Ik was nog bij spurs thuis als kleine jongenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gelukkig doet NEC het altijd goed in Europa
bai den conjo bo mama @ASromaquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Ze praat weer als een negerin @:Littlerabbit
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
bai den conjo bo mama @:asroma
Alweer 14 jaar geledenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:10 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik was nog bij spurs thuis als kleine jongen
Die dag staat echt in m’n geheugen gegrift als een vd leukste dagen van m’n kinderjarenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alweer 14 jaar geleden![]()
Ik word oud.
Alledrie de clubs hadden voorin ook te weinig kwaliteit om er een positief resultaat uit te slepen is mijn indruk. Als je niet makkelijk scoort hoef je zelf maar 1 foutje te maken of een lul van een scheids treffen en je gaat eruitquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zowel Ajax, Vitesse, AZ beter als de tegenstander. Alle 3 eruit.
Az had het allang kunnen afmaken hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alledrie de clubs hadden voorin ook te weinig kwaliteit om er een positief resultaat uit te slepen is mijn indruk. Als je niet makkelijk scoort hoef je zelf maar 1 foutje te maken of een lul van een scheids treffen en je gaat eruit
Typisch Nederlands dus. We tuinen er altijd in.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zowel Ajax, Vitesse, AZ beter als de tegenstander. Alle 3 eruit.
@yats ligt neergestoken op een Romeinse IC zijn zegeningen te tellen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef MC-M het volgende:
Ik hoop op een uitgebreide review van de trip + foto's van @:yats in dit topic.
Meh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:02 schreef Buitendam het volgende:
Herhaling van de kwartfinale 2002 plz.
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet gunstig, maar stiekem mag het van me.
Griekenland ja? Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet. Die andere twee wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil vooral nog een leuk reisje maken, dus Leicester, Praag of Paok graag.
Ik wil ze elkaar over twee duels zien afmatten en dan Feyenoord winnend in De Kuip.quote:
Ik wil minstens 1 echt mooie tegenstander in de Kuip gehad hebben om iets meer glans aan het toernooi te geven. Wissel Bodo en Marseille om en je hebt mijn ideale loting.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef Slobeend het volgende:
Doe dit maar:
Paok - Feyenoord vs Bødø - PSV
Leicester - Slavia Praag vs Marseille - AS Roma
Alle teams spelen een keer thuisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
Klopt, moet je wel eerst 11 man aftrekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
Klopt het dat de eerst getrokken club thuis speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |