ik vind dat echt tobi en grace die de boel verziekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat vergelijken met deze resterende set vakantiegangers die verveeld hun tijd uitzitten, werkelijk álles van Achter krijgen wat ze willen...
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja klopt, de casting is nu beter. Al denk ik dat een Jowi beter in deze groep had gepast
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dat echt tobi en grace die de boel verzieken
Dat klopt, voor de laatste 5 is het altijd hangen en wurgen voor wat actie , nu helemaal omdat Regie de streamer geen zák meer geeft en de TV uitzendingen te beschamend voor woorden in knip&plak studio verkracht zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent echt de verziekend saaie streams vergeten vorig jaar
die nog redelijk te doen waren omdat Liese en Jill maar probeerden er een feestje van te maken
Nick lag hele dagen in de zon
de laatste dagen
en de eerste dagen onder een dekentje op de bankquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent echt de verziekend saaie streams vergeten vorig jaar
die nog redelijk te doen waren omdat Liese en Jill maar probeerden er een feestje van te maken
Nick lag hele dagen in de zon
de laatste dagen
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser isquote:
de slaapkamers verdelen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser is
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slaapkamers verdelen?
bedoel je dat?
Hij moest beslissen wie er op de stretcher ging liggen, voordat hij de anderen Had ontmoet, en koos ervoor ook er zelf de eerste week op te gaan liggen. Hij vertelde de rest dat hij van BB de eerste dagen daarop moest slapen, omdat hij de eerste bewoner wasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de slaapkamers verdelen?
bedoel je dat?
schoonmaakazijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef humpty het volgende:
Zie Tobias wel model staan voor zure augurken
ja dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
Hij moest beslissen wie er op de stretcher ging liggen, voordat hij de anderen Had ontmoet, en koos ervoor ook er zelf de eerste week op te gaan liggen. Hij vertelde de rest dat hij van BB de eerste dagen daarop moest slapen, omdat hij de eerste bewoner was
Omdat hij iedereen een compliment moest geven bij binnenkomst?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sowieso Had Jowi een klote eerste opdracht, waardoor hij in een pleaserrol werd gepushed, dat gaf hij later op insta ook aan, dat hij normaal niet zo'n pleaser is
vraag me af wat voor mensen nog iets positief in tobi zienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:00 schreef humpty het volgende:
En dan Kristoff even in een kwaad daglicht zetten in de DBK
en over zich zelf zeggen....positief liefde geluk humor grapjes
Sorry Tobias ik zie het niet
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
vraag me af wat voor mensen nog iets positief in tobi zien
ook dat zie ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ik
wat?quote:
https://streamable.com/elg569quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ik twijfel al de hele middag maar heeft iemand anders het misschien ook gehoord, op het moment dat Toby en Grace uit de gameroom komen staan ze net in de keuken en toen hoorde ik Grace zeggen "5k uit de pot" maar verders heb ik er niets meer over gehoord, ik dacht het echt gehoord te hebben iemand anders?
puur uiterlijk dus,quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn er nog wel wat die het een lekker ding vinden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |