en z'n zwanniequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
heeft ze nu ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
Ik werk me de tyfus voor minderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet je voorstellen
kost en inwoning
en dan nog 100 per dag
Ik praat nog wel eens tegen mezelf, zonder dat ik het door heb🤣 en als men dan vraagt wat ik zei, weet ik het gewoon echt niet😅quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
't zijn net mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |