Technische clusterfuck, nog erger dus dan het een paar jaar geleden al wasquote:Op maandag 21 maart 2022 13:58 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Lead dev ETH op Twitter uit zijn kritiek op ETH.
Koersstijging is het belangrijkste wat er is. De uitvinding kan z goed zijn, als de koers niet stijgt heb je er niets aan. Dat heb je al een jaar ondervonden. Het kn stijgen, maar het kan ook omlaag.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:17 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Zoals al verwacht, ook jij blijft je bitcoin hodlen en je weet geen argumenten op te brengen, dus je gaat er maar weer random nutteloze preformance bij halen...
Het toont mooi aan waarom de "trage" ontwikkeling van Bitcoin juist een pluspunt is.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Technische clusterfuck, nog erger dus dan het een paar jaar geleden al was![]()
Heerlijk dat Bitcoin devs wl rekening houden met de dingen die bij ETH compleet uit de klauwen zijn gelopen.
Ik zou niet te hard roepen in 2018 is er een fout in de core ontdekt die rampzalig had kunnen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Technische clusterfuck, nog erger dus dan het een paar jaar geleden al was![]()
Heerlijk dat Bitcoin devs wl rekening houden met de dingen die bij ETH compleet uit de klauwen zijn gelopen.
Klopt. Moet je nagaan hoeveel groter de kans is op kritieke bugs bij ETH. Je hoeft het niet eens na te gaan... we hebben het de afgelopen jaren gezien.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard roepen in 2018 is er een fout in de core ontdekt die rampzalig had kunnen zijn.
Ben zelf niet van het glazen bol kijken en hou liever positie in beiden.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt. Moet je nagaan hoeveel groter de kans is op kritieke bugs bij ETH. Je hoeft het niet eens na te gaan... we hebben het de afgelopen jaren gezien.
Het gaat overigens niet alleen over bugs maar in het bredere plaatje om broddelwerk wat op meerdere gebieden voor problemen zorgt. Ethereum is geen blijvertje.
Ik houd liever geen posities in poep en rommel. Ieder zo z'n ding.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben zelf niet van het glazen bol kijken en hou liever positie in beiden.
Ik ben zelf 25 jaar lang developer geweest, ik weet dus hoe lastig het is om foutloze code te schrijven, naarmate je meer functionaliteit gaat toevoegen neemt het aantal kwetsbaarheden exponentioneel toe. Daarnaast ben ik geen fan van Proof of Stake, je gaat dan namelijk een essentieel onderdeel van Blockchain technology enorm complex maken wat betreft het Consensus mechanisme, bij POW kan dat natuurlijk ook fout worden geimplementeerd, maar het is veel minder complex omdat je terug kunt vallen op keiharde cryptografische principes, bij POS moet je een veel complexere flow toepassen. Daarnaast zal bij een aanpassing in de POS waarschijnlijk veel sneller gehardforked worden met grote discussies.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt. Moet je nagaan hoeveel groter de kans is op kritieke bugs bij ETH. Je hoeft het niet eens na te gaan... we hebben het de afgelopen jaren gezien.
Het gaat overigens niet alleen over bugs maar in het bredere plaatje om broddelwerk wat op meerdere gebieden voor problemen zorgt. Ethereum is geen blijvertje.
Eens. Dus jij dicht ETH ook geen rooskleurige toekomst toe en vindt Bitcoin ook een beter fundament voor wat Ethereum probeert te doen?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf 25 jaar lang developer geweest, ik weet dus hoe lastig het is om foutloze code te schrijven, naarmate je meer functionaliteit gaat toevoegen neemt het aantal kwetsbaarheden exponentioneel toe. Daarnaast ben ik geen fan van Proof of Stake, je gaat dan namelijk een essentieel onderdeel van Blockchain technology enorm complex maken wat betreft het Consensus mechanisme, bij POW kan dat natuurlijk ook fout worden geimplementeerd, maar het is veel minder complex omdat je terug kunt vallen op keiharde cryptografische principes, bij POS moet je een veel complexere flow toepassen. Daarnaast zal bij een aanpassing in de POS waarschijnlijk veel sneller gehardforked worden met grote discussies.
Dus Bitcoin en Ethereum zijn allebei poep en rommel? okquote:Op maandag 21 maart 2022 16:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik houd liever geen posities in poep en rommel. Ieder zo z'n ding.
Ik refereer uiteraard naar alle shitcoins waar je posities op inneemt los van Bitcoin.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus Bitcoin en Ethereum zijn allebei poep en rommel? ok
Oh, alles behalve Bitcoin is een shitcoin? Mijn bankrekeningen vinden van nietquote:Op maandag 21 maart 2022 17:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik refereer uiteraard naar alle shitcoins waar je posities op inneemt los van Bitcoin.
Vermoeiend ditquote:Op maandag 21 maart 2022 17:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh, alles behalve Bitcoin is een shitcoin? Mijn bankrekeningen vinden van niet
Je coin heeft een jaar lang van fiat verloren, je had beter een jaar Dollars kunnen DCA'en. Ik ben meer een persoon van cijfers, niet zozeer van "welke de beste coin is". Dan heb ik liever een "shitcoin" die het beter doet, dan dit. Maar ieder zijn ding, daar kunnen wij het over ns zijn?quote:
heftig.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:58 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Lead dev ETH op Twitter uit zijn kritiek op ETH.
Laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar ieder zijn ding, daar kunnen wij het over ns zijn?
Ok.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Koersstijging is het belangrijkste wat er is. De uitvinding kan z goed zijn, als de koers niet stijgt heb je er niets aan. Dat heb je al een jaar ondervonden. Het kn stijgen, maar het kan ook omlaag.
De meeste NFT projecten gebruiken Fiverr en Upwork. Leuk experiment die NFT's, maar niet zo gek dat de hype weer weg is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laten ontwerpen op fiverdit moet toch wel de nft piek zijn
En z'n beetje elk ander tijdspad wat je kan bedenken was het resultaat andersom geweestquote:Op maandag 21 maart 2022 18:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je coin heeft een jaar lang van fiat verloren, je had beter een jaar Dollars kunnen DCA'en.
Zelden zo'n zieke beunhaas gezienquote:
Een beunhaas platform.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden zo'n zieke beunhaas gezien
Wat is fiver trouwens? Een automatische plaatjes generator ofzo?
Originele Bansky's leveren k veel op, maar kunst verhandelen is een beetje teveel alles-of-niets verhaal voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:10 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Moet wel lastig zijn voor een bepaalde user hier die de boot alweer compleet gemist heeft met NFTs dit keer.
Honderden coins bezitten en het echte geld blijkt in apen plaatjes te zitten.
Niet de tijdspaden van afgelopen jaar. Als je verder teruggaat heb je gelijk, maar daar heb ik meer winst gemaakt met altcoins.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
En z'n beetje elk ander tijdspad wat je kan bedenken was het resultaat andersom geweest
Luna terug kopen:quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:33 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Een beunhaas platform.
Heeft iemand een goede source over wat Luna wilt gaan doen met hun bitcoin buys?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:56 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Deze is ook mooi om te volgen komende tijd.
Neuh soort platform waar je prutswerk voor weinig kan laten doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden zo'n zieke beunhaas gezien
Wat is fiver trouwens? Een automatische plaatjes generator ofzo?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:23 schreef tvdleur het volgende:
Jezus wat slecht... zouden er echt mensen zijn die hiervoor willen betalen??
https://opensea.io/collection/baudetvsschwabofficial
Plan B had een regenboog, die ging naar 100k+ in 2021.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:49 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Groen vierkantje op 80k. EdGod.
Het concept lijkt me wel interessant eigenlijk, maar kan maar weinig info vinden...quote:
De tijd is voorbij dat Bitcoin gigantisch stijgt. Men dacht dat we in 2021 op 100K zouden staan, maar zelfs dt was teveel gevraagd, want de meeste mensen hoopten op 150Kquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:36 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Het concept lijkt me wel interessant eigenlijk, maar kan maar weinig info vinden...
Bitcoin buys zijn natuurlijk altijd goed!
[ twitter ]
Dit!
De tijd van een patatje met voor 2 kwartjes is ook voorbijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De tijd is voorbij dat Bitcoin gigantisch stijgt. Men dacht dat we in 2021 op 100K zouden staan, maar zelfs dt was teveel gevraagd, want de meeste mensen hoopten op 150K
Bedankt voor een inzicht van je glazenbol.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De tijd is voorbij dat Bitcoin gigantisch stijgt. Men dacht dat we in 2021 op 100K zouden staan, maar zelfs dt was teveel gevraagd, want de meeste mensen hoopten op 150K
Zoals iedere andere asset op de wereld, stijgt Bitcoin steeds langzamer. De stap van 100 dollar naar 1.000 dollar is veel kleiner dan van 100.000 dollar naar 1.000.000 dollar. Als dit niet zo zou zijn, zou het voor het eerst in de geschiedenis zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Bedankt voor een inzicht van je glazenbol.
Ed heeft meestal gelijk. Plan B daarentegenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Plan B had een regenboog, die ging naar 100k+ in 2021.
Christus wat een hoop FUD. "Ethereum relies on a system called Infura". Nee dus. Je kan prima je eigen node opzetten of een andere node provider kiezen. Infura kan een node voor je managen, maar Ethereum is er niet van afhankelijk.quote:
Ed is in ieder geval een meester in het naar voren halen van tweets die hem achteraf gelijk geven. En hij is geen moonboy, dat mag ik wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ed heeft meestal gelijk. Plan B daarentegen
x10 = x10quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals iedere andere asset op de wereld, stijgt Bitcoin steeds langzamer. De stap van 100 dollar naar 1.000 dollar is veel kleiner dan van 100.000 dollar naar 1.000.000 dollar. Als dit niet zo zou zijn, zou het voor het eerst in de geschiedenis zijn.
Exact. Maar daar wil de ECB niets van weten. En blijven maar spinnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Jammer h .
Power aan de crypto .
Niemand kan het tegen houden , precies zoals het bedoelt is .
Ondertussen zeiken ze dat het naar Rusland gaat .
Maar vergeten dat ook veel naar Oekrane gaat om te helpen
Crypto kan geen onderscheid tussen de landen.
Ik heb voor een grote cryptopartij gewerkt. Die moeten tegenwoordig in ieder geval in Nederland en volgens mij ook in heel Europa hun compliance (KYC, AML) net zo op orde hebben als banken. De brokerage, het omzetten van fiat naar crypto en andersom is daarmee gewoon gereguleerd. Wat er daarna met de crypto's gebeurt uiteraard niet maar dat geldt ook voor andere waardedragers zoals bijvoorbeeld goud of edelstenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Jammer h .
Power aan de crypto .
Niemand kan het tegen houden , precies zoals het bedoelt is .
Ondertussen zeiken ze dat het naar Rusland gaat .
Maar vergeten dat ook veel naar Oekrane gaat om te helpen
Crypto kan geen onderscheid tussen de landen.
In de praktijk gaat het steeds moeilijker worden en ontstaat er stagnatie. Bijna iedereen trapt altijd in de droom van eeuwige groei.quote:
x10 = x10quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In de praktijk gaat het steeds moeilijker worden en ontstaat er stagnatie. Bijna iedereen trapt altijd in de droom van eeuwige groei.
Het is als het organiseren van een concert. De stap van 100 naar 1000 mensen is vele malen eenvoudiger dan de stap van 10.000 naar 100.000 mensen. Ook al is het allebei x10.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:40 schreef recursief het volgende:
[..]
x10 = x10
De stap van 100 naar 1000 is net zo groot als de stap van 100.000 naar 1.000.000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |