abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:27:51 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204130319
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204130401
Je kunt niet zomaar een 2e paspoort aanvragen. Zijn flink wat extra handtekeningen voor nodig, en een verklaring waarom het noodzakelijk is (veel reizen in combinatie met visa aanvragen, reizen naar midden oosten want dan kom je bepaalde landen niet in)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:36:22 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_204130402
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:41:46 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204130451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:36 schreef z80 het volgende:

[..]
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.

Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
pi_204130499
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen? O-)
pi_204130548
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen? O-)
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?

Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote ;)

Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:50:48 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_204130554
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.

Ook dat is een mogelijkheid. Zo zijn of waren er nog een paar uitzonderingen.
pi_204130578
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En ook meteen de quote van cgjoel denk ik?

Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote ;)

Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Ohja graag! :)

Nouja weet je, ik vind het niet erg om advies in te winnen, en daar netjes voor te betalen en te kijken wat voor ons ook wel een beetje gunstig is. Wij betalen onze financieel adviseur ook meer dan genoeg, maar die komen wel iets zuiverder over. De makelaar van het nieuwe huis ook, ik heb hem nog niet kunnen betrappen op rare dealtjes/opmerkingen zoals bij deze twee hier wel :') Ik ga daar echt heel slecht op merk ik. Allergiezone tot en met :D
pi_204130767
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouw :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend _O_

Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd :')

en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn. :P

Nu popquiz op radio 2. ^O^
pi_204130813
@Candaasje ik heb hier weinig over te zeggen behalve dat het erg ingewikkeld klinkt. :*
pi_204130933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend _O_

Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd :')

en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn. :P

Sensatie! Enig idee waarom dat was?
pi_204130990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sensatie! Enig idee waarom dat was?
We denken dat het een oefening was.

Ik heb het oude collega's gevraagd en ze hebben dit nog nooit eerder gezien. We waren er een beetje beduusd van.
pi_204131153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER

Dat zijn wel de leukere gebeurtenissen :D

Oh en ingewikkeldheid valt an sich mee. Ten minste, we laten iemand anders dus de ingewikkelde zaken regelen. Wij rennen vooral achter taxateurs, makelaars, enzo aan :P
pi_204131160
Spanning en sensaaasie Tele :o

Wij zitten niet echt in de buurt van het helidek met onze poli, maar je hoort het gewoon zo goed als zo'n ding landt :o
pi_204131519
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.

En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ik :') Bij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.

Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,

Etc :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204131590
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.

En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ik :') Bij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.

Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.

En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen :D (na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
pi_204131619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen :D (na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
Ik kreeg te horen dat ik een boete zou krijgen/extra moest betalen, maar na het doen van de aangifte en dat inleveren heb ik geen boete gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204132255
24 punten voor de Nationale Radio 2 Popquiz.
B zit een eindje verderop 46 punten te hebben. Ik wijt het aan dat hij meer van de jaren 90 meegemaakt heeft dan ik. Ik scoorde 2 (van de minstens 20) punten bij de jaren 90 ronde. :')
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:10:08 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204132561
Truste
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 23:23:12 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204133351
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?

Oeps!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 23:25:10 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204133360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom heb ik al 3 jaar een verlopen id in mijn portemonnee :')
pi_204134570
Goedemorgen!
Mijn lief is weer op pad dus ik slaap in de thuiskampeertent. Zojuist appte lief dat hij klaar was met het werk en nu gast slapen. Dus wissel van de wacht: ik sta op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 07:26:54 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204134662
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
:s)

Mogge :W
Aan de wandel vandaag. Ruigoord - Sloterplas via Halfweg en de Lutkemeerpolder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:09:46 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204135147
Goede morgen!

Wij chillen nog even in bed

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204135167
Mogge!
Ahh een wokkelpoes.

Wandel ze @borisz

Pfff ben doodmoe wakker geworden. Zo raar gedroomd. Ik was in een kleine woonkamer (wel van mij maar niet waar ik woon), waar ook een keuken was en mijn bed en er kwamen 30 mensen op bezoek, geen idee wie het waren, maar ze moesten allemaal koffie en thee en cola. En ze bleven maar roepen om meer koffie
pi_204135195
Klinkt druk Kaatje :D

Ochtend! Slaap was op, dus nu ook even chillen met katten op de bank. Dadelijk naar mijn ouders, een uitnodiging voor hun gouden huwelijk in elkaar draaien.
En dan (via de MacDo) naar mijn zwemmaatje die met een nieuwe heup thuis zit. En gek is op kip9 en ijskoffie maar dat nu niet zelf kan halen :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 11:55:18 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204136641
Leuk, iemand heeft me gevraagd om aan het eind van de middag mee te helpen met een wildtelling. Had me erg interessant geleken, zeker omdat ik nu wel eens sporen of holen tegenkom en me dan afvraag van welk dier ze zijn.

Maar ik ga al naar een theatervoorstelling in Zwolle (Hellig Hendrik) vanavond dus dat wordt hem niet.
pi_204137039
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 11:55 schreef derLudolf het volgende:
Leuk, iemand heeft me gevraagd om aan het eind van de middag mee te helpen met een wildtelling. Had me erg interessant geleken, zeker omdat ik nu wel eens sporen of holen tegenkom en me dan afvraag van welk dier ze zijn.

Maar ik ga al naar een theatervoorstelling in Zwolle (Hellig Hendrik) vanavond dus dat wordt hem niet.
Jammer ja, lijkt me ook erg leuk!
pi_204137043
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ahh een wokkelpoes.

Wandel ze @:Borisz

Pfff ben doodmoe wakker geworden. Zo raar gedroomd. Ik was in een kleine woonkamer (wel van mij maar niet waar ik woon), waar ook een keuken was en mijn bed en er kwamen 30 mensen op bezoek, geen idee wie het waren, maar ze moesten allemaal koffie en thee en cola. En ze bleven maar roepen om meer koffie
Je droomt raakt je toekomstige vrijwilligerswerk aan w.s. ;)
pi_204137069
Wasje draait, beddengoed hangt buiten, kaartjes en lange brief met foto's geschreven voor naar Australië die ik zo ga posten met een fietstochtje langs allemaal winkels.
Einde dagboek.
*O*
pi_204137074
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Goede morgen!

Wij chillen nog even in bed

[ afbeelding ]
Awww O+
pi_204137084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:52 schreef Tele6 het volgende:
24 punten voor de Nationale Radio 2 Popquiz.
B zit een eindje verderop 46 punten te hebben. Ik wijt het aan dat hij meer van de jaren 90 meegemaakt heeft dan ik. Ik scoorde 2 (van de minstens 20) punten bij de jaren 90 ronde. :')
Oh ik ben m vergeten, had ook wel mee willen doen!
pi_204137185
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ahh een wokkelpoes. 😂

Wandel ze @:Borisz

Wat Blues zegt: de geest voorbereiden op het komende werk.

Straks een buurt Snertdag met soep met directe buren. Dat wordt zo veel te eten, dat ik wel een bloemetje meeneem voor de gastvrouw en voor de soepen buurvrouw.
En ¤¤ voor in de pot.

Goed dagboek @Blues.

Verder doe ik een poging tot dm. En het lukt niet, want dm verzendt niet. ~O>
Gebeurt mij vaker.
pi_204137408
M'n nieuwe sidetable is al bezorgd en in het echt nog mooier. O+ En nu weer netjes in de doos wachten tot het nieuwe huis. :D
pi_204137418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef Myraela het volgende:
M'n nieuwe sidetable is al bezorgd en in het echt nog mooier. O+ En nu weer netjes in de doos wachten tot het nieuwe huis. :D
Lukt je dat???
  zaterdag 19 maart 2022 @ 13:17:24 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204137420
Hier om de omgeving bij iedere carwash waar ik langs ben gekomen vanmorgen een vette file; allemaal saharaplakspul eraf laten wassen...
Ik heb maar even de ramen handmatig gedaan..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204137421
En ik voel me een beetje schuldig omdat ik blij ben dat de visite van morgen heeft afgezegd. Maar nu heb ik lekker tijd over om te rommelen en daar heb ik zin in. O+ Verder met wat dingen voor de bruiloft maken.
pi_204137443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Lukt je dat???
Zeker! :D Ik begin al een kleine verzameling aan te leggen. Ik heb ook al buitenlampen gekocht, de staande klok en een groot wandkleed. Ik heb wel een lijstje gemaakt met alle dingen die ik al heb gekocht, voordat ik het straks vergeten ben. :D
pi_204137444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:
Hier om de omgeving bij iedere carwash waar ik langs ben gekomen vanmorgen een vette file; allemaal saharaplakspul eraf laten wassen...
Ja, dat zag ik net in Rotterdam inderdaad ook. Overal dikke file voor de wasstraat. :D
pi_204137516
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:19 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zeker! :D Ik begin al een kleine verzameling aan te leggen. Ik heb ook al buitenlampen gekocht, de staande klok en een groot wandkleed. Ik heb wel een lijstje gemaakt met alle dingen die ik al heb gekocht, voordat ik het straks vergeten ben. :D
Wat knap. Heb je al enig idee wanneer de oplevering is?
pi_204137621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat knap. Heb je al enig idee wanneer de oplevering is?
Moet eerlijk toegeven dat ik ook niet voor alles hier ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook gewoon extra tof als het straks nog helemaal mooi en nieuw is. O+

De verwachting is dat we eind van deze zomer kunnen starten met bouwen, en dan eind volgend jaar of net begin 2024 is nu de verwachte oplevering. Maar we wachten op dit moment nog op de hoera brief, dan is het project definitief.

Alles lijkt wel goed te gaan, ze starten volgende week ook met de verkoop van fase 2. Wat ons wel extra blij maakt dat we nu al ingeloot waren. Want ze hebben de prijzen weer flink verhoogd. Wij hebben 3 maanden geleden gekocht, en precies hetzelfde huis is in fase 2 63.000 euro duurder. Dat zouden wij niet meer kunnen/willen betalen.
pi_204137656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Moet eerlijk toegeven dat ik ook niet voor alles hier ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook gewoon extra tof als het straks nog helemaal mooi en nieuw is. O+

De verwachting is dat we eind van deze zomer kunnen starten met bouwen, en dan eind volgend jaar of net begin 2024 is nu de verwachte oplevering. Maar we wachten op dit moment nog op de hoera brief, dan is het project definitief.

Alles lijkt wel goed te gaan, ze starten volgende week ook met de verkoop van fase 2. Wat ons wel extra blij maakt dat we nu al ingeloot waren. Want ze hebben de prijzen weer flink verhoogd. Wij hebben 3 maanden geleden gekocht, en precies hetzelfde huis is in fase 2 63.000 euro duurder. Dat zouden wij niet meer kunnen/willen betalen.
Zo zeg, da's een flinke verhoging.
Gebouw waar ik woon werd ook indertijd verkocht, en de bedoeling was dat een identiek gebouw iets verderop in de verhuur zou gaan. Maar omdat dit zo weg was hebben ze die appartementen ook verkocht. 2 maanden later was de goedkoopste ook 20.000 gulden duurder. Enige verschil, een deur van de slaapkamer naar het balkon.
pi_204137736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, da's een flinke verhoging.
Gebouw waar ik woon werd ook indertijd verkocht, en de bedoeling was dat een identiek gebouw iets verderop in de verhuur zou gaan. Maar omdat dit zo weg was hebben ze die appartementen ook verkocht. 2 maanden later was de goedkoopste ook 20.000 gulden duurder. Enige verschil, een deur van de slaapkamer naar het balkon.
Pff, dat is in die tijd ook een enorme stijging geweest. Ik begrijp er zelf bijzonder weinig van waarom het weer zoveel duurder moet. Maarja, zolang er genoeg mensen zijn die het ervoor willen betalen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 13:53:26 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204137859
Dat was fijn O+
16km. Leuke route. Osdorp kan ook verrassend zijn :Y.
Ook goed voor moeders om even alles er even uit te lopen :s .
pi_204137942
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:
Blij met onze garage *O*
pi_204137990
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef borisz het volgende:
Dat was fijn O+
16km. Leuke route. Osdorp kan ook verrassend zijn :Y.
Ook goed voor moeders om even alles er even uit te lopen :s .
Leuke foto's! Met ooievaar😍 Gaat t niet zo goed met moeders?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 14:13:14 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204138075
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuke foto's! Met ooievaar😍 Gaat t niet zo goed met moeders?
De zorg voor oma in combinatie met werk :)
pi_204138166
Wij tuinieren O+
Ik composteer van alles, poot aardappels en plant spinazie, erwten en peulen. J zorgt (met wat hulp van mij) voor het verwerken van alle houtsnippers die gisteren uit de hakselaar zijn gekomen. Het ziet er gelijk leuker uit daar waar snippers liggen.

Nu gaan we bonenstaken maken van takken uit de tuin.

Tuinieren O+
Spoilers!
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 14:37:36 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204138238
Ik heb gras gemaaid, kunst- en kippenmest gestrooid. Sjalotten en uien geplant.

Straks nog even zwavel op de fruitbomen doen en de slaplantjes planten.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 14:40:08 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204138248
Tevens, ik wil mijn vis-kist/kruk verkopen om vervolgens een compacter stoeltje met in hoogte verstelbare poten aan te schaffen.

Maar ik heb geen zin alle zooi uit de schuur te halen zodat ik hem op de foto kan zetten :')
pi_204138252
Ik heb gepoetst en 2.5 week aan was gedaan. Dat paste nét in de wasserettemachines die we in dit gebouw hebben. Zoveel sokken ;(
Nu hoef ik de komende 2 weken helemaal niks meer te poetsen of wassen 8-) misschien een keer met een stofzuiger zwaaien en dat is het wel. *G*
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 14:43:14 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204138267
FC Emmen verlengt het contract als shirt sponsor met Easytoys en om dat te vieren verkopen ze roze FC Emmen met Easytoys logo en de opbrengst gaat naar een of ander goed doel.

De website lag na tien minuten al plat :o
  zaterdag 19 maart 2022 @ 14:50:37 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204138315
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gras gemaaid, kunst- en kippenmest gestrooid. Sjalotten en uien geplant.

Straks nog even zwavel op de fruitbomen doen en de slaplantjes planten.
Waarom doe je dat op de fruitbomen?

Net wat dingen voorgezaaid maar kan niet wachten tot we volgende week in de tuin aan de slag kunnen *O*
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 14:55:34 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204138354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waarom doe je dat op de fruitbomen?

Net wat dingen voorgezaaid maar kan niet wachten tot we volgende week in de tuin aan de slag kunnen *O*
Tegen diverse schimmelziekten.
pi_204138383
Goedemiddag :W

2 uitnodigingen gehad om op bierfestivals te staan *O* nog nooit gedaan dus wel even uitzoeken hoe en wat allemaal.
pi_204138389
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij tuinieren O+
Ik composteer van alles, poot aardappels en plant spinazie, erwten en peulen. J zorgt (met wat hulp van mij) voor het verwerken van alle houtsnippers die gisteren uit de hakselaar zijn gekomen. Het ziet er gelijk leuker uit daar waar snippers liggen.

Tuinieren O+
O+ ik vond bij het tuinieren een winterslapend egeltje in m'n stadstuin O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 15:14:29 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204138454
Ik licht een schuurmachine om mn salon tafel nu ECHT eens te schuren :7

Tevens het kanaal gevonden waarop F1 te zien is hier O+ kijken of ik @Kreator kan spotten
  zaterdag 19 maart 2022 @ 15:17:27 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204138474
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tegen diverse schimmelziekten.
Ok, goed om te weten
  zaterdag 19 maart 2022 @ 15:18:32 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204138481
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:

2 uitnodigingen gehad om op bierfestivals te staan *O* nog nooit gedaan dus wel even uitzoeken hoe en wat allemaal.
Leuk! Waar? *O*
pi_204138512
quote:

Leuk ^O^

Ik heb kipkerrie in de slowcooker gemikt en zit al 2 uur bij een zwembad waar het zo f*cking warm is dat ik in slaap val :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204138544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk! Waar? *O*
Tilburg en Oss :)

Wel jammer dat de andere bieren zo snel uitverkocht waren want was leuk geweest als we meer konden schenken.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 15:30:21 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204138555
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Tilburg en Oss :)

Wel jammer dat de andere bieren zo snel uitverkocht waren want was leuk geweest als we meer konden schenken.
Ja dat wel inderdaad!
pi_204138574
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+ ik vond bij het tuinieren een winterslapend egeltje in m'n stadstuin O+
Aww O+
Spoilers!
pi_204138587
quote:

Tof!

Ik heb een uitnodiging gekregen om op een boerenmarkt te komen staan maar J kan die dag niet ;(
Spoilers!
pi_204138591
@Sarabi wat leuk en spannend

En anderen zijn goed bezig! Ik zat even op de fiets maar t waait behoorlijk en net, zonder jas, de vuilniszak weggooien was ook niet heel fijn, om de hoek een ijskoude wind, terwijl de balkondeur open staat, daar is het lekker in de zon.

En ik baal een beetje, had een leuke tuinposter gekocht. Omdat die tegen het scherm tussen de buren en mij moet komen (is van kunststof, had ik geen bevestigingsysteem gedaan. Dacht, dubbelzijdig tape, extra sterk moet het wel doen. Dat deed het ook, totdat de zon erop scheen. Tape kan 65 gr. aan, zat ook nog op het scherm, maar de poster was eraf gegaan. Nu maar eens nadenken wat wel kan.
pi_204138619
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Tof!

Ik heb een uitnodiging gekregen om op een boerenmarkt te komen staan maar J kan die dag niet ;(
Dat is jammer -O-
Hebben jullie nu al ooit eens eerder op een markt gestaan?
pi_204138655
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat is jammer -O-
Hebben jullie nu al ooit eens eerder op een markt gestaan?
Nee. In november zou de eerste zijn maar die ging door corona niet door. Dezelfde mensen organiseren in mei dus weer zo'n dag. Maar ja, ik kan dat niet alleen helaas.
Spoilers!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 15:46:41 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204138684
Morgen eerste BBQ van het jaar, met een nog niet helemaal vaststaand aantal deelnemers.
Daarom een variabele voorraad mee :P

- Longhaasjes, om rauw op de kolen te roosteren, onder regie van mn broertje
- 1,5 ribeye aan een stuk, voorgegaard in de sous vide op 54gr voor 3 uurtjes
- Een mooi procureur rolladetje, die nu 10 uur op 60 graden ligt te warmen
- Een bijna-Bresse-kip, (vrij buitenlopend model, opgegroeid in het struikgewas aanpalend aan een bos), in de brine
- Een Griekse salade (al klaar)
- Hasselback aardappeltjes (ga ik zo maken)
- Div zoetigheid, onder regie van mn broertje.

Eea vacuum en gekoeld mee zodat wat niet nodig is gewoon weer terug mee kan.
pi_204138697
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Morgen eerste BBQ van het jaar, met een nog niet helemaal vaststaand aantal deelnemers.
Daarom een variabele voorraad mee :P

- Longhaasjes, om rauw op de kolen te roosteren, onder regie van mn broertje
- 1,5 ribeye aan een stuk, voorgegaard in de sous vide op 54gr voor 3 uurtjes
- Een mooi procureur rolladetje, die nu 10 uur op 60 graden ligt te warmen
- Een bijna-Bresse-kip, (vrij buitenlopend model, opgegroeid in het struikgewas aanpalend aan een bos), in de brine
- Een Griekse salade (al klaar)
- Hasselback aardappeltjes (ga ik zo maken)
- Div zoetigheid, onder regie van mn broertje.

Eea vacuum en gekoeld mee zodat wat niet nodig is gewoon weer terug mee kan.
:9
pi_204138700
Mazzeltje bij de bouwmarkt wanneer de kleur die ik zocht voor een diy-projectje bij de 70% korting verfblikken stond. O+
pi_204138738
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee. In november zou de eerste zijn maar die ging door corona niet door. Dezelfde mensen organiseren in mei dus weer zo'n dag. Maar ja, ik kan dat niet alleen helaas.
Ze komen de volgende keer vast weer bij je terug :)
pi_204139078
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:43 schreef derLudolf het volgende:
FC Emmen verlengt het contract als shirt sponsor met Easytoys en om dat te vieren verkopen ze roze FC Emmen met Easytoys logo en de opbrengst gaat naar een of ander goed doel.

De website lag na tien minuten al plat :o
Easytoys? Wat een gewaagde sponsor voor een voetbalclub.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 16:14:44 #73
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204139168
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij zo progressief was :P

En ja, dat is wel een relletje geweest. Erik Idema is geboren in mijn dorp, veel Idema's hadden een winkel en waren redelijk gelovig.

Het moederbedrijf heet overigens EDC en hij ontkent dat het staat voor "Erik's Dildo Company" :D

Onthoud ik veel willekeurige feitjes? Nee valt wel mee, toch :+
pi_204139247
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij zo progressief was :P
Ik juich het dan ook van harte toe *O* *O*
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 19 maart 2022 @ 16:20:31 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204139286
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:47 schreef Myraela het volgende:
Mazzeltje bij de bouwmarkt wanneer de kleur die ik zocht voor een diy-projectje bij de 70% korting verfblikken stond. O+
Ik hou van die koopjeshoek. O+
Onze huidige voordeur heeft daardoor een prachtige kleur blauw O+
  zaterdag 19 maart 2022 @ 16:39:38 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204139690
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze waren ook sponsor van een dameswielerronde. Met prijzenpakketten voor de top 10.
Dat viel niet overal goed.
pi_204140210
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 16:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik hou van die koopjeshoek. O+
Onze huidige voordeur heeft daardoor een prachtige kleur blauw O+
Ik hou er ook van. O+ Zeker omdat verf gewoon zo duur is. Ik zocht donkergroen, maakte verder niet zoveel uit. Nu heb ik een pot voor maar 7 euro, altijd fijn.
pi_204140235
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij tuinieren O+

Tuinieren O+
Heerlijk!
Wij hebben een deel van de kas gebouwd. Het frame staat nu, volgende stap is het beglazen. Ik heb vooral dingen aangegeven en vastgehouden en dat was ruim voldoende voor mij vandaag.
pi_204140240
* Tele6 heeft een echt beeldscherm voor naast de laptop

Morgen even een hdmi-kabel jatten uit B z'n kabelsoep. ^O^

Wat te doen met het oude scherm? Het doet het nog maar het is OUD. Niet zo oud dat het een toeter heeft van achteren, maar wel oud. Naar de kringloop of naar de stort?
pi_204140250
Waar ik niet van hou is spuitlak. Wat een bende toch altijd. Alles zit onder, ik zit onder en de fles is natuurlijk alweer net iets te vroeg op.

De vorige keer had ik het in de studeerkamer gedaan. Netjes een enorm zeil neergelegd, was alsnog de halve studeerkamer wazig verkleurd. :') Kreeg het gelukkig wel weer schoon. Nu zat ik buiten en waait er natuurlijk allemaal troep in de verf.
pi_204140271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Myraela het volgende:
Waar ik niet van hou is spuitlak. Wat een bende toch altijd. Alles zit onder, ik zit onder en de fles is natuurlijk alweer net iets te vroeg op.

De vorige keer had ik het in de studeerkamer gedaan. Netjes een enorm zeil neergelegd, was alsnog de halve studeerkamer wazig verkleurd. :') Kreeg het gelukkig wel weer schoon. Nu zat ik buiten en waait er natuurlijk allemaal troep in de verf.
Je schijnt daar een tent voor te moeten hebben :Y

wat ben je aan het lakken?
pi_204140289
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Heerlijk!
Wij hebben een deel van de kas gebouwd. Het frame staat nu, volgende stap is het beglazen. Ik heb vooral dingen aangegeven en vastgehouden en dat was ruim voldoende voor mij vandaag.
Hoe voel je je?
pi_204140655
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe voel je je?
Mwah. Niet zo slecht dat ik niks kan, maar ook niet echt geweldig.
pi_204140701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Mwah. Niet zo slecht dat ik niks kan, maar ook niet echt geweldig.
Vervelend, net nu het weer is om van alles en nog wat in de min of meer hoogste versnelling te doen.

Hier staat kippensoep in de instant pot te pruttelen. De test die je eerst moet doen is goed gelukt. Maar om de groenten aan te fruiten moet je dat ding op een bepaalde stand zetten om te verhitten. Alles goed, maar werd maar niet warm. Tja Kaat, knopje start zit er niet voor niets _O-
pi_204140833
Vanmorgen bij ouders een uitnodiging voor hun feest in elkaar gedraaid. Beloond met een visje van de markt :9
Daarna via de Mac door naar ziekenbezoek. Lekker buiten gezeten, maar tegen het eind werd het wel kkkkoud. Dus nu thuis opwarmen onder dekentje O+
pi_204141185
Over 2 weken hebben we een bruiloft in het verre Norg, vraag me nog steeds af hoe ze daar bij komen. Zelf komen ze uit de randstad.

Wij kunnen het meteen combineren met het bier bezorgen in die hoek van het land :D
pi_204141302
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Over 2 weken hebben we een bruiloft in het verre Norg, vraag me nog steeds af hoe ze daar bij komen. Zelf komen ze uit de randstad.

Wij kunnen het meteen combineren met het bier bezorgen in die hoek van het land :D
Da's lang geleden dat ik die plaatsnaam hoorde. Nicht van mijn oma woonde daar en soms moest mijn moeder oma ophalen (in Oldenzaal) en haar dan daar heen brengen zodat de dames konden bijkletsen. Wat had ze daar een bloedhekel aan.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 18:44:16 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204141325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:30 schreef Sarabi het volgende:
het verre Norg,

Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j 't zien van dizze kant

pi_204141345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's lang geleden dat ik die plaatsnaam hoorde. Nicht van mijn oma woonde daar en soms moest mijn moeder oma ophalen (in Oldenzaal) en haar dan daar heen brengen zodat de dames konden bijkletsen. Wat had ze daar een bloedhekel aan.
Awww
Ik kende de plaatsnaam alleen uit deze SC volgens mij had @sigme en @fietsie er ooit over?
pi_204141384
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j 't zien van dizze kant

Maar als iemand uit Norg in de randstad was gaan trouwen was het net zo raar geweest.
pi_204141498
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Je schijnt daar een tent voor te moeten hebben :Y

wat ben je aan het lakken?
Wat blikjes om kaarsen in te maken. En wat antieke grote antieke schilderijen om welkomst/info/whatever borden van te maken.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 18:58:13 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204141507
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Maar als iemand uit Norg in de randstad was gaan trouwen was het net zo raar geweest.
Die trouwen in Italië :+
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:00:34 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_204141536
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:

Wat te doen met het oude scherm? Het doet het nog maar het is OUD. Niet zo oud dat het een toeter heeft van achteren, maar wel oud. Naar de kringloop of naar de stort?
Raam open en bij de rest van de troep achter het gebouw.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 19:02:13 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204141560
Ik heb 10 juni ook een trouwerij in Italië, maar dat is ook van een Italiaan en een Nederlander. Italiaanse familie is groter en accommodatie daar een stuk goedkoper.
pi_204141588
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:02 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb 10 juni ook een trouwerij in Italië, maar dat is ook van een Italiaan en een Nederlander. Italiaanse familie is groter en accommodatie daar een stuk goedkoper.
En je mag er van uitgaan dat het daar dan mooi weer is (als ik denk aan de hoosbuien tijdens de trouwerij van broer/schoonzus op 12 juni, wat erg was dat)
pi_204141685
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
En je mag er van uitgaan dat het daar dan mooi weer is (als ik denk aan de hoosbuien tijdens de trouwerij van broer/schoonzus op 12 juni, wat erg was dat)
Maar nu wel een herinnering van een bijzondere situatie :7 Trouwerijen die smooth verlopen zijn niet zo gedenkwaardig. Alles wat fout gaat geeft herinneringen.
pi_204141733
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maar nu wel een herinnering van een bijzondere situatie :7 Trouwerijen die smooth verlopen zijn niet zo gedenkwaardig. Alles wat fout gaat geeft herinneringen.
Maar die jurk helemaal modderig aan de onderkant en overal spatters (was een eindje lopen van auto naar locatie).
Vond het best wel sneu voor mijn schoonzus
pi_204141879
Omg

quote:
Idaho wants to let people profit from rape
Last year, Texas introduced an extreme abortion law that gave private citizens the right to sue anyone who aided or abetted an abortion for at least $10,000 in “statutory damages”. Since then, a number of Republican-led states have seemingly been in competition to try to come up with even more dystopian legislation. Leading the charge is Idaho, which has just passed a bill that would effectively allow certain family members of a “preborn child” to veto an abortion and sue anyone who aids or abets an abortion for damages starting at $20,000. As Slate reports: “The bill’s sponsor, Republican state Representative Steven Harris, has confirmed that if a rapist has 10 siblings, each can sue for $20,000.” Essentially then, the legislation financially incentivizes rape. And this wasn’t even seen as particularly controversial: the bill was passed in the Idaho House of Representatives in a 51-to-14 vote. The governor is excepted to sign it into a law, and it may go into effect next month.
Bron

Ik voel me Isabeau als ik zoiets post :D
pi_204141960
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Omg
[..]
Bron

:P

Maar het is dan ook wel heel erg omg & dystopian :X
pi_204141970
quote:
Omg
[..]
Bron

Dat die staten niet helemaal leeglopen. Ik moest het een paar keer lezen of ik het goed begreep, want dit gaat mijn verstand te boven.
pi_204142043
Ik kan er ook echt niet bij.
Vanaf nu kan ik dus de geldproblemen van mijn familie oplossen met een verkrachting of anders een paar (om de kansen te spreiden). Wie bedenkt dit?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:45:48 #102
63722 z80
I fink you freaky
pi_204142077
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat die staten niet helemaal leeglopen. Ik moest het een paar keer lezen of ik het goed begreep, want dit gaat mijn verstand te boven.
Idaho is ook bijna leeg. Een paar reservaten, wat nationale parken en heel veel ruimte met niets.
Texas heeft wat grote steden en een dorp Nederland. Maar ook heel veel lege ruimte waar enkel veel rond loopt.
Veel verder leeglopen zal niet heel snel gebeuren.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 19:49:46 #103
63722 z80
I fink you freaky
pi_204142132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan er ook echt niet bij.
Vanaf nu kan ik dus de geldproblemen van mijn familie oplossen met een verkrachting of anders een paar (om de kansen te spreiden). Wie bedenkt dit?
Een ongeboren kind is daar heilig. Zodra volwassen volgens de wet is het zijn/haar eigen verantwoording.
Compleet gestoord in sommige gebieden.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 20:13:52 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204142425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 18:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Awww
Ik kende de plaatsnaam alleen uit deze SC volgens mij had @:sigme en @:fietsie er ooit over?
Het was mijn eerste vakantie ooit, als pasgeboren baby.
pi_204142467
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 19:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Een ongeboren kind is daar heilig. Zodra volwassen geboren volgens de wet is het zijn/haar eigen verantwoording.
Compleet gestoord in sommige gebieden.
FTFY.

Want al die kinderen die ongewenst geboren worden, worden door de pro life lobby niet bepaald vertroeteld als de overbelaste, kwetsbare, uitgeputte moeder haar rol niet kan invullen.
pi_204142678
Wat bizar zeg.. en verdrietig.

Ik kwam gisteravond terug van m'n mini vakantie. Of nou ja, overdagvakantie, want heb uiteindelijk elke avond nog 2-3 uur gewerkt. Was eigenlijk niet handige periode om vrij te nemen, maar wilde graag even skiën en nu kon ik bij m'n ouders langs. Was lekker! Had al 5 jaar niet geskied en daarvoor ook al zeker 7 jaar niet, maar het ging meteen weer heel goed dus dat was fijn.

Geen blauwe lucht gezien, alleen flauw zonnetje door de wolken heen. Vandaag uiteraard strakblauw daar :')
pi_204142776
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat bizar zeg.. en verdrietig.

Ik kwam gisteravond terug van m'n mini vakantie. Of nou ja, overdagvakantie, want heb uiteindelijk elke avond nog 2-3 uur gewerkt. Was eigenlijk niet handige periode om vrij te nemen, maar wilde graag even skiën en nu kon ik bij m'n ouders langs. Was lekker! Had al 5 jaar niet geskied en daarvoor ook al zeker 7 jaar niet, maar het ging meteen weer heel goed dus dat was fijn.

Geen blauwe lucht gezien, alleen flauw zonnetje door de wolken heen. Vandaag uiteraard strakblauw daar :')
Maar lekker kunnen skiën, en da’s toch het belangrijkste?
pi_204142832
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar lekker kunnen skiën, en da’s toch het belangrijkste?
Zeker. Het was woensdag wel 9 graden op de berg :') dus het was vroeg de berg op en lekker skiën tot de lunch, erna werd het vrij snel pap dus waren steeds rond 15u alweer in het huisje. Nu is het dus strakblauw en kouder waardoor de sneeuw ook langer goed blijft. Maar opzich kwam het voor het werk wel prima uit zo, dan kon ik én wat werken én wat chillen nog ipv vanaf de berg meteen avondeten en dan werken en naar bed. Dus was prima zo!

Als het even wat rustiger is neem ik nog wel even een weekje 'echt' vakantie :)
pi_204143045
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zeker. Het was woensdag wel 9 graden op de berg :') dus het was vroeg de berg op en lekker skiën tot de lunch, erna werd het vrij snel pap dus waren steeds rond 15u alweer in het huisje. Nu is het dus strakblauw en kouder waardoor de sneeuw ook langer goed blijft. Maar opzich kwam het voor het werk wel prima uit zo, dan kon ik én wat werken én wat chillen nog ipv vanaf de berg meteen avondeten en dan werken en naar bed. Dus was prima zo!

Als het even wat rustiger is neem ik nog wel even een weekje 'echt' vakantie :)
Ja, als je dan toch wat moet werken is dit wel de perfecte indeling van de dag
  Official ESF Kreviewer zaterdag 19 maart 2022 @ 21:04:21 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_204143309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik licht een schuurmachine om mn salon tafel nu ECHT eens te schuren :7

Tevens het kanaal gevonden waarop F1 te zien is hier O+ kijken of ik @:kreator kan spotten
We zitten bij bocht 1 tussen de kansloze max fans.
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:13:58 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204143520
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Heerlijk!
Oh wat gaaf toch O+
Beterschap trouwens, dat had ik nog niet gezegd.

Onze eerste peulvruchtentipi staat, met rijsdoperwten. Ik hoop dat het een groter succes is dan vorig jaar. Toen werd alles opgegeten door woelmuizen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:

Ik zou de kringloop doen. Als zij het niet willen/kunnen verkopen, eindigt het wel op de stort.

quote:
Omg
[..]
Bron

Sjezus.

Ik begrijp overigens eindelijk een beetje waarom Rusland die oorlog nou is begonnen. Dit is wel een aanrader:
Spoilers!
pi_204143951
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begrijp overigens eindelijk een beetje waarom Rusland die oorlog nou is begonnen. Dit is wel een aanrader:
Ik begrijp nog wel dat je een hekel aan het Westen en haar uitwassen hebt. Maar het is nou niet bepaald béter in Rusland. (video nog niet bekeken, dus gaat waarschijnlijk heel ergens anders over 8-) )
pi_204144134
quote:

peulvruchtentipi
Stil

Mooi

O+
pi_204144174
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Stil

Mooi

O+
Ik vond de peukvruchtentipi bekant nog mooier O+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:50:43 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204144198
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Spoilers!
pi_204144245
Jeuj. Planner blijft me inplannen dus mijn stuwmeer aan overuren slinkt niet }:|
En uitbetalen kan niet meer (nieuw beleid wat ik te laat door had) dus als ik niet oplet heb ik ze eind 2022 voor niks gewerkt.

Ik had mijn kaarten op mei gezet, omdat ik dan al twee weken vrij heb. Plant ze me de weken vooraf zowat mijn volledige contract uren in :')
Plus om de een of andere reden elke maand een oproepdienst (normaal had ik die één keer per half jaar).

Drie keer raden wie morgen oproepdienst heeft, net een ziekmelding ontving en dus morgen uurtjes mag maken?

Juist *O* *O* *O*

Planner doet wel haar best, net nog gesleuteld aan de planning zodat ik morgen korter kan werken. Maar dit helpt het stuwmeer niet :7 Ze ging ernaar kijken, gaat ze vast ook doen, maar hopelijk handelt ze er ook naar. Team uithelpen is leuk, maar vrijwilligerswerk doe ik wel op andere plekken.

SPOILER
pi_204144265
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:49 schreef sigme het volgende:

[..]
Ontheilig de tipi niet }:|
  zaterdag 19 maart 2022 @ 21:59:59 #118
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204144381
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ontheilig de tipi niet }:|
Er komen nog zeker 7 peulvruchtentipii aan de komende maanden. Ik beloof bij deze dat ik die spelfout niet meer zal maken.
Spoilers!
pi_204144418
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Er komen nog zeker 7 peulvruchtentipii aan de komende maanden. Ik beloof bij deze dat ik die spelfout niet meer zal maken.
Be still, my heart ❤
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:03:49 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204144457
Ik heb dus stokken nodig voor die tipii. En we hadden hier 40 kuub takken ofzo liggen. Drie keer raden wie er alle geschikte tipitakken heeft gehakseld }:|
Spoilers!
pi_204144505
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dus stokken nodig voor die tipii. En we hadden hier 40 kuub takken ofzo liggen. Drie keer raden wie er alle geschikte tipitakken heeft gehakseld }:|
Dat was vast @sigme :o

Die vertrouw ik niet :7
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:07:08 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204144521
quote:
De buurman zijn hakselaar?
pi_204144748
quote:
De kabouters?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:27:26 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204144995
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
De buurman zijn hakselaar?
Ja, die. Al hadden we dit keer een andere hakselaar maar wel via de buurman. We hebben de kosten van de huur gedeeld.

Toen we nog een uur moesten hakselen, liep het apparaat vast. Het apparaat van 12.000 euro :X
De verhuurder was er lang niet zo gestresst over als wij gelukkig. Hij laat nog weten of er kosten aan de reparatie zitten.

Oh. Ik heb nog wel een paar takken gered trouwens. Maar lang niet genoeg.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 22:46:04 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204145396
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, die. Al hadden we dit keer een andere hakselaar maar wel via de buurman. We hebben de kosten van de huur gedeeld.

Toen we nog een uur moesten hakselen, liep het apparaat vast. Het apparaat van 12.000 euro :X
De verhuurder was er lang niet zo gestresst over als wij gelukkig. Hij laat nog weten of er kosten aan de reparatie zitten.

Oh. Ik heb nog wel een paar takken gered trouwens. Maar lang niet genoeg.
Die dingen lopen vooral vast omdat er teveel klein of groen spul in zit. Kapot maak je ze echt niet zomaar.

En verder zijn ze natuurlijk zo ontworpen dat er eerst een breekbout of een spie kapot gaat. Dat is eurootjes werk. De 'hakselmessen' zijn gewoon slijtdelen, dat zit bij de huurprijs in.
  Moderator zaterdag 19 maart 2022 @ 22:50:07 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204145483
Maar ¤12.000, Eliet zeker? Degelijk spul :)
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:56:31 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204145608
Mooi speelgoed, hakselaars
.

Mijn auto is ont-kleid. Wat een ellende zeg die Sahara zooi. Kreeg het er met 1 wasbeurt niet af.

Net klaar met eerste ronde bbq preparatie, morgen vroeg op voor de tweede ronde en dan richting randstad.

Nog mensen waar ik naar moet zwaaien?
  zaterdag 19 maart 2022 @ 22:57:39 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204145625
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Die dingen lopen vooral vast omdat er teveel klein of groen spul in zit. Kapot maak je ze echt niet zomaar.

En verder zijn ze natuurlijk zo ontworpen dat er eerst een breekbout of een spie kapot gaat. Dat is eurootjes werk. De 'hakselmessen' zijn gewoon slijtdelen, dat zit bij de huurprijs in.
De verhuurder had het over een of andere bout ofzo inderdaad.

Ik weet het merk niet. Het was er zoeen waarmee je een lijk kan laten verdwijnen. 180 euro voor een dag, nette prijs.
Spoilers!
pi_204146178
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:
.

Mijn auto is ont-kleid. Wat een ellende zeg die Sahara zooi. Kreeg het er met 1 wasbeurt niet af.

Net klaar met eerste ronde bbq preparatie, morgen vroeg op voor de tweede ronde en dan richting randstad.

Nog mensen waar ik naar moet zwaaien?
Kan je om 7 uur via Assen? Alvast bedankt :7

En anders maar gewoon zwaaien -O-
pi_204147210
quote:

Super interessant ^O^ Sloot wel wat aan bij iets wat ik lang geleden las, ver voor deze oorlog. Dat ging er over dat wie de macht had in het oosten van Europa, de macht in de wereld had :7 Ik vond dat raar. Deze uitleg wijst daar ook een beetje naar.

Overigens super vervelende manier van je landkaart presenteren in dat filmpje. Steeds draaien van de kaart en rare invalshoeken en water een tintje donkerder blauw dan een groot deel van het land. Irritant.
  zondag 20 maart 2022 @ 07:45:48 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204147309
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 06:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Super interessant ^O^ Sloot wel wat aan bij iets wat ik lang geleden las, ver voor deze oorlog. Dat ging er over dat wie de macht had in het oosten van Europa, de macht in de wereld had :7 Ik vond dat raar. Deze uitleg wijst daar ook een beetje naar.

Overigens super vervelende manier van je landkaart presenteren in dat filmpje. Steeds draaien van de kaart en rare invalshoeken en water een tintje donkerder blauw dan een groot deel van het land. Irritant.
Leerzaam he?

Ik had ook wel last van hoe die kaart werd gepresenteerd. Maar ik vond mijn ergernis wel ondergeschikt aan het doel van het draaien van de kaart, namelijk het perspectief van de Russen laten zien.
Ik heb halverwege wel de film gepauzeerd omdat ik Nederland kwijt was :D
Spoilers!
  zondag 20 maart 2022 @ 07:49:04 #132
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204147314
Vandaag komen er weer mensen karren met hout halen. Later vandaag komt de houthakker de klus afmaken. Ik maak hopelijk mijn project met de bonenstaken af, zaai wat en hou een beetje huis.

In theorie zijn we dan halverwege de middag klaar om Formule1 te kijken. Er wordt nog uitgezocht hoe we dat op onze tv moeten krijgen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 maart 2022 @ 08:02:59 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204147352
Nou dan kijk ik wel de Klassieker. :P
Zo sporten en dan Eens richting de meubelboulevard. Nou ja het wordt oa een rondje Epilepsieparadijs (Mediamarkt), Intersport, gordijnen kijken en waar ik nog meer zin in heb.
pi_204147386
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 07:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Leerzaam he?

Ik had ook wel last van hoe die kaart werd gepresenteerd. Maar ik vond mijn ergernis wel ondergeschikt aan het doel van het draaien van de kaart, namelijk het perspectief van de Russen laten zien.
Ik heb halverwege wel de film gepauzeerd omdat ik Nederland kwijt was :D
Ik begreep het doel wel :Y
En niet gepauzeerd, maar wel een paar keer goed gekeken waar Nederland nu lag ja :7
pi_204147443
Mogguh!

Peulvruchtentipi, ik had er nog nooit van gehoord maar het klinkt leuk O+

Mijn dag is weer goed. Ik ging vannacht weg met een beetje rotgevoel omdat een kat die bij me was binnengebracht, mogelijk niet de operatie kon krijgen die 'ie wel heel hard nodig had. Dit i.v.m. de kosten (die zijn in het weekend en in de nacht natuurlijk wel enorm fors. Dat gaat niet meer over een paar honderd euro.) maar ik zie dat het toch gebeurd is O+
  zondag 20 maart 2022 @ 08:33:23 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204147503
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je om 7 uur via Assen? Alvast bedankt :7

En anders maar gewoon zwaaien -O-
Ik was wel om 7:00 ingredienten voor mn Griekse Salade aan het snijden... maar toen was t nog te vroeg om te gaan rijden, sorry...
pi_204147546
Goedemorgen :W
pi_204147557
Ik werd om 8 uur wakker met een bloedneus. Op een of andere wonderlijke manier alleen bloed op mezelf gekregen en m'n bed schoongehouden _O_

Ik had pas om 9 uur op gehoeven :'(

@fietsie als je vanmiddag ter hoogte van Utrecht ergens zwaait, daar ben ik dan een survivalrun aan het lopen. Heb er zin in *G*
wel hopen dat dit m'n enige bloedneus van vandaag wordt, anders wordt het een zooitje tijdens die run.
pi_204147559
Ik weet niet of je hier langs komt, maar ik zal terugzwaaien fiets!
  zondag 20 maart 2022 @ 08:44:21 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204147596
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker met een bloedneus. Op een of andere wonderlijke manier alleen bloed op mezelf gekregen en m'n bed schoongehouden _O_

Ik had pas om 9 uur op gehoeven :'(

@:fietsie als je vanmiddag ter hoogte van Utrecht ergens zwaait, daar ben ik dan een survivalrun aan het lopen. Heb er zin in *G*
wel hopen dat dit m'n enige bloedneus van vandaag wordt, anders wordt het een zooitje tijdens die run.
Euh, koutje? Of corriestokje te diep in het neusje gepord?
  zondag 20 maart 2022 @ 08:44:51 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204147601
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet niet of je hier langs komt, maar ik zal terugzwaaien fiets!
Ja, tuurlijk, bij de mast. En dan de hobbelwegroute naar Lkk :)
pi_204147616
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Euh, koutje? Of corriestokje te diep in het neusje gepord?
Het is al een tijdje droog weer, dat vindt de neus niet zo leuk.
  zondag 20 maart 2022 @ 08:51:52 #143
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204147659
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 08:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is al een tijdje droog weer, dat vindt de neus niet zo leuk.
Herkenbaar; heb hier in huis luchtbevochtiger staan om die reden.
pi_204147733
Goeie tip, die tipis! Ik heb nog te-snipperen takken liggen en zal een aantal takken appart houden. De rest wordt houtsnipperpaadje. Ik hou van hergebruik, zeker in de tuin. O+
pi_204147763
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:
.

Mijn platliggende zonnepanelen lijken het er ook niet per se goed op te doen.
  zondag 20 maart 2022 @ 09:07:18 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204147782
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn platliggende zonnepanelen lijken het er ook niet per se goed op te doen.
Is er niet een opportunistisch glazenwasserbedrijf met lange hengel zonnepaneel cleanborstel installaties aan het rondreizen daar?

Hier tuimelen ze over elkaar heen..
pi_204147791
Gister had ik nogal een puinhoop van gemaakt, dat kan alleen als liefste weg is, die tolereert geen puinhopen :D

Ik had Maxima uit de kast getrokken en een kilo varkensgehakt tot dikke staven gepest en dan hier plakken van gesneden en daar dan balachtigen van gemaakt. En een ruim pond lamsgehakt en daar dunne staafjes van geperst, zo de koekepan in. Dus nu is er weer een voorraad gehakbalstaafjesdingen.

Maar vanochtend moest Maxima dus nog schoon.

En m'n nieuw binnengekomen frituurpan ook, want dat hoort nu eenmaal voor gebruik.
Voelt wel echt als een goede pan, flink gewicht er in. De elektrische friteuse is na 15 jaar ofzo wel af, ik vertrouw de thermostaat niet meer.

Nu moet ik nog even stofzuigen en dweilen, en dan kan liefste straks thuiskomen.
pi_204147878
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is er niet een opportunistisch glazenwasserbedrijf met lange hengel zonnepaneel cleanborstel installaties aan het rondreizen daar?

Hier tuimelen ze over elkaar heen..
Niet dat ik weet, niks gezien.
Ze liggen vlak op een schuur, weet ook niet of die dat meepakken.
  zondag 20 maart 2022 @ 09:42:50 #149
217702 Lonaa
Honger!
pi_204148120
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag komen er weer mensen karren met hout halen. Later vandaag komt de houthakker de klus afmaken. Ik maak hopelijk mijn project met de bonenstaken af, zaai wat en hou een beetje huis.

In theorie zijn we dan halverwege de middag klaar om Formule1 te kijken. Er wordt nog uitgezocht hoe we dat op onze tv moeten krijgen.
Als je het hout vervangt door "wat boodschappen" is dit precies mijn dag, eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204148183
Goedemorgen :O

Wij hebben Viaplay en F1tv dus genoeg opties vanmiddag, alleen nog even kiezen.
  zondag 20 maart 2022 @ 10:23:53 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_204148612
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef sigme het volgende:
Gister had ik nogal een puinhoop van gemaakt, dat kan alleen als liefste weg is, die tolereert geen puinhopen :D

Ik had Maxima uit de kast getrokken en een kilo varkensgehakt tot dikke staven gepest en dan hier plakken van gesneden en daar dan balachtigen van gemaakt. En een ruim pond lamsgehakt en daar dunne staafjes van geperst, zo de koekepan in. Dus nu is er weer een voorraad gehakbalstaafjesdingen.

En m'n nieuw binnengekomen frituurpan ook, want dat hoort nu eenmaal voor gebruik.
Voelt wel echt als een goede pan, flink gewicht er in. De elektrische friteuse is na 15 jaar ofzo wel af, ik vertrouw de thermostaat niet meer.
[ afbeelding ]

Nu moet ik nog even stofzuigen en dweilen, en dan kan liefste straks thuiskomen.
Bestaan die pannen nog? :o
Die hadden we vroeger. lees 40 jaar terug. Thuis ook. Voor de oliebollen en de enkele keer friet. Pan stond meer stof te verzamelen dat dat die in gebruik was.
  zondag 20 maart 2022 @ 10:26:38 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_204148653
De sleedoorn is vannacht ontploft. De volledige zonkant is nu wit. En maakt een vrolijk zoemend geluid.
Aan de perzikboompjes komen nu ook wat roze puntjes. De rest van de fruitbomen voornamelijk groen.
pi_204148935
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:26 schreef z80 het volgende:
De sleedoorn is vannacht ontploft. De volledige zonkant is nu wit. En maakt een vrolijk zoemend geluid.
Aan de perzikboompjes komen nu ook wat roze puntjes. De rest van de fruitbomen voornamelijk groen.
Ik las dit iets te letterlijk en begreep al niet hoe ik dit moest visualiseren, want ik kon dat witte met een ontploffing en brandschade niet lekker rijmen _O- :D
pi_204149179
Ik ben geveld door de griep of Corona. Testen zeggen nog negatief maar ik ken er meer die na een paar dagen een positieve kregen. Het is ook op de spieren van mijn onder rug en boven benen geslagen dus weet niet of ik niet zitten, liggen staan of huilen want het doet wel veel pijn :’) en die pijnstillers doen niks }:|

Einde klaagpost.

@Lucky_Strike. Heb je viaplay? Want dat zou je ook kunnen casten naar hè tv. Apple TV heeft een app. Dus dat zal een smart tv ook wel hebben. En anders casten :)

@Tele6 veel plezier met je survivalrun

En zwaaien mag maar denk niet dat je langs Oost-Brabant komt @fietsie

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 20-03-2022 11:24:34 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204149182
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:26 schreef z80 het volgende:
Zo mooi die struiken die in bloei gaan >:)
  zondag 20 maart 2022 @ 11:14:02 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204149336
quote:

Heb je een smart tv? Dan de app (Viaplay of F1TV) installeren op je tv en via de app kijken. Werkt perfect ^O^

Anders casten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 11:26:19 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204149492
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik las dit iets te letterlijk en begreep al niet hoe ik dit moest visualiseren, want ik kon dat witte met een ontploffing en brandschade niet lekker rijmen _O- :D
Sleedoornus explosivia
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204149557
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben geveld door de griep of Corona. Testen zeggen nog negatief maar ik ken er meer die na een paar dagen een positieve kregen. Het is ook op de spieren van mijn onder rug en boven benen geslagen dus weet niet of ik niet zitten, liggen staan of huilen want het doet wel veel pijn :’) en die pijnstillers doen niks }:|

Einde klaagpost.

Beterschap!
Klinkt heftig.
pi_204149757
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:23 schreef z80 het volgende:

[..]
Bestaan die pannen nog? :o
Die hadden we vroeger. lees 40 jaar terug. Thuis ook. Voor de oliebollen en de enkele keer friet. Pan stond meer stof te verzamelen dat dat die in gebruik was.
Ze bestaan nog :Y
Nieuw van de fabriek, die bestaat ook nog.

Ik verwacht de niet-elektrische friteuse even vaak te gebruiken als ik de wel-elektrische gebruikte, wat toch zeker eens per maand in (en soms eens per week). Even tweaken met het elektrisch fornuis onder de frituurpan, maar dan weet ik binnenkort wel op welke kookplaat, welke stand en hoe lang het moet staan om op temperatuur te zijn.

Heb er gelijk een frituurthermometer bij gekocht.
Zoiets, met zo'n klem.

Er was trouwens een hele hand vol niet-elektrische frituurpannen te koop, maar ze hebben veelal slechte reviews. Mand past niet goed in pan, mand niet op uitlekstand te zetten, pan lekt bij handvatten etc etc.
Alleen deze heeft alleen maar goede reviews. Het was sowieso de enige met zo'n deksel dat op de pan kan met én de mand in het vet én de hengsels niet in in het vet. Dat wou ik, die andere opties lijken me allemaal bijzonder onhandig. En ik ben al onhandig genoeg van mezelf :D
pi_204149828
Wij hebben ook ontplofte sleedoornen staan, dat zijn geen struiken meer, echte bomen.
Zo groot als deze (die staat niet bij mij op het land, maar bij deze krijg ik het formaat beter op de foto dan bij mijn eigen.

pi_204149845
Beterschap TP -O-

Ik ontdekte een heel fijn stukje hei op fietsafstand om een half uurtje over te hollen O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 20-03-2022 14:34:33 ]
pi_204149870
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:50 schreef sigme het volgende:
Wij hebben ook ontplofte sleedoornen staan, dat zijn geen struiken meer, echte bomen.
Zo groot als deze (die staat niet bij mij op het land, maar bij deze krijg ik het formaat beter op de foto dan bij mijn eigen.

[ afbeelding ]
Mét geitenpaadje :D
  zondag 20 maart 2022 @ 11:55:58 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_204149909
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:50 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
De sleedoorn hier is ook meer boom dan struik. Ik denk een meter of 10 hoog.
Afgelopen winter wel de nodige takken er af gehaald. Het geschraap langs het dak vond ik wat minder.
Nu ook meteen heel veel meer licht in dat stukje tuin.
pi_204150396
Zou de dweilrobot over de zonnepanelen kunnen? Volgens mij is dat een briljant plan wat mij heel veel werk gaat schelen O+
pi_204150891
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Zou de dweilrobot over de zonnepanelen kunnen? Volgens mij is dat een briljant plan wat mij heel veel werk gaat schelen O+
Als je panelen zwart zijn ben ik bang dat je robot het als één grote afgrond gaat zien en bevriest… Geen ervaring mee, maar op zwarte vloerkleden doen die dingen het vaak al niet best.

Beterschap @Thinkk-Pinkk klinkt naar!

Ontplofte bomen O+ Ik kwam ze vanmorgen ook tegen. Lente *O*
pi_204150910
Tank was ‘pas’ driekwart leeg maar ik was in de buurt van de grens dus toch maar even aangeschoven. Tien minuten wachten om voor 1,77 per liter te tanken was het wel waard.
En ik zag dat je shag dus echt per EMMER kunt kopen :X
pi_204150953
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je panelen zwart zijn ben ik bang dat je robot het als één grote afgrond gaat zien en bevriest… Geen ervaring mee, maar op zwarte vloerkleden doen die dingen het vaak al niet best.

Beterschap @:thinkk-pinkk klinkt naar!

Ontplofte bomen O+ Ik kwam ze vanmorgen ook tegen. Lente *O*
Mijne doet het prima op zwart, als ie maar niet vanaf een andere kleur moet komen.
pi_204150988
Hola,

Mijn rondom uitzicht is ook groen aan het worden, zo mooi dat zachte groen. Straks maar even wat kattenhaar buiten leggen voor nestmateriaal

@Tele6 zal het vast niet lezen voor de run, maar succes

Sterkte @Thinkk-Pinkk dat klinkt echt heel pijnlijk.
pi_204151120
quote:

Wij zitten ook te klooien.
Op het laatste moment gistermiddag alsnog een abo F1 genomen. Op mijn iphone, ipad en zijn macair werkt het. Blijkt de goede wifi niet gevonden door de LG smart tv.
Hé, we hadden nog chromecast kabel (?) en nu laat ik het klooien verder over aan mn.X.

De burensoepdag was eventful tot zojuist aan toe.
SPOILER
Still pissed en nog niet gereageerd in de buurtapp.
pi_204151149
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]

Gek hè…dat soort klussen doe ik ook het allerliefst en allerbest als mn.AX de hort op is.
Lekker zelf m’n gangetje gaan.
pi_204151263
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijne doet het prima op zwart, als ie maar niet vanaf een andere kleur moet komen.
Wie weet werkt het dan wel :Y Ik wil filmpje :@

quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wij zitten ook te klooien.
Op het laatste moment gistermiddag alsnog een abo F1 genomen. Op mijn iphone, ipad en zijn macair werkt het. Blijkt de goede wifi niet gevonden door de LG smart tv.
Hé, we hadden nog chromecast kabel (?) en nu laat ik het klooien verder over aan mn.X.

De burensoepdag was eventful tot zojuist aan toe.
SPOILER
Still pissed en nog niet gereageerd in de buurtapp.
Ik weet niet wat buren soep dag is (vast niet zo gruwelijk als ik in mijn hoofd heb) maar je valpartij klinkt niet fijn. En hopelijk heeft degene die je appte niks aan je overgedragen. Had diegene al symptomen toen je hem/haar sprak? Beterschap!
pi_204151277
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk dat hij hier naar beneden klettert door de hellingsgraad. Maar het zou wel schelen ja. Of even een hele flinke bui.
pi_204151413
Poeh @AnneX dat klinkt niet best die val. Bed is misschien wel de beste plek momenteel
En wat lullig van de positieve test.
pi_204151486
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:AnneX dat klinkt niet best die val. Bed is misschien wel de beste plek momenteel
En wat lullig van de positieve test.
Nogal😡

Wat lief, dat je nestmateriaal buiten neerlegt.
Soepdag is de Eerste buren samenkomst na de winter. Er zullen er meer volgen. Tralala. Ik ben daar erg slecht in. En we moeten nog een grote klus met z’n allen uitvoeren! Dak van de schuur en panelen zijn al gefikst.
En nu naar bed.
pi_204151647
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap TP -O-

Ik ontdekte een heel fijn stukje hij op fietsafstand om een half uurtje over te hollen O+
Mannen, je kan er beter soep van koken. Over over hollen, ook een goed plan ;)
pi_204151703
Hier sneeuwde het vanmorgen, hopelijk is daardoor de Sahara van de zonnepanelen gespoeld.

Verder kleuter door gister midden op de dag ziek werd, vlak nadat we m'n twee pasgeboren nichtjes bezocht hadden eerder op de dag. Toen we thuis kwamen een mailtje van school dat er corona in de klas was, en nu een mailtje van de nog dat zei het heeft. Ik ga er vanuit kleuter ook, maar de zelftesten blijven negatief. Voelde me vooral schuldig naar m'n zusje, maar we wisten het echt niet...
pi_204151785
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:07 schreef Jag�rtrut het volgende:
dat zei het heeft.
Om de hij te compenseren?
  zondag 20 maart 2022 @ 14:13:06 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204151804
We wachten maar weer op onze bomenkerel :{ Hij zou tussen 12 en 13 komen. Toen tussen 13.45 en 14.00. Hij is er uiteraard nog niet.

Ik word echt niet goed van die gast. Hij weet dat we op zondagmiddag beperkt tijd hebben. Hij zou eigenlijk gisteren al komen. Het is de afgelopen weken elke keer zo dat hij dingen belooft die hij niet nakomt of niet afmaakt. Vandaag hopelijk de laatste dag. Al moet J dan dus wel weer op zijn vrije zondagmiddag gaan slepen met bomen.

Ik bedoelde eerder vandaag niet letterlijk hoe we de F1 op de tv kregen. We hebben een pc onder de tv staan dus we hoeven nooit te goochelen met smart-functies, casting, etc.
Ik vroeg me alleen af op welke manier we gaan kijken. Illegale stream of een legale optie. Wat mij betreft dat wat het minste geld kost. Ik ben het zo zat dat we overal een abonnement voor moeten afsluiten.
Spoilers!
  zondag 20 maart 2022 @ 14:13:42 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204151816
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:51 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nogal😡

Wat lief, dat je nestmateriaal buiten neerlegt.
Soepdag is de Eerste buren samenkomst na de winter. Er zullen er meer volgen. Tralala. Ik ben daar erg slecht in. En we moeten nog een grote klus met z’n allen uitvoeren! Dak van de schuur en panelen zijn al gefikst.
En nu naar bed.
Ga lekker naar bed inderdaad :*
Spoilers!
pi_204151854
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik bedoelde eerder vandaag niet letterlijk hoe we de F1 op de tv kregen. We hebben een pc onder de tv staan dus we hoeven nooit te goochelen met smart-functies, casting, etc.
Ik vroeg me alleen af op welke manier we gaan kijken. Illegale stream of een legale optie. Wat mij betreft dat wat het minste geld kost. Ik ben het zo zat dat we overal een abonnement voor moeten afsluiten.
Ik weet niet hoe duur F1tv op dit moment is.
Paar maanden geleden voor een paar tientjes afgesloten voor 1 heel jaar. Dat vond ik nog wel te doen.
pi_204151960
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Om de hij te compenseren?
Argh..... 8)7 8)7 helpt het als ik zeg dat ik vannacht naast een ziek kind sliep? :+
pi_204152087
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Argh..... 8)7 8)7 helpt het als ik zeg dat ik vannacht naast een ziek kind sliep? :+
:*

Natuurlijk.
Bovendien, maar dat hebben jullie niet gezien, appte ik de buurvrouw gisteren iets over het verwijden van schapen :@ |:(
pi_204152113
quote:
12s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Mannen, je kan er beter soep van koken. Over over hollen, ook een goed plan ;)
pi_204152179
Ik kom maar zelden fijne stukjes hij tegen O-)
pi_204152184
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:32 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Natuurlijk.
Bovendien, maar dat hebben jullie niet gezien, appte ik de buurvrouw gisteren iets over het verwijden van schapen :@ |:(
Dat klinkt nogal strafbaar
Onaardig ook.
pi_204152196
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe duur F1tv op dit moment is.
Paar maanden geleden voor een paar tientjes afgesloten voor 1 heel jaar. Dat vond ik nog wel te doen.
65 euro voor een jaar. Maar ik zit er net zo in als @Lucky_Strike Ik doe het gewoon niet. Daarvoor kijk ik er te weinig naar en vind het jammer geld.
pi_204152222
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom maar zelden fijne stukjes hij tegen O-)
Waar is je hij? Wij vonden er ooit een, maar zijn hem kwijtgeraakt (vergeten waar).
pi_204152241
Goh AX wat naar van die 'val'! Hopelijk hou je er niets aan over, geef je lijf rust om t op te ruimen :*
pi_204152310
Ik ben bezig geweest met onze bloemenweidevoorpostzegel. Alle zakjes zaadjes die ik nog had had door elkaar gedaan én door aarde gemengd en uitgestrooid op de vochtige goed geharkte, van zand ontdane grond *O*
pi_204152353
Ben benieuwd, Blues! Wij hebben ook een stukje bloemenveld gemaakt naast het huis, de eerste bollen komen vrolijk op. Ben erg benieuwd hoe het in de zomer gaat zijn...
pi_204152499
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waar is je hij? Wij vonden er ooit een, maar zijn hem kwijtgeraakt (vergeten waar).
Voor de hei moet je de Prinses Margrietlaan en die helemaal uitrijden en daar parkeren. Rode paaltjes is een wandeling van 4,5 km, je komt ook langs de schaapskooi. Het is in de appendix van ons dorp, waarvan je denkt dat het er niet bijhoort maar toch wel.
pi_204152515
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben benieuwd, Blues! Wij hebben ook een stukje bloemenveld gemaakt naast het huis, de eerste bollen komen vrolijk op. Ben erg benieuwd hoe het in de zomer gaat zijn...
Vorig jaar was t superleuk en tis allemaal niet moeilijk ^O^
pi_204152674
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
65 euro voor een jaar. Maar ik zit er net zo in als @:Lucky_Strike Ik doe het gewoon niet. Daarvoor kijk ik er te weinig naar en vind het jammer geld.
Ah dan is het wel iets duurder geworden.
Ik kijk al 30 jaar alle races en kwalificaties dus is het wel waard.
En voor Ziggo moesten we ook betalen :+ dus voor ons is het alleen maar beter geworden.
pi_204152861
Wij hebben het samen met mijn vader gedaan. Je mag toch op twee schermen kijken.

Ik testte zojuist positief dus kan door naar de ggd.
pi_204152886
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat klinkt nogal strafbaar
Onaardig ook.
pi_204152902
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben het samen met mijn vader gedaan. Je mag toch op twee schermen kijken.

Ahhh -O- sterkte
pi_204152941
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We wachten maar weer op onze bomenkerel :{ Hij zou tussen 12 en 13 komen. Toen tussen 13.45 en 14.00. Hij is er uiteraard nog niet.

Ik word echt niet goed van die gast. Hij weet dat we op zondagmiddag beperkt tijd hebben. Hij zou eigenlijk gisteren al komen. Het is de afgelopen weken elke keer zo dat hij dingen belooft die hij niet nakomt of niet afmaakt.
Zelfde kerel zeker als onze schuttingguy :|W
pi_204152949
quote:

Oh shit. Beterschap :*
pi_204153046
quote:

Gatverdarrie wat vervelend -O-
pi_204153070
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Zelfde kerel zeker als onze schuttingguy :|W
Hier hebben we ook nog geen geluk met de schuttingmannen....
De 1e reageerde niet meer (bleek achteraf wel een goede reden te hebben).
En bij de 2e zitten we nu al 1 week te wachten op de offerte....

Ik hoop toch dat we in mei een schutting hebben.
pi_204153521
quote:

Dus toch -O-

Houdt het gemiddelde in deze SC wel op peil. Er waren er weer wat beter :')
pi_204153556
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gedoe!

Hier hebben we nu een schutting app met vier huizen. En af en toe komt buurman langs om een folder te laten zien. En tips om in de buurt te kijken naar een soortgelijke, al geplaatste schutting. Volgend bezoeken zal wel met een offerte zijn _O_

Ik vind het wel best, zolang maar tijdig weet wanneer ik mijn klimop moet gaan slopen.
pi_204153672
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gedoe!

Hier hebben we nu een schutting app met vier huizen. En af en toe komt buurman langs om een folder te laten zien. En tips om in de buurt te kijken naar een soortgelijke, al geplaatste schutting. Volgend bezoeken zal wel met een offerte zijn _O_

Ik vind het wel best, zolang maar tijdig weet wanneer ik mijn klimop moet gaan slopen.
Klimop kun je niet vroeg genoeg slopen. Als het lang de tijd heeft om af te sterven komt het makkelijker los.
pi_204153801
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gedoe!

Dat klinkt beter :)
pi_204154037
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vervelend hè! Onze 'schutter' zou a.s. donderdag komen maar hij heeft een grote klus dus hij doet onze schutting ff tussendoor. Maar ja...wanneer dan :wtf:
pi_204154072
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Klimop kun je niet vroeg genoeg slopen. Als het lang de tijd heeft om af te sterven komt het makkelijker los.
Klopt. Maar ik plan er eigenlijk op dat hij met de schutting mee wordt gesloopt. Alleen die wortels :X
pi_204154128
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klopt. Maar ik plan er eigenlijk op dat hij met de schutting mee wordt gesloopt. Alleen die wortels :X
Dat hebben ze bij ons paar Jr geleden gedaan met nwe schutting ad andere kant. Mega meters klimop *O*
pi_204154741
Stokje in mijn keel en neus gehad. Dan heb ik iig die herstel code in mijn app straks.
pi_204155159
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stokje in mijn keel en neus gehad. Dan heb ik iig die herstel code in mijn app straks.
Goeie! De mijne net toegevoegd. Niet dat ik er in NL wat aan heb, maar toch.
pi_204155219
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat hebben ze bij ons paar Jr geleden gedaan met nwe schutting ad andere kant. Mega meters klimop *O*
*O*

Gelukkig is dit maar een hekwerkje van zo’n 3 vierkante meter. Maar hij klampt zich vast in de schutting (en moet daarom eruit) en ik zie de lichte blaadjes op diverse plekken in mijn hedera opduiken :{w
pi_204155382
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goeie! De mijne net toegevoegd. Niet dat ik er in NL wat aan heb, maar toch.
Bij het inchecken op luchthaven Bilbao vorige week maandag voor t eerst mijn Internationale QR code moeten laten zien. Ze zei al 'oké' toen ie nog aan t laden was :{w :D
pi_204155583
Geloof dat ik net de raarste sollicitatiebrief tot nu toe heb geschreven. Kom voor geen meter in aanmerking, maar het werk lijkt me fantastisch, functie in het Gelders Archief. Nul ervaring, nul kennis...maar dan kunnen ze me wel "kneden". En ik woon in de buurt, dat was een vereiste _O- Dat heb ik maar als "verkooppunten" genoemd.
Als ik niet geschreven zou ik echt een "wat als" gevoel houden.

Was net even buiten, hopelijk is het waar @fietsie aan het BBQ'en is warmer, want dit was echt niet aangenaam.
pi_204155653
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik net de raarste sollicitatiebrief tot nu toe heb geschreven. Kom voor geen meter in aanmerking, maar het werk lijkt me fantastisch, functie in het Gelders Archief. Nul ervaring, nul kennis...maar dan kunnen ze me wel "kneden". En ik woon in de buurt, dat was een vereiste _O- Dat heb ik maar als "verkooppunten" genoemd.

Was net even buiten, hopelijk is het waar @:Fietsie aan het BBQ'en is warmer, want dit was echt niet aangenaam.
Joh dat maakt niet uit ik werk nu ook in een functie waar ik 0 ervaring in had. Als ze naar hard genoeg mensen nodig hebben.
pi_204155734
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Joh dat maakt niet uit ik werk nu ook in een functie waar ik 0 ervaring in had. Als ze naar hard genoeg mensen nodig hebben.
Ze hebben wat eisen waar ik niet aan voldoe. Maar we zullen het zien, niet geschoten enzo.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 17:34:04 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204156375
quote:

Was net even buiten, hopelijk is het waar @:Fietsie aan het BBQ'en is warmer, want dit was echt niet aangenaam.
Eerlijk gezegd zou ik - afgezien van als je de hele dag zware dozen uit de kelder moet slepen - waarom je daar niet zou kunnen werken. Maar dan had je zelf ook niet geschreven denk ik :+

Of onderschat ik het werken in een archief nu.

Een fabriek vlak bij mijn werk heeft buiten gewoon een groot spandoek hangen. "Ervaring niet vereist. Stuur een brief naar xxx of kom gelijk even binnen"
pi_204156547
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd zou ik - afgezien van als je de hele dag zware dozen uit de kelder moet slepen - waarom je daar niet zou kunnen werken. Maar dan had je zelf ook niet geschreven denk ik :+

Of onderschat ik het werken in een archief nu.

Een fabriek vlak bij mijn werk heeft buiten gewoon een groot spandoek hangen. "Ervaring niet vereist. Stuur een brief naar xxx of kom gelijk even binnen"
Het is wel een administratieve functie, werken met bepaalde systemen (waar ik nog niet van heb gehoord). Denk dat je met een bibliotheek achtergrond wat meer aansluiting zou hebben. Maar we gaan het zien.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 maart 2022 @ 17:46:46 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204156816
twitter

Ach Piet... ;(
pi_204156829
Ik zag het net -O-
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 17:47:44 #219
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204156848
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Ach Piet... ;(
Och, vond 'm al zo slecht er uit zien de laatste tijd. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204156916
quote:

Is dat die medewerker collectiebeheer? Leuke functie lijkt me *O*
pi_204157004
quote:
[ twitter ]
Ach Piet... ;(
-O-
pi_204157019
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Is dat die medewerker collectiebeheer? Leuke functie lijkt me *O*
Ja dat is 'm. Lijkt me zo leuk.
pi_204157159
Piet Paulusma is overleden :o

https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-paulusma-overleden

Ik was weer eens spuit 11

[ Bericht 5% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 20-03-2022 18:21:33 ]
pi_204157404
quote:
[ twitter ]
Ach Piet... ;(
Ach… ik had gehoord dat hij ziek was. En nu is er geen oat moan meer ;(
pi_204157420
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja dat is 'm. Lijkt me zo leuk.
Spanned! Zou mooi zijn als de match er is :)
  zondag 20 maart 2022 @ 18:32:25 #226
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204157950
Ahw . Piet -O-
  zondag 20 maart 2022 @ 18:39:01 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204158092
Pff. De bomenkerel is klaar met de klus. Eindelijk helemaal klaar. Alleen moet ik nog meer hout verkopen.
Spoilers!
pi_204158257
Gut, Piet Paulusma overleden. Ik wist niet eens dat hij ziek was, gewoon aan het werk.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:50:55 #229
63722 z80
I fink you freaky
pi_204158275
quote:

Het is nu beter dan vanmiddag. Toen was het grijs en nat. Nu lichtgrijs, droog en net heel veel wind.

Net terug van een Griek in de onderstad. Geen zin om 10Km verderop te gaan. Even een "snelle" maaltijd naar binnen schuiven.
Maar deze Griek kan onderaan de lijst. Helemaal onderaan. Bij binnenkomst de vraag of gereserveerd, niet dus. Moeilijk kijken, op lijst kijken, nog een keer moeilijk kijken. Ok je kunt hier zitten, in de tocht van de voordeur bleek, en het verzoek om binnen een uur weer weg te zijn ivm tafel nodig. Direct na mij kwam een koppel en daarachter 4 personen, ook niet gereserveerd maar dat was geen probleem.
Eten smaakte redelijk, was voldoende. Maar niet speciaal. Alleen de baklava, volgend de kaart zelfgemaakt en gezien de opbouw en niet mierzoet klopt dat waarschijnlijk ook, smaakte goed.
Bij weggaan zat de tent nog niet half vol. En die gene die binnen kwamen konden ook zonder reservering zo een tafel krijgen. Ze willen dus duidelijk niet 1 persoon een een tafel hebben. De volgende keer toch maar de 10Km rijden.
pi_204158982
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ach… ik had gehoord dat hij ziek was. En nu is er geen oat moan meer ;(
Ik dacht dat het juist niet bekend was gemaakt dat hij ziek was?
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 19:46:18 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204159065
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus ook. Misschien volgt ze Yvonne kolderweide.
pi_204159170
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus ook. Misschien volgt ze Yvonne kolderweide.
Als je de filmpjes van vorige week zag is het ook niet heel raar dat er al geruchten gingen.
pi_204159179
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, ik heb daar vorig jaar of zo iets van gelezen. Kan ook een eerdere ziekenhuisopname zijn, als jullie zo zeker weten dat over deze ziekte niets bekend was gemaakt.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 20:00:21 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204159341
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Als je de filmpjes van vorige week zag is het ook niet heel raar dat er al geruchten gingen.
Ik heb geen idee waar dit over gaat...
  zondag 20 maart 2022 @ 20:00:48 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_204159355
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, ik heb daar vorig jaar of zo iets van gelezen. Kan ook een eerdere ziekenhuisopname zijn, als jullie zo zeker weten dat over deze ziekte niets bekend was gemaakt.
Ik meende ook ergens wel te weten dat Piet ziek was.
pi_204159358
Zonsondergang
pi_204159437
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:

Ik heb geen idee waar dit over gaat...
twitter
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 20:07:05 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204159485
Hmm misschien niet vliegen naar Italië. Misschien met een aantal personen (totaal 7).

Inclusief BTW en een dieselprijs van ¤2,50 zitten we met 7 personen op ¤260. Vlucht zonder bagage en boekingskosten zit op ¤240.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 20:10:08 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204159547
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
[ twitter ]
Z'n haar zit wat wild? Ik volg hem niet, dus geen idee hoe hij er half jaar terug uit zag?
pi_204159574
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef sigme het volgende:
Zonsondergang
[ afbeelding ]
Altijd mooi O+
  zondag 20 maart 2022 @ 20:11:29 #241
217702 Lonaa
Honger!
pi_204159589
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Z'n haar zit wat wild? Ik volg hem niet, dus geen idee hoe hij er half jaar terug uit zag?
De dag erop was ie dood. Kanker.
  zondag 20 maart 2022 @ 20:14:05 #242
63722 z80
I fink you freaky
pi_204159647
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is hij weer opgestaan?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:21:37 #243
217702 Lonaa
Honger!
pi_204159788
quote:
3s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:14 schreef z80 het volgende:

[..]
Is hij weer opgestaan?
Ik denk wel dat mijn zin correct is.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 20:31:14 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204159957
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar er staat dat er speculaties waren. Niet dat mensen achteraf "Ha, ja, ik dacht al te zien dat ie terminaal was" hebben geroepen.
pi_204159979
Sterk vermagerd mss?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:34:57 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_204160058
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar er staat dat er speculaties waren. Niet dat mensen achteraf "Ha, ja, ik dacht al te zien dat ie terminaal was" hebben geroepen.
Oh, sorry. Ik las ook maar half. :@
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 20:43:43 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204160260
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh, sorry. Ik las ook maar half. :@
Dat overkomt de besten :P
  zondag 20 maart 2022 @ 20:45:59 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_204160317
Ik wilde dingen kopen op the interwebz maar de bank deed kut en nu heb ik geen spullen gekocht maar is wel m'n geld weg. Hihaho.

pi_204160441
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde dingen kopen op the interwebz maar de bank deed kut en nu heb ik geen spullen gekocht maar is wel m'n geld weg. Hihaho.

[ afbeelding ]
Over bank gesproken, had jij nou een nieuwe bank?
  zondag 20 maart 2022 @ 20:57:24 #250
217702 Lonaa
Honger!
pi_204160541
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Over bank gesproken, had jij nou een nieuwe bank?
Nee. :') :@

Ik kan nog geen afstand doen van m'n huidige en ik geloof ook niet dat we een nieuwe bank willen omdat Abby alles onderniest.

Hou wel mp in de gaten voor een bank.
  zondag 20 maart 2022 @ 21:02:02 #251
63722 z80
I fink you freaky
pi_204160624
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kan nog geen afstand doen van m'n huidige en ik geloof ook niet dat we een nieuwe bank willen omdat Abby alles onderniest.

Indien Duitse degelijkheid ook in het wensenlijstje past dan ook https://www.ebay-kleinanzeigen.de in de gaten houden. Zoeken op Couch. Wel even de regio en afstand invullen voor het zoeken.
pi_204160894
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Geen afstand willen doen is wel een goede reden. En het niesgesputter ook. Hier ligt Nika altijd op de bank en die spuugt nogal eens, en bij voorkeur op de bank natuurlijk, dus daar ligt ‘s nachts en als ik niet thuis ben, een dik kleed
  zondag 20 maart 2022 @ 21:15:47 #253
217702 Lonaa
Honger!
pi_204160929
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen afstand willen doen is wel een goede reden. En het niesgesputter ook. Hier ligt Nika altijd op de bank en die spuugt nogal eens, en bij voorkeur op de bank natuurlijk, dus daar ligt ‘s nachts en als ik niet thuis ben, een dik kleed
Snot vliegt ook... ;(
pi_204161166
quote:
2s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Snot vliegt ook... ;(
Oh, da’s dus de wijde omgeving van Abby. Is ze er ook ziek van?
  zondag 20 maart 2022 @ 21:30:55 #255
217702 Lonaa
Honger!
pi_204161244
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, da’s dus de wijde omgeving van Abby. Is ze er ook ziek van?
Ja, Abby weet wel de wijde omgeving te raken. Als je het ziet en direct wegveegt is het prima, maar als het opdroogt in stof is het uh, lastiger. :')

Ze is er niet echt ziek van. Met vlagen voelt ze zich niet zo lekker. Dan krijgt ze 3 dagen slijmoplossers en dan gaat het beter. Of AB als het echt te erg is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 maart 2022 @ 21:49:49 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204161597
Vanmiddag bij het epilepsieparadijs (MediaMarkt) aan het kijken voor een nieuwe TV.
Qled, Oled en dan is het toch een beetje *help* :P

Vraag wordt uiteindelijk ga ik voor 48 of 55 inch. Heb nu slechts 32 :P Dus ja het wordt een relatief bakbeest.
pi_204161698
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Hola,

Mijn rondom uitzicht is ook groen aan het worden, zo mooi dat zachte groen. Straks maar even wat kattenhaar buiten leggen voor nestmateriaal

@:Tele6 zal het vast niet lezen voor de run, maar succes

Sterkte @:Thinkk-Pinkk dat klinkt echt heel pijnlijk.
Toen je dat schreef was ik al een tijdje onderweg :Y

Maar het ging goed *G* beetje koud in het begin, maar dat hoort ook zo, zodat je het later niet té warm hebt. Leuke hindernissen, B stond halverwege om me aan te moedigen en foto's te maken, en alleen m'n linkerteen is natgeworden in de laatste hindernis. (Sommige mensen hadden de hele rug nat, of vielen helemaal in het water.)

@Thinkk-Pinkk beterschap! :*
pi_204161857
Leuke hindernissen *O* ^O^

Kaat zullen wij een keer meedoen :Y)
pi_204161880
@Kaatje1 ik duim voor je!
@AnneX beterschap :*
@z80 -O-

Verder moest ik gniffelen om de hij/hei/zij/zei O+

En vanavond is een beetje lastig.
SPOILER
pi_204161907
Ja, jammer Zet, van de Griek.
pi_204161911
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Blues het volgende:

Veel balansoefeningen. Dat je over een touw moet lopen met een ander touw waar je jezelf overeind aan kan houden. :) Afhankelijk van waar dat touw aan vast zit en hoe strak het zit kan dat best moeilijk worden. Ik voelde me hier en daar zowat een koorddanseres :+
pi_204161943
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 ik duim voor je!
@:AnneX beterschap :*
@:z80 -O-

Verder moest ik gniffelen om de hij/hei/zij/zei O+

En vanavond is een beetje lastig.
SPOILER
Ja lastig idd.
Zo iemand is dan best lang in je leven geweest.

Ik had t met mijn ex schoonzus die een paar weken geleden vrij plotseling overleed. Ben er wel ff mee bezig geweest. Allerlei herinneringen kwamen boven.

Rot dat B dan weer naar huis moest. Kon ie niet blijven?
  zondag 20 maart 2022 @ 22:10:47 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204161953
:W

Was geslaagde BBQ.

De enorme griekse salade vloog uit de bak,, de lekkere stukken vlees waren goed gelukt, en het ad hoc plan om vroeg op de middag nog even een pizzalunch uit de grond te stampen met wat iedereen mee had werkte ook prima :)

We zaten onder dak, met een enorme stalen houtkachel die het terras verwarmde , maar toch helemaal buiten.

Met een BBQ erin, en een alu kolenkacheltje met een Dutch Oven erop, om een taart te maken.
pi_204162030
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja lastig idd.
Zo iemand is dan best lang in je leven geweest.

Ik had t met mijn ex schoonzus die een paar weken geleden vrij plotseling overleed. Ben er wel ff mee bezig geweest. Allerlei herinneringen kwamen boven.

Rot dat B dan weer naar huis moest. Kon ie niet blijven?
Ik moest naar huis. Was na m'n survivalrun bij hem gaan douchen en eten. Het is niet handig als ik daar blijf slapen, met A ook daar, en dan morgenochtend nog naar werk moeten vanuit daar zie ik ook niet zitten.

Kortom A moet B dan maar knuffelen vanavond.
pi_204162053
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:15 schreef Tele6 het volgende:

Ik moest naar huis. Was na m'n survivalrun bij hem gaan douchen en eten. Het is niet handig als ik daar blijf slapen, met A ook daar, en dan morgenochtend nog naar werk moeten vanuit daar zie ik ook niet zitten.

Kortom A moet B dan maar knuffelen vanavond.
Ik snap m. Jammer :*
pi_204162102
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Blues het volgende:

Ik ga wel foto’s maken 😉
  zondag 20 maart 2022 @ 22:28:32 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204162271
Ik was vooral trots dat de kinderen voor extra porties salade terugkwamen:

pi_204162972
Ik lust dat ook wel :Y
pi_204163001
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 23:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik lust dat ook wel :Y
Ik ook, zelfs nu, laat op de avond
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 23:21:50 #270
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204163209
Het regent hier. Mooi. Komende week 18°C, goed voor de tuin.
pi_204164756
Goedemorgen..

Hier geen regen.. bijna jammer.
Gisteren de nieuwe regenmeter opgehangen.

Wel van het weekend heel druk geweest met de tuin dus kom maar door met die regen :)

Her en der wat viooltjes buiten gezet in een binnenpot ook… minder handig.
Maar even zien hoe dat afloopt.. kon eigenlijk weinig leuks vinden voor buiten en deze stonden er nog. Overzetten kan altijd nog.

Beginnen ons wel steeds meer thuis te voelen in eigen tuin.
Afgelopen herfst zijn her en der wat onderhoudswerkzaamheden aan met name bomen en struiken overgeslagen.. dus we zijn er best nog wel druk mee om alles weer beetje binnen de perken te krijgen.

Maar de moestuin achter het huis… is helemaal netjes eigenlijk.
Staan alleen nog zo’n 15-20 aardbeienplanten die nog een jaar mee zouden moeten kunnen.

Mij hoor je niet klagen dus <3

Enige waar we wel over klagen is dat wat we wilden zaaien niet meer te bestellen was omdat we druk verhuizende waren..
daar natuurlijk net wat laat mee waren.

Dat overleven we ook wel weer… #PlanB
  maandag 21 maart 2022 @ 08:55:36 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204165358
Ik heb 1 rabarber stengel op mn balkon.. wat zal ik daar nou eens mee doen _O-
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 08:57:08 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204165377
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb 1 rabarber stengel op mn balkon.. wat zal ik daar nou eens mee doen _O-
Klein chemisch afval
  maandag 21 maart 2022 @ 08:57:25 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204165379
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Goedemorgen..

Wel van het weekend heel druk geweest met de tuin dus kom maar door met die regen :)

Maar even zien hoe dat afloopt.. kon eigenlijk weinig leuks vinden voor buiten en deze stonden er nog. Overzetten kan altijd nog.

Afgelopen herfst zijn her en der wat onderhoudswerkzaamheden aan met name bomen en struiken overgeslagen.. dus we zijn er best nog wel druk mee om alles weer beetje binnen de perken te krijgen.

Staan alleen nog zo’n 15-20 aardbeienplanten die nog een jaar mee zouden moeten kunnen.

Enige waar we wel over klagen is dat wat we wilden zaaien niet meer te bestellen was omdat we druk verhuizende waren..

Lekker bezig! De timing met zo'n tuin loopt nog wel eens in de soep helaas. Dat hoort er ook wel bij. Je moet ook iets te verbeteren hebben voor volgend jaar ;)
Spoilers!
  maandag 21 maart 2022 @ 09:00:44 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204165413
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Goedemorgen..

Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?

Hier kan je wel gekke dingen bestellen en ze bezorgen gewoon snel https://www.tuinjoop.com/

Deze heeft ook veel keuze aan zaad, en plantjes en bezorgen ook snel: https://www.moestuinweetjes.com/

Meeste van het zaad bestellen wij ergens anders maar dat zijn toch vaak winkels met lange levertijden.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:07:55 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204166064
Maakt het nog enorm uit waar je je zaad haalt?

:7
pi_204166290
Volgens mij rust er een vloek op deze bieren -O- -O-
Na het gedoe met het busje/paspoort zijn nu de labels verkeerd bezorgd -O-
Kan me niet voorstellen dat PostNL dat morgen voor 10u opgelost heeft....
  maandag 21 maart 2022 @ 10:32:37 #278
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204166324
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij rust er een vloek op deze bieren -O- -O-
Na het gedoe met het busje/paspoort zijn nu de labels verkeerd bezorgd -O-
Kan me niet voorstellen dat PostNL dat morgen voor 10u opgelost heeft....
neeee! Geen idee waar ook?
pi_204166358
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
neeee! Geen idee waar ook?
Nog niet, zo maar eens achteraan bellen.
Ophalen bij het verkeerde adres lijkt me nog de beste optie, maar dan moet het niet alweer bij PostNL liggen.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:35:56 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204166371
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nog niet, zo maar eens achteraan bellen.
Ophalen bij het verkeerde adres lijkt me nog de beste optie, maar dan moet het niet alweer bij PostNL liggen.
Ja precies, mja zonder labels kan je niet vullen zeker?
pi_204166381
Ik voel me niet heel lekker.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:38:57 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204166399
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me niet heel lekker.
Griepje? Of zwaar weekend?
pi_204166414
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Griepje? Of zwaar weekend?
Mwoah, het is al een paar dagen. Ging uit van hooikoorts. Antihistamine hielp ook wel wat. Sinds gisteren ook keelpijn. Keronatesten blijven negatief. Welaf en toe iets hoere temperatuur dan normaal is voor me.

Dus zal inderdaad wel griep of verkoudheid zijn. Of toch kerona.
pi_204166422
Alles is ook zwaar.
pi_204166423
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja precies, mja zonder labels kan je niet vullen zeker?
Is wel mogelijk, en zal ook wel moeten want de tanks hebben ze nodig.
Maar dan moeten we een keer terugkomen om ze nog een keer door hetzelfde apparaat te doen (min het afvulgedeelte).
Dus dubbel werk en er moet dan wel plek zijn voor ons.
En plek voor onze pallets om ze even daar te laten staan....

Veel gedoe dus.
  maandag 21 maart 2022 @ 10:43:05 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204166438
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Alles is ook zwaar.
Ik hoor meer mensen over vage griepachtige klachten, negatieve tests en moe enzo, het zou me niets verbazen als een lichaam ook anders reageert op vanalles omdat we door alle maatregelen twee jaar zo weinig besmet zijn met allerlei spul wat normaal wel opgeruimd wordt door je afweer...
pi_204166468
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik hoor meer mensen over vage griepachtige klachten, negatieve tests en moe enzo, het zou me niets verbazen als een lichaam ook anders reageert op vanalles omdat we door alle maatregelen twee jaar zo weinig besmet zijn met allerlei spul wat normaal wel opgeruimd wordt door je afweer...
Ja, kan goed hoor. :Y Ik vind het wel frappant dat om me heen ineens iedereen en zn moeder kerona heeft :o Dat was zeg maar 2 jaar lang niet en nu uh, aan de lopende band. Had 2 appjes vanochtend van mensen met positieve zelftest :')

Het allerfrappanste daaraan vind ik dat ik veel van die mensen in de dagen voor hun test wel gezien/gesproken heb en zelfs op feestjes/samenkomsten geweest ben waar dan na afloop blijkt dat best wel wat mensen ziek zijn geworden/positief testte na een paar dagen. :o

We zullen zien of m'n zelftesten negatief blijven.
  maandag 21 maart 2022 @ 11:00:05 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204166620
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, kan goed hoor. :Y Ik vind het wel frappant dat om me heen ineens iedereen en zn moeder kerona heeft :o Dat was zeg maar 2 jaar lang niet en nu uh, aan de lopende band. Had 2 appjes vanochtend van mensen met positieve zelftest :')

Het allerfrappanste daaraan vind ik dat ik veel van die mensen in de dagen voor hun test wel gezien/gesproken heb en zelfs op feestjes/samenkomsten geweest ben waar dan na afloop blijkt dat best wel wat mensen ziek zijn geworden/positief testte na een paar dagen. :o

We zullen zien of m'n zelftesten negatief blijven.
Wellicht dat er toch veel mensen een mindset "het is over" hanteren en dan wat meer lijfelijk zijn dan de afgelopen kille periode?
Dit weekend veel familie gezien (vermoeiend, al die sociale interactie na zo lang zonder) en dan zie je in de loop van de middag toch ook iedereen steeds closer worden, ook die mensen die bij binnenkomst zo expliciet hun "we houden afstand" aankondigden. Natuurlijk gedrag.
pi_204166631
Oh ja nee ik hou ook geen afstand meer. En de mensen om me heen ook niet. Gelukkig maar want ik heb mensen om me heen enorm gemist.
  maandag 21 maart 2022 @ 11:04:34 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204166669
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja nee ik hou ook geen afstand meer. En de mensen om me heen ook niet. Gelukkig maar want ik heb mensen om me heen enorm gemist.
Helaas moeten wij er wat selectief in zijn; beide ouders cardio-long patienten dus die hielden toch een behoorlijke bubbel om zich heen, gelukkig regelen ze dat zelf wel goed. En dus ook buiten gezeten met het hele spul.
pi_204166706
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204166728
Mogge.
Ik probeer wat te doen alsof ik werk. Valt nog niet mee.
Vooral omdat er niet echt iets ligt dat gedaan moet worden, dus dan moet ik op eigen initiatief eeuwig liggende zaken oppakken en dat op een maandagochtend.. Hmpf.
pi_204166736
Nou het gaat een road trip van 5u worden :D
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
  maandag 21 maart 2022 @ 11:11:36 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204166743
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Zwaai je even als je voorbij zoeft? :)
  maandag 21 maart 2022 @ 11:12:09 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204166748
quote:
Omg! hoe dan? En je weet zeker dat ze daar wel liggen? _O-
pi_204166759
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2022 10:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mwoah, het is al een paar dagen. Ging uit van hooikoorts. Antihistamine hielp ook wel wat. Sinds gisteren ook keelpijn. Keronatesten blijven negatief. Welaf en toe iets hoere temperatuur dan normaal is voor me.

Dus zal inderdaad wel griep of verkoudheid zijn. Of toch kerona.
Mijn testen in de neus zijn negatief maar in de keel positief. Ggd uitslag is ook positief. Misschien dat eens proberen. Maar de gewone griep heerst ook.
pi_204166761
quote:
In Drachten? Hoe dan :o
pi_204166780
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zwaai je even als je voorbij zoeft? :)
Altijd :D

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg! hoe dan? En je weet zeker dat ze daar wel liggen? _O-
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
In Drachten? Hoe dan :o
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.
pi_204166845
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Mijn testen in de neus zijn negatief maar in de keel positief. Ggd uitslag is ook positief. Misschien dat eens proberen. Maar de gewone griep heerst ook.
Ik swab keel en neus voor dezelfde test. Doe jij dan alleen keel?
pi_204166882
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan zou het genoeg moeten zijn. Ik heb alleen keel of neus gedaan ja.
pi_204166893
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat deed de ggd ook bij mij, twee weken geleden. Zelfde keel/neus swab.

Gaat het al een beetje beter met @Thinkk-Pinkk?
Net bij de huisarts geweest, longen geluisterd, saturatie 92% , want erg benauwd en vanmiddag een XThorax. Of dit gerelateerd is aan de val?
Lig weer in bed. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')