ff ubertje pakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De streamlock was even te laat .......![]()
Bezoek aan het hek - 18 maart 2022. https://streamable.com/1asvsq
Grace wil influencer worden, ze is werkeloos. Ik denk op mijn beurt: Ga billen wassen in de zorg. Zelfde geldt voor Tobias, die is een personal trainerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het werd vanavond in het gesprek tussen Grace en Tobias duidelijk dat Grace, voor BB begon, veel voorbereiding heeft gedaan betreffende haar social media en daarom stond wellicht de teller van haar volgers op instagram al zo hoog in het begin. Best wel slim. Ik ben nu toch wel benieuwd naar de einduitslag. Ze is tenslotte nooit genomineerd geweest.
En dat Salar fans daar staan schreeuwen voor Salar, is natuurlijk omdat hij in die contreien woont. Grace is van Breda en Brasil. Beetje ver weg Brasil maar niet ver genoeg om niet te mogen stemmen.
Wie weet....
Maak je geen illusies. Tobias gaat morgen naar huis. Salar wint BB. Grace had kunnen winnen, maar heeft het zelf verkloot net als ons Tobi.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het werd vanavond in het gesprek tussen Grace en Tobias duidelijk dat Grace, voor BB begon, veel voorbereiding heeft gedaan betreffende haar social media en daarom stond wellicht de teller van haar volgers op instagram al zo hoog in het begin. Best wel slim. Ik ben nu toch wel benieuwd naar de einduitslag. Ze is tenslotte nooit genomineerd geweest.
En dat Salar fans daar staan schreeuwen voor Salar, is natuurlijk omdat hij in die contreien woont. Grace is van Breda en Brasil. Beetje ver weg Brasil maar niet ver genoeg om niet te mogen stemmen.
Wie weet....
joh die willen niet werken!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Grace wil influencer worden, ze is werkeloos. Ik denk op mijn beurt: Ga billen wassen in de zorg. Zelfde geldt voor Tobias, die is een personal trainerGa in de zorg werken
En daar kots ik dus op, Ze zijn allemaal zo sociaal maar de basis kunnen ze niet aan. Prima, maar ga uit mijn beeldquote:
maar werkende mensen krijgen niet zolang vrij mits ze hun vakantiedagen opgeven..... dus het blijven mensen die geen werk hebben of geen verplichtingen hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgende BB zou veel socialer moeten zijn, oudjes wassen, jeugdzorg aan alle kanten opwaarderen. Deze luie niksnutten kunnen veel meer.
Maak je niet te druk joh, denk aan je ademhaling, het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgende BB zou veel socialer moeten zijn, oudjes wassen, jeugdzorg aan alle kanten opwaarderen. Deze luie niksnutten kunnen veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |