Eigenlijk wel ja. imho.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je dan die ploegen tot de finale in aparte potjes houden ofzo?
Dat gebeurt in geen enkel toernooi. Het was alleen raar dat Feyenoord direct na de groepsfase ook Slavia Praag had kunnen loten.quote:
2-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
18:45: Feyenoord - Slavia Praag
21:00: Leicester - PSV
3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
Feyenoord 2-0 Slavia Praagquote:Op donderdag 7 april 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw voorspelling @:maxi-mus
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord 2-0 Slavia Praag
Leicester 3-1 PSV
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijn
0-3 (opbokken met je Conference liekquote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.
Al besef ik nu dat die grabbelaar op goal staat.
1 potje dacht ik gelezen te hebben maar kan het niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?
Maar de nul houden, dat gebeurt ons niet zo heel vaak nee. Hoop wel dat we vanavond al afstand kunnen nemen met bijvoorbeeld minstens 2 goals. Feyenoord en Europese uitwedstrijden blijft toch een dingetje al gaat dat juist dit seizoen uitstekend.
18:45: Feyenoord - Slavia Praag 3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef hhh38 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-marseille-paok.html
Stukje oorlogsgebied
Njah, vooral die Grieken zijn knettergek. Die zijn vannacht zelfs gewoon buitenwijken ingetrokken.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |