SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
ze hebben pizza gehad van BB voor het schoonmakenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat past niet echt bij deze BB🤣
ja ik ook hoor zeker wel, maar bedoelde meer met oog en vergeleken met vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat er genoeg mensen heel blij zouden zijn met dat geld![]()
inclusief mezelf
Tobias had veel eerder op de bank moeten komenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een slecht verliezer yobias in de dbk dat zijn beste maatje hem heeft opgeofferd. En in preview van morgen dat de persoon die blijft het heel zwaar krijgt en er de week erop weer op de bank zit.
klopt hij haalt de hele sfeer neerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias had veel eerder op de bank moeten komen
dan had je tv gehad
quote:
De Regie chanteren heeft door de jaren heen altijd gewerkt , met dit uitgenaste setje luilebollen zelfs tot Cult verheven..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben pizza gehad van BB voor het schoonmaken
vorig jaar waren ze echt veel luierquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Regie chanteren heeft door de jaren heen altijd gewerkt , met dit uitgenaste setje luilebollen zelfs tot Cult verheven..
Ik had ze 2 maanden geleden allemaal al uitgewisseld
Welnee zelfs Kloontje het Reuzekind Jillie was bij vlagen te pruimen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vorig jaar waren ze echt veel luier![]()
de anderen willen niet neequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef Thorelf het volgende:
kom net thuis...en dacht mss maken ze er nog een gezellige avond van.
zie dat kris het nog beetje probeert
Grace heeft het te druk met plukken aan zichzelfquote:
jillie was lekker drukquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee zelfs Kloontje het Reuzekind Jillie was bij vlagen te pruimen...
Kristoff maaakt wel 'n heer gek gelijd als die er in gaan, volgens mij moet die kopje onder voorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat er nu echt niemand mee met Kristof de hottub in
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:42 schreef Thorelf het volgende:
bb kan ook zeggen ..kom op wie er in de tub gaat krijgt een of meer lekkere biertjes
ik was voor BB aan puzzelen die ligt nu nog op de tafel hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jillie was lekker druk
maar Nick lag de hele dagen
noom zat ook niet veel beweging in
Michel puzzelen met Julie
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was voor BB aan puzzelen die ligt nu nog op de tafel haha
straks heeft iedereen weer tijd om andere dingen te doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was voor BB aan puzzelen die ligt nu nog op de tafel haha
Mich&Julie.. die twee geilers...de Tijn&Monique van BB-21 die hielden zelf de Nachtstreamers wakkkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jillie was lekker druk
maar Nick lag de hele dagen
noom zat ook niet veel beweging in
Michel puzzelen met Julie
tot michel bijna para gingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mich&Julie.. die twee geilers...de Tijn&Monique van BB-21 die hielden zelf de Nachtstreamers wakkker
en zichzelf al de logeerkamer zat toe te bedelen, en met de kiendjes van julie wilde kennismakenquote:
poenie krabben poenie proeven? thats allquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat past niet echt bij deze BB🤣
die draaide echt wel een beetje doorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
en zichzelf al de logeerkamer zat toe te bedelen, en met de kiendjes van julie wilde kennismaken
En dat vergelijken met deze resterende set vakantiegangers die verveeld hun tijd uitzitten, werkelijk álles van Achter krijgen wat ze willen...quote:
ja ok daarna dan meteenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:44 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, niet hele dag, ze vertelde dat ze de streams gelijk aanzette als ze uit haar werk kwam
je bent echt de verziekend saaie streams vergeten vorig jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat vergelijken met deze resterende set vakantiegangers die verveeld hun tijd uitzitten, werkelijk álles van Achter krijgen wat ze willen...
Ja klopt, de casting is nu beter. Al denk ik dat een Jowi beter in deze groep had gepastquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent echt de verziekend saaie streams vergeten vorig jaar
die nog redelijk te doen waren omdat Liese en Jill maar probeerden er een feestje van te maken
Nick lag hele dagen in de zon
de laatste dagen
ik vind dat echt tobi en grace die de boel verziekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat vergelijken met deze resterende set vakantiegangers die verveeld hun tijd uitzitten, werkelijk álles van Achter krijgen wat ze willen...
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja klopt, de casting is nu beter. Al denk ik dat een Jowi beter in deze groep had gepast
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dat echt tobi en grace die de boel verzieken
Dat klopt, voor de laatste 5 is het altijd hangen en wurgen voor wat actie , nu helemaal omdat Regie de streamer geen zák meer geeft en de TV uitzendingen te beschamend voor woorden in knip&plak studio verkracht zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die nog redelijk te doen waren omdat Liese en Jill maar probeerden er een feestje van te maken
de laatste dagen
en de eerste dagen onder een dekentje op de bankquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
de laatste dagen
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser isquote:
de slaapkamers verdelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser is
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slaapkamers verdelen?
bedoel je dat?
Hij moest beslissen wie er op de stretcher ging liggen, voordat hij de anderen Had ontmoet, en koos ervoor ook er zelf de eerste week op te gaan liggen. Hij vertelde de rest dat hij van BB de eerste dagen daarop moest slapen, omdat hij de eerste bewoner wasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slaapkamers verdelen?
bedoel je dat?
schoonmaakazijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef humpty het volgende:
Zie Tobias wel model staan voor zure augurken
ja dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Hij moest beslissen wie er op de stretcher ging liggen, voordat hij de anderen Had ontmoet, en koos ervoor ook er zelf de eerste week op te gaan liggen. Hij vertelde de rest dat hij van BB de eerste dagen daarop moest slapen, omdat hij de eerste bewoner was
Omdat hij iedereen een compliment moest geven bij binnenkomst?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser is
vraag me af wat voor mensen nog iets positief in tobi zienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:00 schreef humpty het volgende:
En dan Kristoff even in een kwaad daglicht zetten in de DBK
en over zich zelf zeggen....positief liefde geluk humor grapjes
Sorry Tobias ik zie het niet
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vraag me af wat voor mensen nog iets positief in tobi zien
ook dat zie ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ik
wat?quote:
https://streamable.com/elg569quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik twijfel al de hele middag maar heeft iemand anders het misschien ook gehoord, op het moment dat Toby en Grace uit de gameroom komen staan ze net in de keuken en toen hoorde ik Grace zeggen "5k uit de pot" maar verders heb ik er niets meer over gehoord, ik dacht het echt gehoord te hebben iemand anders?
puur uiterlijk dus,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ik
Ik versta : vijf kaartjes uit de pot.quote:
volgens mij was er wel iets meer drank vorig jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
nou met 6 flesjes echt bier en 2 flessen wijn
bloem op de grond gooien en dan een wind latenquote:
goedkoop is geen duurkoop inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Het zou zwaar en anders worden... tuurlijk...
echt nooit meer de sfeer geproefd van DGK en de oudere en betere BB's dit is echt zo niks
ennn ik blijft nog steeds niet gecharmeerd van de samenwerking, sorry
centen uitsparen levert idd niet het beste op...
Al moet ik zeggen dat BB dit jaar de pech had vlak voor de The voice rel te starten, en in het huidige metoo tijdperk eigenlijk al teveel onder een vergrootglas ligt, waardoor alles op een weegschaal word gelegd. Het is voor BB beter dat het concept even 2 jaar op de plank blijft liggen, en dat ze dan weer met een frisse wind verdergaan (Al zou ik het wel jammer vinden)quote:
hoi greysquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
goedkoop is geen duurkoop inderdaad![]()
he Chanel
slechter kan het niet hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoi grey
goedkoop is wel duurkoop in de zin van veel betalen voor weinig...heeeeeel weinig
vergeet niet dat ze vorig jaar ook al eens de streams op zwart hebben gegooidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat BB dit jaar de pech had vlak voor de The voice rel te starten, en in het huidige metoo tijdperk eigenlijk al teveel onder een vergrootglas ligt, waardoor alles op een weegschaal word gelegd. Het is voor BB beter dat het concept even 2 jaar op de plank blijft liggen, en dat ze dan weer met een frisse wind verdergaan (Al zou ik het wel jammer vinden)
Hou op schei uit, dramaaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Het zou zwaar en anders worden... tuurlijk...
echt nooit meer de sfeer geproefd van DGK en de oudere en betere BB's dit is echt zo niks
ennn ik blijft nog steeds niet gecharmeerd van de samenwerking, sorry
centen uitsparen levert idd niet het beste op...
Het is alsof je als zender Big brother koopt, maar dan via wish, of Aliexpress🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoi greys
goedkoop is wel duurkoop in de zin van veel betalen voor weinig...heeeeeel weinig
Ja Theo, dat was echt ranzigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze vorig jaar ook al eens de streams op zwart hebben gegooid
vanwege SM
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
het ergste wat ik vandaag gezien heb, is dat ik las dat klitty misschien terug kwam![]()
Zeker op dat ene facebook fanpage gelezen, waar dezelfde mafketel steeds zegt dat BB bevestigd dat er een nudistenweek komt, en dat de opdracht de volgende week word, dat de douches en wc's 48 uur op slot gaan?🤣🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
het ergste wat ik vandaag gezien heb, is dat ik las dat klitty misschien terug kwam![]()
Wie weet krijgt Tobias dan wel gezelschap van Kittyquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop echt dat Grace morgen weg moet en Toby nog een week met mensen opgescheept zit, war hij nu niet meer mee om wil gaan.
Zou hij dan in zijn eentje in de woonkamer gaan zitten mokken? Ik gun het hem echt en die golddigger om naar haar moeder te gaan om haar te verzorgen
nee hier in de COSquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zeker op dat ene facebook fanpage gelezen, waar dezelfde mafketel steeds zegt dat BB bevestigd dat er een nudistenweek komt, en dat de opdracht de volgende week word, dat de douches en wc's 48 uur op slot gaan?🤣🤣
Ook al niet te geloven dusquote:
Liever lekker alleen gaan treuren. Als hij dan ineens de anderen wel opzoekt, is hij nog zieliger en hypocrieter dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet krijgt Tobias dan wel gezelschap van Kitty
nou dat het serieus wel oprecht isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:20 schreef just me het volgende:
Die heb ik oprecht al 6 jaar, wat doet het woord oprecht in die zin ?
#durftevragen
100% sowieso ?quote:
als het maar op je moeder is !quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:20 schreef just me het volgende:
Die heb ik oprecht al 6 jaar, wat doet het woord oprecht in die zin ?
#durftevragen
Ik ben niet stiekem en ook niet stiekem Mattquote:
Je bent dus gewoon eerlijk en oprecht Matt?🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet stiekem en ook niet stiekem Matt
Ik doe daar geen uitspraak overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon eerlijk en oprecht Matt?🤣
had hij zijn eigen eten maar niet zo scherp moeten maken en niet overal ineens sambal bij moeten gooien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Toby is weer zielig, de pijn van zijn enkel is naar zijn maag opgetrokken
Als je al maanden geen kruiden hebt gegeten en ineens lepels sambal, dan staat je maag op de kopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
had hij zijn eigen eten maar niet zo scherp moeten maken en niet overal ineens sambal bij moeten gooien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon eerlijk en oprecht Matt?🤣
100quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Thorelf het volgende:
hoeveel krijgen ze ongeveer per dag betaald daar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en voor elke uur dat ze liggen, overdag, gaat er ¤ 5 aF
Dus door Nawee heeft de winnaar straks een schuld van 35 miljoen euro?🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en voor elke uur dat ze liggen, overdag, gaat er ¤ 5 aF
zou me bijna opgevenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet je voorstellen
kost en inwoning
en dan nog 100 per dag
Die schuld moet Nawel nog zelf betalen, is p.p. en niet overdraagbaar op de winnaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus door Nawee heeft de winnaar straks een schuld van 35 miljoen euro?🤣
80 dagen levert dan wel een leuk bedrag op jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke als je het optelt is ook leuk voor niets doen
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
80 dagen levert dan wel een leuk bedrag op ja
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣
en z'n zwanniequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
heeft ze nu ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
Ik werk me de tyfus voor minderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet je voorstellen
kost en inwoning
en dan nog 100 per dag
Ik praat nog wel eens tegen mezelf, zonder dat ik het door heb🤣 en als men dan vraagt wat ik zei, weet ik het gewoon echt niet😅quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
't zijn net mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
Oh god .. dat kan niet op tv ....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:13 schreef Angelique61 het volgende:
Voor de SL zat ze aan der borsten te frutten
dan kunnen ze de hele dag wel de streams dichtgooienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
ze zat flink te graaien in dr kruis onder die deken vlak voor de SL. zal wel punaniklets zijn geweest
Ja in Nederland ...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee 50 jaar terug was geen probleem,maar deze moderne tijd neeee schokkend
truequote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Nederland ...
chufi in RLS / Big Brother International
ik had je nog niet gezien, kan ook aan mij gelegen hebben hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:
hallo odie!
was alweer vergeten dat ik hier net was
nee. ik zag een sein dat je me had gequote. ik ben niet zo aanwezig hier. net even toevallig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had je nog niet gezien, kan ook aan mij gelegen hebben hoor
Nou volgens mij waren die belminuten 1000 euro in de pot of naar huis bellen dacht ik van de week te horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik versta : vijf kaartjes uit de pot.
Ze moesten volgens mij kaartjes uit een pot halen met een vraag erop en dan die vraag beantwoorden,
Dit zal dan wel in een uitzending te zien zijn denk ik
ik denk dat we net aan de 1000 halen, dus het zit wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef suzi1 het volgende:
het is hier in cos volgens mij even saai als op de streams. weinig nieuws onder de zon en denk 2 topix per dag??
Even teruggezocht en teruggeluisterd, was toch net iets anders. In eerste instantie vroeg Tobi of ze jeuk had, omdat ze zich stond te krabben, even later steekt ze haar vinger in haar mond en vraagt inderdaad can you taste it .... Dit ging echter om het feit dat Grace sprak over iets van haat naar haar, die ze zogenaamd voelde. Was een beetje sarcastisch bedoeld, had niets te maken met die jeuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:58 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas stream 1 18.45 Grace krabt haar poenie , steekt daarna haar vinger in haar mond en zegt, you can taste it BTW doen ze op die streaming dienst ook al filmpjes verwijderen? die van gister over Grace is verwijderd.
ik kijk nergens meer van opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:50 schreef suzi1 het volgende:
hij kan toch nooit een jilletje voor mekaar krijgen?
die was nog echt
Dan zou Grace weg gaan, denk het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
denk dat tobi wel wint, week uit huis geweest, opdrachten half gebakken doen door zeer pootje , nou dan weet je het wel
dat dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
*op Grace gestemd, opzouten met Tobias
Toevallig eindigt BB denk ik gewoon met een NL man en vrouw en BE man en vrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan zou Grace weg gaan, denk het niet.
Lag die al vroeg in bed ?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
Salar for the win. Leuke man, goeie speler en bewoner.
Weet ik veel, alsof ik naar die slaapverwekkende streams kijk. O, oepsquote:
Sorry vroeg ik het aan jou?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Weet ik veel, alsof ik naar die slaapverwekkende streams kijk. O, oeps
ff ubertje pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De streamlock was even te laat .......![]()
Bezoek aan het hek - 18 maart 2022. https://streamable.com/1asvsq
Grace wil influencer worden, ze is werkeloos. Ik denk op mijn beurt: Ga billen wassen in de zorg. Zelfde geldt voor Tobias, die is een personal trainerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het werd vanavond in het gesprek tussen Grace en Tobias duidelijk dat Grace, voor BB begon, veel voorbereiding heeft gedaan betreffende haar social media en daarom stond wellicht de teller van haar volgers op instagram al zo hoog in het begin. Best wel slim. Ik ben nu toch wel benieuwd naar de einduitslag. Ze is tenslotte nooit genomineerd geweest.
En dat Salar fans daar staan schreeuwen voor Salar, is natuurlijk omdat hij in die contreien woont. Grace is van Breda en Brasil. Beetje ver weg Brasil maar niet ver genoeg om niet te mogen stemmen.
Wie weet....
Maak je geen illusies. Tobias gaat morgen naar huis. Salar wint BB. Grace had kunnen winnen, maar heeft het zelf verkloot net als ons Tobi.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het werd vanavond in het gesprek tussen Grace en Tobias duidelijk dat Grace, voor BB begon, veel voorbereiding heeft gedaan betreffende haar social media en daarom stond wellicht de teller van haar volgers op instagram al zo hoog in het begin. Best wel slim. Ik ben nu toch wel benieuwd naar de einduitslag. Ze is tenslotte nooit genomineerd geweest.
En dat Salar fans daar staan schreeuwen voor Salar, is natuurlijk omdat hij in die contreien woont. Grace is van Breda en Brasil. Beetje ver weg Brasil maar niet ver genoeg om niet te mogen stemmen.
Wie weet....
joh die willen niet werken!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Grace wil influencer worden, ze is werkeloos. Ik denk op mijn beurt: Ga billen wassen in de zorg. Zelfde geldt voor Tobias, die is een personal trainerGa in de zorg werken
En daar kots ik dus op, Ze zijn allemaal zo sociaal maar de basis kunnen ze niet aan. Prima, maar ga uit mijn beeldquote:
maar werkende mensen krijgen niet zolang vrij mits ze hun vakantiedagen opgeven..... dus het blijven mensen die geen werk hebben of geen verplichtingen hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgende BB zou veel socialer moeten zijn, oudjes wassen, jeugdzorg aan alle kanten opwaarderen. Deze luie niksnutten kunnen veel meer.
Maak je niet te druk joh, denk aan je ademhaling, het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgende BB zou veel socialer moeten zijn, oudjes wassen, jeugdzorg aan alle kanten opwaarderen. Deze luie niksnutten kunnen veel meer.
Slim bekekenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Grace heeft van te voren goed voorbereidend werk gedaan voor BigBrother, ze heeft zelfs haar Sociaal media in Brazil geüpdatet vlak voor vertrek
[ twitter ]
En elke dinsdagavond bingo. Zin in!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
en dan Tobias zielig zeggen, ik heb alleen insta!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Grace heeft van te voren goed voorbereidend werk gedaan voor BigBrother, ze heeft zelfs haar Sociaal media in Brazil geüpdatet vlak voor vertrek
[ twitter ]
Gm, ze slapen nogquote:
Ja, het einde kan niet snel genoeg komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:33 schreef lonneberga het volgende:
En zo sukkelen we door naar het einde
Gaat echt als een kaarsje uit,vlg.jaar weer een BB? nou liever nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het einde kan niet snel genoeg komen.
Ze mogen wat mij betreft er vanavond wel een eind aan breien.
Er is op de streams toch weinig tot niets bijzonders meer te zien.
Show me the wayquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
[ twitter ]
Zaterdag hèquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Liggen nog te pitten, ik was er 6 uur al uit haha
Ja Silvesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
Hehe ff bijgelezen..ja tobi weer groen van afgunst. Grace steeds ordinairder..niks anders dan eten en zonnen..op na de finale..Goeiemorgen Cossers
En gaan bedelen voor bij BB voor finale kleren, en magnums en kipnuggets en een feest..is tijd voor een challenge gewoon zomaar op Zaterdag..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zaterdag hè
Tot 10 uur in bed
En dan hangen tot de liveshow
Moet me maar meer gaan verdiepen in namen hierzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Silves![]()
Btw ik mis @:Tiki al een paar dagen
Wil je magnums, kipnuggets en 'n feestje....... dan ga je daar maar lekker voor werken!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
En gaan bedelen voor bij BB voor finale kleren, en magnums en kipnuggets en een feest..is tijd voor een challenge gewoon zomaar op Zaterdag..
Grace heeft nog maar 1 zakje van Ali expressquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
En gaan bedelen voor bij BB voor finale kleren, en magnums en kipnuggets en een feest..is tijd voor een challenge gewoon zomaar op Zaterdag..
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil je magnums, kipnuggets en 'n feestje....... dan ga je daar maar lekker voor werken!
150kg krieltjes schillen en..
150kg boontjes doppen voor het AMC en het AVL
Zo moeilijk om te bedenken voor de FEBOquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil je magnums, kipnuggets en 'n feestje....... dan ga je daar maar lekker voor werken!
150kg krieltjes schillen en..
150kg boontjes doppen voor het AMC en het AVL
Ik vond het vorig jaar ook al niets toen ben ik al vrij snel afgehaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gaat echt als een kaarsje uit,vlg.jaar weer een BB? nou liever niet
Of Maandag de finalequote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nou horen dat het nog maar week duurt
Volgens mij weten ze het wel hoor. Van de week zei een van de bewoners het zelf. Weet niet meer wie zelf niet gehoord maar wel hier gelezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze zeggen al 2 weken dat ze het gaan zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit moeten ze weten, stond op de poster van Nous, die ze daar thuis gemaakt hebben..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik denk dat het voor hen speculaas blijftquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit moeten ze weten, stond op de poster van Nous, die ze daar thuis gemaakt hebben..
Ja daar ook..maar ook op de keukenkastje bij Nous thuis..dacht die blauwe flyers.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hen speculaas blijft
Zolang ze het niet officieel horen
En dat was bij Kristof toch ?
Nous wist toen nog niet of ze in de finale zat toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja daar ook..maar ook op de keukenkastje bij Nous thuis..dacht die blauwe flyers.
Ja enop een poster van Kristof ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit moeten ze weten, stond op de poster van Nous, die ze daar thuis gemaakt hebben..
Weet niet meer wat erop stond zoiets "Stem Nous de finale in..26 maart..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous wist toen nog niet of ze in de finale zat toch?
Kan het even niet meer terughalen dus je kunt zomaar gelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diva is ook helemaal klaar met BB, met d'r rug naar de streams..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Diva is ook helemaal klaar met BB, met d'r rug naar de streams..Een eckte DivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Geweldige reklame, en dat zijn ook Main Coonsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kan die ook zo dansen als in de reclame? haha Wat een mooie kat.
Ja, je moet echt tv kijken als je het wilt volgen. Op de streams zie je alleen gehangquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgenal op.
FF uit de lurk stand.![]()
Ik doe de streams uit als er zo'n BBB filmpje op komt. En steeds vaker boeit het me niet om ze aan te doen want je ziet ze toch alleen slapen, eten en zeuren.
Ben ook pissig op al die filmpjes die voorbij komen op FB en Instagram. Daar zie je van alles op wat niet op de streams komt.![]()
Gelukkig duurt het nog maar een week.
Op tv laten ze ook niks zienquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je moet echt tv kijken als je het wilt volgen. Op de streams zie je alleen gehang
Meer als op de streams. Al heb ik de twee laatste dagen niet echt gekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op tv laten ze ook niks zien
Evenmin
Alsof je als "oudje wat gewassen moet worden" zit te wachten op zulke personen, om van de jeugdzorg maar te zwijgen. Het is nog altijd zo dat in die beroepen er degelijk getrainde mensen met liefde voor hun werk, nodig zijn, niet een stelletje camerageile lapzwanzen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
ja,, de finale in, maar dat betekent nog niet "laat nouch de finale winnen" Ze kunnen er ook vanuit gaan dat de finaleweek op 26 maart beginquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet niet meer wat erop stond zoiets "Stem Nous de finale in..26 maart..
Diva is ook helemaal klaar met BB, met d'r rug naar de streams..wat een ontzettend mooi beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:05 schreef Kinga het volgende:
Bedenk me nu.. dat Gracias nooit had bestaan als Sercan erin was gebleven..
Klopt dan was ze voor sercan gegaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:05 schreef Kinga het volgende:
Bedenk me nu.. dat Gracias nooit had bestaan als Sercan erin was gebleven..
Zou je denken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt dan was ze voor sercan gegaan
Diva is ook helemaal klaar met BB, met d'r rug naar de streams..Mooie DivaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een kuil graaft voor een ander, zit niet zonder werk!
Ik ben er nog wel hoor. Lees nog zoveel mogelijk mee, maar heb nu net de 'slechte' chemoweek achter de rug.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Silves![]()
Btw ik mis @:Tiki al een paar dagen
sterktequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor. Lees nog zoveel mogelijk mee, maar heb nu net de 'slechte' chemoweek achter de rug.
Krabbel nu weer wat op.
En kom ook tijd te kort voor alles wat ik nog wil doen en dat is zeker niet alleen kijken naar een krijsende Grace, Tobbende Tobi, stuiterende Nouchine, zichzelf spiegelende Salar of rondgrijnzende Kristof![]()
De streamverslagen zijn nu dan ook meer dan ooit welkom
Dank je en Grace ook, lief van julliequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel hoor. Lees nog zoveel mogelijk mee, maar heb nu net de 'slechte' chemoweek achter de rug.
Krabbel nu weer wat op.
En kom ook tijd te kort voor alles wat ik nog wil doen en dat is zeker niet alleen kijken naar een krijsende Grace, Tobbende Tobi, stuiterende Nouchine, zichzelf spiegelende Salar of rondgrijnzende Kristof![]()
Dikke knuffffquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:48 schreef tiki het volgende:
[..]
Dank je en Grace ook, lief van jullie![]()
Maar nu lekker weer ontopic hoor.
Even bijlezen wat er allemaal gebeurd is gisteravond.
Zitten ze al opgedoft klaar voor de live show?
Sterktequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:42 schreef tiki het volgende:
[..]
Krabbel nu weer wat op.
Nou grace zal echt niet te beroerd wezen om te werken als je ziet hoe ze in huis schoonmaakt beter als de andere ze kan het tenminste. Dus niet willen dat zal heus wel niet misschien kwam voor bb zo even beter uit om nu werkeloos even te blijven.quote:
Ja en dan die punt aan de zijkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |