Til weggedaan, ietwat jammerquote:
MEE EENSquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Commentaar is bij een Feyenoord treffer een stuk minder uitbundig dan bij een Ajax goal.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die me aan die debiele uitspraak ergerde.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Til weggedaan, ietwat jammer
Gelukkig ook wat Ajax defensie gedumpt.
Ja ik heb die 2 ook nog, maar ik had eerst alleen maar Ajaxquote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Blind en Mazraoui nog staan, beetje jammer.
Geen enkele ajax speler gedumptquote:Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Til weggedaan, ietwat jammer
Gelukkig ook wat Ajax defensie gedumpt.
Ah daarom sta je dus zo laag!quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen enkele ajax speler gedumpt
Nooit gehad ook.
Kijk normaal gesproken premier liek dan is dit wel wat magertjes ja.quote:
Liever laag dan blij moeten zijn met punten voor die lui.quote:
Je bent iets op het spoorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Vrije trappen worden heel snel gegeven aan ajax
Ik heb jet juist precies andersom: Als Ajax wint kan ik tenminste blij zijn voor het pooltje, als Ajax verliest is dat ook gewoon genot. Win-win.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever laag dan blij moeten zijn met punten voor die lui.
Ik trapte er bijna in, haha!quote:
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.quote:
Eigenlijk deed ie dat best goed buiten de afrondingquote:
Er is geluisterd zo te horen.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.
Ze hebben er al eentje een microfoon gegeven.quote:Op zondag 20 maart 2022 15:08 schreef D_A het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zo'n malloot een megafoon geven.
Liever niet, als ze zo blijven spelenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Scorpie het volgende:
Wissel timber Antony berghuis en Onana maar
Klopt maar Toornstra stond er goed/beter voorquote:Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ie dat best goed buiten de afronding
Thierry?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben er al eentje een microfoon gegeven.
Nou vooruit, twee dan.quote:
Waar gaat dit geneuzel over?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Blind en Mazraoui nog staan, beetje jammer.
"Shoot the player"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |