abonnement Unibet Coolblue
pi_204202405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 10:12 schreef firefly3 het volgende:
Blijkbaar voor heel veel mensen anders waren zij niet zo succesvol. Heb je misschien iets tegen Amerikaanse fastfood ketens, misschien omdat het Amerikaans is ofzo?
Waarom moet je persee ergens voor op tegen zijn als je een visie op de situatie probeerd te krijgen?

Wat denk je nu dat er gebeurd? Dat Russen gaan zitten huilen dat ze geen maccie meer kunnen kopen, of gaan slimme Russen er op in spelen en een lokale franchise opzetten? Een billionaire loopt dat advies al te geven namelijk, dat het moeilijke tijden zijn maar dat er juist enorme kansen liggen nu voor de Russen...

MCD werkt prima, maar laat jezelf niet in de waan dat dat de enige mogelijke speler is die hamburgertjes kan bakken...

quote:
Hoop je op Deugdsignalering?
Ik hoop niets, maar ik vermoed als een speler het terrijn van een MCD begint af te pakken ze heel rap weer terug operatief zijn. Een markt met 144 miljoen mensen waar je al gezeteld ben geef je immers niet zomaar weg. Zoals altijd oorlog is slechts tijdelijk, ook dit gaat weer over.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2022 12:01:15 ]
pi_204202457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Geen probleem, overigens ben ik het wel eens met MS dat de BTC nooit fiat helemaal gaat vervangen. Maar dat het zeker met de huidige inflatie en geopolitiek wel steeds grootschaligere adoptie zal ondergaan is evident.
Dat is heel goed mogelijk en bied een enorme kans voor USA. Uiteindelijk wint de meest stabiele coin imo.

Wat Luna doet met UST is best interessant.
pi_204202680
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 11:59 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Waarom moet je persee ergens voor op tegen zijn als je een visie op de situatie probeerd te krijgen?

Wat denk je nu dat er gebeurd? Dat Russen gaan zitten huilen dat ze geen maccie meer kunnen kopen, of gaan slimme Russen er op in spelen en een lokale franchise opzetten? Een billionaire loopt dat advies al te geven namelijk, dat het moeilijke tijden zijn maar dat er juist enorme kansen liggen nu voor de Russen...

MCD werkt prima, maar laat jezelf niet in de waan dat dat de enige mogelijke speler is die hamburgertjes kan bakken...
[..]
Ik hoop niets, maar ik vermoed als een speler het terrijn van een MCD begint af te pakken ze heel rap weer terug operatief zijn. Een markt met 144 miljoen mensen waar je al gezeteld ben geef je immers niet zomaar weg. Zoals altijd oorlog is slechts tijdelijk, ook dit gaat weer over.
Wat voor enorme kansen zijn er als er niet ééns resources zijn en de import/export grotendeels platligt? Waar halen de Russen uberhaubt het geld vandaan om een franchise op te starten als zij niet van de bank kunnen lenen en zelf in geldproblemen zijn gekomen? De slimme ondernemers zijn al lang het land vertrokken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204203722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 12:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Wat voor enorme kansen zijn er als er niet ééns resources zijn en de import/export grotendeels platligt? Waar halen de Russen uberhaubt het geld vandaan om een franchise op te starten als zij niet van de bank kunnen lenen en zelf in geldproblemen zijn gekomen? De slimme ondernemers zijn al lang het land vertrokken.
Rusland heeft allang een eigen banken systeem op gebouwd. Waarom zou er geen geld zijn?

En welk ingrediënt van een burger of patatje moeten ze precies gaan importeren?

Neem eens een kijkje op Google maps. Het is niet zo dat Rusland het westen nou echt zo hard nodig hebt of wel? Je denkt echt dat Xi Jinping om deze tijd volgend jaar niet vol in de import/export met Putin zit?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2022 13:56:01 ]
pi_204203822
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204205045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 13:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Rusland heeft allang een eigen banken systeem op gebouwd. Waarom zou er geen geld zijn?

En welk ingrediënt van een burger of patatje moeten ze precies gaan importeren?

Neem eens een kijkje op Google maps. Het is niet zo dat Rusland het westen nou echt zo hard nodig hebt of wel? Je denkt echt dat Xi Jinping om deze tijd volgend jaar niet vol in de import/export met Putin zit?
Als je denkt dat Rusland zo enorm zelfvoorzienend is samen met China, moet je zelf weten. Maar ik vind het toch een hoog wappie-gehalte hebben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204205069
quote:
Beetje catchy titel. Onderaan het artikel zie je:

“I remain a long-term believer in the benefits of globalization and the power of global capital markets. Access to global capital enables companies to fund growth, countries to increase economic development, and more people to experience financial well-being,” Fink said.

Dusja, ook dit vind ik een vrij wappie-opzet om mensen aan het klikken te krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204205141
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Beetje catchy titel. Onderaan het artikel zie je:

“I remain a long-term believer in the benefits of globalization and the power of global capital markets. Access to global capital enables companies to fund growth, countries to increase economic development, and more people to experience financial well-being,” Fink said.

Dusja, ook dit vind ik een vrij wappie-opzet om mensen aan het klikken te krijgen.
Die stuk tekst sluit de titel niet eens uit. Maar je kan iig wel goed selectief lezen. Ik raad je aan om mijn eerder aangehaalde artikelen eens te lezen. Vooralsnog zijn je reacties weer zoals we van je gewend zijn. ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204205156
Wel makkelijk om het op wappie-gehalte te schuiven als materie je de pet boven gaat en geen valide argumenten kan verzinnen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204205191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:24 schreef dimmak het volgende:

[..]
Die stuk tekst sluit de titel niet eens uit. Maar je kan iig wel goed selectief lezen. Ik raad je aan om mijn eerder aangehaalde artikelen eens te lezen. Vooralsnog zijn je reacties weer zoals we van je gewend zijn. ^O^
Laat je niet zo meeslepen met emoties dat er zogenaamd grote veranderingen gaan plaatsvinden. Dat er een new world order, of big reset komt. Die verhalen heb ik al heel lang geleden gehoord. Die verhalen dat de dollar gaat vallen enz enz en dat China de nieuwe wereldmacht is.

Het is belangrijker om je te focussen op jezelf, wat je in je leven kunt bereiken en wat er in korte/midden/lange termijn haalbaar is, dan je mee te laten slepen in emoties en spannende verhalen die je prikkelen die alleen maar afleiding zijn van je eigen kunnen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204205195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Laat je niet zo meeslepen met emoties dat er zogenaamd grote veranderingen gaan plaatsvinden. Dat er een new world order, of big reset komt. Die verhalen heb ik al heel lang geleden gehoord. Die verhalen dat de dollar gaat vallen enz enz en dat China de nieuwe wereldmacht is.

Het is belangrijker om je te focussen op jezelf, wat je in je leven kunt bereiken en wat er in korte/midden/lange termijn haalbaar is, dan je mee te laten slepen in emoties en spannende verhalen die je prikkelen die alleen maar afleiding zijn van je eigen kunnen.
Niemand heeft het over een big reset, new world order, val van de dollar of China nieuwe wereldmacht:
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:25 schreef dimmak het volgende:
Wel makkelijk om het op wappie-gehalte te schuiven als materie je de pet boven gaat en geen valide argumenten kan verzinnen.


[ Bericht 6% gewijzigd door dimmak op 24-03-2022 16:35:08 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204205206
Bitcoin stijgt lekker door, dus ik ga eens heerlijk genieten van een terrasje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204205254
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
Bitcoin stijgt lekker door, dus ik ga eens heerlijk genieten van een terrasje.
Veel plezier!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204206019
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
Bitcoin stijgt lekker door, dus ik ga eens heerlijk genieten van een terrasje.
Biertjes in Bitcoins afrekenen?

On topic: lekker man, eerste keer weer in de 40K Euros sinds begin Januari
pi_204206808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als je denkt dat Rusland zo enorm zelfvoorzienend is samen met China, moet je zelf weten. Maar ik vind het toch een hoog wappie-gehalte hebben.
En het westen kan wel zonder Rusland en China denk je?

Omdat je geen zinnig tegen argument kan bedenken ga je maar met wappie schelden?

Sowieso is oorlog goed voor niemand behalve de oorlogs industrie en een aantal echte wappies.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2022 19:21:16 ]
pi_204206960
Spannend wat de bitcoin prijs morgen gaat zijn als Luna weer $125 millie aan bitcoin erbij koopt..
  Forum Admin donderdag 24 maart 2022 @ 19:55:58 #192
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204207525
quote:
17s.gif Op donderdag 24 maart 2022 16:30 schreef dimmak het volgende:
Bitcoin stijgt lekker door, dus ik ga eens heerlijk genieten van een terrasje.
Bierprijs op het terras is ook geëxplodeerd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_204207546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
En het westen kan wel zonder Rusland en China denk je?

Omdat je geen zinnig tegen argument kan bedenken ga je maar met wappie schelden?

Sowieso is oorlog goed voor niemand behalve de oorlogs industrie en een aantal echte wappies.
Rusland heeft meer last dan het Westen. Als je vind van niet, dan vind ik het een wappie opmerking, dat is mijn mening.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 07:25:03 #194
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204211990
VET-BTC is bezig aan z'n elfde achtereenvolgende groene dag

Op naar 199 sats
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204212358
Ik heb al weken geen crypto meer gekocht, ik zet de rente die ik krijg op m'n BTC om in euro's.

Volgens mij ben ik EUR aan het DCA-en. #Omdenken
pi_204212368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Rusland heeft meer last dan het Westen. Als je vind van niet, dan vind ik het een wappie opmerking, dat is mijn mening.
Je reageert weer als vanouds.

Bravo!


19,227,720,532 EUR aan fossil fuels imports proofs you wrong

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2022 08:19:08 ]
pi_204212383
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:55 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Bierprijs op het terras is ook geëxplodeerd.
Ik moet zeggen dat het hier nog wel meevalt. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 08:38:31 #198
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204212552
twitter


And its gone

Sowieso heerlijk account om te volgen _O_

De domheid van de mens kent geen grenzen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204212584
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 08:38 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

And its gone

Sowieso heerlijk account om te volgen _O_

De domheid van de mens kent geen grenzen.
Oh wauw. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204212765
Hallo, zit er toekomst in yield farming van liquidity pools en staking?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')