Als ik het beeld en geluid kon syncen zou ik dat eigenlijk ook wel doen.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kijk zeker met commentaar...Radio Rijnmond
2s verschil nu, ik kijk sws via KPN iTV die je kan pauzeren. Gedaan & synchroonquote:Op zondag 20 maart 2022 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als ik het beeld en geluid kon syncen zou ik dat eigenlijk ook wel doen.
Ze hebben dan ook 'n andere gehaald.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper gaat Feyenoord nog punten kosten
Van de knjb heb ik meermaals gelezen vandaag. Zowel de scheidsrechter als de commentator dienen als 12de man vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:11 schreef KingRoland het volgende:
lekker
nu nog winnen. Dit feyenoord mag NOOIT winnen in Amsterdam
Mwa Neres had die bal nog eerst 5 keer aangenomen zonder een beslissing te nemenquote:
Antony, raak.quote:
Allemaal afgunst!quote:Op zondag 20 maart 2022 16:17 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige aversie jegens Antony in dit topic.
Wat hij de hele wedstrijd al doet, acterenquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Antony nou precies aan het doen?
Met die keeper eindigen ze 6de.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Die waren al boos voor dit doelpunt dus dat wordt nog wat.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NAAR HET FEYENOORDTOPIC!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef RvLaak het volgende:
Dat achterlijke kind wat al geel had moeten hebben door z'n gejank en geklier... Jammer dit
Meh, alleen mensen met teveel fantasie verwachtte een overwinningquote:Op zondag 20 maart 2022 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die waren al boos voor dit doelpunt dus dat wordt nog wat.
Niet echt. Alleen de persoon die het doet vin'k jammer. Verder was het voor mij niet onverwacht.quote:
Wat mazzel? janken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax weer mazzel, en dan klagen ze steeds over PSV
Oké wel terecht op basis van de tweede helft
Wat was er mazzel?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazzel?quote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een achtbaan van emoties deze postquote:Op zondag 20 maart 2022 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Schuurs komt er in, Feyenoord kan nog terugkomen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |