Eigenlijk wel ja. imho.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je dan die ploegen tot de finale in aparte potjes houden ofzo?
Dat gebeurt in geen enkel toernooi. Het was alleen raar dat Feyenoord direct na de groepsfase ook Slavia Praag had kunnen loten.quote:
2-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
18:45: Feyenoord - Slavia Praag
21:00: Leicester - PSV
3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:oriente
(en de rest)
Feyenoord 2-0 Slavia Praagquote:Op donderdag 7 april 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
Ben ook benieuwd naar jouw voorspelling @:maxi-mus
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord 2-0 Slavia Praag
Leicester 3-1 PSV
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
De 0 houden in Europa, dat is sinds de eerste poulewedstrijd niet meer gebeurd. Zou mooi zijn
0-3 (opbokken met je Conference liekquote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slavia mist een half elftal en de eerste helft van hullie tegen hunnie vond ik toen erg indrukwekkend, daar hadden ze echt weinig te vertellen. Ik verwacht eigenlijk wel een soortgelijk potje als Willem 2, waar ze er wel wat meer uitkomen natuurlijk. Maar juist bij dat soort counters vind ik met name Trauner altijd echt enorm goed staan zodat je snel de bal weer hebt.
Al besef ik nu dat die grabbelaar op goal staat.
1 potje dacht ik gelezen te hebben maar kan het niet zo snel vinden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was toen een uitstekende eerste helft inderdaad al was het wel zorgelijk dat je de tweede helft zo ver weg zakte. Ik schat ons wel wat hoger in dan Slavia eigenlijk, zeker nu ze wat spelers missen. Hoe lang zijn die geschorst eigenlijk?
Maar de nul houden, dat gebeurt ons niet zo heel vaak nee. Hoop wel dat we vanavond al afstand kunnen nemen met bijvoorbeeld minstens 2 goals. Feyenoord en Europese uitwedstrijden blijft toch een dingetje al gaat dat juist dit seizoen uitstekend.
18:45: Feyenoord - Slavia Praag 3-1quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:05 schreef hhh38 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-marseille-paok.html
Stukje oorlogsgebied
Njah, vooral die Grieken zijn knettergek. Die zijn vannacht zelfs gewoon buitenwijken ingetrokken.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feyenoord en Marseille doorgaan gaat dat ook een grote shitshow worden ben ik bang.
En wat als Feyenoord de ECL wint en tweede wordt?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat als Feyenoord de ECL wint en tweede wordt?
Die Grieken zijn mogelijk nog meer knettergek inderdaad, maar bij Marseille heb je meer kans dat het in de media gaat komen met allerlei stemming makende koppen. Straks liggen er weer kaartjes in de lokale supermarkt en vervolgens stomverbaasd zijn dat er supporters met een stadionverbod binnen zijn gewandeld.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, vooral die Grieken zijn knettergek. Die zijn vannacht zelfs gewoon buitenwijken ingetrokken.
Kunnen we wel stoer doen, maar zo gek is Feyenoord niet hoor.
Je overdrijft enorm, als we ze al treffen zal Feyenoord daar gewoon de hele avond en dag onder zware politiebegeleiding in het centrum verblijven.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Grieken zijn mogelijk nog meer knettergek inderdaad, maar bij Marseille heb je meer kans dat het in de media gaat komen met allerlei stemming makende koppen. Straks liggen er weer kaartjes in de lokale supermarkt en vervolgens stomverbaasd zijn dat er supporters met een stadionverbod binnen zijn gewandeld.
Het is juist eigenlijk die avond en dag onder politiebegeleiding in het centrum waar ik voor vrees. Dat escaleert vrij snel, met onze tokkie-supporters en Franse politie die al tot actie overgaan bij iedere verkeerde scheet. Bij Nancy was het probleem natuurlijk dat het op die wijze dusdanig escaleerde dat het centrum geruimd werd richting het stadion waardoor mensen met een stadionverbod in het uitvak kwamen, nu hoeft het niet zo ver te gaan maar je hebt al gauw een hoop stemming makende beelden.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je overdrijft enorm, als we ze al treffen zal Feyenoord daar gewoon de hele avond en dag onder zware politiebegeleiding in het centrum verblijven.
Die Grieken zijn met flinke groepen op zoek gegaan, ook omdat Marseille vriendjes is met AEK. Zoveel ballen hebben die kleuters van de noordzijde en co. niet hoor
Denk je dat het zou helpen als we een uitverbod krijgen voor de halve finale? Marseille krijgt dat stadion van ze zelden uitverkocht dus ik vrees dat mensen dan gewoon gaan proberen op goed geluk daarheen te gaanquote:Op donderdag 7 april 2022 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is juist eigenlijk die avond en dag onder politiebegeleiding in het centrum waar ik voor vrees. Dat escaleert vrij snel, met onze tokkie-supporters en Franse politie die al tot actie overgaan bij iedere verkeerde scheet. Bij Nancy was het probleem natuurlijk dat het op die wijze dusdanig escaleerde dat het centrum geruimd werd richting het stadion waardoor mensen met een stadionverbod in het uitvak kwamen, nu hoeft het niet zo ver te gaan maar je hebt al gauw een hoop stemming makende beelden.
Tja, bij een uitverbod heb je als Feyenoord zijnde geen enkele verantwoordelijkheid meer, das een flinke slok op de borrel. Als escalatie in het centrum doorslaat in rellen in het stadion, zelfs wanneer het daar geïnitieerd wordt door Marseille supporters en die kans is aanzienlijk met hoe vaak het daar mis gaat, dan is Feyenoord er wel bij betrokken met alle mogelijke gevolgen van dien (zeker als er Feyenoorders met een stadionverbod in het thuisvak komen die mee gaan rellen, die zijn dan ineens ons probleem in plaats van die van hen).quote:Op donderdag 7 april 2022 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat het zou helpen als we een uitverbod krijgen voor de halve finale? Marseille krijgt dat stadion van ze zelden uitverkocht dus ik vrees dat mensen dan gewoon gaan proberen op goed geluk daarheen te gaan
1-0quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
0-2quote:Op donderdag 7 april 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Over Villarreal zat men er hier gruwelijk naast.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:58 schreef Zorro het volgende:
Ik heb net de voorspellingen gelezen voor de CL wedstrijden hier gisteren, ik ga daarom uit van het tegengestelde wat hier gezegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |