akward.....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van![]()
We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse luchtBewegen
![]()
Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn
Is dat vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.quote:
Reiskosten kregen we ook info over vanmorgen. Ik snap er weer eens niks vanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
Is wel praktisch jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.
ga ik zo ook even doen als lunch denk ik maar.
Dabedoellik!quote:
Wat een entertainment daarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen klikte de host verkeerd en gooide 40 man uit de meeting
Never a dull moment 🤪quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen klikte de host verkeerd en gooide 40 man uit de meeting
Tot nu toe gaat het prima, maar het echte avontuur moet nog beginnen. Klussers/bedrijven met een leeg plekje in de agenda vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Never a dull moment 🤪
Felies @:Candaasje en vriend met huis! Lukt het met de planning?
Heftige dag/avond zo! Gelukkig gaat t weer beter.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.
Als ik de trap weer op kan in éen keer laat ik het weten.
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef derLudolf het volgende:
Er is op de radio reclame van Belsimpel.
Of je telefoon al lenteklaar is. Wat dat ook moge zijn
Terloops prijzen ze je een nieuwe Motorola aan - dat was volgens mij niet de vraag. De vraag was of mijn telefoon al lenteklaar is.
Maar wat mijn brein dus helemaal niet aan kan "de accu heeft een vermogen waar je U tegen zegt"
Vermogen is P, U is voor spanning. Verder werken accu's met schijnbaar vermogen S
Ik weet niet wat je niet snapt, maar 'uitruil' is wat een werkgever kan aanbieden als 'ie geen vergoeding voor woonwerkverkeer aanbiedt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
Ik ben dan ook meer van staal dan van vonken. Ik was even in de war met VA en mAh.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.
De U is bij een telefoon niet interessant. Dit is puur een intern dingetje. De P doet er ook niet veel toe. Aangezien dat bij een accu heel erg veel is.
Prorail moet je hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:02 schreef sigme het volgende:
Ik vind er zo snel niks over bij
https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/
https://www.rijdendetreinen.nl/trajecten/groningen-zwolle
Heb jij misschien ergens wat extra info?
Thanx!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prorail moet je hebben.
https://www.prorail.nl/pr(...)orboog-bij-hoogeveen
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
En het stond hier in de regiokrantjes natuurlijk, gisteravond was een inloopavond van proprail voor vragen.
Er kwam net een etsy pakketje binnen. Jross had me er niets meer over verteld, want hij dacht dat het toch nooit meer zou komen omdat hij het al een maand geleden op een beetje ongunstig moment had besteld. De maker woont in Kharkiv. Huh. Ik heb nu de neiging een email naar het bijbehorende adres te sturen met de vraag of ze in orde zijn (en aan te geven dat het pakket is aangekomen).
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.
Maar voor hetzelfde geld lezen ze het wel en dan is het misschien wel heel fijn om even bericht te horen van iemand aan de andere kant van de wereld met een hartje onder de riem
mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.
rond welk levensjaar doen ze die nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie
dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
rond welk levensjaar doen ze die nu?
Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:
mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ik
email is tenslotte niet lokatiegebonden
ik vind het een superleuk idee van je eigenlijk
lief en bedachtzaam <3
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehad
het was altijd met 12... maar door corona werd het hier wat later
Ja, dat inderdaad. Die van mij is nu 10.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
rond welk levensjaar doen ze die nu?
Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.
Omdat de 2 coronaprikken m tegenvielen...
hmm mja.. ik snap het puntquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm mja.. ik snap het punt
maar ik vind 9 jaar toch wel wat vroeg
en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
Maar die kinderen zijn er natuurlijk wel. En voor de grote meerderheid maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze nu met 10 of 12 gevaccineerd zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm mja.. ik snap het punt
maar ik vind 9 jaar toch wel wat vroeg
en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
En dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...
Wat! Ook al is een burn-out klote, zo positief en beter (kan even geen ander woord vinden) er uit komen is een soort cadeautjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef Blues het volgende:
Fijne opeennalaatste therapiesessie gehad.
Ik ben nu aan het leven ipv overleven, zei zeZo voelt t ook.
5 mei laatste gesprek, dat is dan meteen mijn symbolische bevrijdingsdag![]()
Wat heeft mijn burnout mij veel gebracht
Mss veranderd hij nog een keer an gedachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletjeMaar goed, de mijne heeft ook geen coronavaccinaties gehad dus hij stapte er wat bleu in.
Ik word hier helemaal vrolijk vanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef Blues het volgende:
Fijne opeennalaatste therapiesessie gehad.
Ik ben nu aan het leven ipv overleven, zei zeZo voelt t ook.
5 mei laatste gesprek, dat is dan meteen mijn symbolische bevrijdingsdag![]()
Wat heeft mijn burnout mij veel gebracht
In Oud zag ik eerder opmerkingen over wélk vaccin gekozen kan worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Die van mij is nu 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @Blues het kostte wat en je hebt het ge.wel.dig gedaan. Doorgepakt en ook getroffen met de praatmevrouw en de klik met haar.💐
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:05 schreef AnneX het volgende:
In Oud zag ik eerder opmerkingen over wélk vaccin gekozen kan worden.
Blijkbaar dekt niet elk vaccin allerlei soorten.
Met een gatenhoofd qua onthouden ben ik kwijt hoe of wat.
Het lijkt mij een vreemde beslissing om zó jong te maken. Alhoewel wij als jongere kinderen al zat vaccinaties hebben gehad.Hoe is het met jou! Ik vond het gisteren wat zorgelijk klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @:Blues het kostte wat en je hebt het ge.wel.dig gedaan. Doorgepakt en ook getroffen met de praatmevrouw en de klik met haar.💐
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Het lijkt mij een vreemde beslissing om zó jong te maken. Alhoewel wij als jongere kinderen al zat vaccinaties hebben gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @:Blues het kostte wat en je hebt het ge.wel.dig gedaan. Doorgepakt en ook getroffen met de praatmevrouw en de klik met haar.💐
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou? Al een treetje verder kunnen komen op de trap?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb wel een tijdje volkomen lamgeslagen, veel huilend op de bank gezeten, ook nog wel een paar x tussendoor me slecht gevoeld, maar door wat AnneX zegt,met de juiste hulp die ik meteen trof, die ik ook doodeng vond toch ook mezelf gedwongen om alles te accepteren, proberen om mentaal gezonder te worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik word hier helemaal vrolijk vanMij lijkt een burnout een vreselijk moment in je leven, maar het is toch wel heel mooi dat zoiets dan toch iets heel moois kan brengen. Maar daar heb je dan ook wel heel hard voor gewerkt. Je bent niet snikkend op de bank gaan zitten, maar hebt heel actief de handvatten die je werden aangereikt beet gegrepen. Dat lijkt mij heel moeilijk als je je mentaal in de put voelt zitten. Echt, je mag heel erg trots zijn op jezelf. Ik ben het al.
[..]
Het lijkt mij een vreemde beslissing om zó jong te maken. Alhoewel wij als jongere kinderen al zat vaccinaties hebben gehad.Ik vind het niet zo schokkend geloof ik, als we toch weten dat het verstandig is kinderen te vaccineren voordat ze HPV seksueel overdragen, dan is dit een prima leeftijd om te vaccineren wat mij betreft. Ik bedoel, we vaccineren babyjongetjes ook zodat ze later niet onvruchtbaar wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @:Blues het kostte wat en je hebt het ge.wel.dig gedaan. Doorgepakt en ook getroffen met de praatmevrouw en de klik met haar.💐
Ik las het ook in OUD maar heb er verder niets mee gedaan en gewoon maar het programma gevolgd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
De wn huisarts en vooral wij zijn alleen al opgelucht, dat allerlei onderzoek negatief of niet aanwezig is. Tumoren, embolie etc. na een levenlang roken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is het met jou! Ik vond het gisteren wat zorgelijk klinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja correctie, het was rode hond toen bij mij. En daarvoor bij koningin Juliana.quote:Volgens mij had Christina (of vooral Juliana, toen ze zwanger van haar was) rode hond /lotgenoot.
Hoe is het met jou? Al een treetje verder kunnen komen op de trap?
Thanks!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je niet snapt, maar 'uitruil' is wat een werkgever kan aanbieden als 'ie geen vergoeding voor woonwerkverkeer aanbiedt.
Vergoeding woonwerkverkeer = jij krijgt je nettosalaris PLUS x-cent per kilometer, en de werkgever maakt het brutodeelverschil over naar de fiscus
Uitruil woonwerkverkeer = je krijgt je netto salaris en uit het brutodeel van je salaris dat werkgever rechtstreeks naar fiscus overmaakt, haalt de werkgever 19 cent per kilometer af en betaalt dat aan jou in plaats van aan de fiscus.
Dat mag van de fiscus, het kost jou niks, het kost de werkgever niks, maar het is een tikje ingewikkeld en dus gaat het de meeste werkgevers boven de pet.
Nou ik heb niet alles meegelezen, maar ik heb wel echt het idee gehad dat voor jou die periodes vrij kort waren, in aanmerking nemend hoe snel de tijd voorbij kan razen als je lamlendig in de put zitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje volkomen lamgeslagen, veel huilend op de bank gezeten, ook nog wel een paar x tussendoor me slecht gevoeld, maar door wat AnneX zegt,met de juiste hulp die ik meteen trof, die ik ook doodeng vond toch ook mezelf gedwongen om alles te accepteren, proberen om mentaal gezonder te worden.
En dat is gelukt
Mehquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mweh sad.. ik ben een groot deel van mijn smaak kwijt.
in combinatie metquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe veel dagen/ weken heb je nog?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ander vraagje. Heeft iemand hier al eens Afternoon tea gedaan in The Ritz in Londen?
Oh tijd zat. Mijn man wil niet dus een vriendin en ik gaan gewoon samen nog een keer naar Londen. Dus we kunnen dat ruim van te voren plannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
in combinatie met
[..]
Hoe veel dagen/ weken heb je nog?
Balen zeg.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
De wn huisarts en vooral wij zijn alleen al opgelucht, dat allerlei onderzoek negatief of niet aanwezig is. Tumoren, embolie etc. na een levenlang roken.Fijn te weten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rust Roest niet![]()
Ik snap nu ook beter waarom ik wél helemaal ingestort was, maar ook waarom ik mezelf goed kan managen, want dat deed ik al mijn hele leven. Ik voel me nu bijgestuurd, zodat ik op een gezonder spoor de eindstreep haal.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik heb niet alles meegelezen, maar ik heb wel echt het idee gehad dat voor jou die periodes vrij kort waren, in aanmerking nemend hoe snel de tijd voorbij kan razen als je lamlendig in de put zitJe hebt het echt goed gemanaged
He gatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik snap nu ook beter waarom ik wél helemaal ingestort was, maar ook waarom ik mezelf goed kan managen, want dat deed ik al mijn hele leven. Ik voel me nu bijgestuurd, zodat ik op een gezonder spoor de eindstreep haal.
Mentaal dan
Hoe gaat ie eigenlijk met jou?
Bus uitgeladen en nu instorten?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor het kraamcadeau
Het was leuk je even een korte rondleiding te kunnen geven.
" van je vakantiegeld of je eindejaarsuitkering" maakt alleen maar uit voor het moment van inhouding, dus of ze het in mei of in december met je loon verrekenen. Voor de eindsom of de fiscus maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Thanks!
Het staat overal nogal gortdroog benoemd/uitgelegd. Ik kreeg een beetje het idee dat het ging om het verschil tussen de 19 cent die de werkgever belastingvrij mag vergoeden, maar dat is compleet niet het geval?
In het aanbod zie ik ook iets van dat je kunt kiezen of het van je vakantiegeld of je eindejaarsuitkering, of allebei wordt ingehouden, dus nog meer vragen, nog meer vragen.
Ennn ik las ook iets dat het meer te maken had met dat de standaard nu niet meer op locatie werken is, maar dat zou in dit geval totaal niet relevant zijn, want alles op locatie.
Dus met alles wat ik lees raakte ik alleen in de war.
Uit wat jij schrijft lees ik vooral "als ze het aanbieden vooral doen", klopt dat?
Yepquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bus uitgeladen en nu instorten?
Ach, da's sowieso niet leuk, onderzoek en geknutsel aan een kind. Maar als er echt iets is en er kan iets aan gedaan worden is het wel mooi vlot, om er nu al achter te komen terwijl je niet echt iets van een beperking merkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Blues, ik ben ook supertrots op je, en vond het fijn je proces van de zijlijnen te kunnen meekrijgen.
Wij zijn vandaag met de oudste in het ziekenhuis geweest. Hij was een tijd geleden bij de schoolarts geweest, en daar bleek zijn ene oor niet goed te horen. Dit is nu bevestigd in het ziekenhuis. Met zijn rechteroor hoort hij lage tonen redelijk (niet optimaal), maar heeft hij moderaat tot ernstig gehoorverlies voor hoge tonen. Nu eerst kijken waarom dit is via MRI en CT-scan (gaat leuk worden met een 6-jarige...), en dan eventueel een hoorapparaatje. We hebben nooit concreet iets gemerkt, maar hij heeft bijvoorbeeld wel problemen met uitspraak en praat altijd luid, dit zou veel kunnen verklaren...
Nee, absoluut. Inderdaad fijn om er nu achter te komen. Het verklaart ook veel (of het is makkelijk veel hiermee te verklaren, dat kan natuurlijk ook). Nu maar eens kijken of ik een vervolgafspraak kan maken, vanmiddag kwam ik in een doorverbindloop terecht die niet ophield. Morgen nieuwe kansen...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, da's sowieso niet leuk, onderzoek en geknutsel aan een kind. Maar als er echt iets is en er kan iets aan gedaan worden is het wel mooi vlot, om er nu al achter te komen terwijl je niet echt iets van een beperking merkt.
Er zijn (bij mijn weten ook in Belgie) centra gespecialiseerd in kinder MR en CT, met "open" scanners (geen donut maar een hoefijzer). Zou je evt kunnen bespreken met de kinderarts?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Blues, ik ben ook supertrots op je, en vond het fijn je proces van de zijlijnen te kunnen meekrijgen.
Wij zijn vandaag met de oudste in het ziekenhuis geweest. Hij was een tijd geleden bij de schoolarts geweest, en daar bleek zijn ene oor niet goed te horen. Dit is nu bevestigd in het ziekenhuis. Met zijn rechteroor hoort hij lage tonen redelijk (niet optimaal), maar heeft hij moderaat tot ernstig gehoorverlies voor hoge tonen. Nu eerst kijken waarom dit is via MRI en CT-scan (gaat leuk worden met een 6-jarige...), en dan eventueel een hoorapparaatje. We hebben nooit concreet iets gemerkt, maar hij heeft bijvoorbeeld wel problemen met uitspraak en praat altijd luid, dit zou veel kunnen verklaren...
Kijk, dat zijn nog eens tips! op fok.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn (bij mijn weten ook in Belgie) centra gespecialiseerd in kinder MR en CT, met "open" scanners (geen donut maar een hoefijzer). Zou je evt kunnen bespreken met de kinderarts?
Thanks, ik ga kijken. Het lang stilliggen lijkt me voornamelijk een probleem. We gaan het zien..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn (bij mijn weten ook in Belgie) centra gespecialiseerd in kinder MR en CT, met "open" scanners (geen donut maar een hoefijzer). Zou je evt kunnen bespreken met de kinderarts?
Hopelijk kan het goed opgelost worden qua gehoorprobleem! Wel weer een zorgquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Thanks, ik ga kijken. Het lang stilliggen lijkt me voornamelijk een probleem. We gaan het zien..
Mooi hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens tips! op fok.
Gisteravond lag ik op de Kinderkamer op de Spoedeisende. Mn.X deed wat spelletjes met dingen die er aan de muur hingen.
En ik keek naar het plafond. Je moet met al dat wachten.
[ link | afbeelding ]
https://www.google.com/ur(...)472SVlBLHVbB8z6jsb72quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks, ik ga kijken. Het lang stilliggen lijkt me voornamelijk een probleem. We gaan het zien..
Nou ja, ook! Het ging mij meer om te laten zien hoe kindvriendelijk men wil zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door Zwitserland is ook makkelijk, gewoon rechtdoor, Milaan aanhouden. In Italië wordt het echt Italiaans hoor. Knooppunten lijken geen namen te hebben en de nummers lijken ook zo ineens te veranderenMaar goed, ik heb wat op papier staan
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)472SVlBLHVbB8z6jsb72
Dat is een lange dag danquote:
Degene die mn oude baan had overgenomen heeft ontslag genomen, net voor ie zou beginnen met -uitvoering- na een periode van overdracht en inwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een lange dag dan
Hier taait iedereen om 16:30 al af (stelletje vroege vogels)
Ik vind het wel lekker.
Dingen die "voor morgen" moeten gebeuren doen ze ook rustig morgen om 8:00. "voor morgen" lijkt bij artsen toch meestal "voor morgen 13:00" te zijn
Oh neequote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Degene die mn oude baan had overgenomen heeft ontslag genomen, net voor ie zou beginnen met -uitvoering- na een periode van overdracht en inwerken.
Rara wie "tijdelijk"....
Gezien de CAO-gebonden functies zie ik geen snelle oplossing nee; ik heb 1 april (quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Is er wel al zicht op een minder-tijdelijke oplossing hiervoor? Dit lijkt me ook niet de duurzaamste oplossing, je hebt zo al zat ballen in de lucht te houden
Ja dat is altijd lastig; ik zie hier ook twee teamleiders (met zware post-covid problemen )buigen buigen buigen; die barsten ook een keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:44 schreef Tele6 het volgende:
Dus een oplossing is een zzp'er (als die bestaan voor het werk dat er gedaan moet worden)?
Ben benieuwd wat ze hier gaan doen.
Mijn overspannen leidinggevende d'r taken zijn nu verdeeld over haar (nog) niet overspannen functiegenoten, maar dat zijn er maar 3 (plus een i.o.) en daarvan stond de eerste vandaag al bij ons in kantoor zowat te huilen omdat ze het niet meer overzag. Maar je kunt niet zomaar iemand aannemen om overspannen leidinggevende te vervangen want ze heeft een vrij specifieke functie. Ik geloof dat ze nu wel een prioriteitenlijstje gaan maken en alles wat enigszins te schrappen is gaan schrappen qua innovatie en projectjes en dingen.
Zou handiger zijn geweest als ze een bullshit job had gehad maar ze deed daadwerkelijk nuttige dingen en nou mist iedereen haar
Dat was ik om 17:45 ook wel.quote:
Klinkt als iemand die een opleiding en coaching on the job nodig heeft..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was ik om 17:45 ook wel.
Werk van een collega "verbeteren". Nog steeds niet zoals we het zouden willen, maar tenminste produceerbaar.
Die man - werkt al sinds de eerste versie met Inventor zegt ie - heeft nogal een andere manier van werken. Hij werkt op onze locatie in België en vanuit ons is er niet echt op toegezien vanaf het begin hoe hij werkt en of dan net zo is als wij doen.
Als ik een rechthoekige plaat staal met afgeronde hoekjes en een aantal gaten van rond 9 en een aantal met M5 draad heb dan maken we die bij de bedrijven waar ik heb gewerkt als volgt.
-Teken rechthoek. Middelpunt op oorsprong;
- Ik teken een aantal punten, zet er maten op en boor daar vervolgens gaten in van 9mm
-Zelfde, maar dan met de gaten met M5 draad.
-Ik rond de hoekjes af.
Wat doet deze man, die kopieert een oude Autocad schets inclusief de gaten. Niets is meer bemaat.
Van deze schets maakt hij vervolgens een vlak. De gaten zitten er direct in. Maar niets is dus bemaat. Dus als je die schets opent, je beweegt eens keer de muis, dan zit alles op de verkeerde plek.
M5 gaten worden in Autocad als 5mm getekend. Dus gaat hij weer met een speciale functie extra materiaal toevoegen. Dat kan niet in het echt. Man man man, wat een gebeun zeg. Dat verwacht je niet aan iemand die al jaren met die software werkt.
Dat we nu doen is alles maar keihard locken, maar zou er nu iets aangepast moeten worden, dan ben je echt de lul. Drie man sterk zijn we vandaag allemaal 7 uur bezig geweest. Aan het eind van de dag hadden we 80 van de 150 losse onderdelen aangepast.
En dan dus nog alle lasdelen waar ze in zitten. En dan de samenstellingen nog.
Dit wordt echt een leuke week
Klopt, maar dat verwacht je niet van iemand die opgeteld met zo veel jaar Inventor ervaring heeft als de andere jongensquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die een opleiding en coaching on the job nodig heeft..
Want met zijn methode kan er dus ook geen machine learning op toegepast worden, of macro's of andere vormen van teken automatisering...
Kan zo'n zzp'er dan wel daadwerkelijk meteen een stukje last overnemen, of heb je daardoor de eerste periode juist alleen maar meer werk?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezien de CAO-gebonden functies zie ik geen snelle oplossing nee; ik heb 1 april () een gesprek met iemand die me misschien tot de zomer uit de brand kan helpen op zzp basis.
Ik isoleer dan heel concreet een aantal trajecten, moet zelf een documentje schrijven "Kaders voor -onderwerp-" , en de formele leidinggevende van die club moet er een paar dagen insteken, maar dan kan zo'n inhoudsdeskundige wel meters maken. Hebben we eerder laten doen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan zo'n zzp'er dan wel daadwerkelijk meteen een stukje last overnemen, of heb je daardoor de eerste periode juist alleen maar meer werk?
Hier zit er een vergelijkbare periode aan te komen, reden dat ik er ook even een beetje doorheen zit. We zitten nu met 5, maar de laatste die we hebben aangenomen, valt na twee weken al enorm tegen. Die moeten we weg gaan sturen. Een van m'n leuke collega's heeft volgende haar laatste week. En van een ander weet ik dat ze overmorgen een contract ergens anders gaat tekenen. Dus dan zijn m'n leukste collega's weg en zit ik weer in de ellende.
Oh, dat scheelt wel. Dan kun je er in ieder geval wel snel profijt van hebben. En herkenbaar wel de moeite met vernieuwende ideeën soms.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik isoleer dan heel concreet een aantal trajecten, moet zelf een documentje schrijven "Kaders voor -onderwerp-" , en de formele leidinggevende van die club moet er een paar dagen insteken, maar dan kan zo'n inhoudsdeskundige wel meters maken. Hebben we eerder laten doen.
Uitdaging is of die externe ook goed is in het de zittende beheerders "meekrijgen". De vorige was dat dan net weer niet... die kwam met briljant advies, maar het was zodanig vernieuwend dat de (veelal al 20+ jaar in dienst zijnde) beheerders het gewoon niet erkenden als een nieuw in te slaan weg...
Hier ook veel verloop, alleen dan omdat de kindjeskwekerij enorm succesvol bleek tijdens corona. Hele rits zwangeren waarvan er ook een aantal stoppen met werken.
Buigen is niet erg, zolang je de vloeigrens maar niet bereiktquote:Op woensdag 23 maart 2022 07:50 schreef Blues het volgende:
Buigen klinkt al minder goed dan 'meebewegen'
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buigen is niet erg, zolang je de vloeigrens maar niet bereikt
Of gaat dit niet over staal? De vloeigrens is wanneer vervorming niet meer elastische (oftewel blijvend) is
Ik vond 50 al veelquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gekkies
Ik ben erachter dat 200 tulpen best veel is![]()
Straks wat bossen naar mijn ouders brengen, vanavond vriendin ermee verrassen, morgen bosje mee voor kantoor en als ze nog presentabel zijn is het vrijdag ook een leuk verjaardagskadootje voor peettante. Naast het etentje wat we nog gaan doen.
It was an offer I couldn’t refusequote:Op woensdag 23 maart 2022 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond 50 al veelWoah, 200! Wel gaaf, zoveel bloemen
Je bent aardig aan het uitdelenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gekkies
Ik ben erachter dat 200 tulpen best veel is![]()
Straks wat bossen naar mijn ouders brengen, vanavond vriendin ermee verrassen, morgen bosje mee voor kantoor en als ze nog presentabel zijn is het vrijdag ook een leuk verjaardagskadootje voor peettante. Naast het etentje wat we nog gaan doen.
Taart ontbijt!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent aardig aan het uitdelen
We hebben vanmorgen ontbeten met jouw taarterg lekker.
Ik kan het iedereen aanradenquote:
Vlaaiquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je bent aardig aan het uitdelen
We hebben vanmorgen ontbeten met jouw taarterg lekker.
Uitnodigingquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Las het gisteren van die Braun. Heb nog gekeken of het de USA Speld was maar helaas.
200 tulpendaar heb je inderdaad veel bestemmingen voor nodig. welke kleuren zijn het?
En net uitnodiging gekregen voor een soll. gesprek bij NLtraining (taalschool). Niet meer verwacht en dan toch nog
Oops Brabantse hequote:Op woensdag 23 maart 2022 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vlaai![]()
Fijn dat hij smaakt, ik heb vandaag ook gekeurd![]()
Veel plezier met de mormonen
Dat zijn goede kleuren ;-)quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitnodiging![]()
Ik heb 50 geel, 50 paars, en twee keer 50 die meer naar geelrood gaan.
Ik heb het wel eens gebruikt in bami en gekregen in een variatie op Duivelse Kip. Maar vond de structuur niet fijn.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat zouden jullie maken met van die vegetarische kipstukjes?
Van deze dus:
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit eerder gehad, gekocht laatst, voor n euro.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gebruikt in bami en gekregen in een variatie op Duivelse Kip. Maar vond de structuur niet fijn.
Hm. Heb je 1 van die twee ook gegeten, met kipstuckjes?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:41 schreef AnneX het volgende:
Dit: https://www.ah.nl/allerha(...)-pulled-vega-stukjes
Of dat: https://www.hellofresh.nl(...)c5b9f72244418e328b15
In plaats van kip maar wel altijd in iets waar het echt ergens doorheen zit. Een curry of pasta ofzo. Dan kan het best voor kip doorgaan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit eerder gehad, gekocht laatst, voor n euro.
De hello fresh recepten heb ik wel gegeten met kipstuckjes, ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Heb je 1 van die twee ook gegeten, met kipstuckjes?
Hoe voel jij je nu? Weer een stapje beter?quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:45 schreef AnneX het volgende:
Hé Kaatje1 een sollicitatiealsnog. Iedereen beter.
Vanmiddag even in het middagzonnetje met buurvrouw gekletst.
En genoten van de jongetjes aan het voetballen. Allemaal jongetjes!
Leuk om tulpen uit de delen Cat![]()
Het theater heeft een benefietavond met artiesten en een veiling van schilderijen en juwelen.
Heb ik ook voorgesteld, dat als zij een sponsor hebben voor bloemen voor de artiesten, dan snijdt het mes aan vele kanten.
Ja, zoiets was ik ook wel van plan. Ik overweeg thaise currysoep.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In plaats van kip maar wel altijd in iets waar het echt ergens doorheen zit. Een curry of pasta ofzo. Dan kan het best voor kip doorgaan.
https://www.hellofresh.nl(...)245ad39d5d3f435f3356quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Heb je 1 van die twee ook gegeten, met kipstuckjes?
Daarin kan zoiets prima.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets was ik ook wel van plan. Ik overweeg thaise currysoep.
Dees https://www.halfbakedharv(...)chicken-and-noodles/
Mensch….voor mij is het Pinksteren…ik ben herrezen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe voel jij je nu? Weer een stapje beter?
Miso pastasaladequote:Op woensdag 23 maart 2022 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat zouden jullie maken met van die vegetarische kipstukjes?
Van deze dus:
[ afbeelding ]
wauwquote:Op woensdag 23 maart 2022 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mensch….voor mij is het Pinksteren…ik ben herrezen.![]()
Een aanvullende puf met andere uitwerking op de doorgerookte longen en hoppa![]()
Morgen heb ik zelfs de sportschool op het programma staan.😎
Ik ga ze wel koud proeven ook.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gekke van die “kip”stukjes vind ik vooral dat ik het koud lekker vond ook qua structuur maar warm echt heel erg smerig.
Ik heb je eerder gehoord over misopastasalade, heb je daar ee nrecept van?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb je eerder gehoord over misopastasalade, heb je daar ee nrecept van?
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://iamafoodblog.com/miso-pasta-salad-recipe/. Ik maak 'm met vega-kipstukjes.
Oh muts.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:12 schreef Myraela het volgende:
. Bij een ander departement zit dezelfde functie 2 schalen hoger. Maar ik was weer te loyaal en hecht teveel belang aan de fijne sfeer. Maar nu gaat zij daarheen, valt de gezellige sfeer ook wel weer tegen en zit ik nog altijd 2 schalen lager. Het was weer een wijze les.
Ik las vandaag dat de natuur iig ernstig pro choice is, en diverse dieren (waaronder primaten) aborteren als het krijgen van dit specifieke kind niet opportuun is.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Naast bepalen of je lichaam wel of niet een kind gaat baren, zouden ze het liefst dus ook weer bepalen met wie je wel of niet mag trouwen? Like whut?!
Als het maar geen kroezjele was.quote:
I know.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:14 schreef Vanyel het volgende:
Oh muts.
1 vacature daar of meer te verwachten?
Wat goed!quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
MensenDit is zo tof
Mini had een presentatie over Willem van Oranje. G en ik hadden een beetje onze twijfels over de voorbereiding maar hij ging naar school met een powerpoint, een kaart met de afbeelding van WvO en een tshirt met WvO wat we zondag bij het militair museum scoorden.
We verwachtten een 7 of zo; komt-ie thuis met een 9. Beste van de klas tot op heden. Vorig jaar ook al. Echt een dikke
Ik herinner de 100 hamsters van een vriendin (er liep iets uit de hand met mannetje en vrouwtje hamster) die op een gegeven moment maar de jongen gingen opeten omdat het er wel een beetje veel werden. Ook een soort abortus. Na geboorte.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik las vandaag dat de natuur iig ernstig pro choice is, en diverse dieren (waaronder primaten) aborteren als het krijgen van dit specifieke kind niet opportuun is.
Als ze echt allemaal moeilijk gaan doen, kunnen we beter maar gewoon weer apen worden. Die zijn slimmer.
Dat hebben konijnen dan toch netter geregeld.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner de 100 hamsters van een vriendin (er liep iets uit de hand met mannetje en vrouwtje hamster) die op een gegeven moment maar de jongen gingen opeten omdat het er wel een beetje veel werden. Ook een soort abortus. Na geboorte.
Dat deed een of andere dierentuinpanda dus ook. Zich niks aantrekkend van de miljoenen in de wereld die op de geboorte zaten te wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hebben konijnen dan toch netter geregeld.
Die fokken wel bij de beesten af, maar als de jongen ongewenst zijn dan neemt de voedster ze gewoon weer 'op', ze worden niet geboren.
Dat wist ik dan weer niet. Wel dat voedsters een ovulatie krijgen zodra ze gedekt worden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Die fokken wel bij de beesten af, maar als de jongen ongewenst zijn dan neemt de voedster ze gewoon weer 'op', ze worden niet geboren.
Ik ben wel benieuwd hoe dat eigenlijk werktquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef sigme het volgende:
Dat wist ik niet eens. Best gaaf.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:11 schreef sigme het volgende:
Maar daar is helaas gewoon iets mis gegaan. Niet dat je al te veel kinderen hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij mijn tweede zwangerschap was op de echo ook nog een extra vruchtzakje te zien, waar dus even een vruchtje in gezeten heeft. Vruchtzakje was tot 20 weken echo te zien, daarna was het ook geabsorbeerd door mijn lichaam...
Nee, dat klopt. Maar het materiaal is wel weer geabsorbeerd door mijn lichaam..quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar daar is helaas gewoon iets mis gegaan. Niet dat je al te veel kinderen hebt.
Hub ich auch! Met sjoemquote:
Kouwe sjoederquote:
En over die this uit heb ik ooit een stukje gelezen waarin iemand onderzocht waarom dat ding zo heette. Fabrikant wist het niet, uiteindelijk kwam hij bij iemand uit die In Het Begin Der Tijden bij de naamgeving betrokken was en het uitlegde (uiteraard weet ik de uitleg niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Een wat luchtiger plaatje waar ik van moest grinniken
[ afbeelding ]
(triscuits is blijkbaar de merknaam van een soort cracker)
Wat leuk om te lezen. Dat krijg je niet verzonnenquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En over die this uit heb ik ooit een stukje gelezen waarin iemand onderzocht waarom dat ding zo heette. Fabrikant wist het niet, uiteindelijk kwam hij bij iemand uit die In Het Begin Der Tijden bij de naamgeving betrokken was en het uitlegde (uiteraard weet ik de uitleg niet meer). En toen ging bij de fabrikant ook een lichtje op
Edit: o ja! ElecTRIcity biscuit!
https://twitter.com/sageboggs/status/1242968530250870786
Kijk dat horen we graagquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
*burp*
Dat was een prima verjaardagsetentje. Hapjesavond dus via vis trio naar carpaccio naar biefstukpuntjes naar tongfilet naar groenteloempiaatjes naar mangosorbet naar Italiaans ijs![]()
Vriendin was blij met de tulpen en de biertjes. @:sarabi er komt waarschijnlijk nog een bestelling aan
Kan je wel naar je concertquote:Op donderdag 24 maart 2022 07:47 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwste excuus hier is gevonden hoor: "project is later want we wachten op materiaal uit Oekraine" ...
Iedere revolutie vreet haar kinderen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:54 schreef derLudolf het volgende:
Een blanke met dreadlocks mag ook niet meer?
https://www.ndr.de/nachri(...)onjamaltzahn100.html
Volgens die logica zou een Papoea hier geen spijkerbroek mogen dragen, maar wel een peniskoker?
Ik zag laatst, voor het eerst denk ik, een heel mooi meisje met hele mooie dreadsquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
TBF witte mensen dreads zijn doorgaans een stinkende gruwel
Maar waren ze ook schoon?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag laatst, voor het eerst denk ik, een heel mooi meisje met hele mooie dreads
Da's "die ene foto" toch?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Dusdanig dat ik vorige week, toen een vriendinnetje me 3 vlechtjes wilde maken, daar een opmerking over maakte.
Ik had wel 3 vlechtjes en ik was sexy as shit.
Ah die kwam even de boel uitkoken?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar waren ze ook schoon?
Ik was laatst in de sauna en wist niet hoe snel ik uit het bubbelbad moest springen omdat er zo'n walgbos in ging stappen, gatverdegatver
Bubbelbouillon maken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah die kwam even de boel uitkoken?
Weet niet, was shit as dronken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar waren ze ook schoon?
Ik was laatst in de sauna en wist niet hoe snel ik uit het bubbelbad moest springen omdat er zo'n walgbos in ging stappen, gatverdegatver
Absoluut.quote:
Da's nergens voor nodig, dat eerste.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben daar niet altijd zo vol vertrouwen over maar dit stond me best wel goed.
Mja, working on it.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig, dat eerste.
Oh men, zin in.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef fietsie het volgende:
Wie gaat er morgen Internationale Wafeldag vieren?
[ afbeelding ]
Oh! Mn nieuwe wafel ijzer uitproberen!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.gastromium.com/raspberry-champagne-waffles-veganquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh! Mn nieuwe wafel ijzer uitproberen!!!
goed idee!quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef fietsie het volgende:
De bedenker van het gifje is overleden....
https://tweakers.net/nieu(...)jarige-leeftijd.html
quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:35 schreef fietsie het volgende:
De bedenker van het gifje is overleden....
https://tweakers.net/nieu(...)jarige-leeftijd.html
Ik denk dat je je een beetje moet inlezen over cultural appropriation en vooral ook de geschiedenis achter de (ook vaak verboden) haarddracht van mensen van kleur. Dan zal je zien dat die laatste opmerking wel echt overtrokken/misplaatst is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:54 schreef derLudolf het volgende:
Een blanke met dreadlocks mag ook niet meer?
https://www.ndr.de/nachri(...)onjamaltzahn100.html
Volgens die logica zou een Papoea hier geen spijkerbroek mogen dragen, maar wel een peniskoker?
Ik vond het wel teleurstellend dat er niet live teruggezwaaid werd hoorquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen overigens![]()
(Ik ben gewoon vrolijk en zit niet briesend achter mijn toetsenbord, mocht die laatste reactie gelijk zo stemmig in mineur overkomen. Zo is 'ie niet bedoeld)
Zo eens aankleden, beetje opruimen en daarna richting...de meubelboulevard. Eens ideeën opdoen. En wat verhuisdozen halen. Moet toch ergens beginnen.
Wanneer was je hier ook alweer op doortocht?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond het wel teleurstellend dat er niet live teruggezwaaid werd hoor
Zondag, 2xquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wanneer was je hier ook alweer op doortocht?
Hij heb het ook niet makkelijk Candaasje... (Vanaf 1.40)quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je een beetje moet inlezen over cultural appropriation en vooral ook de geschiedenis achter de (ook vaak verboden) haarddracht van mensen van kleur. Dan zal je zien dat die laatste opmerking wel echt overtrokken/misplaatst is.
Het is heel makkelijk oordelen vanuit een bevoorrechtte positie zoals velen van ons hier hebben. En ik zal niet beweren dat ik soms ook wel eens - ook in mijn onwetendheid - denk of dacht: 'nou nou, stel je niet zo aan...we vinden het leuk wat je draagt/lekker wat je kookt'/etc. leuk toch dat we het overnemen? Het is een eerbetoon!'
Maar de oorzaak van de woede ligt vaak echt veel dieper en heeft vaker wel dan niet te maken met onderdrukking en de strijd om vrijheid.
(Ik heb het topic over die rel verder niet gelezen. En ik zal echt niet beweren dat ik vind dat anderen wel of geen dreads mogen dragen. Ik ben niet diegene om daarover te oordelen. Maar ik reageer dus even puur op de reactie hier in dit topic)
Oh, dan sliep ik nog...maar .. 's avonds had ik wel even kunnen zwaaien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zondag, 2x![]()
1x keurig kerkse tijd, terug 12 uur later
*gniffel* Langslapertquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dan sliep ik nog...maar .. 's avonds had ik wel even kunnen zwaaien.
/asocialetrut
Meestal kijk ik wel en nou net deze keer niet. Dank (geweldig mens is zij)quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij heb het ook niet makkelijk Candaasje... (Vanaf 1.40)
Ik moest zaterdag tot laat werkenquote:
Ik kijk eigenlijk nooit, kreeg deze ook in een groepapp doorgestuurd. Ik vind Soundos steeds leuker worden de laatste paar jaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Meestal kijk ik wel en nou net deze keer niet. Dank (geweldig mens is zij)
SPOILER: Op sommige werkplekken soort van NSFW, geen nudityOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ja geweldigquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:28 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Ik begin eindelijk weer een beetje op te knappen.
@:Sarabi Hoe was BoM?
Da's minder als mijn huiskamer en keuken bij elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw.. voor 37 vierkante meter
Booh. Wat erg. Nu zit ik in de keuken rond te kijken 30 m2= 25% van het huis.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)2-vondelstraat-42-g/
Maar dan heb je wel radio in de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks in de tuin wat dooie stengels verwijderen.
En!! de bijen vliegen na hun lange winterslaap.
Met een netje over het bijenhotel door de winter om te zorgen, dat vogels de rietjes met larven niet leeg eten.
Kaatje, wanneer is het solli gesprek en het is vermoedelijk persoonlijk?
Terechte mopper!quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even mopperen.
Dat je gevraagd wordt een nieuw systeem te testen, leuk!
Dat daar een paar zaken in zitten die aangepast moeten worden voor de live gang, anders is het niet werkbaar.
Wat ik op diverse manieren, in diverse gremia, met onderbouwing, heb gecommuniceerd en goed werd ontvangen, top!
Drie keer raden hoe de live versie eruit ziet![]()
Aangezien de groepsapp met collega’s ontploft met vragen waarom het nu niet werkbaar is, denk ik dat mijn advies best hout sneed.
Het schijnt een beleidsbeslissing te zijn… ik had die uren die ik in het testen stak een stuk nuttiger kunnen besteden, als ze er toch niks mee doen
Dus ik doe nu niks met het systeem![]()
![]()
En die tijd gestoken in een mail aan de beleidsmakers met bovenstaande observaties.
Oh als Jaina, wat gaafquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:10 schreef fietsie het volgende:
@:Isabeau Jamie Lee Curtis () doet geloofik met je mee met WoW
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-bruiloft-dochter
Die radio is wel doorslaggevend voor de prijs, denk ik, ja. De locatie is bijzaak.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, goeie herinnering.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:13 schreef Isabeau het volgende:
AnneX wat zijn je nagels mooi strak gelaktIk kreeg ooit te horen dat het wel 24 uur kon duren voor zeecht goed droog zijn, dus nu kan je 24 uur geen huishoudelijke klusjes en zo doen
Jep, hier ookquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's minder als mijn huiskamer en keuken bij elkaar
quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Heee Men, zis is Emsterdemquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Dat mensen dat uit willen geven daarvoor, ongelooflijk.
Wonen op een "mooie" locatie. Ik moet er niet aan denken, zo krap en daar. Maar er zullen vast mensen voor in de rij staanquote:Op donderdag 24 maart 2022 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Dat mensen dat uit willen geven daarvoor, ongelooflijk.
Ik zeg dan wel eens, ik begin mensen als Stalin zo goed te begrijpen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:17 schreef AnneX het volgende:
Avontuur hoor: chatten met Ziggo medewerker.
Wauw, wat een waardeloze makelaar.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Sleutel![]()
Kapotmoe van alle indrukken. Weinig gedaan verder. Vriendje moest na een uurtje al naar werk en komt morgen avond pas terug.![]()
Voelt wel raar zo.
Maar wat een fijne tuin met dit weer.![]()
Wel veel kraaien in de bomen naast ons,
Felies! En sterkte met de kraaien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Sleutel![]()
Kapotmoe van alle indrukken. Weinig gedaan verder. Vriendje moest na een uurtje al naar werk en komt morgen avond pas terug.![]()
Voelt wel raar zo.
Maar wat een fijne tuin met dit weer.![]()
Wel veel kraaien in de bomen naast ons,
Pff ik moet de podotherapeut ook nog bellenquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:55 schreef borisz het volgende:
RIP Spaargeld deze maand. Maar ja het is voor het goede doel. De zooltjes zijn 260 euro, nou ja kan ik weer 2 jaar meer vooruit.
Gefeliciteerd GCJoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |