Ik doe daar geen uitspraak overquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon eerlijk en oprecht Matt?🤣
had hij zijn eigen eten maar niet zo scherp moeten maken en niet overal ineens sambal bij moeten gooien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Toby is weer zielig, de pijn van zijn enkel is naar zijn maag opgetrokken
Als je al maanden geen kruiden hebt gegeten en ineens lepels sambal, dan staat je maag op de kopquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
had hij zijn eigen eten maar niet zo scherp moeten maken en niet overal ineens sambal bij moeten gooien.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon eerlijk en oprecht Matt?🤣
100quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:30 schreef Thorelf het volgende:
hoeveel krijgen ze ongeveer per dag betaald daar?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en voor elke uur dat ze liggen, overdag, gaat er ¤ 5 aF
Odiequote:
Dus door Nawee heeft de winnaar straks een schuld van 35 miljoen euro?🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en voor elke uur dat ze liggen, overdag, gaat er ¤ 5 aF
zou me bijna opgevenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet je voorstellen
kost en inwoning
en dan nog 100 per dag
Die schuld moet Nawel nog zelf betalen, is p.p. en niet overdraagbaar op de winnaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus door Nawee heeft de winnaar straks een schuld van 35 miljoen euro?🤣
80 dagen levert dan wel een leuk bedrag op jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke als je het optelt is ook leuk voor niets doen
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
80 dagen levert dan wel een leuk bedrag op ja
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣
en z'n zwanniequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
heeft ze nu ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dus als Nawee had gewonnen, had ze dat geld op haar rug verdiend🤣🤣
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelfquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is gewoon een tic geworden,
dit neuspeuteren, en zijn tetten rechtleggen,
Ik werk me de tyfus voor minderquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet je voorstellen
kost en inwoning
en dan nog 100 per dag
Ik praat nog wel eens tegen mezelf, zonder dat ik het door heb🤣 en als men dan vraagt wat ik zei, weet ik het gewoon echt niet😅quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
't zijn net mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen niet door hebben (van zichzelf) hoe vaak ze in hun neus zitten of aan hun kont krabben of wat ook. Pas als iemand er wat van zegt of je ziet jezelf terug, dan schrik je mssn van jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |