wij hadden bij vreekens besteld.. had ik wel vaker gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij wilde vooral wat apartere dingen zaaien toch?
Hier kan je wel gekke dingen bestellen en ze bezorgen gewoon snel https://www.tuinjoop.com/
Deze heeft ook veel keuze aan zaad, en plantjes en bezorgen ook snel: https://www.moestuinweetjes.com/
Meeste van het zaad bestellen wij ergens anders maar dat zijn toch vaak winkels met lange levertijden.
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Nou het gaat een road trip van 5u worden![]()
We gaan de labels ophalen in Drachten.....
Extra avontuurlijk bierquote:Op maandag 21 maart 2022 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd
[..]
[..]
Yes, net contact met de brouwer daar gehad. Onze labels zijn in een grote bestelling van zijn labels terecht gekomen.
gaat goed komen hoor. en volgend jaar hebben we er toch meer tijd voor in het voorjaar ook denk/hoop ikquote:Op maandag 21 maart 2022 12:35 schreef Barreltje het volgende:
Is toch ook leuk ieder jaar weer iets nieuws opzetten
Hadden we het misschien geen James Bond namen mee moeten geven......quote:Op maandag 21 maart 2022 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Extra avontuurlijk bier
Gelukkig hebben jullie geen hekel aan een ommetje rijden.
Mmm...quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Was dus een goede rit eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb naar iedereen gezwaaid
Verder een verkooppunt erbij gekregen (de brouwerij waar de labels geleverd zijn, heeft ook een slijterij) en uitnodiging om op hun bierfestival te staan
Ja dat is helemaal leukquote:Op maandag 21 maart 2022 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s leuk, totaal ander deel van Nederland.
Zekerquote:
Klinkt niet onverdeeld positief.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik zit al 2 uur aan de telefoon en probeer dingen te regelen.
Resultaat:
* pgb gedoe zou goed moeten komen, maar niemand kan me vertellen hoe dan
* ik moet levenslang anti-stolling slikken
* tulpen uit Oekraïne verstuurd naar een tante waar ik een schilderij van heb gekregen
Sarabi zwaai ook even als je hier langs komt
Als dat eens konquote:Op maandag 21 maart 2022 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Heb je de maand mei al vrij gevraagd @:Isabeau ?
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verderquote:Op maandag 21 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Net bij de huisarts geweest, longen geluisterd, saturatie 92% , want erg benauwd en vanmiddag een XThorax. Of dit gerelateerd is aan de val?
Lig weer in bed.
Ja, net weer thuis.quote:Op maandag 21 maart 2022 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het er nu mee? Knap je al een beetje op? Benauwd en lagere saturatie lijken mij niet val gerelateerd als je niet ook pijn bij je ribben oid hebt. Heeft de ha nog gebeld nav de xthorax? Beterschap verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
quote:Op maandag 21 maart 2022 22:52 schreef AnneX het volgende:
Ja, net weer thuis.Oef, de hele medische malle molen gehad vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.Luchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag
Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja
In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[..]
Ja, net weer thuis.Rustig aan en opknappen idd. BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.I solemnly swear i'm up to no good
Snert, dat is balenquote:Op maandag 21 maart 2022 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, de hele medische malle molen gehad vanavondLuchtweginfectie is ook niet fraai. Je verwacht dan ook hoesten, maar dat hoeft niet. Je zal je vast oud voelen vandaag
Benauwd, stram van de val. pfff. Koest gedragen is een goed idee ja
In mei 3 weken lang geen treinverkeer mogelijk bij mijn durp omdat ze het spoor iets gaan aanpassen zodat mensen uit Grun een paar seconden eerder in de Randstad zijn }:( Kost miljoenen en ik moet met de bus naar het werk die weken. Althans, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat Ludolf daar op doelde
[..]
Ja, net weer thuis.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
Wn ook voor de andere zieken uiteraard"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s ook een ellende @:Isabeau komt er wel vervangend busvervoer of mag je het zelf uitzoeken?
[..]
Ja, net weer thuis.Wel fijn dat je weet wat het is, en dus ook wat het niet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx for asking. De rest van de week een beetje koest gedragen, denk ik zo.
Rustig aan beter worden
@Kaatje1; wel leuk denk dat je iemand al kent. Top om er weer mee bezig te zijn. Is t eigenlijk vrijwilligerswerk?Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Klinkt als de verbinding bij mij. Wordt om elk wissewasje aan gewerkt (of storing) en daardoor lijkt het of bussen even vaak ingezet worden als de trein. Heel irritant, gelukkig pak ik de trein bijna niet. Ook vanwege dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
Succes! Die flesjes bottelen kost vast meer energie dan even naar Drachten sjezenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we 4u geslapen hebben is het veel vannacht![]()
Nouja busje ophalen en 'even' 6000 flesjes bottelen
Succes en tot vanmiddagquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we 4u geslapen hebben is het veel vannacht![]()
Nouja busje ophalen en 'even' 6000 flesjes bottelen
Ik vind er zo snel niks over bijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De NS heeft het vervangende vervoer meestal prima geregeld. Het is alleen geen trein en duurt langer.
Beterschap oude dame!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.
Als ik de trap weer op kan in éen keer laat ik het weten.
Wat loellig van het bussengedoe @:Isabeau.![]()
Waar is die week dan goed voor?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ben ik nou gek? Ik zag gisteren bij Pricewise dat het bespaarweek is:
https://www.pricewise.nl/
Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Lolquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ben ik nou gek? Ik zag gisteren bij Pricewise dat het bespaarweek is:
https://www.pricewise.nl/
Hieruit maak ik op dat er juist vandaag extra korting op de woonverzekering zit. Dat zit er niet. Er is geen korting, voor geen enkele verzekering deze week aldus de webchat. Ik vind het maar raar.
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van![]()
We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse luchtBewegen
![]()
Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn
Wij hadden vorige week training en die was verder echt heel prima, maar het moment naar de pauze dat we opeens moesten gaan dansen...... was ook euh....tikje akward.....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Workshop stressmanagement door een of andere bewegingsfanaat. Nu al stress van![]()
We hebben nu even pauze, met de opdracht naar buiten te gaan. Frisse luchtBewegen
![]()
Eer ik in de schoenen en uit de joggingbroek ben zijn we vijf minuten verder. Maar dan moeten we al terug zijn
Is dat vreemd dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waarom ga je zonder broek naar buiten Cat?
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.quote:
Reiskosten kregen we ook info over vanmorgen. Ik snap er weer eens niks vanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
Is wel praktisch jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
nou als je hem aan zou houden.. zou dat wel tijd schelen.
ga ik zo ook even doen als lunch denk ik maar.
Dabedoellik!quote:
Wat een entertainment daarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen klikte de host verkeerd en gooide 40 man uit de meeting
Never a dull moment 🤪quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen klikte de host verkeerd en gooide 40 man uit de meeting
Tot nu toe gaat het prima, maar het echte avontuur moet nog beginnen. Klussers/bedrijven met een leeg plekje in de agenda vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Never a dull moment 🤪
Felies @:Candaasje en vriend met huis! Lukt het met de planning?
Heftige dag/avond zo! Gelukkig gaat t weer beter.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:18 schreef AnneX het volgende:
Dank jullie wel.
Als ik de trap weer op kan in éen keer laat ik het weten.
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:32 schreef derLudolf het volgende:
Er is op de radio reclame van Belsimpel.
Of je telefoon al lenteklaar is. Wat dat ook moge zijn
Terloops prijzen ze je een nieuwe Motorola aan - dat was volgens mij niet de vraag. De vraag was of mijn telefoon al lenteklaar is.
Maar wat mijn brein dus helemaal niet aan kan "de accu heeft een vermogen waar je U tegen zegt"
Vermogen is P, U is voor spanning. Verder werken accu's met schijnbaar vermogen S
Ik weet niet wat je niet snapt, maar 'uitruil' is wat een werkgever kan aanbieden als 'ie geen vergoeding voor woonwerkverkeer aanbiedt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jommes, wat is met Uitruil woon-werkverkeer? Is dat handig als je alsnog gewoon je vaste dagen op locatie werkt? Mag je uberhaupt nog kiezen? Ik snap er ouderwets weer eens geen kut van.
Ik ben dan ook meer van staal dan van vonken. Ik was even in de war met VA en mAh.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Bijna goed. Het schijnbaar vermogen (Z) is enkel bij wisselspanning in voornamelijk inductie apparaten.
De U is bij een telefoon niet interessant. Dit is puur een intern dingetje. De P doet er ook niet veel toe. Aangezien dat bij een accu heel erg veel is.
Prorail moet je hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:02 schreef sigme het volgende:
Ik vind er zo snel niks over bij
https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor/
https://www.rijdendetreinen.nl/trajecten/groningen-zwolle
Heb jij misschien ergens wat extra info?
Thanx!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prorail moet je hebben.
https://www.prorail.nl/pr(...)orboog-bij-hoogeveen
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:41 schreef Isabeau het volgende:
En het stond hier in de regiokrantjes natuurlijk, gisteravond was een inloopavond van proprail voor vragen.
Er kwam net een etsy pakketje binnen. Jross had me er niets meer over verteld, want hij dacht dat het toch nooit meer zou komen omdat hij het al een maand geleden op een beetje ongunstig moment had besteld. De maker woont in Kharkiv. Huh. Ik heb nu de neiging een email naar het bijbehorende adres te sturen met de vraag of ze in orde zijn (en aan te geven dat het pakket is aangekomen).
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat houdt je tegen? In ergste geval lezen ze het niet.
Maar voor hetzelfde geld lezen ze het wel en dan is het misschien wel heel fijn om even bericht te horen van iemand aan de andere kant van de wereld met een hartje onder de riem
mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat zo even doe. Het is een man en dus hoogstwaarschijnlijk nog daar.
rond welk levensjaar doen ze die nu?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie
dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehadquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
rond welk levensjaar doen ze die nu?
Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:10 schreef Uhmmpie het volgende:
mja als het een vrouw was geweest.. is de kans ook wel aanwezig dat het nog gelezen word denk ik
email is tenslotte niet lokatiegebonden
ik vind het een superleuk idee van je eigenlijk
lief en bedachtzaam <3
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kreeg gisteren een HPV-vaccinatie, ook wel gezellig, wat vaccinatievariatie
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is wel heel vroeg.. mijn gup heeft hem net pas gehad
het was altijd met 12... maar door corona werd het hier wat later
Ja, dat inderdaad. Die van mij is nu 10.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
rond welk levensjaar doen ze die nu?
Ah ik zie net dat ze beginnen bij 9 / 10, en dat iedereen die die leeftijd voorbij is in 2022/2023 een inhaaluitnodiging krijgt.
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Kleinzoon J. van 12 wil 'm niet.
Omdat de 2 coronaprikken m tegenvielen...
hmm mja.. ik snap het puntquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij KWF op de site staat dat ie vervroegd is van 13 naar 9/10 om grotere zekerheid te hebben dat er voor het eerste onderlinge seksuele contact al gevaccineerd is.
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm mja.. ik snap het punt
maar ik vind 9 jaar toch wel wat vroeg
en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
Maar die kinderen zijn er natuurlijk wel. En voor de grote meerderheid maakt het natuurlijk ook niet zoveel uit of ze nu met 10 of 12 gevaccineerd zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm mja.. ik snap het punt
maar ik vind 9 jaar toch wel wat vroeg
en dan is niet zo zeer het tijdstip van vaccinatie het probleem.. maar het idee dat mensen denken dat het nodig is 9/10-jarigen te vaccineren omdat ze met 12 misschien al seksuele contacten gehad hebben.
En dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hier geen sprake is van "het idee dat mensen hebben" maar al onderbouwde statistiek...
Wat! Ook al is een burn-out klote, zo positief en beter (kan even geen ander woord vinden) er uit komen is een soort cadeautjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef Blues het volgende:
Fijne opeennalaatste therapiesessie gehad.
Ik ben nu aan het leven ipv overleven, zei zeZo voelt t ook.
5 mei laatste gesprek, dat is dan meteen mijn symbolische bevrijdingsdag![]()
Wat heeft mijn burnout mij veel gebracht
Mss veranderd hij nog een keer an gedachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Anuskanker lijkt me nou ook geen lolletjeMaar goed, de mijne heeft ook geen coronavaccinaties gehad dus hij stapte er wat bleu in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |