abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204166923
pi_204166957
En Lonaa in de lappenmand. Klinkt ook niet fris.
En het is zó mooi weer buiten! En het interesseert mij geen biet.
  maandag 21 maart 2022 @ 12:12:23 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204167269
Zow. Mok bouillon, en dan de middag maar eens aanvallen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204167368
Ik vergelijk woonhuisverzekeringen. Ik ben er nu al wel weer klaar mee eigenlijk.
Spoilers!
pi_204167408
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?

Hier kan je wel gekke dingen bestellen en ze bezorgen gewoon snel https://www.tuinjoop.com/

Deze heeft ook veel keuze aan zaad, en plantjes en bezorgen ook snel: https://www.moestuinweetjes.com/

Meeste van het zaad bestellen wij ergens anders maar dat zijn toch vaak winkels met lange levertijden.
wij hadden bij vreekens besteld.. had ik wel vaker gedaan.
al was het in iets andere dingen en hoeveelheden :)

Maar we waren gewoon laat omdat we ook bezig waren met verhuizen.. dus beetje eigen schuld :)
pi_204167434
@Lucky_Strike heb je ook gelijk in.. maar in dit geval was het ook ernstig eigen schuld, dikke bult

maar goed.. planning is nog even hier te blijven wonen dus volgend jaar nieuwe planning :)
  maandag 21 maart 2022 @ 12:35:39 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204167516
Is toch ook leuk ieder jaar weer iets nieuws opzetten ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204167639
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Nou het gaat een road trip van 5u worden :D
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Altijd :D
[..]
[..]
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.
Extra avontuurlijk bier :D
Gelukkig hebben jullie geen hekel aan een ommetje rijden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204167981
Label- en gezondheidsleed -O-

Vanmorgen een paar uur gewerkt, dadelijk naar kantoor voor middag- en avond overleg.

Handig dat ik thuis was, ma kwam een pot buitenbloeiers langs brengen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204168030
Dat was een ochtendje vluchtelingenwerk. Nog lang niet druk en ze weten ook nog niet wat op ze afkomt. M'n leidinggevende blijk ik al te kennen van de tijd in de Koepel en daarna.
Bespreking en introductie gehad en zo meteen (vanuit huis) een webinar. Ik heb vragen, heel veel vragen. Zijn nu met een groepje van 4, stagiere, leidinggevende, een oekraïense en ik. De oekraïnse dacht leidinggevende te zijn, maar helaas :o Is ook goed, zijn richt zich steeds (in een meeting van 1,5 uur) op individuele gevallen, terwijl het om het grote geheel moet gaan. Ik bespeurde wrijving...heel veel wrijving :D

Maar het lijkt met wel heel leuk. Ook heel druk, zeker nadat je 2 jaar thuis bent geweest in een kleine kantoortuin met aan alle kanten gesprekken in de meest vreemde talen, is het lastig concentreren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204168180
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Is toch ook leuk ieder jaar weer iets nieuws opzetten ^O^
gaat goed komen hoor. en volgend jaar hebben we er toch meer tijd voor in het voorjaar ook denk/hoop ik :)
ietsje eerder in de bestelpen klimmen dan ook.. en dan komt het gewoon goed

dit jaar gewoon even een oefenrondje voor onszelf :)
pi_204168316
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef sigme het volgende:

[..]
[..]
Extra avontuurlijk bier :D
Gelukkig hebben jullie geen hekel aan een ommetje rijden.
Hadden we het misschien geen James Bond namen mee moeten geven......

En inderdaad op zich houden we wel van een road trip.
pi_204169522
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.

Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan :')
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen

Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204169732
Misschien moet ik eens ontbijten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204169752
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:

Resultaat:
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen

Mmm...
Voor het eerste blijven nog maar even duimen, het tweede is klote (netjes gezegd) en het derde is lief
  maandag 21 maart 2022 @ 16:17:27 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204169845
:lijstje: heb ik allemaal al af.

Dus nu even rustigan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204170094
hier mega chaos dag.. en nieuw team met mensen die allemaal relatief nieuw zijn
en dus vinden dat alles netjes afgevinkt moet worden.. voor alles 1 iemand verantwoordelijk (wel voor alle verschillende dingen iemand anders dus... )

ik ben redelijk versleten... heb mn eerste verbetervoorstel toch zeker tot half 11 voor me kunnen houden _O-
pi_204170755
Ik heb naar iedereen gezwaaid :W

Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan *O*
pi_204170807
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:

Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan *O*
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.
pi_204170828
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:

Was dus een goede rit eigenlijk :7
pi_204170836
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.
Ja dat is helemaal leuk :)

quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Was dus een goede rit eigenlijk :7
Zeker :) elk nadeel heeft zijn voordeel ofzo :D
pi_204171881
Dat is wel een leuke 'bijvangst' @Sarabi ! *O*

Beterschap voor alle zieken! :*
pi_204172603
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:

Resultaat:

Klinkt niet onverdeeld positief.

Hier ook drukke dag. In mijn kantoordag verkocht mijn liefste onze 5 veel te kleine rammetjes. Die waren op een raar moment geboren (aug/sept) en nu dus nog lang niet groot genoeg om te slachten, maar ze moeten wel weg, want ze kunnen niet op de rammenwei blijven lopen - dat is 's zomers ergens anders voor in gebruik, en niet terug naar de kudde - want dat krijgen we wéér ontijdige lammeren. Maar ze mogen nu dus naar een nieuwe eigenaar, waar ze eerst lekker kunnen doorgroeien. Moet ik een vrije dag voor nemen, dat dan weer wel, want wij mogen ze van A naar B brengen.

We moeten onze eigen kudde (enkel ooien) wat onverwacht verweiden (niet verwijden!). En die kudde is nog te groot, dus ook vandaag slager gebeld, en de 4 oude ooien kunnen we over anderhalve week ook wegbrengen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 21 maart 2022 @ 20:35:41 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_204173051
Bij de Aldi in Nederland een pakje Laos koffie gehaald. Komt uit een gebied waar ik geweest ben en straatarm is.
Verdienen de koffieboeren daar toch nog wat geld.
Tevens stond ik met een pakje iglo vis in de handen, aanbieding. Groot op de verpakking "Nieuwe verpakking en vernieuwd recept". Toch even kijken hoeveel vis er in zit. Wel een hele 41%. Het merkloze broertje, zelfde smaak, 75%. Deze staat nu in de oven.
Je wordt genept waar je bijstaat als je niet heel goed oplet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 20:41:36 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204173151
Heb je de maand mei al vrij gevraagd @Isabeau ?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204173215
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Heb je de maand mei al vrij gevraagd @:Isabeau ?
Als dat eens kon -O- Voor die onzin :X
pi_204174948
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:

Net bij de huisarts geweest, longen geluisterd, saturatie 92% , want erg benauwd en vanmiddag een XThorax. Of dit gerelateerd is aan de val?
Lig weer in bed. -O-
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verder :*
pi_204175152
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verder :*
Ja, net weer thuis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
pi_204175167
Oh, wat is er met de maand mei? Of bedoelt Ludolf de golf van vrije dagen en weekenden met handig plannen.
pi_204175185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:

Ja, net weer thuis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, de hele medische malle molen gehad vanavond :* Luchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag :X Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja :Y

In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde ;)
pi_204175199
Jeetje @AnneX wat een toestanden. En wat je zegt, rustig aan doen want dit is niet fijn -O-
Beterschap
pi_204175227
quote:

[..]
Ja, net weer thuis.
SPOILER
Rustig aan en opknappen idd. Beterschap
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 21 maart 2022 @ 23:15:06 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204175342
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oef, de hele medische malle molen gehad vanavond :* Luchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag :X Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja :Y

In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde ;)
Snert, dat is balen -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 21 maart 2022 @ 23:15:41 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204175347
quote:

[..]
Ja, net weer thuis.
SPOILER
Beterschap!
Wn ook voor de andere zieken uiteraard
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204175375
Dank jullie wel.
Als ik de trap weer op kan in éen keer laat ik het weten. w/

Wat loellig van het bussengedoe @Isabeau. o|O
pi_204175422
Da’s ook een ellende @Isabeau komt er wel vervangend busvervoer of mag je het zelf uitzoeken?
pi_204175577
Oh ja, Kaatje: je had de eerste werkdag bij Vluchtelingenwerk.
Dat zal inderdaad wennen zijn. 😉
pi_204175721
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s ook een ellende @:Isabeau komt er wel vervangend busvervoer of mag je het zelf uitzoeken?
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
pi_204175955
Jeetje @AnneX wat een gedoe, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over wat het is. Rustig aan maar inderdaad!

@Kaatje1 je eerste dag klinkt.. bijzonder. Hopelijk ga je niet al teveel meekrijgen / last krijgen van de wrijving die je merkte.

Ik deed voor het eerst weer mee met bedrijfshockey en had in het tweede kwart meteen een ongelukkige botsing te pakken. Tegenstander en ik renden naar dezelfde bal en ik kreeg daarbij zijn lichaam tegen mijn hoofd, best hard want hij rende best hard. Meteen hoofdpijn dus ook meteen veld uit en wel behoorlijk geschrokken natuurlijk gezien het nog steeds herstellende zijn van de hersenschudding.. (mocht overigens wel gewoon alweer hockeyen van de artsen). Zelf naar huis gereden met live locatie en verbinding met de buren aan voor het gevoel, thuis met huisartsenpost gebeld en die zagen geen medische alarmbellen. Toch maar even wekker om 1u en 4u gezet maar beide keren ervoor zelf al wakker. Dit zijn wel de momenten waarop ik alleen wonen toch behoorlijk vervelend vind, ik heb een groot talent voor doemdenken en er kán natuurlijk potentieel nogal wat misgaan.

Maar vooralsnog lijk ik er dus vanaf te komen met vooral veel schrik en wat hoofdpijn en stijve nek. Wel de agenda voor overdag grotendeels leeg geveegd zodat ik rustig aan kan doen in de hoop dat het me idd niet weer een stap terug zet in herstel..
pi_204176048
quote:

[..]
Ja, net weer thuis.
SPOILER
Wel fijn dat je weet wat het is, en dus ook wat het niet is :)
Rustig aan beter worden :*

@Kaatje1; wel leuk denk dat je iemand al kent. Top om er weer mee bezig te zijn. Is t eigenlijk vrijwilligerswerk?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204176050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
Klinkt als de verbinding bij mij. Wordt om elk wissewasje aan gewerkt (of storing) en daardoor lijkt het of bussen even vaak ingezet worden als de trein. Heel irritant, gelukkig pak ik de trein bijna niet. Ook vanwege dat.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_204176142
@vlindertje89 wat is hockey voor gevaarlijke sport :o :o
hoop dat het meevalt met de hoofd- en nekpijn :*

@AnneX beterschap!
pi_204176175
Goedemorgen :O
Als we 4u geslapen hebben is het veel vannacht -O-
Nouja busje ophalen en 'even' 6000 flesjes bottelen *O*
  dinsdag 22 maart 2022 @ 08:52:04 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204176732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Succes! Die flesjes bottelen kost vast meer energie dan even naar Drachten sjezen ;)
pi_204176747
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Succes en tot vanmiddag *O*

Nu een online workshop over gezond werken. Met onder meer workshop ergonomisch thuiswerken. Lekker op tijd :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204176815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind er zo snel niks over bij
https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/
https://www.rijdendetreinen.nl/trajecten/groningen-zwolle

Heb jij misschien ergens wat extra info?
pi_204176819
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.

Wat loellig van het bussengedoe @:Isabeau. o|O
Beterschap oude dame!
pi_204177016
Half uur bezig, kwartier pauze. Wel vitaal.

Host die voortdurend unmute zegt terwijl ze mute bedoelt.
Collega met baby op schoot want de oppas heeft afgezegd.
En pauzevermaak door gastspreker die haar presentatie niet kan delen.

Topshow *O*
pi_204177494
Ok, ben ik nou gek? Ik zag gisteren bij Pricewise dat het bespaarweek is:

https://www.pricewise.nl/

Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Spoilers!
  dinsdag 22 maart 2022 @ 10:25:44 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204177525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Waar is die week dan goed voor? _O-
pi_204177573
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Lol :')
pi_204177751
Ok, ik ben niet gek. Dat is dan wel weer fijn.
Spoilers!
pi_204177772
PR gemaakt op shoulder press. Is mooie ding want en weinig getraind met schouders want blessure dus wel frappant, maar ook geen pijn. Win.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204178049
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van :')

We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse lucht *O* Bewegen *O*

Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn |:(
pi_204178050
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204178058
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van :')

We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse lucht *O* Bewegen *O*

Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn |:(
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204178092
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

Wij hadden vorige week training en die was verder echt heel prima, maar het moment naar de pauze dat we opeens moesten gaan dansen...... was ook euh....tikje akward..... :')
pi_204178110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?
Is dat vreemd dan? :@
pi_204178117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.
ga ik zo ook even doen als lunch denk ik maar.
pi_204178121
Succes met de longen @AnneX :* Naar!

En autsj vlinder... hockey klinkt wel echt als een heel blessuregevoelige sport :X (herken ik ook wel van verhalen van klasgenootjes, vroegah, lang geleden..)

Bottel ze @Sarabi !

En lekker bezig Loon! ^O^

Ik ben vast weer de helft vergeten. Maar nog een beetje duf, gisteren echt knallende koppijn en ik was me toch een partij chagrijnig :@

Maar, wél het koopcontract getekend door beide partijen. Op de dag van het begin van de lente, vinnik best een mooie datum O+ *O*
pi_204178124
quote:
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
Reiskosten kregen we ook info over vanmorgen. Ik snap er weer eens niks van *O*

En nu luister ik naar collega’s die jubelen over de fluitende vogels en zo. Leuk.
pi_204178128
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Beweegt wel vrijer ^O^
pi_204178135
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.
ga ik zo ook even doen als lunch denk ik maar.
Is wel praktisch ja :D

Ga je broek eten als lunch?
pi_204178147
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Beweegt wel vrijer ^O^
Dabedoellik!

Felies met het koopcontract *O*

Met op de achtergrond het rondje collega’s die nog doorjubelen over hun vijf minuten buiten. Zie mij participeren _O-
pi_204178237
Zo, ik heb weer eens bespaard:
67.08 per jaar op de woonhuisverzekering
17.68 per jaar op de aansprakelijkheidsverzekering
12.63 per jaar op de rechtsbijstandverzekering.

Edit: ik krijg geen 2.50 cashback op de rechtsbijstand maar 25.00 :o

[ Bericht 32% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-03-2022 11:40:29 ]
Spoilers!
pi_204178535
En toen klikte de host verkeerd en gooide 40 man uit de meeting _O-
pi_204178639
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een entertainment daar :D En je krijgt er nog voor betaald ook.
Spoilers!
pi_204178768
O, we zijn klaar (het lukte een mens of tien niet om nog een keer op de goede link te klikken…). Uur eerder dan verwacht. Prima, zo op mijn roostervrije dag.

Rest van mijn planning vandaag: sporten (vindt de workshop mevrouw vast leuk) en bier halen (vind ik leuk).
pi_204178849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Never a dull moment 🤪

Felies @Candaasje en vriend met huis! Lukt het met de planning?

En wat een goeie winst score met verzekeringen @Lucky-Strike
Heb je alles bij één maatschappij? Wij zitten sinds jaar en dag bij Ohra, ooit vanwege werkgever met 10% korting. En gebleven.
pi_204178894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Never a dull moment 🤪

Felies @:Candaasje en vriend met huis! Lukt het met de planning?
Tot nu toe gaat het prima, maar het echte avontuur moet nog beginnen. Klussers/bedrijven met een leeg plekje in de agenda vinden.

Maar een goede schilder hebben we al. Die zit in de familie en was al even langsgereden. Ziet het projectje wel zitten ^O^
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 12:32:00 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204179222
Er is op de radio reclame van Belsimpel.

Of je telefoon al lenteklaar is. Wat dat ook moge zijn :')

Terloops prijzen ze je een nieuwe Motorola aan - dat was volgens mij niet de vraag. De vraag was of mijn telefoon al lenteklaar is.

Maar wat mijn brein dus helemaal niet aan kan "de accu heeft een vermogen waar je U tegen zegt"

Vermogen is P, U is voor spanning. Verder werken accu's met schijnbaar vermogen S :(
pi_204179445
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.

Heftige dag/avond zo! Gelukkig gaat t weer beter.
Je hoeft ff die trap niet op want rusten nu :* w/
pi_204179484
Warm buiten!!
Al wel paar x in de tuin gezeten O+ maar nu ook de balkonstoelen schoongemaakt, kussens erop en een uurtje rust voor ik om 14 uur weer in therapie ga.
Tijdlijn is van 2009-2019 (van m'n 50e tot 60e levensjaar) We zijn er bijijijijna *O*
  dinsdag 22 maart 2022 @ 12:58:32 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_204179574
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef derLudolf het volgende:
Er is op de radio reclame van Belsimpel.

Of je telefoon al lenteklaar is. Wat dat ook moge zijn :')

Terloops prijzen ze je een nieuwe Motorola aan - dat was volgens mij niet de vraag. De vraag was of mijn telefoon al lenteklaar is.

Maar wat mijn brein dus helemaal niet aan kan "de accu heeft een vermogen waar je U tegen zegt"

Vermogen is P, U is voor spanning. Verder werken accu's met schijnbaar vermogen S :(
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.
De U is bij een telefoon niet interessant. Dit is puur een intern dingetje. De P doet er ook niet veel toe. Aangezien dat bij een accu heel erg veel is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204179800
quote:
Ik weet niet wat je niet snapt, maar 'uitruil' is wat een werkgever kan aanbieden als 'ie geen vergoeding voor woonwerkverkeer aanbiedt.
Vergoeding woonwerkverkeer = jij krijgt je nettosalaris PLUS x-cent per kilometer, en de werkgever maakt het brutodeelverschil over naar de fiscus

Uitruil woonwerkverkeer = je krijgt je netto salaris en uit het brutodeel van je salaris dat werkgever rechtstreeks naar fiscus overmaakt, haalt de werkgever 19 cent per kilometer af en betaalt dat aan jou in plaats van aan de fiscus.

Dat mag van de fiscus, het kost jou niks, het kost de werkgever niks, maar het is een tikje ingewikkeld en dus gaat het de meeste werkgevers boven de pet.
  Moderator dinsdag 22 maart 2022 @ 13:28:27 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204179909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 12:58 schreef z80 het volgende:

[..]
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.
De U is bij een telefoon niet interessant. Dit is puur een intern dingetje. De P doet er ook niet veel toe. Aangezien dat bij een accu heel erg veel is.
Ik ben dan ook meer van staal dan van vonken. Ik was even in de war met VA en mAh.
pi_204179948
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 09:02 schreef sigme het volgende:
Ik vind er zo snel niks over bij
https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/
https://www.rijdendetreinen.nl/trajecten/groningen-zwolle

Heb jij misschien ergens wat extra info?
Prorail moet je hebben.

https://www.prorail.nl/pr(...)orboog-bij-hoogeveen
pi_204179974
quote:
Thanx!
pi_204180033
En het stond hier in de regiokrantjes natuurlijk, gisteravond was een inloopavond van proprail voor vragen.

Er kwam net een etsy pakketje binnen. Jross had me er niets meer over verteld, want hij dacht dat het toch nooit meer zou komen omdat hij het al een maand geleden op een beetje ongunstig moment had besteld. De maker woont in Kharkiv. Huh. Ik heb nu de neiging een email naar het bijbehorende adres te sturen met de vraag of ze in orde zijn (en aan te geven dat het pakket is aangekomen).
pi_204180240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
En het stond hier in de regiokrantjes natuurlijk, gisteravond was een inloopavond van proprail voor vragen.

Er kwam net een etsy pakketje binnen. Jross had me er niets meer over verteld, want hij dacht dat het toch nooit meer zou komen omdat hij het al een maand geleden op een beetje ongunstig moment had besteld. De maker woont in Kharkiv. Huh. Ik heb nu de neiging een email naar het bijbehorende adres te sturen met de vraag of ze in orde zijn (en aan te geven dat het pakket is aangekomen).
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.
Maar voor hetzelfde geld lezen ze het wel en dan is het misschien wel heel fijn om even bericht te horen van iemand aan de andere kant van de wereld met een hartje onder de riem
pi_204180257
Hoi hoi, goedemiddag!

Fijn dat @AnneX de trap op en af is gekomen, hoe gaat het nu? Heerlijk zo’n webinar, ik volgde er gisteren een van vluchtelingenwerk, apart zullen we maar zeggen (niet iedereen had het helemaal begrepen)

Oeh @vlindertje89, dat klinkt niet fijn, is dit normaal bij hockey?

Ik zou denk ik wel even een berichtje sturen, gewoon om te laten weten dat het pakketje er is maar ook belangstelling/medeleven te tonen.

En inderdaad het is warm buiten, toen ik vanochtend op de fiets stapte (in de schaduw) waren winterjas en maillot niet heel direct nodig maar prima te doen, toen ik thuiskwam stond t zweet me op de rug. Het balkon heeft nu zon dus daar ga ik een een tijdje verblijven
pi_204180283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.
Maar voor hetzelfde geld lezen ze het wel en dan is het misschien wel heel fijn om even bericht te horen van iemand aan de andere kant van de wereld met een hartje onder de riem
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.
pi_204180328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.
mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ik
email is tenslotte niet lokatiegebonden

ik vind het een superleuk idee van je eigenlijk :)
lief en bedachtzaam <3
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:06:27 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204180756
Zow, kind nu ook beide prikkies gehad; wat een gedoe bij die GGD...
pi_204181023
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:32:37 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204181038
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie :D
rond welk levensjaar doen ze die nu?

Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.
pi_204181228
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.

dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehad
het was altijd met 12... maar door corona werd het hier wat later
pi_204181265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:

mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ik
email is tenslotte niet lokatiegebonden

ik vind het een superleuk idee van je eigenlijk :)
lief en bedachtzaam <3
Ik ook.
Maar zo is @Isabeau sowieso ^)
pi_204181283
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.
Omdat de 2 coronaprikken m tegenvielen...
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:52:59 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204181294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehad
het was altijd met 12... maar door corona werd het hier wat later
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.
pi_204181301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad. Die van mij is nu 10.
pi_204181306
Fijne opeennalaatste therapiesessie gehad.
Ik ben nu aan het leven ipv overleven, zei ze O+ Zo voelt t ook.
5 mei laatste gesprek, dat is dan meteen mijn symbolische bevrijdingsdag *O*
Wat heeft mijn burnout mij veel gebracht _O_
pi_204181317
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef Blues het volgende:

[..]
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.
Omdat de 2 coronaprikken m tegenvielen...
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletje ;) Maar goed, de mijne heeft ook geen coronavaccinaties gehad dus hij stapte er wat bleu in.
pi_204181318
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.
hmm mja.. ik snap het punt
maar ik vind 9 jaar toch wel wat vroeg :)

en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
  dinsdag 22 maart 2022 @ 15:55:59 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204181337
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...
pi_204181338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar die kinderen zijn er natuurlijk wel. En voor de grote meerderheid maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze nu met 10 of 12 gevaccineerd zijn.
pi_204181350
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...
En dat.
pi_204181436
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef Blues het volgende:
Fijne opeennalaatste therapiesessie gehad.
Ik ben nu aan het leven ipv overleven, zei ze O+ Zo voelt t ook.
5 mei laatste gesprek, dat is dan meteen mijn symbolische bevrijdingsdag *O*
Wat heeft mijn burnout mij veel gebracht _O_
Wat! Ook al is een burn-out klote, zo positief en beter (kan even geen ander woord vinden) er uit komen is een soort cadeautje
pi_204181531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletje ;) Maar goed, de mijne heeft ook geen coronavaccinaties gehad dus hij stapte er wat bleu in.
Mss veranderd hij nog een keer an gedachten.

Ik had een nicht met schaamlipkanker. Ook geen lolletje.
:o
pi_204181564
Meh, ik heb een beetje een werkdipje en blijf in het emotionele hangen. Moet daar echt even uit komen en weer in m'n concentratie komen. Maar dit is nu al twee weken zo. :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 22 maart 2022 @ 16:39:54 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204181831
Morgen dag I van vier mbt training Impactmanagement.
Wel weer interessant. :Y Al voelt het ook wel heel veel hetzelfde in een ander jasje.
En het is iets waar je vooral concreet mee aan de slag moet. Dat alleen al helpt waarschijnlijk in het aanscherpen van je missie, activiteiten, etc etc.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')