Zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax is echt achterlijk slecht. Verschil is nu zes punten maar we kunnen daar sowieso boven eindigen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:00 schreef Zorro het volgende:
Drie uur, de F1 voorbeschouwing begint, dus moet dit minder belangrijke gebeuren plaatsmaken.
Ik lees straks de uitslag wel.
quote:Het is gewoon dramatisch saai en passieloos. En ook nog amateuristisch van die twee meisjes. Alsof ik weer verplicht naar de spreekbeurt in groep 8 van mijn 12 jarige klasgenootje moet kijken, het is echt afschuwelijk. De analisten zijn prima voor een kleine doelgroep, (die meisjes zijn écht te zwak) maar de massa wil dit absoluut niet, die willen gezelligheid en grapjes en oranje Max passie. Ik werk de hele week en heb dan al genoeg stress en gezeik, dan verheug ik me op een gezellig F1 weekend en vervolgens krijg ik deze extreem saaie bagger voorgeschoteld waar ze op een begravenis jaloers op zouden zijn. Ze ontnemen me met deze jaren ‘50 televisie gewoon een ontspannen gezellig en leuk F1 weekend en dat frustreert me echt enorm moet ik eerlijk bekennen, want hier keek ik afgelopen jaren echt enorm naar uit iedere werkweek.
Ik voel me persoonlijk genaaid door een of andere exorbitant rijke Scandinavier die even bedacht dat het een goed idee was de TV ervaring van 2 miljoen Nederlanders aan te passen. Het is pure dictatuur, er zouden altijd minstens twee opties voor mensen moeten zijn, je kunt mensen dit sowieso niet ontnemen achter een enorm hoge betaalmuur trouwens. Maar wees dan in elk geval oprecht naar de oude kijkers toe.
quote:Dat ViaPlay is echt zo ongelofelijk dramatisch slecht, al mijn plezier is gewoon keihard weggenomen. De dagen van voorpret naar een nieuw F1 weekend, de frustratie van de onderbroekenlol van Kampheus en Doornbos..de hele gezellige sfeer het is allemaal gewoon WEG. ViaPlay heeft het gewoon gruwelijk verkracht, en dan zeg ik het nog netjes.
Ik had via Ziggo de eerste maand 4.99 om te testen maar was er vrijdag al meteen he le maal klaar mee. F1 TV kijkt lekker maar is allemaal in het Engels en toch wat afstandelijker, en die gezellige cafe sfeer van Ziggo is er niet net als het oranje sfeertje in de studio rondom Max zn prestaties. Ik wilde gewoon even KLAGEN dat me dat allemaal door een stel complete debielen uit Noord Europa is ontnomen, zonet nog voorzichtig met het hoofd boven de WC pot die voorbeschouwing gekeken op ViaPlay, maar ik was er LETTERLIJK na 30 seconden al klaar mee. Die vrouw kan gewoon totaal niet presenteren, “en nu zien we Alonso! “En nu zien we fans van Sainz” en nu zien we dat het zonnig weer is in Bahrein!!! Arghhhhh ik moet er alweer van kotsen.
Bah, heb me vaak geirriteerd aan Ziggo maar man man man wat mis ik ze zeg. Gelukkig nog wel savonds een terugblik, maar die voorpret van de voorbeschouwingen en directe nabeschouwingen zijn voorlopig een hele tijd verneukt.:(
Iedereen die twijfelt over dat ViaPlay: niet doen. Je krijgt net als ik spijt, maar gelukkig heeft het mij maar 4.99 gekost voor 1 maand.
Nu de GOAT er geen reet meer van kan lijkt het me inderdaad overbodig om het over F1 te hebben.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mnsen die naar een voorbeschouwing van de f1 gaan kijken![]()
Op dat bagger Viaplee zeker?quote:
Zit Amber er? Dat verkies ik boven deze worstenparade.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een voorbeschouwing verkiezen boven live sport
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:03 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
COMMENTATOR GAAT NU HELEMAAL JANKEN
VUILE KLOOTZAK DIE LUL
Je voelt gewoon de telleurstellingquote:
Til weggedaan, ietwat jammerquote:
MEE EENSquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Commentaar is bij een Feyenoord treffer een stuk minder uitbundig dan bij een Ajax goal.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die me aan die debiele uitspraak ergerde.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Til weggedaan, ietwat jammer
Gelukkig ook wat Ajax defensie gedumpt.
Ja ik heb die 2 ook nog, maar ik had eerst alleen maar Ajaxquote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Blind en Mazraoui nog staan, beetje jammer.
Geen enkele ajax speler gedumptquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Til weggedaan, ietwat jammer
Gelukkig ook wat Ajax defensie gedumpt.
Ah daarom sta je dus zo laag!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen enkele ajax speler gedumpt
Nooit gehad ook.
Kijk normaal gesproken premier liek dan is dit wel wat magertjes ja.quote:
Liever laag dan blij moeten zijn met punten voor die lui.quote:
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Vrije trappen worden heel snel gegeven aan ajax
Ik heb jet juist precies andersom: Als Ajax wint kan ik tenminste blij zijn voor het pooltje, als Ajax verliest is dat ook gewoon genot. Win-win.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever laag dan blij moeten zijn met punten voor die lui.
Ik trapte er bijna in, haha!quote:
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.quote:
Eigenlijk deed ie dat best goed buiten de afrondingquote:
Er is geluisterd zo te horen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.
Ze hebben er al eentje een microfoon gegeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.
Liever niet, als ze zo blijven spelenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Wissel timber Antony berghuis en Onana maar
Klopt maar Toornstra stond er goed/beter voorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ie dat best goed buiten de afronding
Thierry?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben er al eentje een microfoon gegeven.
Nou vooruit, twee dan.quote:
Waar gaat dit geneuzel over?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Blind en Mazraoui nog staan, beetje jammer.
"Shoot the player"quote:
Ajax Supporterquote:Op zondag 20 maart 2022 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Is die commentator van ESPN nog steeds zo stil?
Die klonk alsof z'n moeder overleed toen de 1-2 viel jaquote:Op zondag 20 maart 2022 15:14 schreef RvLaak het volgende:
Is die commentator van ESPN nog steeds zo stil?
Zolas het de laatste wedstrijden gaat gebeurt dat ook met een onterechte strafschop in de laatste minuut van de blessuretijd.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef chailatte het volgende:
Dit is toch opzettelijk hands? Is dat geen gele kaart?
Klopt, deed hij slim.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef chailatte het volgende:
Dit is toch opzettelijk hands? Is dat geen gele kaart?
dat je ook achterstaat door een eigen fout nog is ook echt tot daaraan toequote:Op zondag 20 maart 2022 15:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Tadic en Blind kunnen echt niet meer. Wat een traagheid.
Dit onderschrijf ik.quote:
Die is even vergeten dat ie niet meer in het groen speelt.quote:
Ik wou dat ik zo eenvoudig in het leven kon staan, wat een volkquote:
Kenneth Perez zit er scherp op met zijn analyse.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoor daar net iemand schreeuwen "hey, kankerneger!" richting Geertruida.
Stadionverbodquote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoor daar net iemand schreeuwen "hey, kankerneger!" richting Geertruida.
Kennes: "Ik heb dat niet meegekregen."quote:Op zondag 20 maart 2022 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kenneth Perez zit er scherp op met zijn analyse.
mee eensquote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk niet dat Ajax de Champions League wint dit seizoen.
Ik denk dat Ajax de Johan Cruijff Schaal ook niet wint.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:47 schreef Bolasie het volgende:
Ik denk niet dat Ajax de Champions League wint dit seizoen.
De Servische Dirk Kuytquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Die Tadic is toch een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Of door een zondagsschotquote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heer en meester
Dat betekent dat de 2-2 straks valt door een te korte bal van de keeper ofzo
Het is toch ook zondagquote:
Ajax gaat zo nog een onterechte penalty krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:49 schreef Caland het volgende:
Feyenoord heer en meester
Dat betekent dat de 2-2 straks valt door een te korte bal van de keeper ofzo
Anders had ik ook wel een zaterdagsschot gezegd.quote:
dat telt nietquote:
mee eensquote:
is juist een versterkingquote:
Al besproken.quote:
Vooral zwaar overschatquote:
mee eensquote:
Word je niet ontzettend moe van jezelf als je dit soort onzin denkt te moeten opmerkenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
Ah de commentator wordt weer wat wakkerder Ajax in de aanval
Het is toch gewoon zo, lekker pro Ajax commentator dat is zo duidelijk , ik vind dat schandaligquote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2641299/8/25#p204153
972]zondag 20 maart 2022 15:58[/url] schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Word je niet ontzettend moe van jezelf als je dit soort onzin denkt te moeten opmerken
mee eensquote:Op zondag 20 maart 2022 15:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo, lekker pro Ajax commentator dat is zo duidelijk , ik vind dat schandalig
Ik kijk voetbal juist als achtergrondgeluid.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kijken jullie nog met commentaar? Ik zet sinds corona gewoon zelf een muziekje op.
Ik kijk zeker met commentaar...quote:Op zondag 20 maart 2022 16:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kijken jullie nog met commentaar? Ik zet sinds corona gewoon zelf een muziekje op.
Als ik het beeld en geluid kon syncen zou ik dat eigenlijk ook wel doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kijk zeker met commentaar...Radio Rijnmond
2s verschil nu, ik kijk sws via KPN iTV die je kan pauzeren. Gedaan & synchroonquote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als ik het beeld en geluid kon syncen zou ik dat eigenlijk ook wel doen.
Ze hebben dan ook 'n andere gehaald.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper gaat Feyenoord nog punten kosten
Van de knjb heb ik meermaals gelezen vandaag. Zowel de scheidsrechter als de commentator dienen als 12de man vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:11 schreef KingRoland het volgende:
lekker
nu nog winnen. Dit feyenoord mag NOOIT winnen in Amsterdam
Mwa Neres had die bal nog eerst 5 keer aangenomen zonder een beslissing te nemenquote:
Antony, raak.quote:
Allemaal afgunst!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:17 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige aversie jegens Antony in dit topic.
Wat hij de hele wedstrijd al doet, acterenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Antony nou precies aan het doen?
Met die keeper eindigen ze 6de.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die waren al boos voor dit doelpunt dus dat wordt nog wat.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Dat achterlijke kind wat al geel had moeten hebben door z'n gejank en geklier... Jammer dit
Meh, alleen mensen met teveel fantasie verwachtte een overwinningquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die waren al boos voor dit doelpunt dus dat wordt nog wat.
Niet echt. Alleen de persoon die het doet vin'k jammer. Verder was het voor mij niet onverwacht.quote:
Wat mazzel? janken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax weer mazzel, en dan klagen ze steeds over PSV
Oké wel terecht op basis van de tweede helft
Wat was er mazzel?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazzel?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een achtbaan van emoties deze postquote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Schuurs komt er in, Feyenoord kan nog terugkomen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |