Slim bekekenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Grace heeft van te voren goed voorbereidend werk gedaan voor BigBrother, ze heeft zelfs haar Sociaal media in Brazil geüpdatet vlak voor vertrek
[ twitter ]
En elke dinsdagavond bingo. Zin in!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
Volgende BB zou veel socialer moeten zijn, oudjes wassen, jeugdzorg aan alle kanten opwaarderen. Deze luie niksnutten kunnen veel meer.
en dan Tobias zielig zeggen, ik heb alleen insta!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Grace heeft van te voren goed voorbereidend werk gedaan voor BigBrother, ze heeft zelfs haar Sociaal media in Brazil geüpdatet vlak voor vertrek
[ twitter ]
Gm, ze slapen nogquote:
Ja, het einde kan niet snel genoeg komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:33 schreef lonneberga het volgende:
En zo sukkelen we door naar het einde
Gaat echt als een kaarsje uit,vlg.jaar weer een BB? nou liever nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het einde kan niet snel genoeg komen.
Ze mogen wat mij betreft er vanavond wel een eind aan breien.
Er is op de streams toch weinig tot niets bijzonders meer te zien.
Show me the wayquote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:59 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
[ twitter ]
Zit tobi er nog in dan is het antwoord jaquote:
Zaterdag hèquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Liggen nog te pitten, ik was er 6 uur al uit haha
Ja Silvesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:01 schreef Silves het volgende:
Hehe ff bijgelezen..ja tobi weer groen van afgunst. Grace steeds ordinairder..niks anders dan eten en zonnen..op na de finale..Goeiemorgen Cossers
En gaan bedelen voor bij BB voor finale kleren, en magnums en kipnuggets en een feest..is tijd voor een challenge gewoon zomaar op Zaterdag..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zaterdag hè
Tot 10 uur in bed
En dan hangen tot de liveshow
Moet me maar meer gaan verdiepen in namen hierzo..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Silves![]()
Btw ik mis @:Tiki al een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |