Altijd zo naïef. Altijd hetzelfde tegen Portugezen en Italianen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef RamboDirk het volgende:
Nederlandse clubs zijn er wel op een lelijke manier eruit gegaan in Europa deze week
Alleen Vitesse eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef RamboDirk het volgende:
Nederlandse clubs zijn er wel op een lelijke manier eruit gegaan in Europa deze week
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Porto heeft nooit meegedaan
Ben benieuwd hoe die het doen tegen een echte tegenstanderquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord en PSV moeten het maar doen.
Neee, beter hèquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zowel Ajax, Vitesse, AZ beter als de tegenstander. Alle 3 eruit.
Kwartje valt deze week gewoon verkeerd. Ajax & AZ hadden door gemoeten. Vitesse had verdiend door mogen gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alleen Vitesse eigenlijk
ajax was gewoon niet goed genoeg, en AZ is vorige week genaaid.
Lask ligt er uit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Paok, Bodo, Lask wel drie tegenstanders waar PSV en Feyenoord favoriet tegen zijn en ook dit AS Roma is wel te pakken.
Lask is niet eens door. Desalniettemin geldt hetzelfde voor Praag denk ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met Paok, Bodo, Lask wel drie tegenstanders waar PSV en Feyenoord favoriet tegen zijn en ook dit AS Roma is wel te pakken.
Die is er niet echt. Leicester is zeker niet slecht, maar daar kan je ook van winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die het doen tegen een echte tegenstander
Leicester, Roma, Marseille. Clubs uit sterke competities, dus qua weerstand wel wat lastiger.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Die is er niet echt. Leicester is zeker niet slecht, maar daar kan je ook van winnen.
Lellebelled.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ze praat weer als een negerin @:Littlerabbit
Stukje pinkquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Weinig resultaat slaat nergens op uiteindelijk. We staan 2e op de coefficientenlijst dit seizoen. Dan doe je vooral heel veel wel goed.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh god, van Nederlanders mag je weer niet op een andere manier spelen dan de gemiddelde Nederlandse ploeg wil doenVerschil is alleen wel dat de Nederlandse clubs er meestal vrij weinig resultaat mee behalen.
Ja, zijn niet slecht, maar zeker PSV kan voetballend echt wel mee tegen die clubs. Uiteraard wwl een stuk lastiger dan de club van Boilesen ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Leicester, Roma, Marseille. Clubs uit sterke competities, dus qua weerstand wel wat lastiger.
Winnen van Mourinho is blijkbaar toch erg lastig.
En 2 ploegen aanwezig, in de Mickey Mouse league, wanneer de toernooien er echt om gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weinig resultaat slaat nergens op uiteindelijk. We staan 2e op de coefficientenlijst dit seizoen. Dan doe je vooral heel veel wel goed.
Gelukkig doet NEC het altijd goed in Europaquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:06 schreef jigggy het volgende:
Als nijmegenaar kan ik stiekem wel lachen om Vitesse
Eens, maar ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ja, zijn niet slecht, maar zeker PSV kan voetballend echt wel mee tegen die clubs. Uiteraard wwl een stuk lastiger dan de club van Boilesen ja.
Dit Roma was echt heel matig hoor. Vervelende ploeg, maar PSV is echt wel beter. Roma gaat niet door op kwaliteit, maar op gebrek aan kwaliteit bij Vitesse. PSV is echt wel een flink stuk beter.
Ik was nog bij spurs thuis als kleine jongenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gelukkig doet NEC het altijd goed in Europa
bai den conjo bo mama @ASromaquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
bai den conjo bo mama @:asroma
Alweer 14 jaar geledenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik was nog bij spurs thuis als kleine jongen
Die dag staat echt in m’n geheugen gegrift als een vd leukste dagen van m’n kinderjarenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alweer 14 jaar geleden![]()
Ik word oud.
Alledrie de clubs hadden voorin ook te weinig kwaliteit om er een positief resultaat uit te slepen is mijn indruk. Als je niet makkelijk scoort hoef je zelf maar 1 foutje te maken of een lul van een scheids treffen en je gaat eruitquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Az had het allang kunnen afmaken hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alledrie de clubs hadden voorin ook te weinig kwaliteit om er een positief resultaat uit te slepen is mijn indruk. Als je niet makkelijk scoort hoef je zelf maar 1 foutje te maken of een lul van een scheids treffen en je gaat eruit
Typisch Nederlands dus. We tuinen er altijd in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
@yats ligt neergestoken op een Romeinse IC zijn zegeningen te tellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef MC-M het volgende:
Ik hoop op een uitgebreide review van de trip + foto's van @:yats in dit topic.
Meh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:02 schreef Buitendam het volgende:
Herhaling van de kwartfinale 2002 plz.
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet gunstig, maar stiekem mag het van me.
Griekenland ja? Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet. Die andere twee wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.
Ik wil ze elkaar over twee duels zien afmatten en dan Feyenoord winnend in De Kuip.quote:
Ik wil minstens 1 echt mooie tegenstander in de Kuip gehad hebben om iets meer glans aan het toernooi te geven. Wissel Bodo en Marseille om en je hebt mijn ideale loting.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Doe dit maar:
Paok - Feyenoord vs Bødø - PSV
Leicester - Slavia Praag vs Marseille - AS Roma
Alle teams spelen een keer thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
Klopt, moet je wel eerst 11 man aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
Je moet in je handen knijpen. Droomlotingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
FINALE!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet in je handen knijpen. Droomloting
Leicester heeft het publiek mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Marseille en Roma zijn wel sterker dan leicester
Jij als volger van het Franse voetbal, hoe staat Marseille er voor? Waarop moeten we met name letten?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Dat snap ik wel. Die zullen alleen Roma als bedreiging zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leicester-fans hebben hun halve finale al ingetekend, zo te lezen op Twatter
Ik stuur deze door naar @hhh38quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij als volger van het Franse voetbal, hoe staat Marseille er voor? Waarop moeten we met name letten?
Rikgod. Taalkunstenaar.quote:
Rik mag er vanavond weer op bij Thea voor zn maandelijkse beurtquote:
Oneensquote:
Marseille speelt dit seizoen leuker en aanvallender dan eerdere jaren dankzij geniale gek Sampaoli. Payet is weer compleet opgeleefd en als Milik fit is heb je daar ook nog een hele gevaarlijke spits bij. Verder is Saliba echt een topverdediger en is Guendouzi eindelijk doorgebroken als regisseur op het middenveld.quote:
Vanaf de QF's is donderdag altijd om 21:00.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:29 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er nog 2 speeltijden of is nu alles om 21u?
Ja, ze hadden Feyenoord v Bodo en Roma vs Slavia moeten doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
Bodo Glimt v Roma op herhaling is ook stom.
WE doen het wel redelijk goed in Europa.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Beetje een floploting maar goede kansen voor Feyenoord en ben wel erg nieuwsgierig naar Leicester - PSV.
Tegenstanders zijn in de kwartfinale nu wel van een behoorlijk niveau, maar alles daarvoor was (voor de meesten) een makkie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn
Eindelijk nederlands succes in europa dankzij de jut en jul league
Dit is wel echt een toevoeging ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn in de kwartfinale nu wel van een behoorlijk niveau, maar alles daarvoor was (voor de meesten) een makkie inderdaad.
Leuk toernooitje zo
Leicester is juist de topfavoriet Hans.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Jep.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
Bodo Glimt v Roma op herhaling is ook stom.
Moet je dan die ploegen tot de finale in aparte potjes houden ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:51 schreef Red_85 het volgende:
As roma - bodo, herhaling van de groepsfase.
Dat zou toch eigenlijk niet kunnen/mogen?
Eigenlijk wel ja. imho.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je dan die ploegen tot de finale in aparte potjes houden ofzo?
Dat gebeurt in geen enkel toernooi. Het was alleen raar dat Feyenoord direct na de groepsfase ook Slavia Praag had kunnen loten.quote:
2-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
18:45: Feyenoord - Slavia Praag
21:00: Leicester - PSV
3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
Feyenoord 2-0 Slavia Praagquote:Op donderdag 7 april 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw voorspelling @:maxi-mus
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord 2-0 Slavia Praag
Leicester 3-1 PSV
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijn
0-3 (opbokken met je Conference liekquote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.
Al besef ik nu dat die grabbelaar op goal staat.
1 potje dacht ik gelezen te hebben maar kan het niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?
Maar de nul houden, dat gebeurt ons niet zo heel vaak nee. Hoop wel dat we vanavond al afstand kunnen nemen met bijvoorbeeld minstens 2 goals. Feyenoord en Europese uitwedstrijden blijft toch een dingetje al gaat dat juist dit seizoen uitstekend.
18:45: Feyenoord - Slavia Praag 3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef hhh38 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-marseille-paok.html
Stukje oorlogsgebied
Njah, vooral die Grieken zijn knettergek. Die zijn vannacht zelfs gewoon buitenwijken ingetrokken.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.
En wat als Feyenoord de ECL wint en tweede wordt?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat als Feyenoord de ECL wint en tweede wordt?
Die Grieken zijn mogelijk nog meer knettergek inderdaad, maar bij Marseille heb je meer kans dat het in de media gaat komen met allerlei stemming makende koppen. Straks liggen er weer kaartjes in de lokale supermarkt en vervolgens stomverbaasd zijn dat er supporters met een stadionverbod binnen zijn gewandeld.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, vooral die Grieken zijn knettergek. Die zijn vannacht zelfs gewoon buitenwijken ingetrokken.
Kunnen we wel stoer doen, maar zo gek is Feyenoord niet hoor.
Je overdrijft enorm, als we ze al treffen zal Feyenoord daar gewoon de hele avond en dag onder zware politiebegeleiding in het centrum verblijven.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Grieken zijn mogelijk nog meer knettergek inderdaad, maar bij Marseille heb je meer kans dat het in de media gaat komen met allerlei stemming makende koppen. Straks liggen er weer kaartjes in de lokale supermarkt en vervolgens stomverbaasd zijn dat er supporters met een stadionverbod binnen zijn gewandeld.
Het is juist eigenlijk die avond en dag onder politiebegeleiding in het centrum waar ik voor vrees. Dat escaleert vrij snel, met onze tokkie-supporters en Franse politie die al tot actie overgaan bij iedere verkeerde scheet. Bij Nancy was het probleem natuurlijk dat het op die wijze dusdanig escaleerde dat het centrum geruimd werd richting het stadion waardoor mensen met een stadionverbod in het uitvak kwamen, nu hoeft het niet zo ver te gaan maar je hebt al gauw een hoop stemming makende beelden.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm, als we ze al treffen zal Feyenoord daar gewoon de hele avond en dag onder zware politiebegeleiding in het centrum verblijven.
Die Grieken zijn met flinke groepen op zoek gegaan, ook omdat Marseille vriendjes is met AEK. Zoveel ballen hebben die kleuters van de noordzijde en co. niet hoor
Denk je dat het zou helpen als we een uitverbod krijgen voor de halve finale? Marseille krijgt dat stadion van ze zelden uitverkocht dus ik vrees dat mensen dan gewoon gaan proberen op goed geluk daarheen te gaanquote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is juist eigenlijk die avond en dag onder politiebegeleiding in het centrum waar ik voor vrees. Dat escaleert vrij snel, met onze tokkie-supporters en Franse politie die al tot actie overgaan bij iedere verkeerde scheet. Bij Nancy was het probleem natuurlijk dat het op die wijze dusdanig escaleerde dat het centrum geruimd werd richting het stadion waardoor mensen met een stadionverbod in het uitvak kwamen, nu hoeft het niet zo ver te gaan maar je hebt al gauw een hoop stemming makende beelden.
Tja, bij een uitverbod heb je als Feyenoord zijnde geen enkele verantwoordelijkheid meer, das een flinke slok op de borrel. Als escalatie in het centrum doorslaat in rellen in het stadion, zelfs wanneer het daar geïnitieerd wordt door Marseille supporters en die kans is aanzienlijk met hoe vaak het daar mis gaat, dan is Feyenoord er wel bij betrokken met alle mogelijke gevolgen van dien (zeker als er Feyenoorders met een stadionverbod in het thuisvak komen die mee gaan rellen, die zijn dan ineens ons probleem in plaats van die van hen).quote:Op donderdag 7 april 2022 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat het zou helpen als we een uitverbod krijgen voor de halve finale? Marseille krijgt dat stadion van ze zelden uitverkocht dus ik vrees dat mensen dan gewoon gaan proberen op goed geluk daarheen te gaan
1-0quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
0-2quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Over Villarreal zat men er hier gruwelijk naast.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Zorro het volgende:
Ik heb net de voorspellingen gelezen voor de CL wedstrijden hier gisteren, ik ga daarom uit van het tegengestelde wat hier gezegd wordt.
Veronica it is.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:36 schreef Slobeend het volgende:
Afhankelijk van de commentator bepaal ik of ik zo op ESPN blijf kijken. Ter info.
Waar hebben we dit aan verdiendquote:
Dat is toch drie keer niks inderdaad? #teamfresiaquote:
Ik vind het beide niks.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch drie keer niks inderdaad? #teamfresia
Dit is forumbeest onwaardig.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik ben er ook maar ik vlucht veilig (tot een eventuele voorsprong) naar het Feyenoord topic
Ik vind Fresia wel sympathiek.quote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef Fargo het volgende:
Als Antony doet wat Linssen net deed was het land te klein.
Nou neequote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef Fargo het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 18:53 schreef Fargo het volgende:
J&J cup, Jip en Janneke Cup?quote:Op donderdag 7 april 2022 18:59 schreef TLC het volgende:
Zou wel leuk zijn als Feyenoord of PSV de J&J Cup wint
Hallo davyquote:Op donderdag 7 april 2022 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom op Feyenoord!
Hand in hand kameraden JAAA!!
Meestal wijzigt de mening van Caland dan, nu was het 'als we ze maar niet mee naar huis nemen'.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik zag vlaggetjes vlak voor de wedstrijd in de Kuip voorbij komen. @:Caland vindt dit altijd ontzettend gay als hetzelfde gebeurt in de ArenA
Heel benieuwd wat hij er nu van vindt
*vlaggenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:07 schreef Bolasie het volgende:
Ik zag vlaggetjes vlak voor de wedstrijd in de Kuip voorbij komen. @:Caland vindt dit altijd ontzettend gay als hetzelfde gebeurt in de ArenA
Heel benieuwd wat hij er nu van vindt
Ik krijg dan flashbacks naar de 2-1 van Moura.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
De restverdediging bij Slavia met corners doet me aan Ajax denken.
Alsof iemand zich dat nog herinnert.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg dan flashbacks naar de 2-1 van Moura.
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
*vlaggen
Niet van die saaie kleine witte vlaggetjes.
Best wel zin in die pot stiekem. Graag duiding van @Bolasie over Leicester, las dat Vardy geblesseerd is/was?quote:
Neemt wel deel aan de aanval.quote:
Doet me denken aan Ron Jans. Die heeft dan altijd enorm rode vlekken in z'n nek.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit bedoelde ik dus, Slot schiet altijd in de vlekken als het niet draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |