Van wallet naar wallet is niet tracebare als je niet weet wie de eigenaars zijn van die wallets.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb voor een grote cryptopartij gewerkt. Die moeten tegenwoordig in ieder geval in Nederland en volgens mij ook in heel Europa hun compliance (KYC, AML) net zo op orde hebben als banken. De brokerage, het omzetten van fiat naar crypto en andersom is daarmee gewoon gereguleerd. Wat er daarna met de crypto's gebeurt uiteraard niet maar dat geldt ook voor andere waardedragers zoals bijvoorbeeld goud of edelstenen.
Je ziet het gewoon in de Bitcoingrafiek terug.quote:
Je kan altijd een hardware of software wallet regelen, die heb je in eigen beheer en daar hangt ook geen id kaart aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Van wallet naar wallet is niet tracebare als je niet weet wie de eigenaars zijn van die wallets.
Daarom willen ze geregistreerd Wallets hebben aan je I.D in de Europa .
Vandaar dat ik al een paar heb aangeschaft voor het verplicht word.
Kan ik altijd naar een wallet naar keuze toe sturen.
https://tweakers.net/nieu(...)dienstverleners.htmlquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan altijd een hardware of software wallet regelen, die heb je in eigen beheer en daar hangt ook geen id kaart aan.
Het probleem zijn partijen die je crypto inwisselen voor fiat en vv, die zullen steeds meer gereguleerd worden. Daar ontkom je niet meer aan op een gegeven moment, behalve via illegale en dus risicovolle partijen.
Ja precies. En als er niets te koop is met Bitcoin heb je er ook geen reet aan, of je moet naar een bananenrepubliek verhuizen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kan altijd een hardware of software wallet regelen, die heb je in eigen beheer en daar hangt ook geen id kaart aan.
Het probleem zijn partijen die je crypto inwisselen voor fiat en vv, die zullen steeds meer gereguleerd worden. Daar ontkom je niet meer aan op een gegeven moment, behalve via illegale en dus risicovolle partijen.
Ik woon al in een bananenmonarchie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies. En als er niets te koop is met Bitcoin heb je er ook geen reet aan, of je moet naar een bananenrepubliek verhuizen.
Wel meerdere mensen hier opgelichtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Ed is in ieder geval een meester in het naar voren halen van tweets die hem achteraf gelijk geven. En hij is geen moonboy, dat mag ik wel.
Mwah, hun GoFundMe loopt meest wel lekkerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:09 schreef FundsAreSafu het volgende:
Gek dat er geen droog brood te verdienen valt aan een NFT-drop van een club die alleen nog door uitkeringstrekkers en GGZ-patiënten wordt gesteund
uitverkocht!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:56 schreef recursief het volgende:
Opensea heeft de NFT's van Baudet alweer van de marktplaats gehaald.
Okquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De tijd is voorbij dat Bitcoin gigantisch stijgt. Men dacht dat we in 2021 op 100K zouden staan, maar zelfs dát was teveel gevraagd, want de meeste mensen hoopten op 150K
Ondertussen hebben we al 18 miljard euro aan Rusland gegeven voor olie sinds het uitbreken van de oorlog.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Jammer hè .
Power aan de crypto .
Niemand kan het tegen houden , precies zoals het bedoelt is .
Ondertussen zeiken ze dat het naar Rusland gaat .
Maar vergeten dat ook veel naar Oekraïne gaat om te helpen
Crypto kan geen onderscheid tussen de landen.
Nederland dat maarliefst 400 miljoen heeft bevroren van de tientallen miljarden die hier actief naar toe zijn gehaaldquote:Op woensdag 23 maart 2022 09:16 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ondertussen hebben we al 18 miljard euro aan Rusland gegeven voor olie sinds het uitbreken van de oorlog.
https://beyond-coal.eu/russian-fossil-fuel-tracker/
Maar uiteraard helpen deze monies de oorlog niet. Maar een Rus die zijn Visa kaart niet meer kan gebruiken zal ze leren!
Defund the state kan niet snel genoeg gaan zodat we idiote politici buiten spel kunnen zetten!
Wat een wappie is die Baudet ook, mooi zoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:56 schreef recursief het volgende:
bear market rally!quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:41 schreef stinkie het volgende:
Wordt weer drukker hier. Bull market incomming
Dat was een Oostenrijker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
De enigen die rekt gaan door de sancties zijn de Europese burgers, de rest van de wereld lacht zich kapot. En vooral de Duitsers gaan rekt, hopelijk loopt daar geen louche mislukte kunstschilder rond
Ik kan niet wachten tot deze politici met een "plan" komen om het "op te lossen".quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Nederland dat maarliefst 400 miljoen heeft bevroren van de tientallen miljarden die hier actief naar toe zijn gehaald
En Henk&Ingrid moeten krom liggen om hun energierekening te kunnen betalen en Yuri&Olga moeten straks maar zien wat er nog van hun huis over is.
Maar gelukkig vinden onze politici het echt heel erg wat er gebeurt in Oekraïne dat verzacht de pijn wel.
Leuk die "gedecentraliseerde kunst". Werkt goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:56 schreef recursief het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Het schijnt dat de volcano bonds gecancelled zijn doordat de minister hier op fok mee leest en nu dus geen vertrouwen meer heeft in bitcoin door twee users.
Thanks
Een "researcher" die voor de Nederlandse centrale bank werkt....quote:
Dat zei Al Gore die 231.000 kilowattuur stroom per jaar gebruikte ook al!quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:02 schreef fathank het volgende:
Misschien moeten die Amerikaanse huishoudens eens wat minder stroom gebruiken.
10.000 kWh per jaar voor een huishouden koekoek
Ah leuk, de onzin van Alex de Vries is weer gebruikt door de media. Wat draadjes die er op in gaan:quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:15 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Dit kan zo niet langer. #red-de-aarde
Denk niet dat het veel gaat doen voor Putin. Alsof je je gas laat uitbetalen in een 2017 memecoinquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Lekker hoor, Rusland gaat alleen nog gas in Rubbles verkopen aan Europa!
De aanval op de euro/dollar zoals al wel voorzien. Daar is het westen toch mooi in Putin's 4d chess move gelopen
Rare 4d chess als je eigen land (Rusland) 50 jaar terug de tijd is gegaan want Macdonalds, H&M, Toyota, Samsung, Apple enz komen niet zomaar terugquote:Op woensdag 23 maart 2022 15:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
De aanval op de euro/dollar zoals al wel voorzien. Daar is het westen toch mooi in Putin's 4d chess move gelopen
Waarom zijn Bitcoin maxies altijd van die wappies?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:06 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Wat voegen die bedrijven toe aan de samenleving? Ze hebben al aangekondigd dat ze die meuk gaan nationaliserenquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rare 4d chess als je eigen land (Rusland) 50 jaar terug de tijd is gegaan want Macdonalds, H&M, Toyota, Samsung, Apple enz komen niet zomaar terug
Ja, wat voegen deze bedrijven (en nog vele anderen) toe aan de samenlevingquote:Op woensdag 23 maart 2022 16:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wat voegen die bedrijven toe aan de samenleving? Ze hebben al aangekondigd dat ze die meuk gaan nationaliseren
Ja dat vroeg ik. Niets unieks aan deze bedrijven, grotendeels consumptiemeuk, dat kan je prima zelf doen en dan verdwijnen de winsten niet naar het buitenland. Zooi als Heineken, McDonalds, KFC, Coca Cola en Pepsi kan je zelfs beter helemaal niet hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, wat voegen deze bedrijven (en nog vele anderen) toe aan de samenleving
3M
Airbnb
Amazon
Apple
Chanel
Coca Cola
Disney
General Motors
Harley Davidson
Heinken
H&M
IBM
Ikea
KFC
KPMG
Lego
Levi's
MacDonalds
PayPal
Pepsi
Prada
Samsung
Starbucks
Toyota
Unilever
Visa
Volvo
Niet iedereen wilt b-merken zoals coco Rus en rijden in een Bolvoquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik. Niets unieks aan deze bedrijven, grotendeels consumptiemeuk, dat kan je prima zelf doen en dan verdwijnen de winsten niet naar het buitenland. Zooi als Heineken, McDonalds, KFC, Coca Cola en Pepsi kan je zelfs beter helemaal niet hebben
Waarom niet? Er wonen 144 miljoen mensen. Als de situatie weer gunstig is keert het gros van die bedrijven zsm weer terug voordat iemand anders hun marketshare oppakt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rare 4d chess als je eigen land (Rusland) 50 jaar terug de tijd is gegaan want Macdonalds, H&M, Toyota, Samsung, Apple enz komen niet zomaar terug
Bitcoin maxi's waren ook wappies toen ze riepen dat er hoge inflatie in aantocht was.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zijn Bitcoin maxies altijd van die wappies?
Vanwaar die anti-westerse gedachtegoed en hoop dat het de Westerse wereld meer raakt dan Rusland?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waarom niet? Er wonen 144 miljoen mensen. Als de situatie weer gunstig is keert het gros van die bedrijven zsm weer terug voordat iemand anders hun marketshare oppakt.
Dat heeft niets Bitcoin maxi's te maken maar is middelbare school economie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bitcoin maxi's waren ook wappies toen ze riepen dat er hoge inflatie in aantocht was.
Klopt, maar in Rusland heerst die mentaliteit veel minder dan hier. Daarbij is het hele concept van a-merken voornamelijk marketingquote:Op woensdag 23 maart 2022 18:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt b-merken zoals coco Rus en rijden in een Bolvo
Is realisme, de markt buiten het westen is enorm in opkomst en die landen boeit het niets dat Rusland oorlog aan het voeren is. Net zoals dat het ons niet boeit wanneer Amerika oorlog aan het voeren isquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwaar die anti-westerse gedachtegoed en hoop dat het de Westerse wereld meer raakt dan Rusland?
Ik denk eerlijk gezegt dat het vrij moeilijk is om daar bijv nu een auto te kopen nu de Roebel is ingestort en de meeste fabrikanten weg zijn.. ook b merken zijn wegquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Klopt, maar in Rusland heerst die mentaliteit veel minder dan hier. Daarbij is het hele concept van a-merken voornamelijk marketing
[..]
Is realisme, de markt buiten het westen is enorm in opkomst en die landen boeit het niets dat Rusland oorlog aan het voeren is. Net zoals dat het ons niet boeit wanneer Amerika oorlog aan het voeren is
Ik hoop niks, je legt mij weer woorden in de mond..quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanwaar die anti-westerse gedachtegoed en hoop dat het de Westerse wereld meer raakt dan Rusland?
De aanval op de dollar is ook nou niet echt een omstreden theorie.. Dat ziet elke middelbare scholier ondertussen ook wel.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heeft niets Bitcoin maxi's te maken maar is middelbare school economie.
FAW Group, Dongfeng, SAIC Motor en Chang'an staan ongetwijfeld te trappelen om dat gat op te vullenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegt dat het vrij moeilijk is om daar bijv nu een auto te kopen nu de Roebel is ingestort en de meeste fabrikanten weg zijn.. ook b merken zijn weg
Het lijkt te accelereren de afgelopen weken, vorige week India en Rusland die handelden in roebel-roepie, UAE die roebels accepteren, Saoedi-Arabië en China die gesprekken voeren over een petroyuan, vandaag Rusland die van het Westen betalingen in roebels eisenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
De aanval op de dollar is ook nou niet echt een omstreden theorie.. Dat ziet elke middelbare scholier ondertussen ook wel.
Gaat ook echt zo lukkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
FAW Group, Dongfeng, SAIC Motor en Chang'an staan ongetwijfeld te trappelen om dat gat op te vullen
Sterke munten welquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Het lijkt te accelereren de afgelopen weken, vorige week India en Rusland die handelden in roebel-roepie, UAE die roebels accepteren, Saoedi-Arabië en China die gesprekken voeren over een petroyuan, vandaag Rusland die van het Westen betalingen in roebels eisen
Zakt al 20 jaar ten opzichte van de Euroquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je de roebeldip niet gekocht?!
Huh. Wie? Hoe?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wel mooi hoe mensen de oorlog in Oekraïne nog in slecht voor de VS, goed voor Rusland weten te draaien.
Niemand zegt dat, de oorlog is zoals altijd uitstekend voor de VS aangezien zij goud geld verdienen aan het leveren van gas en wapens aan Europaquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wel mooi hoe mensen de oorlog in Oekraïne nog in slecht voor de VS, goed voor Rusland weten te draaien.
Die dedollarization van je bestaat helemaal niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Niemand zegt dat, de oorlog is zoals altijd uitstekend voor de VS aangezien zij goud geld verdienen aan het leveren van gas en wapens aan Europa
Maar dedollarization is op de lange termijn wel slecht nieuws voor ze
Ja want mcdonalds is echt een toevoeging op de samenleving.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een vooruitkijkend inzicht inderdaad en dat is maar moeilijk te verkroppen voor vele.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zijn Bitcoin maxies altijd van die wappies?
Dat zegt niemand. We hebben het over de reservestatus van de dollar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Dat hoop ik niet want:quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb het gevoel dat maximalisten hopen dat de dollar en euro snel gaan vallen, of zelfs de vs en eu.
Ik denk ook niet dat Bitcoin de dollar gaat vervangen. Maar misschien wel de status als reservemunt. Einde van Bretton Woods II is wel in zicht. Een opmars van CBDC's is onvermijdelijk, maar waarom zou de wereld een CBDC willen gebruiken van de FED die oneindig kunnen bij drukken en het kunnen confisceren? De enige die daar dan baat bij heeft is Amerika. Zie:quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Leuke is dat zelfs Michael Saylor niet langer denkt dat Bitcoin als betaalmiddel fiat zal vervangen maar het bij een store of value zal blijven
Hij voorspelt cbdc's waarbij een groot deel van de nationale valuta zullen verdwijnen en de dollar de facto betaalmiddel van grootste deel van de wereld zal worden
Zoltan Pozsar, schrijver van het rapport, is nou niet de minste.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:05 schreef dimmak het volgende:
Credit Suisse Report: Bretton Woods III
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef dimmak het volgende:
Wat hebben de sancties tegen Rusland nou voor gevolgen voor goud (en Bitcoin)? Pittige stof, maar heel interessant.
https://cryptohayes.medium.com/energy-cancelled-e9f9e53a50cd
Ja preciesquote:Op donderdag 24 maart 2022 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Leuke is dat zelfs Michael Saylor niet langer denkt dat Bitcoin als betaalmiddel fiat zal vervangen maar het bij een store of value zal blijven
Hij voorspelt cbdc's waarbij een groot deel van de nationale valuta zullen verdwijnen en de dollar de facto betaalmiddel van grootste deel van de wereld zal worden
Mortaxx leeft in een sprookjeswereld.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:32 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Hoe Rusland's assets bevroren zijn gaat ook helemaal geen verdere gevolgen hebben.
China gaat gewoon rustig dollars blijven verzamelen en het '"veilig" laten staan in het westen.
Yea right.
Blijkbaar voor heel veel mensen anders waren zij niet zo succesvol. Heb je misschien iets tegen Amerikaanse fastfood ketens, misschien omdat het Amerikaans is ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:20 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ja want mcdonalds is echt een toevoeging op de samenleving.
quote:Je wajong denken wordt maar weer eens pijnlijk duidelijk.
Hoop je op Deugdsignalering?quote:En we zullen het gaan zien of mcdonalds ook echt hun locaties gaat afstaan aan een russische franshise of dat ze alleen aan Deugdsignalering doen.
Blijkbaar in jouw en 10mil.bitcoin's wereld heeft het bevriezen van Russische assets geen gevolgen en is het een allemaal een showtje/complot/schijnvertoning.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Mortaxx leeft in een sprookjeswereld.
Sarcasme zelfs niet herkennen als er yea right onder een post staatquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar in jouw en 10mil.bitcoin's wereld heeft het bevriezen van Russische assets geen gevolgen en is het een allemaal een showtje/complot/schijnvertoning.
Dus ik vraag me daadwerkelijk af wie er in een sprookjeswereld leeft. Zelf ben ik niet zo van de complotten en meer down to earth.
Oeps mijn fout, zat hier te multi-tasken en las er geheel overheenquote:Op donderdag 24 maart 2022 11:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Sarcasme zelfs niet herkennen als er yea right onder een post staat.. Natuurlijk gaat deze escalatie gevolgen hebben voor de dollar (en BTC) .
Geen probleem, overigens ben ik het wel eens met MS dat de BTC nooit fiat helemaal gaat vervangen. Maar dat het zeker met de huidige inflatie en geopolitiek wel steeds grootschaligere adoptie zal ondergaan is evident.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oeps mijn fout, zat hier te multi-tasken en las er geheel overheen
Waarom moet je persee ergens voor op tegen zijn als je een visie op de situatie probeerd te krijgen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef firefly3 het volgende:
Blijkbaar voor heel veel mensen anders waren zij niet zo succesvol. Heb je misschien iets tegen Amerikaanse fastfood ketens, misschien omdat het Amerikaans is ofzo?
Ik hoop niets, maar ik vermoed als een speler het terrijn van een MCD begint af te pakken ze heel rap weer terug operatief zijn. Een markt met 144 miljoen mensen waar je al gezeteld ben geef je immers niet zomaar weg. Zoals altijd oorlog is slechts tijdelijk, ook dit gaat weer over.quote:Hoop je op Deugdsignalering?
Dat is heel goed mogelijk en bied een enorme kans voor USA. Uiteindelijk wint de meest stabiele coin imo.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen probleem, overigens ben ik het wel eens met MS dat de BTC nooit fiat helemaal gaat vervangen. Maar dat het zeker met de huidige inflatie en geopolitiek wel steeds grootschaligere adoptie zal ondergaan is evident.
Wat voor enorme kansen zijn er als er niet ééns resources zijn en de import/export grotendeels platligt? Waar halen de Russen uberhaubt het geld vandaan om een franchise op te starten als zij niet van de bank kunnen lenen en zelf in geldproblemen zijn gekomen? De slimme ondernemers zijn al lang het land vertrokken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:59 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Waarom moet je persee ergens voor op tegen zijn als je een visie op de situatie probeerd te krijgen?
Wat denk je nu dat er gebeurd? Dat Russen gaan zitten huilen dat ze geen maccie meer kunnen kopen, of gaan slimme Russen er op in spelen en een lokale franchise opzetten? Een billionaire loopt dat advies al te geven namelijk, dat het moeilijke tijden zijn maar dat er juist enorme kansen liggen nu voor de Russen...
MCD werkt prima, maar laat jezelf niet in de waan dat dat de enige mogelijke speler is die hamburgertjes kan bakken...
[..]
Ik hoop niets, maar ik vermoed als een speler het terrijn van een MCD begint af te pakken ze heel rap weer terug operatief zijn. Een markt met 144 miljoen mensen waar je al gezeteld ben geef je immers niet zomaar weg. Zoals altijd oorlog is slechts tijdelijk, ook dit gaat weer over.
Rusland heeft allang een eigen banken systeem op gebouwd. Waarom zou er geen geld zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor enorme kansen zijn er als er niet ééns resources zijn en de import/export grotendeels platligt? Waar halen de Russen uberhaubt het geld vandaan om een franchise op te starten als zij niet van de bank kunnen lenen en zelf in geldproblemen zijn gekomen? De slimme ondernemers zijn al lang het land vertrokken.
Als je denkt dat Rusland zo enorm zelfvoorzienend is samen met China, moet je zelf weten. Maar ik vind het toch een hoog wappie-gehalte hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Rusland heeft allang een eigen banken systeem op gebouwd. Waarom zou er geen geld zijn?
En welk ingrediënt van een burger of patatje moeten ze precies gaan importeren?
Neem eens een kijkje op Google maps. Het is niet zo dat Rusland het westen nou echt zo hard nodig hebt of wel? Je denkt echt dat Xi Jinping om deze tijd volgend jaar niet vol in de import/export met Putin zit?
Beetje catchy titel. Onderaan het artikel zie je:quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:03 schreef dimmak het volgende:
BlackRock's Fink Says Ukraine War Could Accelerate Crypto Adoption
[ twitter ]
Bitcoin maxi's zijn wappies![]()
Die stuk tekst sluit de titel niet eens uit. Maar je kan iig wel goed selectief lezen. Ik raad je aan om mijn eerder aangehaalde artikelen eens te lezen. Vooralsnog zijn je reacties weer zoals we van je gewend zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje catchy titel. Onderaan het artikel zie je:
“I remain a long-term believer in the benefits of globalization and the power of global capital markets. Access to global capital enables companies to fund growth, countries to increase economic development, and more people to experience financial well-being,” Fink said.
Dusja, ook dit vind ik een vrij wappie-opzet om mensen aan het klikken te krijgen.
Laat je niet zo meeslepen met emoties dat er zogenaamd grote veranderingen gaan plaatsvinden. Dat er een new world order, of big reset komt. Die verhalen heb ik al heel lang geleden gehoord. Die verhalen dat de dollar gaat vallen enz enz en dat China de nieuwe wereldmacht is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die stuk tekst sluit de titel niet eens uit. Maar je kan iig wel goed selectief lezen. Ik raad je aan om mijn eerder aangehaalde artikelen eens te lezen. Vooralsnog zijn je reacties weer zoals we van je gewend zijn.
Niemand heeft het over een big reset, new world order, val van de dollar of China nieuwe wereldmacht:quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat je niet zo meeslepen met emoties dat er zogenaamd grote veranderingen gaan plaatsvinden. Dat er een new world order, of big reset komt. Die verhalen heb ik al heel lang geleden gehoord. Die verhalen dat de dollar gaat vallen enz enz en dat China de nieuwe wereldmacht is.
Het is belangrijker om je te focussen op jezelf, wat je in je leven kunt bereiken en wat er in korte/midden/lange termijn haalbaar is, dan je mee te laten slepen in emoties en spannende verhalen die je prikkelen die alleen maar afleiding zijn van je eigen kunnen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:25 schreef dimmak het volgende:
Wel makkelijk om het op wappie-gehalte te schuiven als materie je de pet boven gaat en geen valide argumenten kan verzinnen.
Veel plezier!quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
Bitcoin stijgt lekker door, dus ik ga eens heerlijk genieten van een terrasje.
Biertjes in Bitcoins afrekenen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
En het westen kan wel zonder Rusland en China denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je denkt dat Rusland zo enorm zelfvoorzienend is samen met China, moet je zelf weten. Maar ik vind het toch een hoog wappie-gehalte hebben.
Bierprijs op het terras is ook geëxplodeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
Rusland heeft meer last dan het Westen. Als je vind van niet, dan vind ik het een wappie opmerking, dat is mijn mening.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
En het westen kan wel zonder Rusland en China denk je?
Omdat je geen zinnig tegen argument kan bedenken ga je maar met wappie schelden?
Sowieso is oorlog goed voor niemand behalve de oorlogs industrie en een aantal echte wappies.
Je reageert weer als vanouds.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rusland heeft meer last dan het Westen. Als je vind van niet, dan vind ik het een wappie opmerking, dat is mijn mening.
Ik moet zeggen dat het hier nog wel meevalt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Bierprijs op het terras is ook geëxplodeerd.
Oh wauw.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 08:38 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
And its gone
Sowieso heerlijk account om te volgen
De domheid van de mens kent geen grenzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |