Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen?
Ook dat is een mogelijkheid. Zo zijn of waren er nog een paar uitzonderingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.
Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
Ohja graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ook meteen de quote van cgjoel denk ik?
Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote
Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd![]()
en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn.
Nu popquiz op radio 2.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouwSensatie! Enig idee waarom dat was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd![]()
en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn.
Nu popquiz op radio 2.We have far more in common than that which devides us..
We denken dat het een oefening was.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouwDat zijn wel de leukere gebeurtenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Nu popquiz op radio 2.![]()
Oh en ingewikkeldheid valt an sich mee. Ten minste, we laten iemand anders dus de ingewikkelde zaken regelen. Wij rennen vooral achter taxateurs, makelaars, enzo aan![]()
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.
Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.
En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ikBij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.
Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,
Etc
Ik kreeg te horen dat ik een boete zou krijgen/extra moest betalen, maar na het doen van de aangifte en dat inleveren heb ik geen boete gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen(na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
Oeps!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?
Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote
Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Daarom heb ik al 3 jaar een verlopen id in mijn portemonneequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.
En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ikBij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.
Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,
Etc
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen?
Jammer ja, lijkt me ook erg leuk!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:55 schreef derLudolf het volgende:
Leuk, iemand heeft me gevraagd om aan het eind van de middag mee te helpen met een wildtelling. Had me erg interessant geleken, zeker omdat ik nu wel eens sporen of holen tegenkom en me dan afvraag van welk dier ze zijn.
Maar ik ga al naar een theatervoorstelling in Zwolle (Hellig Hendrik) vanavond dus dat wordt hem niet.
Je droomt raakt je toekomstige vrijwilligerswerk aan w.s.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ahh een wokkelpoes.
Wandel ze @:Borisz
Pfff ben doodmoe wakker geworden. Zo raar gedroomd. Ik was in een kleine woonkamer (wel van mij maar niet waar ik woon), waar ook een keuken was en mijn bed en er kwamen 30 mensen op bezoek, geen idee wie het waren, maar ze moesten allemaal koffie en thee en cola. En ze bleven maar roepen om meer koffie
Awwwquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Goede morgen!
Wij chillen nog even in bed
[ afbeelding ]
Oh ik ben m vergeten, had ook wel mee willen doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:52 schreef Tele6 het volgende:
24 punten voor de Nationale Radio 2 Popquiz.
B zit een eindje verderop 46 punten te hebben. Ik wijt het aan dat hij meer van de jaren 90 meegemaakt heeft dan ik. Ik scoorde 2 (van de minstens 20) punten bij de jaren 90 ronde.
Wat Blues zegt: de geest voorbereiden op het komende werk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ahh een wokkelpoes. 😂
Wandel ze @:Borisz
Pfff ben doodmoe wakker geworden. Zo raar gedroomd. Ik was in een kleine woonkamer (wel van mij maar niet waar ik woon), waar ook een keuken was en mijn bed en er kwamen 30 mensen op bezoek, geen idee wie het waren, maar ze moesten allemaal koffie en thee en cola. En ze bleven maar roepen om meer koffie
Lukt je dat???quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:16 schreef Myraela het volgende:
M'n nieuwe sidetable is al bezorgd en in het echt nog mooier.En nu weer netjes in de doos wachten tot het nieuwe huis.
Zeker!quote:
Ja, dat zag ik net in Rotterdam inderdaad ook. Overal dikke file voor de wasstraat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:
Hier om de omgeving bij iedere carwash waar ik langs ben gekomen vanmorgen een vette file; allemaal saharaplakspul eraf laten wassen...
Ik heb maar even de ramen handmatig gedaan..
Wat knap. Heb je al enig idee wanneer de oplevering is?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker!Ik begin al een kleine verzameling aan te leggen. Ik heb ook al buitenlampen gekocht, de staande klok en een groot wandkleed. Ik heb wel een lijstje gemaakt met alle dingen die ik al heb gekocht, voordat ik het straks vergeten ben.
Moet eerlijk toegeven dat ik ook niet voor alles hier ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook gewoon extra tof als het straks nog helemaal mooi en nieuw is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat knap. Heb je al enig idee wanneer de oplevering is?
Zo zeg, da's een flinke verhoging.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet eerlijk toegeven dat ik ook niet voor alles hier ruimte zou hebben. Maar ik vind het ook gewoon extra tof als het straks nog helemaal mooi en nieuw is.![]()
De verwachting is dat we eind van deze zomer kunnen starten met bouwen, en dan eind volgend jaar of net begin 2024 is nu de verwachte oplevering. Maar we wachten op dit moment nog op de hoera brief, dan is het project definitief.
Alles lijkt wel goed te gaan, ze starten volgende week ook met de verkoop van fase 2. Wat ons wel extra blij maakt dat we nu al ingeloot waren. Want ze hebben de prijzen weer flink verhoogd. Wij hebben 3 maanden geleden gekocht, en precies hetzelfde huis is in fase 2 63.000 euro duurder. Dat zouden wij niet meer kunnen/willen betalen.
Pff, dat is in die tijd ook een enorme stijging geweest. Ik begrijp er zelf bijzonder weinig van waarom het weer zoveel duurder moet. Maarja, zolang er genoeg mensen zijn die het ervoor willen betalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, da's een flinke verhoging.
Gebouw waar ik woon werd ook indertijd verkocht, en de bedoeling was dat een identiek gebouw iets verderop in de verhuur zou gaan. Maar omdat dit zo weg was hebben ze die appartementen ook verkocht. 2 maanden later was de goedkoopste ook 20.000 gulden duurder. Enige verschil, een deur van de slaapkamer naar het balkon.
Blij met onze garagequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:
Hier om de omgeving bij iedere carwash waar ik langs ben gekomen vanmorgen een vette file; allemaal saharaplakspul eraf laten wassen...
Ik heb maar even de ramen handmatig gedaan..
Leuke foto's! Met ooievaar😍 Gaat t niet zo goed met moeders?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef borisz het volgende:
Dat was fijn
16km. Leuke route. Osdorp kan ook verrassend zijn.
Ook goed voor moeders om even alles er even uit te lopen :s .
De zorg voor oma in combinatie met werkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuke foto's! Met ooievaar😍 Gaat t niet zo goed met moeders?
Waarom doe je dat op de fruitbomen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gras gemaaid, kunst- en kippenmest gestrooid. Sjalotten en uien geplant.
Straks nog even zwavel op de fruitbomen doen en de slaplantjes planten.
Tegen diverse schimmelziekten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom doe je dat op de fruitbomen?
Net wat dingen voorgezaaid maar kan niet wachten tot we volgende week in de tuin aan de slag kunnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij tuinieren![]()
Ik composteer van alles, poot aardappels en plant spinazie, erwten en peulen. J zorgt (met wat hulp van mij) voor het verwerken van alle houtsnippers die gisteren uit de hakselaar zijn gekomen. Het ziet er gelijk leuker uit daar waar snippers liggen.
Nu gaan we bonenstaken maken van takken uit de tuin.
Tuinieren
Leuk! Waar?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
2 uitnodigingen gehad om op bierfestivals te staannog nooit gedaan dus wel even uitzoeken hoe en wat allemaal.
Leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
2 uitnodigingen gehad om op bierfestivals te staannog nooit gedaan dus wel even uitzoeken hoe en wat allemaal.
Tilburg en Ossquote:
Ja dat wel inderdaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tilburg en Oss
Wel jammer dat de andere bieren zo snel uitverkocht waren want was leuk geweest als we meer konden schenken.
Awwquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]ik vond bij het tuinieren een winterslapend egeltje in m'n stadstuin
Tof!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Dat is jammerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof!
Ik heb een uitnodiging gekregen om op een boerenmarkt te komen staan maar J kan die dag niet
Nee. In november zou de eerste zijn maar die ging door corona niet door. Dezelfde mensen organiseren in mei dus weer zo'n dag. Maar ja, ik kan dat niet alleen helaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Hebben jullie nu al ooit eens eerder op een markt gestaan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:46 schreef fietsie het volgende:
Morgen eerste BBQ van het jaar, met een nog niet helemaal vaststaand aantal deelnemers.
Daarom een variabele voorraad mee
- Longhaasjes, om rauw op de kolen te roosteren, onder regie van mn broertje
- 1,5 ribeye aan een stuk, voorgegaard in de sous vide op 54gr voor 3 uurtjes
- Een mooi procureur rolladetje, die nu 10 uur op 60 graden ligt te warmen
- Een bijna-Bresse-kip, (vrij buitenlopend model, opgegroeid in het struikgewas aanpalend aan een bos), in de brine
- Een Griekse salade (al klaar)
- Hasselback aardappeltjes (ga ik zo maken)
- Div zoetigheid, onder regie van mn broertje.
Eea vacuum en gekoeld mee zodat wat niet nodig is gewoon weer terug mee kan.
Ze komen de volgende keer vast weer bij je terugquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. In november zou de eerste zijn maar die ging door corona niet door. Dezelfde mensen organiseren in mei dus weer zo'n dag. Maar ja, ik kan dat niet alleen helaas.
Easytoys? Wat een gewaagde sponsor voor een voetbalclub.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:43 schreef derLudolf het volgende:
FC Emmen verlengt het contract als shirt sponsor met Easytoys en om dat te vieren verkopen ze roze FC Emmen met Easytoys logo en de opbrengst gaat naar een of ander goed doel.
De website lag na tien minuten al plat
Ik dacht dat jij zo progressief wasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Easytoys? Wat een gewaagde sponsor voor een voetbalclub.
Ik juich het dan ook van harte toequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo progressief was
Ik hou van die koopjeshoek.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:47 schreef Myraela het volgende:
Mazzeltje bij de bouwmarkt wanneer de kleur die ik zocht voor een diy-projectje bij de 70% korting verfblikken stond.
Ze waren ook sponsor van een dameswielerronde. Met prijzenpakketten voor de top 10.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Easytoys? Wat een gewaagde sponsor voor een voetbalclub.
Ik hou er ook van.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou van die koopjeshoek.![]()
Onze huidige voordeur heeft daardoor een prachtige kleur blauw
Heerlijk!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij tuinieren![]()
Ik composteer van alles, poot aardappels en plant spinazie, erwten en peulen. J zorgt (met wat hulp van mij) voor het verwerken van alle houtsnippers die gisteren uit de hakselaar zijn gekomen. Het ziet er gelijk leuker uit daar waar snippers liggen.
Nu gaan we bonenstaken maken van takken uit de tuin.
Tuinieren
Je schijnt daar een tent voor te moeten hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Myraela het volgende:
Waar ik niet van hou is spuitlak. Wat een bende toch altijd. Alles zit onder, ik zit onder en de fles is natuurlijk alweer net iets te vroeg op.
De vorige keer had ik het in de studeerkamer gedaan. Netjes een enorm zeil neergelegd, was alsnog de halve studeerkamer wazig verkleurd.Kreeg het gelukkig wel weer schoon. Nu zat ik buiten en waait er natuurlijk allemaal troep in de verf.
Hoe voel je je?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wij hebben een deel van de kas gebouwd. Het frame staat nu, volgende stap is het beglazen. Ik heb vooral dingen aangegeven en vastgehouden en dat was ruim voldoende voor mij vandaag.
Vervelend, net nu het weer is om van alles en nog wat in de min of meer hoogste versnelling te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mwah. Niet zo slecht dat ik niks kan, maar ook niet echt geweldig.
Da's lang geleden dat ik die plaatsnaam hoorde. Nicht van mijn oma woonde daar en soms moest mijn moeder oma ophalen (in Oldenzaal) en haar dan daar heen brengen zodat de dames konden bijkletsen. Wat had ze daar een bloedhekel aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Over 2 weken hebben we een bruiloft in het verre Norg, vraag me nog steeds af hoe ze daar bij komen. Zelf komen ze uit de randstad.
Wij kunnen het meteen combineren met het bier bezorgen in die hoek van het land
quote:
Awwwquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's lang geleden dat ik die plaatsnaam hoorde. Nicht van mijn oma woonde daar en soms moest mijn moeder oma ophalen (in Oldenzaal) en haar dan daar heen brengen zodat de dames konden bijkletsen. Wat had ze daar een bloedhekel aan.
Maar als iemand uit Norg in de randstad was gaan trouwen was het net zo raar geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j 't zien van dizze kant
Wat blikjes om kaarsen in te maken. En wat antieke grote antieke schilderijen om welkomst/info/whatever borden van te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:09 schreef Tele6 het volgende:
Je schijnt daar een tent voor te moeten hebben![]()
wat ben je aan het lakken?
Die trouwen in Italiëquote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar als iemand uit Norg in de randstad was gaan trouwen was het net zo raar geweest.
Raam open en bij de rest van de troep achter het gebouw.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft een echt beeldscherm voor naast de laptop
Morgen even een hdmi-kabel jatten uit B z'n kabelsoep.
Wat te doen met het oude scherm? Het doet het nog maar het is OUD. Niet zo oud dat het een toeter heeft van achteren, maar wel oud. Naar de kringloop of naar de stort?
En je mag er van uitgaan dat het daar dan mooi weer is (als ik denk aan de hoosbuien tijdens de trouwerij van broer/schoonzus op 12 juni, wat erg was dat)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:02 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb 10 juni ook een trouwerij in Italië, maar dat is ook van een Italiaan en een Nederlander. Italiaanse familie is groter en accommodatie daar een stuk goedkoper.
Maar nu wel een herinnering van een bijzondere situatiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
En je mag er van uitgaan dat het daar dan mooi weer is (als ik denk aan de hoosbuien tijdens de trouwerij van broer/schoonzus op 12 juni, wat erg was dat)
Maar die jurk helemaal modderig aan de onderkant en overal spatters (was een eindje lopen van auto naar locatie).quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar nu wel een herinnering van een bijzondere situatieTrouwerijen die smooth verlopen zijn niet zo gedenkwaardig. Alles wat fout gaat geeft herinneringen.
Bronquote:Idaho wants to let people profit from rape
Last year, Texas introduced an extreme abortion law that gave private citizens the right to sue anyone who aided or abetted an abortion for at least $10,000 in “statutory damages”. Since then, a number of Republican-led states have seemingly been in competition to try to come up with even more dystopian legislation. Leading the charge is Idaho, which has just passed a bill that would effectively allow certain family members of a “preborn child” to veto an abortion and sue anyone who aids or abets an abortion for damages starting at $20,000. As Slate reports: “The bill’s sponsor, Republican state Representative Steven Harris, has confirmed that if a rapist has 10 siblings, each can sue for $20,000.” Essentially then, the legislation financially incentivizes rape. And this wasn’t even seen as particularly controversial: the bill was passed in the Idaho House of Representatives in a 51-to-14 vote. The governor is excepted to sign it into a law, and it may go into effect next month.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Omg
[..]
Bron
Ik voel me Isabeau als ik zoiets post
Dat die staten niet helemaal leeglopen. Ik moest het een paar keer lezen of ik het goed begreep, want dit gaat mijn verstand te boven.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Omg
[..]
Bron
Idaho is ook bijna leeg. Een paar reservaten, wat nationale parken en heel veel ruimte met niets.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat die staten niet helemaal leeglopen. Ik moest het een paar keer lezen of ik het goed begreep, want dit gaat mijn verstand te boven.
Een ongeboren kind is daar heilig. Zodra volwassen volgens de wet is het zijn/haar eigen verantwoording.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan er ook echt niet bij.
Vanaf nu kan ik dus de geldproblemen van mijn familie oplossen met een verkrachting of anders een paar (om de kansen te spreiden). Wie bedenkt dit?
Het was mijn eerste vakantie ooit, als pasgeboren baby.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Awww
Ik kende de plaatsnaam alleen uit deze SC volgens mij had @:sigme en @:fietsie er ooit over?
FTFY.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Een ongeboren kind is daar heilig. Zodra volwassen geboren volgens de wet is het zijn/haar eigen verantwoording.
Compleet gestoord in sommige gebieden.
Maar lekker kunnen skiën, en da’s toch het belangrijkste?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat bizar zeg.. en verdrietig.
Ik kwam gisteravond terug van m'n mini vakantie. Of nou ja, overdagvakantie, want heb uiteindelijk elke avond nog 2-3 uur gewerkt. Was eigenlijk niet handige periode om vrij te nemen, maar wilde graag even skiën en nu kon ik bij m'n ouders langs. Was lekker! Had al 5 jaar niet geskied en daarvoor ook al zeker 7 jaar niet, maar het ging meteen weer heel goed dus dat was fijn.
Geen blauwe lucht gezien, alleen flauw zonnetje door de wolken heen. Vandaag uiteraard strakblauw daar
Zeker. Het was woensdag wel 9 graden op de bergquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar lekker kunnen skiën, en da’s toch het belangrijkste?
Ja, als je dan toch wat moet werken is dit wel de perfecte indeling van de dagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zeker. Het was woensdag wel 9 graden op de bergdus het was vroeg de berg op en lekker skiën tot de lunch, erna werd het vrij snel pap dus waren steeds rond 15u alweer in het huisje. Nu is het dus strakblauw en kouder waardoor de sneeuw ook langer goed blijft. Maar opzich kwam het voor het werk wel prima uit zo, dan kon ik én wat werken én wat chillen nog ipv vanaf de berg meteen avondeten en dan werken en naar bed. Dus was prima zo!
Als het even wat rustiger is neem ik nog wel even een weekje 'echt' vakantie
We zitten bij bocht 1 tussen de kansloze max fans.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:14 schreef Barreltje het volgende:
Ik licht een schuurmachine om mn salon tafel nu ECHT eens te schuren![]()
Tevens het kanaal gevonden waarop F1 te zien is hierkijken of ik @:kreator kan spotten
Oh wat gaaf tochquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:07 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wij hebben een deel van de kas gebouwd. Het frame staat nu, volgende stap is het beglazen. Ik heb vooral dingen aangegeven en vastgehouden en dat was ruim voldoende voor mij vandaag.
Ik zou de kringloop doen. Als zij het niet willen/kunnen verkopen, eindigt het wel op de stort.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft een echt beeldscherm voor naast de laptop
Morgen even een hdmi-kabel jatten uit B z'n kabelsoep.
Wat te doen met het oude scherm? Het doet het nog maar het is OUD. Niet zo oud dat het een toeter heeft van achteren, maar wel oud. Naar de kringloop of naar de stort?
Sjezus.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:26 schreef Vanyel het volgende:
Omg
[..]
Bron
Ik begrijp nog wel dat je een hekel aan het Westen en haar uitwassen hebt. Maar het is nou niet bepaald béter in Rusland. (video nog niet bekeken, dus gaat waarschijnlijk heel ergens anders overquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begrijp overigens eindelijk een beetje waarom Rusland die oorlog nou is begonnen. Dit is wel een aanrader:
Ik vond de peukvruchtentipi bekant nog mooierquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond de peukvruchtentipi bekant nog mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ontheilig de tipi nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vond de peukvruchtentipi bekant nog mooier
Er komen nog zeker 7 peulvruchtentipii aan de komende maanden. Ik beloof bij deze dat ik die spelfout niet meer zal maken.quote:
Be still, my heart ❤quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er komen nog zeker 7 peulvruchtentipii aan de komende maanden. Ik beloof bij deze dat ik die spelfout niet meer zal maken.
Dat was vast @sigmequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dus stokken nodig voor die tipii. En we hadden hier 40 kuub takken ofzo liggen. Drie keer raden wie er alle geschikte tipitakken heeft gehakseld
De buurman zijn hakselaar?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb dus stokken nodig voor die tipii. En we hadden hier 40 kuub takken ofzo liggen. Drie keer raden wie er alle geschikte tipitakken heeft gehakseld
De kabouters?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, die. Al hadden we dit keer een andere hakselaar maar wel via de buurman. We hebben de kosten van de huur gedeeld.quote:
Die dingen lopen vooral vast omdat er teveel klein of groen spul in zit. Kapot maak je ze echt niet zomaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, die. Al hadden we dit keer een andere hakselaar maar wel via de buurman. We hebben de kosten van de huur gedeeld.
Toen we nog een uur moesten hakselen, liep het apparaat vast. Het apparaat van 12.000 euro![]()
De verhuurder was er lang niet zo gestresst over als wij gelukkig. Hij laat nog weten of er kosten aan de reparatie zitten.
Oh. Ik heb nog wel een paar takken gered trouwens. Maar lang niet genoeg.
De verhuurder had het over een of andere bout ofzo inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die dingen lopen vooral vast omdat er teveel klein of groen spul in zit. Kapot maak je ze echt niet zomaar.
En verder zijn ze natuurlijk zo ontworpen dat er eerst een breekbout of een spie kapot gaat. Dat is eurootjes werk. De 'hakselmessen' zijn gewoon slijtdelen, dat zit bij de huurprijs in.
Kan je om 7 uur via Assen? Alvast bedanktquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:
Mooi speelgoed, hakselaars
.
Mijn auto is ont-kleid. Wat een ellende zeg die Sahara zooi. Kreeg het er met 1 wasbeurt niet af.
Net klaar met eerste ronde bbq preparatie, morgen vroeg op voor de tweede ronde en dan richting randstad.
Nog mensen waar ik naar moet zwaaien?
Super interessantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begrijp overigens eindelijk een beetje waarom Rusland die oorlog nou is begonnen. Dit is wel een aanrader:
Leerzaam he?quote:Op zondag 20 maart 2022 06:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Super interessantSloot wel wat aan bij iets wat ik lang geleden las, ver voor deze oorlog. Dat ging er over dat wie de macht had in het oosten van Europa, de macht in de wereld had
Ik vond dat raar. Deze uitleg wijst daar ook een beetje naar.
Overigens super vervelende manier van je landkaart presenteren in dat filmpje. Steeds draaien van de kaart en rare invalshoeken en water een tintje donkerder blauw dan een groot deel van het land. Irritant.
Ik begreep het doel welquote:Op zondag 20 maart 2022 07:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leerzaam he?
Ik had ook wel last van hoe die kaart werd gepresenteerd. Maar ik vond mijn ergernis wel ondergeschikt aan het doel van het draaien van de kaart, namelijk het perspectief van de Russen laten zien.
Ik heb halverwege wel de film gepauzeerd omdat ik Nederland kwijt was
Ik was wel om 7:00 ingredienten voor mn Griekse Salade aan het snijden... maar toen was t nog te vroeg om te gaan rijden, sorry...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je om 7 uur via Assen? Alvast bedankt
En anders maar gewoon zwaaien
Euh, koutje? Of corriestokje te diep in het neusje gepord?quote:Op zondag 20 maart 2022 08:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik werd om 8 uur wakker met een bloedneus. Op een of andere wonderlijke manier alleen bloed op mezelf gekregen en m'n bed schoongehouden![]()
Ik had pas om 9 uur op gehoeven
@:fietsie als je vanmiddag ter hoogte van Utrecht ergens zwaait, daar ben ik dan een survivalrun aan het lopen. Heb er zin in![]()
wel hopen dat dit m'n enige bloedneus van vandaag wordt, anders wordt het een zooitje tijdens die run.
Ja, tuurlijk, bij de mast. En dan de hobbelwegroute naar Lkkquote:Op zondag 20 maart 2022 08:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet niet of je hier langs komt, maar ik zal terugzwaaien fiets!
Het is al een tijdje droog weer, dat vindt de neus niet zo leuk.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh, koutje? Of corriestokje te diep in het neusje gepord?
Herkenbaar; heb hier in huis luchtbevochtiger staan om die reden.quote:Op zondag 20 maart 2022 08:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje droog weer, dat vindt de neus niet zo leuk.
Mijn platliggende zonnepanelen lijken het er ook niet per se goed op te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:56 schreef fietsie het volgende:
Mooi speelgoed, hakselaars
.
Mijn auto is ont-kleid. Wat een ellende zeg die Sahara zooi. Kreeg het er met 1 wasbeurt niet af.
Is er niet een opportunistisch glazenwasserbedrijf met lange hengel zonnepaneel cleanborstel installaties aan het rondreizen daar?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn platliggende zonnepanelen lijken het er ook niet per se goed op te doen.
Niet dat ik weet, niks gezien.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is er niet een opportunistisch glazenwasserbedrijf met lange hengel zonnepaneel cleanborstel installaties aan het rondreizen daar?
Hier tuimelen ze over elkaar heen..
Als je het hout vervangt door "wat boodschappen" is dit precies mijn dag, eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag komen er weer mensen karren met hout halen. Later vandaag komt de houthakker de klus afmaken. Ik maak hopelijk mijn project met de bonenstaken af, zaai wat en hou een beetje huis.
In theorie zijn we dan halverwege de middag klaar om Formule1 te kijken. Er wordt nog uitgezocht hoe we dat op onze tv moeten krijgen.
Bestaan die pannen nog?quote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef sigme het volgende:
Gister had ik nogal een puinhoop van gemaakt, dat kan alleen als liefste weg is, die tolereert geen puinhopen
Ik had Maxima uit de kast getrokken en een kilo varkensgehakt tot dikke staven gepest en dan hier plakken van gesneden en daar dan balachtigen van gemaakt. En een ruim pond lamsgehakt en daar dunne staafjes van geperst, zo de koekepan in. Dus nu is er weer een voorraad gehakbalstaafjesdingen.
Maar vanochtend moest Maxima dus nog schoon.
En m'n nieuw binnengekomen frituurpan ook, want dat hoort nu eenmaal voor gebruik.
Voelt wel echt als een goede pan, flink gewicht er in. De elektrische friteuse is na 15 jaar ofzo wel af, ik vertrouw de thermostaat niet meer.
[ afbeelding ]
Nu moet ik nog even stofzuigen en dweilen, en dan kan liefste straks thuiskomen.
Ik las dit iets te letterlijk en begreep al niet hoe ik dit moest visualiseren, want ik kon dat witte met een ontploffing en brandschade niet lekker rijmenquote:Op zondag 20 maart 2022 10:26 schreef z80 het volgende:
De sleedoorn is vannacht ontploft. De volledige zonkant is nu wit. En maakt een vrolijk zoemend geluid.
Aan de perzikboompjes komen nu ook wat roze puntjes. De rest van de fruitbomen voornamelijk groen.
Zo mooi die struiken die in bloei gaanquote:Op zondag 20 maart 2022 10:26 schreef z80 het volgende:
De sleedoorn is vannacht ontploft. De volledige zonkant is nu wit. En maakt een vrolijk zoemend geluid.
Aan de perzikboompjes komen nu ook wat roze puntjes. De rest van de fruitbomen voornamelijk groen.
Heb je een smart tv? Dan de app (Viaplay of F1TV) installeren op je tv en via de app kijken. Werkt perfectquote:Op zondag 20 maart 2022 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vandaag komen er weer mensen karren met hout halen. Later vandaag komt de houthakker de klus afmaken. Ik maak hopelijk mijn project met de bonenstaken af, zaai wat en hou een beetje huis.
In theorie zijn we dan halverwege de middag klaar om Formule1 te kijken. Er wordt nog uitgezocht hoe we dat op onze tv moeten krijgen.
Sleedoornus explosiviaquote:Op zondag 20 maart 2022 10:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las dit iets te letterlijk en begreep al niet hoe ik dit moest visualiseren, want ik kon dat witte met een ontploffing en brandschade niet lekker rijmen![]()
Beterschap!quote:Op zondag 20 maart 2022 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben geveld door de griep of Corona. Testen zeggen nog negatief maar ik ken er meer die na een paar dagen een positieve kregen. Het is ook op de spieren van mijn onder rug en boven benen geslagen dus weet niet of ik niet zitten, liggen staan of huilen want het doet wel veel pijn :’) en die pijnstillers doen niks![]()
Einde klaagpost.
Ze bestaan nogquote:Op zondag 20 maart 2022 10:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Bestaan die pannen nog?![]()
Die hadden we vroeger. lees 40 jaar terug. Thuis ook. Voor de oliebollen en de enkele keer friet. Pan stond meer stof te verzamelen dat dat die in gebruik was.
Mét geitenpaadjequote:Op zondag 20 maart 2022 11:50 schreef sigme het volgende:
Wij hebben ook ontplofte sleedoornen staan, dat zijn geen struiken meer, echte bomen.
Zo groot als deze (die staat niet bij mij op het land, maar bij deze krijg ik het formaat beter op de foto dan bij mijn eigen.
[ afbeelding ]
De sleedoorn hier is ook meer boom dan struik. Ik denk een meter of 10 hoog.quote:Op zondag 20 maart 2022 11:50 schreef sigme het volgende:
Wij hebben ook ontplofte sleedoornen staan, dat zijn geen struiken meer, echte bomen.
Zo groot als deze (die staat niet bij mij op het land, maar bij deze krijg ik het formaat beter op de foto dan bij mijn eigen.
[ afbeelding ]
Als je panelen zwart zijn ben ik bang dat je robot het als één grote afgrond gaat zien en bevriest… Geen ervaring mee, maar op zwarte vloerkleden doen die dingen het vaak al niet best.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Zou de dweilrobot over de zonnepanelen kunnen? Volgens mij is dat een briljant plan wat mij heel veel werk gaat schelen
Mijne doet het prima op zwart, als ie maar niet vanaf een andere kleur moet komen.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je panelen zwart zijn ben ik bang dat je robot het als één grote afgrond gaat zien en bevriest… Geen ervaring mee, maar op zwarte vloerkleden doen die dingen het vaak al niet best.
Beterschap @:thinkk-pinkk klinkt naar!
Ontplofte bomenIk kwam ze vanmorgen ook tegen. Lente
Wij zitten ook te klooien.quote:Op zondag 20 maart 2022 07:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still pissed en nog niet gereageerd in de buurtapp.
Gek hè…dat soort klussen doe ik ook het allerliefst en allerbest als mn.AX de hort op is.quote:Op zondag 20 maart 2022 09:07 schreef sigme het volgende:
Gister had ik nogal een puinhoop van gemaakt, dat kan alleen als liefste weg is, die tolereert geen puinhopen
Ik had Maxima uit de kast getrokken en een kilo varkensgehakt tot dikke staven gepest en dan hier plakken van gesneden en daar dan balachtigen van gemaakt. En een ruim pond lamsgehakt en daar dunne staafjes van geperst, zo de koekepan in. Dus nu is er weer een voorraad gehakbalstaafjesdingen.
Maar vanochtend moest Maxima dus nog schoon.
En m'n nieuw binnengekomen frituurpan ook, want dat hoort nu eenmaal voor gebruik.
Voelt wel echt als een goede pan, flink gewicht er in. De elektrische friteuse is na 15 jaar ofzo wel af, ik vertrouw de thermostaat niet meer.
[ afbeelding ]
Nu moet ik nog even stofzuigen en dweilen, en dan kan liefste straks thuiskomen.
Wie weet werkt het dan welquote:Op zondag 20 maart 2022 13:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne doet het prima op zwart, als ie maar niet vanaf een andere kleur moet komen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij zitten ook te klooien.
Op het laatste moment gistermiddag alsnog een abo F1 genomen. Op mijn iphone, ipad en zijn macair werkt het. Blijkt de goede wifi niet gevonden door de LG smart tv.
Hé, we hadden nog chromecast kabel (?) en nu laat ik het klooien verder over aan mn.X.
De burensoepdag was eventful tot zojuist aan toe.Ik weet niet wat buren soep dag is (vast niet zo gruwelijk als ik in mijn hoofd heb) maar je valpartij klinkt niet fijn. En hopelijk heeft degene die je appte niks aan je overgedragen. Had diegene al symptomen toen je hem/haar sprak? Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still pissed en nog niet gereageerd in de buurtapp.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk dat hij hier naar beneden klettert door de hellingsgraad. Maar het zou wel schelen ja. Of even een hele flinke bui.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:28 schreef Vanyel het volgende:
Zou de dweilrobot over de zonnepanelen kunnen? Volgens mij is dat een briljant plan wat mij heel veel werk gaat schelen
Nogal😡quote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh @:AnneX dat klinkt niet best die val. Bed is misschien wel de beste plek momenteel
En wat lullig van de positieve test.
Mannen, je kan er beter soep van koken. Over over hollen, ook een goed planquote:Op zondag 20 maart 2022 11:51 schreef Clubsoda het volgende:
Beterschap TP![]()
Ik ontdekte een heel fijn stukje hij op fietsafstand om een half uurtje over te hollen
Om de hij te compenseren?quote:
Ga lekker naar bed inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2022 13:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nogal😡
Wat lief, dat je nestmateriaal buiten neerlegt.
Soepdag is de Eerste buren samenkomst na de winter. Er zullen er meer volgen. Tralala. Ik ben daar erg slecht in. En we moeten nog een grote klus met z’n allen uitvoeren! Dak van de schuur en panelen zijn al gefikst.
En nu naar bed.
Ik weet niet hoe duur F1tv op dit moment is.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedoelde eerder vandaag niet letterlijk hoe we de F1 op de tv kregen. We hebben een pc onder de tv staan dus we hoeven nooit te goochelen met smart-functies, casting, etc.
Ik vroeg me alleen af op welke manier we gaan kijken. Illegale stream of een legale optie. Wat mij betreft dat wat het minste geld kost. Ik ben het zo zat dat we overal een abonnement voor moeten afsluiten.
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Argh.....![]()
helpt het als ik zeg dat ik vannacht naast een ziek kind sliep?
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Mannen, je kan er beter soep van koken. Over over hollen, ook een goed plan
Dat klinkt nogal strafbaarquote:Op zondag 20 maart 2022 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Bovendien, maar dat hebben jullie niet gezien, appte ik de buurvrouw gisteren iets over het verwijden van schapen![]()
![]()
65 euro voor een jaar. Maar ik zit er net zo in als @Lucky_Strike Ik doe het gewoon niet. Daarvoor kijk ik er te weinig naar en vind het jammer geld.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur F1tv op dit moment is.
Paar maanden geleden voor een paar tientjes afgesloten voor 1 heel jaar. Dat vond ik nog wel te doen.
Waar is je hij? Wij vonden er ooit een, maar zijn hem kwijtgeraakt (vergeten waar).quote:Op zondag 20 maart 2022 14:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kom maar zelden fijne stukjes hij tegen
Voor de hei moet je de Prinses Margrietlaan en die helemaal uitrijden en daar parkeren. Rode paaltjes is een wandeling van 4,5 km, je komt ook langs de schaapskooi. Het is in de appendix van ons dorp, waarvan je denkt dat het er niet bijhoort maar toch wel.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar is je hij? Wij vonden er ooit een, maar zijn hem kwijtgeraakt (vergeten waar).
Vorig jaar was t superleuk en tis allemaal niet moeilijkquote:Op zondag 20 maart 2022 14:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben benieuwd, Blues! Wij hebben ook een stukje bloemenveld gemaakt naast het huis, de eerste bollen komen vrolijk op. Ben erg benieuwd hoe het in de zomer gaat zijn...
Ah dan is het wel iets duurder geworden.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
65 euro voor een jaar. Maar ik zit er net zo in als @:Lucky_Strike Ik doe het gewoon niet. Daarvoor kijk ik er te weinig naar en vind het jammer geld.
quote:Op zondag 20 maart 2022 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal strafbaar
Onaardig ook.
Ahhhquote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben het samen met mijn vader gedaan. Je mag toch op twee schermen kijken.
Ik testte zojuist positief dus kan door naar de ggd.
Zelfde kerel zeker als onze schuttingguyquote:Op zondag 20 maart 2022 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We wachten maar weer op onze bomenkerelHij zou tussen 12 en 13 komen. Toen tussen 13.45 en 14.00. Hij is er uiteraard nog niet.
Ik word echt niet goed van die gast. Hij weet dat we op zondagmiddag beperkt tijd hebben. Hij zou eigenlijk gisteren al komen. Het is de afgelopen weken elke keer zo dat hij dingen belooft die hij niet nakomt of niet afmaakt.
Oh shit. Beterschapquote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben het samen met mijn vader gedaan. Je mag toch op twee schermen kijken.
Gatverdarrie wat vervelendquote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier hebben we ook nog geen geluk met de schuttingmannen....quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Zelfde kerel zeker als onze schuttingguy
Dus tochquote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gedoe!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hebben we ook nog geen geluk met de schuttingmannen....
De 1e reageerde niet meer (bleek achteraf wel een goede reden te hebben).
En bij de 2e zitten we nu al 1 week te wachten op de offerte....
Ik hoop toch dat we in mei een schutting hebben.
Klimop kun je niet vroeg genoeg slopen. Als het lang de tijd heeft om af te sterven komt het makkelijker los.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe!
Hier hebben we nu een schutting app met vier huizen. En af en toe komt buurman langs om een folder te laten zien. En tips om in de buurt te kijken naar een soortgelijke, al geplaatste schutting. Volgend bezoeken zal wel met een offerte zijn![]()
Ik vind het wel best, zolang maar tijdig weet wanneer ik mijn klimop moet gaan slopen.
Dat klinkt beterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gedoe!
Hier hebben we nu een schutting app met vier huizen. En af en toe komt buurman langs om een folder te laten zien. En tips om in de buurt te kijken naar een soortgelijke, al geplaatste schutting. Volgend bezoeken zal wel met een offerte zijn![]()
Ik vind het wel best, zolang maar tijdig weet wanneer ik mijn klimop moet gaan slopen.
Vervelend hè! Onze 'schutter' zou a.s. donderdag komen maar hij heeft een grote klus dus hij doet onze schutting ff tussendoor. Maar ja...wanneer danquote:Op zondag 20 maart 2022 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier hebben we ook nog geen geluk met de schuttingmannen....
De 1e reageerde niet meer (bleek achteraf wel een goede reden te hebben).
En bij de 2e zitten we nu al 1 week te wachten op de offerte....
Ik hoop toch dat we in mei een schutting hebben.
Klopt. Maar ik plan er eigenlijk op dat hij met de schutting mee wordt gesloopt. Alleen die wortelsquote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Klimop kun je niet vroeg genoeg slopen. Als het lang de tijd heeft om af te sterven komt het makkelijker los.
Dat hebben ze bij ons paar Jr geleden gedaan met nwe schutting ad andere kant. Mega meters klimopquote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik plan er eigenlijk op dat hij met de schutting mee wordt gesloopt. Alleen die wortels
Goeie! De mijne net toegevoegd. Niet dat ik er in NL wat aan heb, maar toch.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stokje in mijn keel en neus gehad. Dan heb ik iig die herstel code in mijn app straks.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij ons paar Jr geleden gedaan met nwe schutting ad andere kant. Mega meters klimop
Bij het inchecken op luchthaven Bilbao vorige week maandag voor t eerst mijn Internationale QR code moeten laten zien. Ze zei al 'oké' toen ie nog aan t laden wasquote:Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goeie! De mijne net toegevoegd. Niet dat ik er in NL wat aan heb, maar toch.
Joh dat maakt niet uit ik werk nu ook in een functie waar ik 0 ervaring in had. Als ze naar hard genoeg mensen nodig hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik net de raarste sollicitatiebrief tot nu toe heb geschreven. Kom voor geen meter in aanmerking, maar het werk lijkt me fantastisch, functie in het Gelders Archief. Nul ervaring, nul kennis...maar dan kunnen ze me wel "kneden". En ik woon in de buurt, dat was een vereisteDat heb ik maar als "verkooppunten" genoemd.
Als ik niet geschreven zou ik echt een "wat als" gevoel houden.
Was net even buiten, hopelijk is het waar @:Fietsie aan het BBQ'en is warmer, want dit was echt niet aangenaam.
Ze hebben wat eisen waar ik niet aan voldoe. Maar we zullen het zien, niet geschoten enzo.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh dat maakt niet uit ik werk nu ook in een functie waar ik 0 ervaring in had. Als ze naar hard genoeg mensen nodig hebben.
Eerlijk gezegd zou ik - afgezien van als je de hele dag zware dozen uit de kelder moet slepen - waarom je daar niet zou kunnen werken. Maar dan had je zelf ook niet geschreven denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Geloof dat ik net de raarste sollicitatiebrief tot nu toe heb geschreven. Kom voor geen meter in aanmerking, maar het werk lijkt me fantastisch, functie in het Gelders Archief. Nul ervaring, nul kennis...maar dan kunnen ze me wel "kneden". En ik woon in de buurt, dat was een vereisteDat heb ik maar als "verkooppunten" genoemd.
Was net even buiten, hopelijk is het waar @:Fietsie aan het BBQ'en is warmer, want dit was echt niet aangenaam.
Het is wel een administratieve functie, werken met bepaalde systemen (waar ik nog niet van heb gehoord). Denk dat je met een bibliotheek achtergrond wat meer aansluiting zou hebben. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik - afgezien van als je de hele dag zware dozen uit de kelder moet slepen - waarom je daar niet zou kunnen werken. Maar dan had je zelf ook niet geschreven denk ik
Of onderschat ik het werken in een archief nu.
Een fabriek vlak bij mijn werk heeft buiten gewoon een groot spandoek hangen. "Ervaring niet vereist. Stuur een brief naar xxx of kom gelijk even binnen"
Och, vond 'm al zo slecht er uit zien de laatste tijd.quote:
Is dat die medewerker collectiebeheer? Leuke functie lijkt mequote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja dat is 'm. Lijkt me zo leuk.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dat die medewerker collectiebeheer? Leuke functie lijkt me
Ach… ik had gehoord dat hij ziek was. En nu is er geen oat moan meerquote:
Spanned! Zou mooi zijn als de match er isquote:
Het is nu beter dan vanmiddag. Toen was het grijs en nat. Nu lichtgrijs, droog en net heel veel wind.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat het juist niet bekend was gemaakt dat hij ziek was?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach… ik had gehoord dat hij ziek was. En nu is er geen oat moan meer
Dat dacht ik dus ook. Misschien volgt ze Yvonne kolderweide.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist niet bekend was gemaakt dat hij ziek was?
Als je de filmpjes van vorige week zag is het ook niet heel raar dat er al geruchten gingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Misschien volgt ze Yvonne kolderweide.
Nee, ik heb daar vorig jaar of zo iets van gelezen. Kan ook een eerdere ziekenhuisopname zijn, als jullie zo zeker weten dat over deze ziekte niets bekend was gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist niet bekend was gemaakt dat hij ziek was?
Ik heb geen idee waar dit over gaat...quote:Op zondag 20 maart 2022 19:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van vorige week zag is het ook niet heel raar dat er al geruchten gingen.
Ik meende ook ergens wel te weten dat Piet ziek was.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar vorig jaar of zo iets van gelezen. Kan ook een eerdere ziekenhuisopname zijn, als jullie zo zeker weten dat over deze ziekte niets bekend was gemaakt.
quote:
Z'n haar zit wat wild? Ik volg hem niet, dus geen idee hoe hij er half jaar terug uit zag?quote:
De dag erop was ie dood. Kanker.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Z'n haar zit wat wild? Ik volg hem niet, dus geen idee hoe hij er half jaar terug uit zag?
Is hij weer opgestaan?quote:
Ja dat weet ik, maar er staat dat er speculaties waren. Niet dat mensen achteraf "Ha, ja, ik dacht al te zien dat ie terminaal was" hebben geroepen.quote:
Oh, sorry. Ik las ook maar half.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar er staat dat er speculaties waren. Niet dat mensen achteraf "Ha, ja, ik dacht al te zien dat ie terminaal was" hebben geroepen.
Over bank gesproken, had jij nou een nieuwe bank?quote:Op zondag 20 maart 2022 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde dingen kopen op the interwebz maar de bank deed kut en nu heb ik geen spullen gekocht maar is wel m'n geld weg. Hihaho.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over bank gesproken, had jij nou een nieuwe bank?
Indien Duitse degelijkheid ook in het wensenlijstje past dan ook https://www.ebay-kleinanzeigen.de in de gaten houden. Zoeken op Couch. Wel even de regio en afstand invullen voor het zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kan nog geen afstand doen van m'n huidige en ik geloof ook niet dat we een nieuwe bank willen omdat Abby alles onderniest.
Hou wel mp in de gaten voor een bank.
Geen afstand willen doen is wel een goede reden. En het niesgesputter ook. Hier ligt Nika altijd op de bank en die spuugt nogal eens, en bij voorkeur op de bank natuurlijk, dus daar ligt ‘s nachts en als ik niet thuis ben, een dik kleedquote:Op zondag 20 maart 2022 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kan nog geen afstand doen van m'n huidige en ik geloof ook niet dat we een nieuwe bank willen omdat Abby alles onderniest.
Hou wel mp in de gaten voor een bank.
Snot vliegt ook...quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen afstand willen doen is wel een goede reden. En het niesgesputter ook. Hier ligt Nika altijd op de bank en die spuugt nogal eens, en bij voorkeur op de bank natuurlijk, dus daar ligt ‘s nachts en als ik niet thuis ben, een dik kleed
Oh, da’s dus de wijde omgeving van Abby. Is ze er ook ziek van?quote:
Ja, Abby weet wel de wijde omgeving te raken. Als je het ziet en direct wegveegt is het prima, maar als het opdroogt in stof is het uh, lastiger.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, da’s dus de wijde omgeving van Abby. Is ze er ook ziek van?
Toen je dat schreef was ik al een tijdje onderwegquote:Op zondag 20 maart 2022 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Hola,
Mijn rondom uitzicht is ook groen aan het worden, zo mooi dat zachte groen. Straks maar even wat kattenhaar buiten leggen voor nestmateriaal
@:Tele6 zal het vast niet lezen voor de run, maar succes
Sterkte @:Thinkk-Pinkk dat klinkt echt heel pijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel balansoefeningen. Dat je over een touw moet lopen met een ander touw waar je jezelf overeind aan kan houden.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Blues het volgende:
Leuke hindernissen![]()
Kaat zullen wij een keer meedoen
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 ik duim voor je!
@:AnneX beterschap
@:z80
Verder moest ik gniffelen om de hij/hei/zij/zei
En vanavond is een beetje lastig.Ja lastig idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo iemand is dan best lang in je leven geweest.
Ik had t met mijn ex schoonzus die een paar weken geleden vrij plotseling overleed. Ben er wel ff mee bezig geweest. Allerlei herinneringen kwamen boven.
Rot dat B dan weer naar huis moest. Kon ie niet blijven?
Ik moest naar huis. Was na m'n survivalrun bij hem gaan douchen en eten. Het is niet handig als ik daar blijf slapen, met A ook daar, en dan morgenochtend nog naar werk moeten vanuit daar zie ik ook niet zitten.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja lastig idd.
Zo iemand is dan best lang in je leven geweest.
Ik had t met mijn ex schoonzus die een paar weken geleden vrij plotseling overleed. Ben er wel ff mee bezig geweest. Allerlei herinneringen kwamen boven.
Rot dat B dan weer naar huis moest. Kon ie niet blijven?
Ik snap m. Jammerquote:Op zondag 20 maart 2022 22:15 schreef Tele6 het volgende:
Ik moest naar huis. Was na m'n survivalrun bij hem gaan douchen en eten. Het is niet handig als ik daar blijf slapen, met A ook daar, en dan morgenochtend nog naar werk moeten vanuit daar zie ik ook niet zitten.
Kortom A moet B dan maar knuffelen vanavond.
Ik ga wel foto’s maken 😉quote:Op zondag 20 maart 2022 22:05 schreef Blues het volgende:
Leuke hindernissen![]()
Kaat zullen wij een keer meedoen
Klein chemisch afvalquote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb 1 rabarber stengel op mn balkon.. wat zal ik daar nou eens mee doen
Lekker bezig! De timing met zo'n tuin loopt nog wel eens in de soep helaas. Dat hoort er ook wel bij. Je moet ook iets te verbeteren hebben voor volgend jaarquote:Op maandag 21 maart 2022 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Goedemorgen..
Hier geen regen.. bijna jammer.
Gisteren de nieuwe regenmeter opgehangen.
Wel van het weekend heel druk geweest met de tuin dus kom maar door met die regen
Her en der wat viooltjes buiten gezet in een binnenpot ook… minder handig.
Maar even zien hoe dat afloopt.. kon eigenlijk weinig leuks vinden voor buiten en deze stonden er nog. Overzetten kan altijd nog.
Beginnen ons wel steeds meer thuis te voelen in eigen tuin.
Afgelopen herfst zijn her en der wat onderhoudswerkzaamheden aan met name bomen en struiken overgeslagen.. dus we zijn er best nog wel druk mee om alles weer beetje binnen de perken te krijgen.
Maar de moestuin achter het huis… is helemaal netjes eigenlijk.
Staan alleen nog zo’n 15-20 aardbeienplanten die nog een jaar mee zouden moeten kunnen.
Mij hoor je niet klagen dus <3
Enige waar we wel over klagen is dat wat we wilden zaaien niet meer te bestellen was omdat we druk verhuizende waren..
daar natuurlijk net wat laat mee waren.
Dat overleven we ook wel weer… #PlanB
Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?quote:Op maandag 21 maart 2022 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Goedemorgen..
Hier geen regen.. bijna jammer.
Gisteren de nieuwe regenmeter opgehangen.
Wel van het weekend heel druk geweest met de tuin dus kom maar door met die regen
Her en der wat viooltjes buiten gezet in een binnenpot ook… minder handig.
Maar even zien hoe dat afloopt.. kon eigenlijk weinig leuks vinden voor buiten en deze stonden er nog. Overzetten kan altijd nog.
Beginnen ons wel steeds meer thuis te voelen in eigen tuin.
Afgelopen herfst zijn her en der wat onderhoudswerkzaamheden aan met name bomen en struiken overgeslagen.. dus we zijn er best nog wel druk mee om alles weer beetje binnen de perken te krijgen.
Maar de moestuin achter het huis… is helemaal netjes eigenlijk.
Staan alleen nog zo’n 15-20 aardbeienplanten die nog een jaar mee zouden moeten kunnen.
Mij hoor je niet klagen dus <3
Enige waar we wel over klagen is dat wat we wilden zaaien niet meer te bestellen was omdat we druk verhuizende waren..
daar natuurlijk net wat laat mee waren.
Dat overleven we ook wel weer… #PlanB
neeee! Geen idee waar ook?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij rust er een vloek op deze bieren![]()
![]()
Na het gedoe met het busje/paspoort zijn nu de labels verkeerd bezorgd![]()
Kan me niet voorstellen dat PostNL dat morgen voor 10u opgelost heeft....
Nog niet, zo maar eens achteraan bellen.quote:
Ja precies, mja zonder labels kan je niet vullen zeker?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog niet, zo maar eens achteraan bellen.
Ophalen bij het verkeerde adres lijkt me nog de beste optie, maar dan moet het niet alweer bij PostNL liggen.
Griepje? Of zwaar weekend?quote:
Mwoah, het is al een paar dagen. Ging uit van hooikoorts. Antihistamine hielp ook wel wat. Sinds gisteren ook keelpijn. Keronatesten blijven negatief. Welaf en toe iets hoere temperatuur dan normaal is voor me.quote:
Is wel mogelijk, en zal ook wel moeten want de tanks hebben ze nodig.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, mja zonder labels kan je niet vullen zeker?
Ik hoor meer mensen over vage griepachtige klachten, negatieve tests en moe enzo, het zou me niets verbazen als een lichaam ook anders reageert op vanalles omdat we door alle maatregelen twee jaar zo weinig besmet zijn met allerlei spul wat normaal wel opgeruimd wordt door je afweer...quote:
Ja, kan goed hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen over vage griepachtige klachten, negatieve tests en moe enzo, het zou me niets verbazen als een lichaam ook anders reageert op vanalles omdat we door alle maatregelen twee jaar zo weinig besmet zijn met allerlei spul wat normaal wel opgeruimd wordt door je afweer...
Wellicht dat er toch veel mensen een mindset "het is over" hanteren en dan wat meer lijfelijk zijn dan de afgelopen kille periode?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan goed hoor.Ik vind het wel frappant dat om me heen ineens iedereen en zn moeder kerona heeft
Dat was zeg maar 2 jaar lang niet en nu uh, aan de lopende band. Had 2 appjes vanochtend van mensen met positieve zelftest
![]()
Het allerfrappanste daaraan vind ik dat ik veel van die mensen in de dagen voor hun test wel gezien/gesproken heb en zelfs op feestjes/samenkomsten geweest ben waar dan na afloop blijkt dat best wel wat mensen ziek zijn geworden/positief testte na een paar dagen.![]()
We zullen zien of m'n zelftesten negatief blijven.
Helaas moeten wij er wat selectief in zijn; beide ouders cardio-long patienten dus die hielden toch een behoorlijke bubbel om zich heen, gelukkig regelen ze dat zelf wel goed. En dus ook buiten gezeten met het hele spul.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja nee ik hou ook geen afstand meer. En de mensen om me heen ook niet. Gelukkig maar want ik heb mensen om me heen enorm gemist.
Zwaai je even als je voorbij zoeft?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Nou het gaat een road trip van 5u worden![]()
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
Omg! hoe dan? En je weet zeker dat ze daar wel liggen?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Mijn testen in de neus zijn negatief maar in de keel positief. Ggd uitslag is ook positief. Misschien dat eens proberen. Maar de gewone griep heerst ook.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah, het is al een paar dagen. Ging uit van hooikoorts. Antihistamine hielp ook wel wat. Sinds gisteren ook keelpijn. Keronatesten blijven negatief. Welaf en toe iets hoere temperatuur dan normaal is voor me.
Dus zal inderdaad wel griep of verkoudheid zijn. Of toch kerona.
In Drachten? Hoe danquote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Altijdquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg! hoe dan? En je weet zeker dat ze daar wel liggen?
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.quote:
Ik swab keel en neus voor dezelfde test. Doe jij dan alleen keel?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn testen in de neus zijn negatief maar in de keel positief. Ggd uitslag is ook positief. Misschien dat eens proberen. Maar de gewone griep heerst ook.
Dan zou het genoeg moeten zijn. Ik heb alleen keel of neus gedaan ja.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik swab keel en neus voor dezelfde test. Doe jij dan alleen keel?
Dat deed de ggd ook bij mij, twee weken geleden. Zelfde keel/neus swab.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik swab keel en neus voor dezelfde test. Doe jij dan alleen keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |