wij hadden bij vreekens besteld.. had ik wel vaker gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?
Hier kan je wel gekke dingen bestellen en ze bezorgen gewoon snel https://www.tuinjoop.com/
Deze heeft ook veel keuze aan zaad, en plantjes en bezorgen ook snel: https://www.moestuinweetjes.com/
Meeste van het zaad bestellen wij ergens anders maar dat zijn toch vaak winkels met lange levertijden.
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Nou het gaat een road trip van 5u worden![]()
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
Extra avontuurlijk bierquote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd
[..]
[..]
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.
gaat goed komen hoor. en volgend jaar hebben we er toch meer tijd voor in het voorjaar ook denk/hoop ikquote:Op maandag 21 maart 2022 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Is toch ook leuk ieder jaar weer iets nieuws opzetten
Hadden we het misschien geen James Bond namen mee moeten geven......quote:Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Extra avontuurlijk bier
Gelukkig hebben jullie geen hekel aan een ommetje rijden.
Mmm...quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Was dus een goede rit eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Ja dat is helemaal leukquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.
Zekerquote:
Klinkt niet onverdeeld positief.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |